Якщо потенційний клієнт не готовий зробити замовлення або покупку тут і зараз, але хоча б проявив до вас інтерес – це початок продажу. А це означає, що ваші менеджери мають проявити всю свою майстерність переконання: допомогти вибрати товар, переконати в необхідності послуги, довести, що ви кращі за конкурентів. Тому вам потрібна CRM-система для обліку заявок РемОнлайн – інструмент, який допоможе без запинок провести клієнта по всіх етапах воронки і довести до успішного продажу.
Фіксувати всі звернення клієнтів з різних каналів зв'язку
Прискорити і контролювати обробку заявок менеджерами
Відстежувати конверсію з заявок в успішні замовлення та продажі
Підвищувати прибуток завдяки роботі з потенційними клієнтами
Почни вести облік заявок безкоштовно протягом 7 днів
Сегментує заявки за типами для якісної статистики та встановлюйте кожному з них свій початковий статус. А завдяки правилам переходу з одного статусу в інший ви зможете описати всі етапи, через які проходить заявка у вашій компанії, і задати різні сценарії обробки заявки для менеджерів.
Фіксуйте рекламні канали, щоб відстежувати, які з них приносять вам більше лідів і по яких з них вища конверсія в замовлення / продажі. Ви не лише оптимізуєте маркетинговий бюджет, але і підвищите прибуток компанії, вкладаючи гроші в більш ефективні канали зв'язку.
Кому підходить РемОнлайн
А просто зараз у нас в розробці:
85%
Аналітичний звіт
Універсальний конструктор звітів, який дозволяє в зручній і наочній формі аналізувати інформацію в ваших замовленнях, продажах, дзвінках.
70%
Мобільний додаток керівника для Android
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
10%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
10%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.