Облік і керування лідами в РемОнлайн

Якщо потенційний клієнт не готовий зробити замовлення або покупку тут і зараз, але хоча б проявив до вас інтерес – це початок продажу. А це означає, що ваші менеджери мають проявити всю свою майстерність переконання: допомогти вибрати товар, переконати в необхідності послуги, довести, що ви кращі за конкурентів. Тому вам потрібна CRM-система для обліку заявок РемОнлайн – інструмент, який допоможе без запинок провести клієнта по всіх етапах воронки і довести до успішного продажу.

З системою обліку заявок РемОнлайн ви зможете:

Фіксувати звернення клієнтів з різних каналів зв'язку

Фіксувати всі звернення клієнтів з різних каналів зв'язку

Прискорити і контролювати обробку заявок менеджерами

Прискорити і контролювати обробку заявок менеджерами

Відстежувати конверсію з заявок

Відстежувати конверсію з заявок в успішні замовлення та продажі

Підвищувати прибуток з РемОнлайн

Підвищувати прибуток завдяки роботі з потенційними клієнтами

Почни вести облік заявок безкоштовно протягом 7 днів

Як РемОнлайн допомагає працювати з потенційними клієнтами

Збирайте заявки по всіх каналах зв'язку

Ви можете фіксувати звернення клієнтів вручну або встановити автоматичне створення з пропущеного дзвінка. А за допомогою відкритого API можна налаштувати автоматичне створення лідів з вашого сайту та інших ресурсів. Ви не пропустите жодне звернення.

Відстежуйте всі звернення в єдиній таблиці

Всі заявки знаходяться в єдиній таблиці, де у кожної з них є статус і відповідальний менеджер. А за допомогою кольорових бейджів ви швидко визначите, скільки з них термінових, скільки ваших, нових, прострочених і відкладених заявок.

Створіть власні воронки ліда

Сегментує заявки за типами для якісної статистики та встановлюйте кожному з них свій початковий статус. А завдяки правилам переходу з одного статусу в інший ви зможете описати всі етапи, через які проходить заявка у вашій компанії, і задати різні сценарії обробки заявки для менеджерів.

Контролюйте терміни обробки заявок клієнтів

У кожної компанії свої стандарти з обробки заявок. Встановлюйте регламентовані терміни для кожного статусу і контролюйте прострочку, щоб менеджери виконували роботу вчасно і не втрачали клієнтів.

Створюйте замовлення і продажі

Головна мета обробки заявки – продати клієнту товар чи послугу. Створюйте зі звернень замовлення і продажі, щоб відстежувати конверсію і результати роботи менеджерів.

Аналізуйте ефективність маркетингу

Фіксуйте рекламні канали, щоб відстежувати, які з них приносять вам більше лідів і по яких з них вища конверсія в замовлення / продажі. Ви не лише оптимізуєте маркетинговий бюджет, але і підвищите прибуток компанії, вкладаючи гроші в більш ефективні канали зв'язку.

Кому підходить РемОнлайн

Господарство та прибирання

Господарство та прибирання

chevron

Почему стоит вести учет заявок в CRM-системе РемОнлайн

devices-4.png (76 KB)

  1. РемОнлайн – це багатофункціональний інструмент, який автоматизує рутинні процеси, спрощує управління і закриває більшу частину бізнес-задач компаній в сфері послуг. Тут є все від простого надсилання SMS до глобального аналізу товарного асортименту компанії.
  2. Простий і зрозумілий інтерфейс дозволяє почати роботу одразу після реєстрації і швидко розібратися в можливостях сервісу.
  3. РемОнлайн ніколи не стоїть на місці. Мінімум один раз на місяць в програмі з'являються нові можливості. Ми прислухаємося до побажань наших користувачів, що допомагає постійно робити сервіс ще кращим.
  4. Гнучкість системи дозволяє налаштувати під себе форми замовлень, шаблони документів та інші елементи.
  5. Чуйна служба підтримки. У нас немає чат-ботів, тільки живі люди, готові вислухати і допомогти прямо зараз. А якщо ви любите розбиратися в усьому самостійно, у нас є вичерпна База знань.

А просто зараз у нас в розробці:

spin

90%

Податки

Ви зможете задавати застосування різних податкових ставок в різних локаціях, а також групувати податки, щоб швидше налаштовувати їх застосування.

spin

75%

Графік роботи співробітників

У РемОнлайн з'явиться табель робочих днів, в якому ви зможете бачити та планувати робочі дні, лікарняні та відпустки співробітників, а також генерувати графік за вже створеним шаблоном всього в кілька натискань.

spin

55%

Стрічка подій у Зверненнях

Ви зможете відслідковувати всі зміни по зверненню від його створення до закриття, прикріплювати та переглядати фото і файли, а також залишати коментарі для себе та колег.

spin

50%

Мобільний додаток "РемОнлайн"

Додаток для зручної роботи з замовленнями на вашому смартфоні для офісних і виїзних співробітників компанії. Зараз додаток вже дозволяє переглядати Стрічку подій замовлення, прикріплювати фото і файли, а також залишати коментарі.

spin

35%

Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками

У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.

spin

20%

Погодинна та денна зарплата співробітників

Ви зможете встановити погодинну або денну ставку для кожного співробітника, щоб автоматизувати розрахунок не лише змінної, а й фіксованої частини зарплати персоналу.

spin

15%

Відгуки клієнтів

Окрім п'ятибальної системи, ви зможете збирати зворотний зв'язок по бінарній системі оцінювання або NPS, а також налаштувати відповідь клієнтам залежно від поставленої оцінки.

spin

5%

Друк документів за статусами замолвення

Ви зможете для кожного статусу замовлення вказати доступні для друку документи.

  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Облік заявок та звернень клієнтів