Можливості обліку і керування лідами в RemOnline
Якщо потенційний клієнт не готовий зробити замовлення або покупку тут і зараз, але хоча б проявив до вас інтерес – це початок продажу. А це означає, що ваші менеджери мають проявити всю свою майстерність переконання: допомогти вибрати товар, переконати в необхідності послуги, довести, що ви кращі за конкурентів. Тому вам потрібна CRM-система для обліку заявок RemOnline – інструмент, який допоможе без запинок провести клієнта по всіх етапах воронки і довести до успішного продажу.
З системою обліку заявок RemOnline ви зможете:
Фіксувати всі звернення клієнтів
з різних каналів зв'язку
Отримати можливість контролю часу обробки заявок працівниками
Відстежувати конверсію з заявок
в успішні замовлення та продажі
Підвищувати прибуток завдяки роботі з потенційними клієнтами
Почни вести облік заявок безкоштовно протягом 7 днів
Як RemOnline допомагає працювати з заявками потенційних клієнтів
Ви можете фіксувати звернення клієнтів вручну або встановити автоматичне створення з пропущеного дзвінка. А за допомогою відкритого API можна налаштувати автоматичне створення лідів з вашого сайту та інших ресурсів. Завдяки автоматизації обробки заявок ви не пропустите жодного звернення.
Сегментує заявки за типами для якісної статистики та встановлюйте кожному з них свій початковий статус. А завдяки правилам переходу з одного статусу в інший ви зможете описати всі етапи, через які проходить заявка у вашій компанії, і задати різні сценарії обробки заявки для менеджерів.
Головна мета обробки заявки – продати клієнту товар чи послугу. Створюйте зі звернень замовлення і продажі, щоб відстежувати конверсію і результати роботи менеджерів.
Фіксуйте рекламні канали, щоб відстежувати, які з них приносять вам більше лідів і по яких з них вища конверсія в замовлення / продажі. Проводьте аналіз даних, щоб не лише оптимізувати маркетинговий бюджет, а й підвищити прибуток компанії, вкладаючи гроші у ефективніші канали зв'язку.
Чому варто вести облік заявок в CRM-системі RemOnline
1. RemOnline – це багатофункціональний інструмент, який автоматизує рутинні процеси, спрощує управління і закриває більшу частину бізнес-задач компаній в сфері послуг. Тут є все від простого надсилання SMS до глобального аналізу товарного асортименту компанії.
2. Простий і зрозумілий інтерфейс дозволяє почати роботу одразу після реєстрації і швидко розібратися в можливостях сервісу.
3. RemOnline ніколи не стоїть на місці. Мінімум один раз на місяць в програмі з'являються нові можливості. Ми прислухаємося до побажань наших користувачів, що допомагає постійно робити сервіс ще кращим.
4. Гнучкість системи дозволяє налаштувати під себе форми замовлень, шаблони документів та інші елементи.
5. Чуйна служба підтримки. У нас немає чат-ботів, тільки живі люди, готові вислухати і допомогти прямо зараз. А якщо ви любите розбиратися в усьому самостійно, у нас є вичерпна База знань.