CRM-система для автосервісу дозволяє


Зберігати в хмарі контакти та історії взаємодій з клієнтами

Зберігати в хмарі
контакти та історії
взаємодій з клієнтами

Автоматизувати спілкування з клієнтами, інформувати їх про хід робіт

Автоматизувати спілкування
з клієнтами, інформувати їх
про хід робіт

Зрозуміти потреби клієнтів

Зрозуміти потреби клієнтів, підвищити рівень їхньої задоволеності послугами СТО

Приймати ефективні управлінські рішення

Приймати ефективні управлінські рішення та підвищувати прибутковість автосервісу

Почніть використовувати CRM для автосервісу безкоштовно протягом 7 днів

Що дає CRM для автосервісу?

Облік клієнтів автосервісу

Створіть електронну базу та розділіть її на фізичних, юридичних осіб, клієнтів і постачальників. Використовуйте фільтри і пошук, щоб швидко знайти потрібного клієнта. Відстежуйте історію замовлень, робіт, оплат і розмов в картці клієнта, щоб налаштувати індивідуальну знижку та обслужити його ще якісніше.

Реєструйте й обробляйте заявки швидше

Зводіть заявки потенційних клієнтів в єдину базу, щоб успішно конвертувати в реальні замовлення. Гнучкі картки клієнтів і форми замовлень в кілька разів прискорюють реєстрацію й обробку заявок. А коментарі, фотографії та електронні версії документів, прикріплені до замовлень, допоможуть майстрам якісно та швидко виконувати свою роботу.

Ведіть попередній запис клієнтів

Фіксуйте час запису клієнтів на ТО та ремонтні роботи в автосервісі, а також тривалість цих робіт. Планувальник замовлень дозволяє аналізувати завантаження майстрів, швидко знайти вільного майстра на зручний для клієнта час або вільний час у потрібного клієнту майстра.

За допомогою цієї функції ви зможете максимально використовувати ресурси та забезпечити оптимальне завантаження автосервісу.

IP-телефонія і контроль якості

Налаштуйте інтеграцію РемОнлайн з сервісом IP-телефонії та фіксуйте вхідні / вихідні / пропущені дзвінки, записуйте розмови менеджерів з клієнтами. Аналізуйте звіти за дзвінками і слухайте записи розмов, щоб оцінити якість обслуговування клієнтів. А під час вхідного дзвінка на екрані з'явиться спливаюче вікно з інформацією про клієнта.

Інтеграції CRM-системи для автосервісу

Функції програми в зв'язці з 200+ корисними сервісами дозволяють комплексно автоматизувати бізнес. Всі ваші улюблені інструменти зібрані в одній вкладці браузера, щоб ви могли ефективно та швидко працювати. Також ми випускаємо регулярні оновлення, за які вам не потрібно доплачувати.

Автоматичні сповіщення клієнтів і співробітників

В CRM-системі можна створити шаблони і сценарії для автоматичної відправки SMS, e-mail повідомлень, які відправляються через вбудований або інтегрований SMS-шлюз. Використовуйте їх для інформування клієнтів про зміну статусів замовлень і / або завершення ремонту авто, акції та знижки. Збирайте відгуки, які допоможуть сформувати рейтинг компанії та контролювати якість робіт. А співробітники можуть отримувати повідомлення про призначення на замовлення або зміні його деталей.

Ефективні рекламні кампанії

Відстежуйте, які рекламні кампанії приносять більше лідів, а в яких вище конверсія в замовлення та продажі. Завдяки CRM ви більше не будете даремно зливати маркетинговий бюджет і зможете збільшити прибуток, вкладаючи в ефективні канали залучення.

Управління автосервісом з мобільного телефону

Встановлюйте додаток РО Директор, щоб контролювати роботу автосервісу в будь-який час у будь-якому місці. У додатку ви можете відстежувати кількість створених і закритих замовлень, суму в касах й інші ключові показники в режимі реального часу або в зведеннях з минулих періодів. А якщо виникли питання, просто зв'яжіться зі співробітниками через спеціальну вкладку.

Аналіз ключових показників

CRM-система збирає, систематизує та відображає ключові показники в зручному форматі звітів і графіків, які генеруються в лічені секунди, щоб ви могли приймати управлінські рішення швидко й ефективно. Розглядайте дані шодо дзвінків, платежів, замовлень і продажів на діаграмах та трендах Аналітичного звіту, щоб виявити вузькі місця та точки зростання автосервісу. А в зв'язці з оперативною звітністю ці інструменти допоможуть побачити цілісну картину бізнесу та розвивати його швидше.

Чому варто підключитися до РемОнлайн

ro-devices-wt-bg.png (80 KB)

Впровадьте хмарну CRM-систему в свій бізнес, щоб:

  1. Підвищити якість обслуговування.
  2. Автоматизувати облік клієнтів автосервісу.
  3. Краще керувати контактами і замовленнями.
  4. Регулювати ціни і знижки для кожного клієнта окремо.
  5. Зменшити ймовірність конфліктів і втрати клієнтів.
  6. Підвищити рівень лояльності у клієнтів, зробити їх постійними.
  7. Підвищити рейтинг автосервісу, знайти нових клієнтів за рахунок рекомендацій.
  8. Збільшити прибутковість бізнесу.

Зробіть перший крок – зареєструйтеся в РемОнлайн!

