RemOnline допоможе вам заробити більше грошей


money.svg (2 KB)


Більше грошей

Програма допомагає в рази збільшити прибуток та знизити витрати сервісу


individual.svg (2 KB)


Повний контроль

Будьте в курсі того, 
що відбувається
із замовленнями


time.svg (1 KB)


Більше часу

Автоматизує рутинні процеси та економить до 20 хвилин
на замовленні


list.svg (2 KB)


Реальний порядок

Наводить лад, генерує звіти, веде облік всієї діяльності компанії




Користуйтеся програмою для майстерень по ремонту принтерів
та копіювальної техніки безкоштовно протягом 7 днів!



CRM для майстерень з ремонту принтерів відкриває нові можливості

Керуйте повним циклом замовлення від звернення до повторного візиту

Автоматизуйте обробку замовлень та економте час на кожному етапі разом з RemOnline. Програма спрощує організацію завдань та управління проектом і підходить як для однієї точки, так і для мережі майстерень з ремонту принтерів та МФУ:

  • встановіть тип замовлення за замовчуванням для різних локацій та створіть для них окремі ланцюжки статусів
  • збирайте інформацію та швидко обробляйте звернення, щоб потенційні клієнти не пішли до конкурентів
  • мотивуйте приймальників і менеджерів за допомогою гнучкої системи розрахунку зарплат

Плануйте виїзні роботи наперед

Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також інструмент планування дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії.


Нагадуйте клієнтам про замовлення до приїзду майстра, а після — збирайте їх відгуки. А завдяки функції відкладеної відправки смс повідомлень, ви зможете нагадувати їм про те, що пора записатися на повторний візит, і завчасно підготувати необхідні предмети інвентарю.


Відстежуйте залишки запчастин в розрізі кожного інженера, відправляйте їм нагадування про призначення на замовлення або зміну його статусу.



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Ведіть облік продажів і послуг в сервісному центрі

Програма підходить для сервісних центрів незалежно від того, дохідна це частина вашого бізнесу або додаткова. RemOnline дозволяє заробляти не тільки на продажах або наданні послуг, а й успішно об'єднати обидва ці напрямки. Фіксуйте заявки на ремонт та продавайте товари офлайн з наявності на складі, щоб підвищити оборотність і свій дохід.

Розширюйте клієнтську базу

З RemOnline контакти клієнтів завжди під рукою.

  • Завдяки внутрішній інтеграції програми з сервісами телефонії та смс-шлюзами, ви зможете дзвонити їм і відправляти повідомлення не виходячи з CRM.
  • Використовуйте різні канали комунікації з клієнтами без додаткового навантаження на менеджерів.
  • Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше звернень, а у яких вища конверсія, та аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями.

Все це допоможе постійно розширювати клієнтську базу і не зливати бюджет на неефективні рекламні канали.

Підвищуйте оборотність товару

RemOnline на кожному етапі забезпечує ефективне управління запасами з урахуванням вимог фіскальних органів.

  • Аналізуйте товари за допомогою звіту Аналіз асортименту, керуйте ціноутворенням та позбавляйтеся від нерентабельних позицій.
  • Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе в кілька разів збільшити оборотність товару.
  • Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбуткувати та вивантажувати товар всього в декілька кліків.

Керуйте грошовими потоками

Тримайте руку на пульсі фінансового стану свого ремонтного бізнесу. Відстежуйте поточні витрати за статтями і позбавляйтеся від непотрібних витрат. Плануйте грошові потоки, щоб уникнути касового розриву. А завдяки розгорнутій системі звітності у рішенні для управління бізнесом RemOnline ви заробите більше грошей.

Спростіть роботу з замовленнями у майстерні та на виїзді

Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток RemOnline Замовлення, аби переглядати загальний список замовлень, їх деталі та дані клієнта, додавати до замовлень фотографії та коментарі, зв'язуватися з менеджерами та клієнтами в кілька кліків. Обробляйте замовлення за допомогою свого смартфона та будьте ефективні, де б не знаходилися.

Складіть ефективний Графік роботи

Ведіть запис клієнтів з урахуванням майстрів. Занесіть робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустку кожного співробітника у Графік роботи у RemOnline, аби запланувати ремонтні роботи в майстерні на тижні та місяці вперед. А завдяки автозаповненню вам не доведеться витрачати на складання графіку багато часу.

Контролюйте співробітників

Тепер, аби відслідковувати дії співробітників у RemOnline, вам не потрібно переходити між сторінками. Відстежуйте зміни в документах програми та відновлюйте випадково видалені об'єкти на одній сторінці Журналу подій. Завдяки цьому ви завжди знатимете, чим займалися співробітники в одній або декількох локаціях за будь-який період.



