Укр

Програма для майстерні з ремонту і заправки картриджів

автоматизує бізнес-процеси,

робить управління бізнесом простішим та ефективнішим

Що ви отримуєте з РемОнлайн


Більше грошей

Збільшуйте прибуток і зменшуйте витрати своєї майстерні

Повний контроль

Керуйте роботою майстерні та підлеглих з будь-якої точки світу

Більше вільного часу

Перекладіть рутинні завдання на РемОнлайн і заощаджуйте свій час

Реальний порядок

РемОнлайн наводить порядок в документах, генерує звіти, веде облік всієї діяльності сервісу

Зареєструйтеся зараз та користуйтеся програмою для обліку картриджів 14 днів безкоштовно!

РемОнлайн – єдине рішення багатьох завдань

Облік клієнтів і замовлень

Наша CRM-система дає вам єдину базу клієнтів, веде облік ремонту і заправки картриджів. Використовуйте її для сегментації клієнтів на фізичних осіб і компанії, зберігайте історію їхніх звернень та пристроїв, покупок і платежів. Фіксуйте всі замовлення і контролюйте терміни їхнього виконання.

Постановка завдань співробітникам

Ставте завдання для одного або одразу декількох співробітників. Зручна мобільна версія РемОнлайн дозволяє вести облік виїзних робіт, формувати маршрутний лист для співробітників, контролювати терміни виконання кожної окремої задачі.

Облік картриджів і тонерів

Ведіть правильний складський облік: контролюйте наявність картриджів і залишки тонеру, відстежуйте їхні витрати, автоматизуйте інвентаризацію. РемОнлайн нагадає вам про товари, що потребують закупівлі, щоб ви могли вчасно поповнити склад.

Ефективний розвиток бізнесу

Відстежуйте найважливіші показники майстерні для швидкого прийняття рішень за допомогою Дашборду керівника. Автоматизуйте підготовку звітів і ведіть управлінський облік для глибокого аналізу діяльності компанії, її розвитку та підвищення прибутковості.

Розрахунок зарплати майстрів, вартості ремонту і заправки картриджів

Вартість замовлень

  • налаштування прайсу на ремонт і заправку картриджів;
  • автоматичний розрахунок вартості замовлень;
  • економія часу при оформленні заявок.

Зарплата співробітників

  • вибір способу оплати за різні види робіт;
  • нарахування відсотків або фіксованої суми від ціни;
  • мотивація майстрів і менеджерів.

Незабаром в РемОнлайн

Ми прислухаємося до побажань і потреб наших користувачів, тому постійно робимо програму ще краще. Найближчим часом в РемОнлайн з'явиться розклад замовлень, завдяки якому ви зможете чітко планувати всі виїзди до клієнтів. Також скоро з'являться взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками, щоб ви завжди розуміли, хто, кому і скільки винен.

Керувати бізнесом в РемОнлайн легко і надійно:

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно допрацьовується і покращується.
  3. РемОнлайн – це хмарна програма, яка дає доступ з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК.
  4. Вона інтегрується з популярними сервісами для управління майстернями, IP-телефонії та SMS шлюзами.
  5. Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів із задоволенням допомагають і відповідають на будь-які запитання, пов'язані з функціональністю програми.