Програма для обліку клієнтів автосервісу

Рано чи пізно власники СТО приходять до того, що вести облік клієнтів вручну занадто складно і неефективно, а для підвищення їхньої лояльності недостатньо просто виконувати свою роботу. На передній план виходить якість обслуговування. Клієнти хочуть дізнаватися, що відбувається з їхніми замовленнями, точно розраховувати вартість ремонту і отримувати якісні результати у визначені терміни. 

Тому без автоматизації автосервісу вже не обійтися. І тут на допомогу приходить програма РемОнлайн. Вона значно спрощує взаємини і облік клієнтів, відкриває можливості для маркетингу.

Реєструйте клієнтів і замовлення в базі

Обслуговуйте відвідувачів швидше, використовуючи готові картки клієнтів і замовлень. Тоді люди краще оцінять автосервіс, а ви – заощадите до 20 хвилин на кожному замовленні. Формуйте первинні документи в один клік, зберігайте їх електронні версії і друкуйте прямо з програми.

Зберігайте всю важливу інформацію про клієнтів і замовлення, розраховуйте вартість виконуваних робіт автоматично. Вам більше не доведеться турбуватися через втрату контактів, документів або даних про оплату. Шаблони документів, картки клієнтів і замовлень можна повністю налаштувати під себе: додати або прибрати заголовки, поля, чекбокси.

Ведіть облік клієнтів і замовлень в автосервісі

У картці кожного клієнта, крім імені і контактів зберігається інформація про його замовлення, покупки, платежі, взаємні дзвінки і SMS. На окремій вкладці ви побачите список завдань, прив'язаних до клієнта або замовлення.

На вкладці загальної інформації можна налаштувати і перевірити наявність знижок на товари, послуги або матеріали. Так само тут можна згенерувати дисконтну карту і перевірити її номер. При подальших розрахунках програма буде враховувати ці налаштування і наявність/відсутність передплати.

Керуйте цінами і знижками в автосервісі

В РемОнлайн можна створити прайс, встановити різні типи цін, знижок і націнок. Деякі з них будуть застосовуватися індивідуально, а інші – глобально впливати на ціноутворення. Наприклад, ви можете встановлювати націнки за:

  • терміновість роботи;
  • кастомізацію авто під власника;
  • обслуговування автомобіля класу люкс;
  • використання фарби й запчастин певної марки і т. ін.

В той же час, ви можете надавати знижки під час обробки великих замовлень від автопарків, на непопулярні послуги або при затримці видачі клієнту через тривале очікування запчастин. РемОнлайн створює досить гнучкі можливості для управління цінами і знижками. Крім того, ви можете створити кілька кас для різних видів розрахунків.

Підтримуйте зв'язок з клієнтами і співробітниками

Використовуйте систему статусів замовлень, щоб налагодити робочий процес і контролювати хід робіт. Кожен зі статусів дорівнюватиме етапу роботи над авто, тому ви можете встановити норму часу для переходу до наступного.

На Дашборді керівника ви побачите різнокольорові бейджі із вказанням кількості замовлень в різних статусах. Таку ж картину побачить відповідальний менеджер на сторінці "Замовлення". У картках замовлень зберігається докладна інформація і Стрічка подій – це допомагає швидко розібратися в ситуації і передати роботу іншим співробітникам в разі форс-мажору.

До кожного зі статусів можна прив'язати автоматичну відправку SMS-повідомлення клієнту та/або співробітнику. Це потрібно для того, щоб:

  1. Повідомити співробітнику, що він призначений відповідальним за виконання.
  2. Проінформувати клієнта про поточний стан його авто.
  3. Нагадати про необхідність сплати.
  4. Попросити залишити відгук після закриття замовлення (використовуйте відкладену відправку).

З отриманих відгуків клієнтів автоматично формується рейтинг автосервісу. Проаналізувати їх можна в однойменному звіті – він формується у два кліка.

Для цих цілей достатньо буде використовувати вбудований в CRM-систему SMS-шлюз РемОнлайн СМС. Щоб робити масові розсилки в рекламних цілях потрібно налаштувати інтеграцію з одним із зовнішніх шлюзів: SMS-Центр, Bytehand або Мои Звонки. Ми співпрацюємо з ними і домовляємося про вигідні умови для наших користувачів.

Аналізуйте ефективність маркетингових каналів

Вказуйте, звідки клієнт дізнався про вас під час його реєстрації в CRM для автосервісу. Тоді ви зможете дізнатися скільки клієнтів і замовлень ви отримали по кожному з каналів, оцінити окупність інвестицій в рекламу (ROI). 

Щоб отримати підсумкові цифри, вам не доведеться розраховувати самостійно –  програма все зробить за вас. Просто перейдіть в розділ "Звіти" і сформуйте звіт "Звідки про нас дізнаються" за період, що вас цікавить. Детальніше про це читайте тут.

Ведіть ефективний управлінський облік

РемОнлайн допомагає зробити робочий процес прозорим незалежно від того, скільки у вас автосервісів: один, п'ять або десять. Ви в будь-який момент зможете оцінити поточну ситуацію, завантаженість співробітників, причини відмов клієнтів і провести необхідну аналітику.

Все, що для цього знадобиться – смартфон або ноутбук і вихід в інтернет. У багатьох випадках ви зможете обійтися без бухгалтера, паперових документів та особистої присутності. IP-телефонію "Мои Звонки" можна використовувати з Android смартфона без зміни тарифів під час поїздки. Тому ви завжди будете на зв'язку, де б не знаходилися.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для СТО та автосервісів
  3. CRM-система для малого та середнього бізнесу