Можливості обліку і керування лідами в RemOnline

Якщо вхідні потенційні клієнти не готові зробити замовлення або покупку тут і зараз, але хоча б виявили до вас цікавість – це початок процесу продажу. А це означає, що ваші менеджери мають проявити всю свою майстерність переконання: допомогти вибрати товар, переконати в необхідності послуги, довести, що ви кращі за конкурентів. Тому вам потрібне комплексне рішення для обліку заявок RemOnline – інструмент, який допоможе без запинок провести клієнта всіма етапами воронки продажів й успішно запустити конвеєр продажів.



З системою обліку заявок RemOnline ви зможете:

appeal.svg (4 KB)


Фіксувати всі звернення клієнтів
з різних каналів зв'язку

time.svg (1 KB)


Контролювати час відповіді
працівників на заявки

conversion.svg (3 KB)


Відстежувати конверсію з заявок
в успішні замовлення та продажі

profit.svg (3 KB)


Підвищувати прибуток завдяки роботі з потенційними клієнтами




Почни вести облік заявок безкоштовно протягом 7 днів



Як RemOnline допомагає працювати з заявками потенційних клієнтів

Збирайте заявки з усіх каналів зв'язку в єдину базу даних

Ви можете фіксувати звернення клієнтів вручну або встановити автоматичне створення з пропущених вхідних дзвінків. А за допомогою відкритого API можна налаштувати автоматичне створення лідів з вашого сайту та інших ресурсів. Завдяки автоматизації робочого процесу ви не пропустите жодного звернення.

Відстежуйте всі звернення в одній таблиці

Всі заявки знаходяться в єдиній таблиці, де у кожної з них є статус і відповідальний менеджер. А за допомогою кольорових бейджів ви швидко визначите, скільки з них термінових, скільки ваших, нових, прострочених і відкладених заявок.



Дізнайтесь, як RemOnline посприяє автоматизації маркетингу
та оптимізації бізнес-процесів вашої компанії

Створіть власні воронки ліда

Сегментуйте заявки за спеціальними критеріями для якісної статистики та встановлюйте кожному з них свій початковий статус. А завдяки правилам переходу з одного статусу в інший ви зможете описати всі етапи, через які проходить заявка у вашій компанії, і задати різні сценарії обробки заявки для менеджерів.

Контролюйте терміни обробки заявок клієнтів

У кожної сервісної компанії свої ключові особливості обробки заявок. Встановлюйте регламентовані терміни для кожного статусу і контролюйте прострочку, щоб ваш відділ продажів виконував роботу вчасно, не втрачав клієнтів і покращував клієнтський досвід.

Створюйте замовлення і продажі

Головна мета обробки заявки – продати клієнту товар чи послугу. Створюйте зі звернень замовлення і продажі, щоб відстежувати коефіцієнти конверсії і результати роботи менеджерів із продажу.

Аналізуйте ефективність маркетингу

Фіксуйте рекламні канали, щоб відстежувати, які з них приносять вам більше лідів і по яких з них вища конверсія в замовлення / продажі. Проводьте аналіз даних, щоб не лише оптимізувати маркетинговий бюджет, а й підвищити прибуток компанії, вкладаючи гроші у ефективніші канали зв'язку та розширюючи можливості продажу.



Перевірте, на що здатен RemOnline



Чому варто вести облік заявок в CRM-системі RemOnline

RemOnline автоматизує рутинні процеси, спрощує управління
і закриває більшу частину бізнес-задач компаній у сфері послуг завдяки таким особливостям:

notification.svg (2 KB)


Широкий функціонал: від надсилання SMS до глобального аналізу товарного асортименту

interface.svg (2 KB)


Простий і зрозумілий інтерфейс,
що дозволяє швидко розібратися
в можливостях сервісу

update.svg (2 KB)


Регулярні оновлення, натхненні побажаннями наших користувачів

form.svg (2 KB)


Налаштовувані форми замовлень, шаблони документів та інші елементи

Читайте також
5 порад, як збільшити продажі без зайвих вкладень

5 порад, як збільшити продажі без зайвих вкладень

Чому малий бізнес не працює з клієнтською базою?

Чому малий бізнес не працює з клієнтською базою?

Конвертація клієнтів: з відвідувача в покупця за кілька кроків

Конвертація клієнтів: з відвідувача в покупця за ...

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Cистема обліку заявок