Укр

Автоматизація сервісного центру

Програма РемонтОнлайн — це автоматизація сервісного центру, яка дозволяє керівнику і співробітникам фірми, не відволікаючись на рутину, займатися ключовими моментами в обслуговуванні клієнтів.

Автоматизований облік в програмі РемонтОнлайн

  • Встановлюйте віджет для перевірки статусу замовлення на вашому сайті. Так ви скоротите число розмов по телефону — клієнти в будь-який момент зможуть перевірити статус замовлення самостійно на вашому сайті.
  • Оповіщення клієнтів про готовність замовлень по телефону «з'їдає» багато часу — в програмі передбачена автоматизація відправки SMS для клієнтів. Коли майстер привласнює замовленню статус «Готовий», клієнт отримує відповідне SMS-повідомлення.
  • Як менше контролювати співробітників, щоб вони не забули про замовлення і залишалися самостійними? Програма РемонтОнлайн дозволяє налаштувати SMS або email повідомлення про події у замовленні відповідальним співробітникам.
  • Скорочуйте час на прийом замовлення з автоматичним визначенням моделі і бренду пристрою за його IMEI або серійним номером.
  • Автоматизація обліку допомагає розрахувати зарплату співробітникам, заощадить час на складання звітів за нарахуваннями, замовленнями, складом і прибутком.
  • Програма автоматично виконує щоденне резервне копіювання — вся інформація гарантовано в безпеці.

Користувачам не потрібно стежити за оновленнями програми. Вони відбуваються в автоматичному режимі — швидко і своєчасно. Вам залишається скористатися готовим рішенням і спостерігати за ростом продажів.

Розвивайте бізнес з автоматизацією процесів.

Облік робочих процесів «на коліні» в зошиті або таблиці Excel зручний, якщо у вас 2-3 покупця і ви не плануєте поповнювати список клієнтів. Якщо це не ваш випадок, контролюйте виконання завдань без зайвих зусиль і підвищуйте лояльність клієнтів. Як це зробити? Автоматизація від РемонтОнлайн допоможе зберегти час менеджерів, зробить вашу роботу ефективною.

Реєструйтеся в програмі РемонтОнлайн!