Не витрачайте час на рутинні дії, які віднімають багато часу та гальмують розвиток компанії.
РемОнлайн — це програма для автоматизації бізнес процесів, яка бере на себе рутину, щоб ви могли займатися своїм бізнесом,
а ваші співробітники — якісним і своєчасним виконанням завдань.
Економте до 20 хвилин
на кожному замовленні й
покращуйте клієнтський сервіс
Доступ до інструментів
програми та 200+ інтеграцій
Відстежуйте хід робіт
на кожному етапі та
бізнес-показники з будь-якого місця
Клієнти та замовлення,
склад і фінанси
в одній програмі
Приймайте заявки потенційних клієнтів з різних каналів комунікації та обробляйте їх вчасно, щоб не віддавати конкурентам. Управляйте замовленнями за допомогою статусів, створюйте унікальні ланцюжки статусів для однієї або декількох локацій і виконуйте замовлення вчасно. РемОнлайн автоматизує роботу над замовленнями від заявки до реалізації.
Автоматизуйте комунікацію усередині сервісного центру. Нагадуйте клієнтам про запис перед візитом, повідомляйте про реалізацію замовлення й збирайте відгуки після. Повідомляйте їх про знижки та акції, щоб повертати в сервісний центр знову. А ваші співробітники зможуть отримувати автоматичні повідомлення в Телеграм про зміну в деталях замовлення або призначенні відповідальним. Програма автоматизації бізнес процесів допоможе завжди бути в контакті з клієнтами та співробітниками.
РемОнлайн автоматизує рутинні дії, щоб співробітники виконували свої завдання швидко та якісно. Економте до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення завдяки готовим довідникам, гнучким формам і шаблонам документів, які треба налаштувати тільки один раз. Приймайте вхідні дзвінки та зберігайте в програмі їх записи, щоб вчасно реагувати на помилки та покращувати якість. Зробіть клієнтський сервіс пріоритетом, щоб виділятися на висококонкурентному ринку.
РемОнлайн підтримує більше 10 моделей нарахування заробітних плат співробітникам. Основна ставка або відсоток від продажів, за відкриття або закриття замовлення, менеджерові або приймальникові за роботу в замовленні та інші сценарії, які можна використати разом і окремо індивідуально для кожного співробітника. Завдяки програмі ви скоротите вплив людського чинника та зробите нарахування зарплатні справедливим і прозорим.
РемОнлайн інтегрується з популярними маркетплейсами, IP-телефоніями, сервісами аналітики, касовими реєстраторами, пошуковими системами запчастин та іншими корисними сервісами, завдяки яким ви зможете заощадити час, збільшити рівень продажів і поліпшити якість сервісу. Інструменти програми в зв'язці з 200+ інтеграціями забезпечують комплексну автоматизацію бізнес процесів компанії.
Відсутність системи автоматизації бізнес процесів веде до безладу на складі й низькій оборотності товарів. Виявляйте популярні у клієнтів товари завдяки звіту "Аналіз асортименту" в РемОнлайн і наповнюйте вітрину позиціями, які дійсно їм потрібні. Використовуйте адресне зберігання в зв'язці з серійним обліком, щоб завжди знати, що й де лежить. Автоматизуйте складський облік, щоб максимально використовувати потенціал складу.
Приймайте управлінські рішення, спираючись на реальні показники, а не на інтуїцію. Генеруйте звіти по складу, клієнтам, фінансам і співробітникам в декілька кліків. Відстежуйте ключові бізнес-показники в режимі реального часу на Дашборді або в додатку керівника, щоб завжди бути в курсі того, що відбувається в компанії. З РемОнлайн ви зможете керувати бізнесом з будь-якого місця на карті.
Хмарна автоматизація бізнес-процесів з Ремонлайн безкоштовно протягом пробного періоду