Облік і керування лідами в РемОнлайн

Якщо потенційний клієнт не готовий зробити замовлення або покупку тут і зараз, але хоча б проявив до вас інтерес – це початок продажу. А це означає, що ваші менеджери мають проявити всю свою майстерність переконання: допомогти вибрати товар, переконати в необхідності послуги, довести, що ви кращі за конкурентів. Тому вам потрібна CRM-система для обліку заявок РемОнлайн – інструмент, який допоможе без запинок провести клієнта по всіх етапах воронки і довести до успішного продажу.

З системою обліку заявок РемОнлайн ви зможете:

Фіксувати звернення клієнтів з різних каналів зв'язку

Фіксувати всі звернення клієнтів з різних каналів зв'язку

Прискорити і контролювати обробку заявок менеджерами

Прискорити і контролювати обробку заявок менеджерами

Відстежувати конверсію з заявок

Відстежувати конверсію з заявок в успішні замовлення та продажі

Підвищувати прибуток з РемОнлайн

Підвищувати прибуток завдяки роботі з потенційними клієнтами

Почни вести облік заявок безкоштовно протягом 7 днів

Як РемОнлайн допомагає працювати з потенційними клієнтами

Збирайте заявки по всіх каналах зв'язку

Ви можете фіксувати звернення клієнтів вручну або встановити автоматичне створення з пропущеного дзвінка. А за допомогою відкритого API можна налаштувати автоматичне створення лідів з вашого сайту та інших ресурсів. Ви не пропустите жодне звернення.

Відстежуйте всі звернення в єдиній таблиці

Всі заявки знаходяться в єдиній таблиці, де у кожної з них є статус і відповідальний менеджер. А за допомогою кольорових бейджів ви швидко визначите, скільки з них термінових, скільки ваших, нових, прострочених і відкладених заявок.

Створіть власні воронки ліда

Сегментує заявки за типами для якісної статистики та встановлюйте кожному з них свій початковий статус. А завдяки правилам переходу з одного статусу в інший ви зможете описати всі етапи, через які проходить заявка у вашій компанії, і задати різні сценарії обробки заявки для менеджерів.

Контролюйте терміни обробки заявок клієнтів

У кожної компанії свої стандарти з обробки заявок. Встановлюйте регламентовані терміни для кожного статусу і контролюйте прострочку, щоб менеджери виконували роботу вчасно і не втрачали клієнтів.

Створюйте замовлення і продажі

Головна мета обробки заявки – продати клієнту товар чи послугу. Створюйте зі звернень замовлення і продажі, щоб відстежувати конверсію і результати роботи менеджерів.

Аналізуйте ефективність маркетингу

Фіксуйте рекламні канали, щоб відстежувати, які з них приносять вам більше лідів і по яких з них вища конверсія в замовлення / продажі. Ви не лише оптимізуєте маркетинговий бюджет, але і підвищите прибуток компанії, вкладаючи гроші в більш ефективні канали зв'язку.

Кому підходить РемОнлайн

Господарство та прибирання

Господарство та прибирання

chevron

Почему стоит вести учет заявок в CRM-системе РемОнлайн

devices-4.png (76 KB)

  1. РемОнлайн – це багатофункціональний інструмент, який автоматизує рутинні процеси, спрощує управління і закриває більшу частину бізнес-задач компаній в сфері послуг. Тут є все від простого надсилання SMS до глобального аналізу товарного асортименту компанії.
  2. Простий і зрозумілий інтерфейс дозволяє почати роботу одразу після реєстрації і швидко розібратися в можливостях сервісу.
  3. РемОнлайн ніколи не стоїть на місці. Мінімум один раз на місяць в програмі з'являються нові можливості. Ми прислухаємося до побажань наших користувачів, що допомагає постійно робити сервіс ще кращим.
  4. Гнучкість системи дозволяє налаштувати під себе форми замовлень, шаблони документів та інші елементи.
  5. Чуйна служба підтримки. У нас немає чат-ботів, тільки живі люди, готові вислухати і допомогти прямо зараз. А якщо ви любите розбиратися в усьому самостійно, у нас є вичерпна База знань.

А просто зараз у нас в розробці:

spin

99%

Інтеграція з пРРО Checkbox

Ви зможете фіскалізувати платежі через програмний РРО без необхідності купувати дороге обладнання.

spin

80%

Податки

Ви зможете задавати індивідуальні податкові правила для окремих товарів, послуг та їх категорій, а також бачити суми податків у звітності.

spin

75%

Додаткові налаштування Кас

Можливість налаштувати доступні дії індивідуально для кожної каси: внесення, витрата, переміщення, перегляд залишку.

spin

70%

Журнал подій

Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.

spin

35%

Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками

У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.

spin

30%

Стрічка подій у різних документах

Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.

spin

10%

Мобільний додаток "РемОнлайн Замовлення"

Додаток для зручної роботи з замовленнями на вашому смартфоні для офісних і виїзних співробітників компанії.

spin

5%

Додаткові налаштування Складів

Можливість налаштувати доступні дії індивідуально для кожного складу: оприбуткування, списання, переміщення та повернення.

spin

5%

Друк документів за статусами замолвення

Ви зможете для кожного статусу замовлення вказати доступні для друку документи.

  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Облік заявок та звернень клієнтів