Програма для майстерні з ремонту та заправки картриджів дозволяє:


system.svg (2 KB)

Вести облік замовлень на заправку, заміну та очищення картриджів


inventory_new.svg (3 KB)

Керувати складськими запасами картриджів і тонерів


warehouse.svg (2 KB)

Фіксувати продажі картриджів і послуг з їхнього обслуговування


control.svg (2 KB)

Контролювати наявність витратних матеріалів і вчасно їх закуповувати



Які процеси можна автоматизувати
за допомогою програми для обліку картриджів?

Облік клієнтів майстерні з обслуговування картриджів

Створіть електронну базу клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб. Систематизуйте їхні контакти і позначте конфліктних. Зберігайте історії:

  • дзвінків із записами розмов
  • SMS-повідомлень
  • замовлень та оплат
  • продажів
  • пов'язаних завдань.


Крім того, в картці клієнта можна згенерувати дисконтну карту або вручну встановити знижки на картриджі, тонер, послуги із заправки та / або чищення.

Облік замовлень на заправку картриджів

Автоматизуйте облік замовлень на всі види обслуговування картриджів для принтерів. Завдяки системі статусів замовлень ви будете точно знати скільки заявок на заправку картриджів зараз обробляється і які з них вже оплачені.


Нові, поточні, готові і закриті замовлення будуть виділятися різнокольоровими мітками в загальній таблиці. Крім того, у верхній частині сторінки "Замовлення" менеджери побачать різнокольорові бейджі з кількістю замовлень в різних статусах.



Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Керування виїзними роботами

RemOnline допомагає не тільки вести облік замовлень, а ще й керувати ними. Для планування виїзних робіт використовуйте Планувальник замовлень. У ньому ви зможете наочно оцінити завантаженість і призначити співробітників відповідальними за виконання.


Роздрукувати маршрутний лист можна зі сторінки "Замовлення" – він буде заповнений автоматично. А якщо ви натиснете на конкретне замовлення, то перейдете в його картку.

Мобільний додаток для роботи з замовленнями

Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток RemOnline Замовлення, аби працювати з замовленнями на заміну картриджів звідки завгодно:

  • Додавання фото та коментарів
  • Загальний список замовлень та їх деталі
  • Зручний пошук, сортування та фільтрація
  • Швидкий зв'язок з менеджерами та клієнтами

Ефективний Графік роботи

Контролюйте та плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки співробітників за допомогою Графіка роботи в RemOnline:

  • Автозаповнення за заданою схемою
  • Розрахунок зарплати за робочі години та дні
  • Запис клієнтів з урахуванням робочого часу працівників

Контроль роботи працівників

Контролюйте роботу всіх працівників на одній сторінці Журналу подій. Завдяки цьому ви зможете відстежувати, хто, що, де та коли зробив у вашому обліковому записі RemOnline:

  • Відображення понад 60 подій
  • Відновлення віддалених об'єктів
  • Події у розрізі співробітників та локацій

Встановлення прайсу на заправку картриджів

RemOnline допомагає сформувати прайс на різні види робіт і самостійно розраховує кінцеву вартість послуг з урахуванням використаних матеріалів.

Автоматичний розрахунок зарплати співробітникам допоможе робити нарахування за ту роботу, яку вони дійсно виконали.

Автоматизація сервісу по заправці картриджів в RemOnline допоможе уникнути помилок в розрахунках і заощадить час.

Налаштування шаблонів і друк документів

Створіть шаблони часто використовуваних документів:

  • приймальних квитанцій
  • актів виконаних робіт
  • товарних чеків
  • рахунків на оплату.


Дати, суми, імена, характеристики пристроїв і назви послуг будуть підтягуватися в документи автоматично.

Складський облік картриджів і тонерів

Програма спрощує облік картриджів і допомагає керувати складом ефективноВстановіть мінімальний та максимальний рівні запасів, щоб формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі" в кілька кліків. Використовуйте систему, щоб:

Управлінський облік в сервісі заміни картриджів


Керуйте бізнесом, спираючись на реальні цифри, щоб розвивати його швидше й ефективніше!

Додаток для керівника

Керуйте бізнесом за допомогою мобільного додатку RemOnline Директор. Відстежуйте ключові показники компанії за день і зв'язуйтеся з співробітниками не покидаючи програми.


Завдяки RemOnline ви зможете контролювати ефективність компанії навіть на відстані!



Дізнайтеся, що вміє RemOnline



4 причини, чому RemOnline

registration.svg (3 KB)


Швидкий початок роботи без завантаження та встановлення – просто зареєструйтеся на сайті

interface.svg (2 KB)


Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який повністю адаптується під ваш бізнес

device.svg (2 KB)


Вільний доступ до них
з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: смартфона, планшета, ПК

support.svg (3 KB)


Кваліфікована служба підтримки користувачів,
яка відповість на будь-які запитання



Програма для обліку заправок картриджів

Коли ми починаємо надавати виїзні послуги, то виникають запитання, пов'язані з контролем співробітників, урахуванням виконаних замовлень і витрат матеріалів. Буває складно правильно побудувати графік і відстежити, скільки використовується в замовленнях:

  • тонерів;
  • засобів для чищення;
  • запчастин;
  • картриджів.

