Укр

CRM для автосервісу

допомагає ефективніше спілкуватися з клієнтами,
підвищувати рівень їхньої лояльності

CRM-система для автосервісу дозволяє


Зберігати в хмарі контакти та історії взаємодій з клієнтами

Автоматизувати спілкування з клієнтами, інформувати їх про хід робіт

Зрозуміти потреби клієнтів, підвищити рівень їхньої задоволеності послугами СТО

Приймати ефективні управлінські рішення та підвищувати прибутковість автосервісу

Почніть використовувати CRM для автосервісу безкоштовно протягом 14 днів.

Переваги використання CRM для автосервісу

Облік клієнтів автосервісу

Створіть електронну базу і розділіть її на фізичних, юридичних осіб, клієнтів і постачальників. Використовуйте фільтри і пошук, щоб швидко знайти потрібного. Систематизуйте контакти та інформацію про попередні замовлення. Повні історії замовлень, оплат і комунікацій збережуться в картках клієнтів.

Реєструйте нових клієнтів і замовлення швидше

При реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте готові шаблони карток клієнтів і замовлень. Вони допомагають прискорити обробку нових заявок. Ви зможете створювати їх в один клік і вносити стартову інформацію всього за кілька хвилин. Можна додавати коментарі, фото авто та електронні версії документів.

Ведіть попередній запис клієнтів

Фіксуйте час запису клієнтів на ТО та ремонтні роботи в автосервісі, а також тривалість цих робіт. Планувальник замовлень дозволяє аналізувати завантаження майстрів, швидко знайти вільного майстра на зручний для клієнта час або вільний час у потрібного клієнту майстра.

IP-телефонія і контроль якості

Налаштуйте інтеграцію РемОнлайн з сервісом IP-телефонії та фіксуйте вхідні / вихідні / пропущені дзвінки, записуйте розмови менеджерів з клієнтами. Аналізуйте звіти за дзвінками і слухайте записи розмов, щоб оцінити якість обслуговування клієнтів. А під час вхідного дзвінка на екрані з'явиться спливаюче вікно з інформацією про клієнта.

Автоматичне сповіщення клієнтів і співробітників

У CRM-системі можна створити шаблони і сценарії для автоматичної відправки SMS, e-mail повідомлень. Їх можна відправляти через вбудований або інтегрований SMS-шлюз. Використовуйте їх, щоб інформувати клієнтів про зміну статусів замовлень та / або завершення ремонту авто, збирати й аналізувати відгуки, формувати рейтинг автосервісу, а також повідомляти співробітникам про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлення або окремого завдання.

Інтеграції CRM-системи РемОнлайн

РемОнлайн інтегрується з популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами на партнерських умовах. Це дозволяє отримувати максимальну вигоду з підключення до хмарної CRM-системі.

Ще одна корисна функція – віджет "Статус Замовлення" на вашому сайті. З його допомогою клієнти зможуть дізнаватися, що відбувається з їх авто в реальному часі.

Керування бізнесом

З РемОнлайн ви зможете використовувати будь-який пристрій з виходом в інтернет, щоб контролювати виконання робіт і діяльність кожного конкретного майстра, аналізувати популярність і прибутковість послуг, формувати управлінські звіти в кілька кліків: замовлення, доходи і витрати, суми в касах.

Всі ключові показники будуть відображатися на дашборда керівника і оновлюватися в режимі реального часу. А щоб отримувати статистику кожного дня, ввімкніть щоденну відправку звіту керівника на e-mail.

Майбутні поліпшення в РемОнлайн

РемОнлайн постійно розвивається і поліпшується, щоб приносити вам ще більше користі. Прямо зараз в розробці:

  • Планувальник замовлень - він стане ще кращим, з'явиться можливість планувати завантаження не тільки майстрів, а й боксів, постів, підйомників;
  • інвентаризація - обіцяємо зробити її приємним процесом;
  • баланси і взаєморозрахунки - ви будете знати, скільки ви заборгували майстрам, клієнтам і постачальникам, і скільки вони заборгували вам.

І це не все. У нас великі плани, стежте за блоком "У розробці" на головній сторінці.

Чому варто підключитися до РемОнлайн

devices-new-1.png (75 KB)

Впровадьте хмарну CRM-систему в свій бізнес, щоб:

  1. Підвищити якість обслуговування.
  2. Автоматизувати облік клієнтів автосервісу.
  3. Краще керувати контактами і замовленнями.
  4. Регулювати ціни і знижки для кожного клієнта окремо.
  5. Зменшити ймовірність конфліктів і втрати клієнтів.
  6. Підвищити рівень лояльності у клієнтів, зробити їх постійними.
  7. Підвищити рейтинг автосервісу, знайти нових клієнтів за рахунок рекомендацій.
  8. Збільшити прибутковість бізнесу.

Зробіть перший крок – зареєструйтеся в РемОнлайн!

Програма для обліку клієнтів автосервісу

Рано чи пізно власники СТО приходять до того, що вести облік клієнтів вручну занадто складно і неефективно, а для підвищення їхньої лояльності недостатньо просто виконувати свою роботу. На передній план виходить якість обслуговування. Клієнти хочуть дізнаватися, що відбувається з їхніми замовленнями, точно розраховувати вартість ремонту і отримувати якісні результати у визначені терміни. 

