РемОнлайн допоможе вам заробити більше грошей

Програма допомагає в рази збільшити прибуток


Більше грошей

Програма допомагає в рази збільшити прибуток та знизити витрати сервісу

Будьте в курсі того, що відбувається  із замовленнями


Повний контроль

Будьте в курсі того, 
що відбувається
із замовленнями

РемОнлайн автоматизує рутинні процеси


Більше часу

Автоматизує рутинні процеси та економить до 20 хвилин
на замовленні

Програма наводить лад та генерує звіти


Реальний порядок

Наводить лад, генерує звіти, веде облік всієї діяльності компанії

Користуйтеся програмою для майстерень по ремонту принтерів
та копіювальної техніки безкоштовно протягом 7 днів!

CRM для майстерень з ремонту принтерів
відкриває нові можливості

Керуйте повним циклом замовлення від звернення до повторного візиту

Автоматизуйте обробку замовлень та економте час на кожному етапі разом з РемОнлайн. Програма підходить як для однієї точки, так і для мережі майстерень по ремонту принтерів та МФУвстановіть тип замовлення за замовчуванням для різних локацій та створіть для них окремі ланцюжки статусів. Збирайте інформацію та швидко обробляйте звернення, щоб потенційні клієнти не пішли до конкурентів. Мотивуйте приймальників і менеджерів за допомогою гнучкої системи розрахунку зарплат.

Плануйте виїзні роботи наперед

Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також РемОнлайн дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії. Нагадуйте клієнтам про замовлення до приїзду майстра, а після —збирайте їх відгуки. А завдяки функції відкладеної відправки смс повідомлень, ви зможете нагадувати їм про те, що пора записатися на повторний візит. Відстежуйте залишки запчастин в розрізі кожного інженера, відправляйте їм нагадування про призначення на замовлення або зміні його статусу.

Також скоро у РемОнлайн з'явиться мобільний додаток для виїзних співробітників, завдяки чому працювати з такими замовленнями стане ще зручніше.

Ведіть облік продажів і послуг в сервісному центрі

Програма підходить для сервісних центрів в незалежності від того, дохідна це частина вашого бізнесу або додаткова. РемОнлайн дозволяє заробляти не тільки на продажах або надання послуг, а й успішно об'єднати обидва ці напрямки. Фіксуйте заявки з онлайн-ресурсів та продавайте товари офлайн з наявності на складі, щоб підвищити оборотність і свій дохід.

Розширюйте клієнтську базу

З РемОнлайн контакти клієнтів завжди під рукою. Завдяки внутрішній інтеграції програми з сервісами телефонії та смс-шлюзами, ви зможете дзвонити їм і відправляти повідомлення не виходячи з CRM. Використовуйте різні канали комунікації з клієнтами без додаткового навантаження на менеджерів. Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше звернень, а у яких вище конверсія та аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями. Все це допоможе постійно розширювати клієнтську базу і не зливати бюджет на неефективні рекламні канали.

Підвищуйте оборотність товару

РемОнлайн на кожному етапі забезпечує ефективне управління складом з урахуванням вимог фіскальних органів. Аналізуйте товари за допомогою звіту "Аналіз асортименту", керуйте ціноутворенням та позбавляйтеся від нерентабельних позицій. Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе в кілька разів збільшити оборотність товару. Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбуткувати та вивантажувати товар всього в декілька кліків.

Керуйте грошовими потоками

Тримайте руку на пульсі фінансового стану свого сервісного центру. Відстежуйте поточні витрати за статтями і позбавляйтеся від непотрібних витрат. Плануйте грошові потоки, щоб уникнути касового розриву. Завдяки розгорнутій системі звітності, в РемОнлайн ви заробите більше грошей.

Автоматизуйте бізнес-процеси

РемОнлайн не просто допомагає налаштувати бізнес-процеси, які будуть працювати на вас. Безліч інструментів програми у зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами, допоможуть домогтися комплексної автоматизації бізнесу. Програма для обліку в сервісному центрі зробить управління системним та передбачуваним.

Не прив'язуйтеся до одного місця

Керуйте сервісним центром в дорозі, з мобільного, і просто всюди, де є інтернет. Вам більше не треба піклуватися про обслуговування програми та підтримку сторонніх фахівців. Займайтеся своїм бізнесом, а про все інше подбаємо ми, 24/7 забезпечуючи комплексну підтримку користувачів та постійні оновлення, за які вам не потрібно додатково платити. А ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, великої Базі знань і корисним роликам на нашому YouTube-каналі.

Керуйте бізнесом ефективно

Аналізуйте діяльність компанії за допомогою звітності. РемОнлайн генерує важливі звіти про стан складу, замовлень та фінансів для вас або для замовника в кілька кліків. Також в програмі ви зможете відслідковувати аналітику по окремим локаціях. Для більшої зручності, РемОнлайн виводить ключові бізнес-показники на один екран Дашборда, завдяки чому ви зможете швидко реагувати на будь-які зміни та приймати правильні управлінські рішення.

Реєструйтеся та почніть працювати ефективніше разом з РемОнлайн.
Наша служба підтримки завжди домопоже знайти відповіді на будь-які питання щодо функціоналу програми

  1. РемОнлайн
  2. Програма для майстерень принтерів і копіювальних апаратів