Щоб спростити цей процес, використовуйте програму RemOnline. Вона допомагає автоматизувати облік і керування майстернею. Давайте розглянемо докладніше її можливості.

Картки для обліку замовлень

При реєстрації в RemOnline ви отримуєте шаблони карток замовлень, які можна редагувати, видаляти і створювати. Вони потрібні для того, щоб оформлювати нові замовлення швидше і зберігати всю важливу інформацію по ним в системі обліку. Досить клікнути на конкретне замовлення, щоб побачити:

  • час і причину виклику майстра;
  • ПІБ виконавця;
  • тип, бренд, характеристики і стан принтера;
  • види виконуваних робіт: очищення, заправка, ремонт;
  • запчастини та матеріали, які використовуються в процесі;
  • діючі знижки та підсумкові суми до сплати;
  • розмір внесеної передплати і залишок боргу клієнта;
  • додані документи та фото.

З доступом до цієї інформації вам буде набагато легше розібратися в ситуації та проконтролювати співробітників. А в керуванні термінами та графіком допоможуть статуси і планувальник замовлень.

Статуси і планувальник замовлень

Нещодавно в RemOnline з'явився планувальник замовлень. З його допомогою можна оцінювати завантаженість майстрів і фіксувати дати, час, тривалість їхніх викликів у календарі. А для того, щоб створити цикл обробки заявки в компанії, використовуйте статуси замовлень. За стандартом їх 7:

  • нове;
  • в роботі;
  • на узгодженні; 
  • чекає на запчастину;
  • готове (не оплачене);
  • закрите (оплачене);
  • відмова (закрите неуспішно).

Ви можете змінювати їх назви і додавати додаткові статуси з прив'язкою до причин відмов, очікуванню потрібного тонера або іншим факторам.

Картки для обліку клієнтів

Другий бонус, який ви отримуєте під час реєстрації – шаблони карток клієнтів. Вони допомагають фіксувати нових клієнтів швидше і вести облік їхніх замовлень, покупок, дзвінків, оплат. Історії взаємодій з клієнтами зберігаються в їхніх картках разом з контактами та інформацією про діючі знижки.

При цьому, ви створюєте електронну базу, яка поділяється на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб. За бажанням можна позначити конфліктних, щоб отримувати підказки перед початком розмов.

Складський облік тонерів, запчастин і картриджів

RemOnline – це зручна система, в якій можна вести облік картриджів, запчастин і витратних матеріалів для них. Вона допомагає вести точний облік у грамах, міліграмах, мілілітрах, банках і штуках. Щоб списати потрібні товари зі складу в замовлення досить зробити кілька кліків. Ця дія збережеться у Стрічці подій по замовленню та у вигляді електронного документа.

Акти про оприбуткування, переміщення, списання, повернення створюються автоматично. Їх можна роздрукувати безпосередньо з програми або просто зберегти їхні електронні версії з датами та іменами співробітників. Таким чином, ви будете чітко знати, хто, що, скільки і коли використовував.

Облік виконаних замовлень і прибутку

Після систематизації інформації про клієнтів і замовлення, автоматизації складського обліку залишається тільки перевірити, які роботи були виконані та скільки ви заробили за місяць. Також можна оцінити результати за тиждень, 2 місяці або квартал – ви можете обрати будь-який період, щоб вивести статистику.

В RemOnline можна сформувати звіти по створеним, поточним і закритим замовленням в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток. У звітах по замовленням буде вказана:

  • загальна кількість замовлень за період;
  • замовлень яких типів було більше ніж інших;
  • хто приймав і видавав клієнтам вироби;
  • вартість кожного замовлення;
  • загальна сума виручки.

У звіті про прибуток можна проаналізувати собівартість наданих послуг з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.

Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". Це допоможе вам визначити, які види робіт замовляли найчастіше і принтери яких марок частіше за все потребували обслуговування. На підставі цього можна переглянути прайс і спланувати закупівлі запчастин, тонерів.

У "Звіті по виконавцям" ви побачите ту ж інформацію з розподілом виконаних робіт і прибутку по співробітникам. Використовуйте цей звіт, щоб визначити, хто був продуктивнішим і приніс більше грошей компанії. 

Як бачите, програма не тільки зберігає та систематизує корисну інформацію, а ще й автоматично виводить статистику, аналітику по показникам. Внаслідок цього вам буде набагато простіше вести управлінський облік, планувати та розвивати свій бізнес. Будьте успішні з RemOnline!

Показати повністю »
Читайте також
Як вести облік на складі, принципи та види складського обліку

Як вести облік на складі, принципи та види ...

Хмарні сервіси для бізнесу: особливості використання

Хмарні сервіси для бізнесу: особливості використання

Вам не місце у сервісному бізнесі

Вам не місце у сервісному бізнесі

  1. RemOnline
  2. Облік заправки картриджів