Укр

Облік і керування лідами в РемОнлайн

Якщо потенційний клієнт не готовий зробити замовлення або покупку тут і зараз, але хоча б проявив до вас інтерес – це початок продажу. А це означає, що ваші менеджери мають проявити всю свою майстерність переконання: допомогти вибрати товар, переконати в необхідності послуги, довести, що ви кращі за конкурентів. Тому вам потрібна CRM-система для обліку заявок РемОнлайн – інструмент, який допоможе без запинок провести клієнта по всіх етапах воронки і довести до успішного продажу.

З системою обліку заявок РемОнлайн ви зможете:

Фіксувати всі звернення клієнтів з різних каналів зв'язку

2.png (31 KB)

Прискорити і контролювати обробку заявок менеджерами

Відстежувати конверсію з заявок в успішні замовлення та продажі

2.png (31 KB)

Підвищувати прибуток завдяки роботі з потенційними клієнтами

Почни вести облік заявок безкоштовно протягом 7 днів

Як РемОнлайн допомагає працювати з потенційними клієнтами

Збирайте заявки по всіх каналах зв'язку

Ви можете фіксувати звернення клієнтів вручну або встановити автоматичне створення з пропущеного дзвінка. А за допомогою відкритого API можна налаштувати автоматичне створення лідів з вашого сайту та інших ресурсів. Ви не пропустите жодне звернення.

Відстежуйте всі звернення в єдиній таблиці

Всі заявки знаходяться в єдиній таблиці, де у кожної з них є статус і відповідальний менеджер. А за допомогою кольорових бейджів ви швидко визначите, скільки з них термінових, скільки ваших, нових, прострочених і відкладених заявок.

Створіть власну воронку ліда

За допомогою статусів ви можете описати в РемОнлайн всі етапи, через які проходить заявка у вашій компанії. А завдяки правилам переходу зі статусу в статус ви зможете задати різні сценарії обробки заявки і порядок дій менеджера.

Контролюйте терміни обробки заявок клієнтів

У кожної компанії свої стандарти з обробки заявок. Встановлюйте регламентовані терміни для кожного статусу і контролюйте прострочку, щоб менеджери виконували роботу вчасно і не втрачали клієнтів.

Створюйте замовлення і продажі

Головна мета обробки заявки – продати клієнту товар чи послугу. Створюйте зі звернень замовлення і продажі, щоб відстежувати конверсію і результати роботи менеджерів.

Аналізуйте ефективність маркетингу

Фіксуйте рекламні канали, щоб відстежувати, які з них приносять вам більше лідів і по яких з них вища конверсія в замовлення / продажі. Ви не лише оптимізуєте маркетинговий бюджет, але і підвищите прибуток компанії, вкладаючи гроші в більш ефективні канали зв'язку.

Кому підходить РемОнлайн

Ремонт електроніки

Ремонт електроніки
chevron

Почему стоит вести учет заявок в CRM-системе РемОнлайн

devices-4.png (76 KB)

  1. РемОнлайн – це багатофункціональний інструмент, який автоматизує рутинні процеси, спрощує управління і закриває більшу частину бізнес-задач компаній в сфері послуг. Тут є все від простого надсилання SMS до глобального аналізу товарного асортименту компанії.
  2. Простий і зрозумілий інтерфейс дозволяє почати роботу одразу після реєстрації і швидко розібратися в можливостях сервісу.
  3. РемОнлайн ніколи не стоїть на місці. Мінімум один раз на місяць в програмі з'являються нові можливості. Ми прислухаємося до побажань наших користувачів, що допомагає постійно робити сервіс ще кращим.
  4. Гнучкість системи дозволяє налаштувати під себе форми замовлень, шаблони документів та інші елементи.
  5. Чуйна служба підтримки. У нас немає чат-ботів, тільки живі люди, готові вислухати і допомогти прямо зараз. А якщо ви любите розбиратися в усьому самостійно, у нас є вичерпна База знань.

А просто зараз у нас в розробці:

spin

70%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

70%

Склади виробів

У РемОнлайн з'являться нові поняття – Виріб та Склади виробів. Завдяки цій новій функціональності ви зможете вести облік виробів клієнтів і переміщати їх між складами відповідального зберігання. Так ви точно будете розуміти, які вироби клієнтів знаходяться у вас і де вони зберігаються в даний момент.

spin

25%

Редактор форм Звернень

У редакторі форм ви зможете додавати будь-які поля в форму Звернення.

spin

5%

Журнал подій

Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.

  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Облік заявок та звернень клієнтів