Обробляйте більше замовлень з меншими зусиллями
Контроль реалізації замовлення на кожному етапі від надходження заявки до оплати та постобслуговування
Розподіл планових, разових та аварійних замовлень
Контроль виконаних робіт та термінів
Автоматичне сповіщення клієнтів та збір відгуків
Взаєморозрахунки з постачальниками та замовниками
RemOnline синхронізує співробітників в офісі та на виїзді, що дозволяє у кілька разів покращити робочий процес
Плануйте роботу виїзних співробітників наперед, створюйте замовлення прямо в календарі та переглядайте завантаження ресурсів за допомогою функції Планувальника
Зв'яжіться з клієнтами та співробітниками електронною поштою або за допомогою SMS, аби сповіщати про створення нового замовлення, зміну статусу, призначення відповідальних та закриття
Ефективне керування замовленнями
Автоматичні повідомлення
Рівномірний розподіл навантаження
RemOnline зручний для сервісних бізнесів
“Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.”
Дмитро Косован
Власник
EiS Serwis
Завдяки мобільному додатку RemOnline Замовлення ваші виїзні співробітники зможуть керувати замовленнями за допомогою смартфонів:
Додавайте фотографії клієнтського обладнання
Швидко знаходите потрібні замовлення за допомогою пошуку та фільтрів
Переглядайте деталі замовлень та стрічку подій
Залишайте коментарі для колег або особисті нотатки для себе
Зв'яжіться з клієнтами та співробітниками прямо із Замовлень
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Автоматизуйте розрахунок вартості, часу та матеріалів, друкуйте професійні фактури та інші документи в кілька кліків
Користувацькі форми з автозаповненням
Інформація про клієнтів та їх замовлення в одному місці
“Незамінними додатки RemOnline стали під час блекауту. Коли працювали не всі комп’ютери, можна було зайти з телефону у додаток або в браузерну версію та виконати необхідні дії.”
Володимир Шкварко
Власник
BALANCE SERVICE
Контролюйте хід робіт, терміни виконання замовлень та ефективність кожного співробітника за допомогою RemOnline
Виявляйте та нагороджуйте найкращих співробітників, аби покращувати продуктивність компанії
Автоматизуйте розрахунок зарплати за більш ніж 8 сценаріями
Контролюйте кожен етап обробки замовлення за допомогою норм часу статусів і Журналу подій
Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустку кожного співробітника за допомогою Графіку роботи
Створюйте у RemOnline стільки цифрових складів, скільки вам потрібно, аби ефективно організувати зберігання та навести порядок на полицях
Використовуйте серійний облік та адресне зберігання, аби контролювати розташування кожної позиції
Встановіть мінімальні залишки для кожного товару, щоб знати, коли він закінчиться
Оберіть будь-який із 4 доступних методів інвентаризації, аби легко звіряти складські залишки
RemOnline — це доступне рішення зі зручними мобільними додатками та гнучкими тарифними планами, яке покращує контроль виїзних співробітників!
Контролюйте свій бізнес з будь-якої точки на карті. Використовуйте мобільний додаток RemOnline Директор, аби:
Відслідковувати ключові показники компанії
Контролювати стан кас
Швидко зв'язуватися зі співробітниками
Переглядати відгуки та оцінки клієнтів
Убезпечити обліковий запис за допомогою двофакторної автентифікації
Сервісні компанії по всій Україні довіряють RemOnline
“Водовір потрібна була CRM-система, щоб забезпечити правильність заповнення заявок. І RemOnline повністю закрив нам цю потребу.”
Вероніка Лященко
Виконавчий директор
Водовір
Контролюйте рух грошових коштів за статтями, приймайте готівкові та безготівкові платежі та плануйте бюджет наперед за допомогою RemOnline
Ведіть взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами
Автоматизуйте розрахунок податків, аби працювати відповідно до законодавства
Переглядайте загальну рентабельність асортименту та окремих позицій/категорій товару у звіті Аналіз асортименту
Генеруйте більше 20 звітів щодо замовлень, ефективності співробітників, фінансів, складських запасів та дій в обліковому записі
Використовуйте графіки Аналітичного звіту для відстеження динаміки змін показників та покращення робочого процесу
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Без завантаження, встановлення та довгих оновлень. Зареєструйтесь та почніть роботу.
Інтеграція із 200+ додатковими бізнес-інструментами.
База знань, навчальні ролики на YouTube та служба підтримки, яка завжди на зв'язку.
Допомога в міграції з інших систем обліку та імпорт даних.
Гнучкі тарифні плани та встановлені шаблони для компаній з різних галузей.
Протестуйте всі функції керування мобільними співробітниками безкоштовно!