Тому без автоматизації автосервісу вже не обійтися. І тут на допомогу приходить програма РемОнлайн. Вона значно спрощує взаємини і облік клієнтів, відкриває можливості для маркетингу.

Реєструйте клієнтів і замовлення в базі

Обслуговуйте відвідувачів швидше, використовуючи готові картки клієнтів і замовлень. Тоді люди краще оцінять автосервіс, а ви – заощадите до 20 хвилин на кожному замовленні. Формуйте первинні документи в один клік, зберігайте їх електронні версії і друкуйте прямо з програми.

Зберігайте всю важливу інформацію про клієнтів і замовлення, розраховуйте вартість виконуваних робіт автоматично. Вам більше не доведеться турбуватися через втрату контактів, документів або даних про оплату. Шаблони документів, картки клієнтів і замовлень можна повністю налаштувати під себе: додати або прибрати заголовки, поля, чекбокси.

Ведіть облік клієнтів і замовлень в автосервісі

У картці кожного клієнта, крім імені і контактів зберігається інформація про його замовлення, покупки, платежі, взаємні дзвінки і SMS. На окремій вкладці ви побачите список завдань, прив'язаних до клієнта або замовлення.

На вкладці загальної інформації можна налаштувати і перевірити наявність знижок на товари, послуги або матеріали. Так само тут можна згенерувати дисконтну карту і перевірити її номер. При подальших розрахунках програма буде враховувати ці налаштування і наявність/відсутність передплати.

Керуйте цінами і знижками в автосервісі

В РемОнлайн можна створити прайс, встановити різні типи цін, знижок і націнок. Деякі з них будуть застосовуватися індивідуально, а інші – глобально впливати на ціноутворення. Наприклад, ви можете встановлювати націнки за:

  • терміновість роботи;
  • кастомізацію авто під власника;
  • обслуговування автомобіля класу люкс;
  • використання фарби й запчастин певної марки і т. ін.

В той же час, ви можете надавати знижки під час обробки великих замовлень від автопарків, на непопулярні послуги або при затримці видачі клієнту через тривале очікування запчастин. РемОнлайн створює досить гнучкі можливості для управління цінами і знижками. Крім того, ви можете створити кілька кас для різних видів розрахунків.

Підтримуйте зв'язок з клієнтами і співробітниками

Використовуйте систему статусів замовлень, щоб налагодити робочий процес і контролювати хід робіт. Кожен зі статусів дорівнюватиме етапу роботи над авто, тому ви можете встановити норму часу для переходу до наступного.

На Дашборді керівника ви побачите різнокольорові бейджі із вказанням кількості замовлень в різних статусах. Таку ж картину побачить відповідальний менеджер на сторінці "Замовлення". У картках замовлень зберігається докладна інформація і Стрічка подій – це допомагає швидко розібратися в ситуації і передати роботу іншим співробітникам в разі форс-мажору.

До кожного зі статусів можна прив'язати автоматичну відправку SMS-повідомлення клієнту та/або співробітнику. Це потрібно для того, щоб:

  1. Повідомити співробітнику, що він призначений відповідальним за виконання.
  2. Проінформувати клієнта про поточний стан його авто.
  3. Нагадати про необхідність сплати.
  4. Попросити залишити відгук після закриття замовлення (використовуйте відкладену відправку).

З отриманих відгуків клієнтів автоматично формується рейтинг автосервісу. Проаналізувати їх можна в однойменному звіті – він формується у два кліка.

Для цих цілей достатньо буде використовувати вбудований в CRM-систему SMS-шлюз РемОнлайн СМС. Щоб робити масові розсилки в рекламних цілях потрібно налаштувати інтеграцію з одним із зовнішніх шлюзів: SMS-Центр, Bytehand або Мои Звонки. Ми співпрацюємо з ними і домовляємося про вигідні умови для наших користувачів.

Аналізуйте ефективність маркетингових каналів

Вказуйте, звідки клієнт дізнався про вас під час його реєстрації в CRM для автосервісу. Тоді ви зможете дізнатися скільки клієнтів і замовлень ви отримали по кожному з каналів, оцінити окупність інвестицій в рекламу (ROI). 

Щоб отримати підсумкові цифри, вам не доведеться розраховувати самостійно –  програма все зробить за вас. Просто перейдіть в розділ "Звіти" і сформуйте звіт "Звідки про нас дізнаються" за період, що вас цікавить. Детальніше про це читайте тут.

Ведіть ефективний управлінський облік

РемОнлайн допомагає зробити робочий процес прозорим незалежно від того, скільки у вас автосервісів: один, п'ять або десять. Ви в будь-який момент зможете оцінити поточну ситуацію, завантаженість співробітників, причини відмов клієнтів і провести необхідну аналітику.

Все, що для цього знадобиться – смартфон або ноутбук і вихід в інтернет. У багатьох випадках ви зможете обійтися без бухгалтера, паперових документів та особистої присутності. IP-телефонію "Мои Звонки" можна використовувати з Android смартфона без зміни тарифів під час поїздки. Тому ви завжди будете на зв'язку, де б не знаходилися.

Показати повністю »