Дізнайтесь, що може RemOnline

Керуйте бізнесом ефективно

Аналізуйте діяльність компанії за допомогою звітності. RemOnline генерує важливі звіти про стан складу, замовлень та фінансів для вас або для замовника в кілька кліків. Також в програмі ви зможете відслідковувати аналітику за окремими локаціями. Для більшої зручності RemOnline виводить ключові бізнес-показники на один екран Дашборда, завдяки чому ви зможете швидко реагувати на будь-які зміни та приймати правильні управлінські рішення.

Автоматизуйте бізнес-процеси

RemOnline не просто допомагає налаштувати бізнес-процеси, які будуть працювати на вас. Безліч інструментів програми у зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами, допоможуть домогтися комплексної автоматизації бізнесу. Програма для обліку в сервісному центрі зробить управління системним та передбачуваним. Програмне забезпечення для управління ремонтною майстернею зробить управління системним та передбачуваним і забезпечить персоналізоване обслуговування для кращого утримання клієнтів.

Не прив'язуйтеся до одного місця

Керуйте сервісним центром в дорозі з мобільного завдяки мобільному додатку RemOnline Директор. Вам більше не треба перейматися про обслуговування програми та підтримку сторонніх фахівців. Займайтеся своїм бізнесом, а про все інше подбаємо ми, 24/7 забезпечуючи комплексну підтримку користувачів та постійні оновлення, за які вам не потрібно додатково платити.


А ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, великій Базі знань і корисним роликам на нашому YouTube-каналі.




Реєструйтеся та почніть працювати ефективніше разом з RemOnline.
Наша служба підтримки завжди допоможе знайти відповіді на будь-які питання про ключові особливості програми.

Популярні запитання та відповіді

Що таке програма ремонту побутової техніки?

faq_arrow

Програмне забезпечення для ремонтних майстерень RemOnline — це інструмент управління, який допомагає компаніям автоматизувати процеси на кожному етапі роботи, від отримання заявки до повторного замовлення. Завдяки йому ви можете перетворити хаос і плутанину на прості завдання та налагодити ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами.

Програмне забезпечення для ремонтних центрів дає змогу:

  • Збирати заявки клієнтів, яким потрібен ремонт оргтехніки, з різних каналів на єдину платформу. Це означає, що ви не втратите жодного вхідного виклику, заявки з сайту чи соцмережі та зможете ефективно і вчасно їх обробляти.
  • Повністю вести замовлення: призначати виконавця, контролювати терміни, списувати запчастини зі складу та відстежувати історію робіт.
  • Керувати складськими запасами: оприбуткувати, переміщувати, списувати товари на замовлення, відслідковувати рівні запасів, а також використовувати адресне зберігання та серійний облік. Крім того, програмне забезпечення для відстеження ремонту допомагає встановлювати ціни з урахуванням маржі.
  • Керувати потоками коштів, приймати передоплати та оплати, планувати бюджет та контролювати стан кас.
  • Контролювати дії працівників та автоматизувати розрахунок зарплати.
  • Через модуль звітності відстежувати показники у вигляді звітів та графіків, які формуються за будь-які періоди у кілька кліків.

Як покращити управління взаємовідносинами з клієнтами у ремонтній майстерні?

faq_arrow

Щоб запропонувати своїм клієнтам винятковий сервіс, ви маєте подбати про кожен аспект у процесі замовлення ремонту. Для цього ви можете використовувати потужні засоби управління завданнями та відносинами з клієнтами, які надає програмне забезпечення для ремонтних майстерень. Воно автоматизує бізнес-процеси, оптимізує рутинні завдання та забезпечує глибоку аналітику, допомагаючи привертати увагу клієнтів зручністю та швидкістю обробки замовлень.

RemOnline — хмарне рішення зі зручним інтерфейсом для підприємств, що працюють у промисловості роздрібного ремонту. CRM для майстерень з ремонту принтерів відкриває нові можливості обслуговування клієнтів. Воно об'єднує розширені функції управління клієнтами, управління заявками на продаж і ремонт, контролює рух грошових коштів та відстежує залишки в одній централізованій платформі. Ви можете отримати доступ до бази даних наявних та потенційних користувачів з будь-якого пристрою, швидко знайти історію взаємодії з клієнтами, інформацію про попередні ремонти та покупки. Також можна налаштувати знижки для постійних покупців, щоб забезпечити повторні замовлення та підвищити задоволеність клієнтів.

Чи є у RemOnline мобільний додаток?

faq_arrow

У програмного забезпечення для ремонтної майстерні є два мобільні додатки, які доступні для користувачам iOS та Android абсолютно безкоштовно. Застосунок RemOnline Замовлення створений для роботи з замовленнями сервісного цеху та дає змогу коментувати, змінювати деталі замовлення на ремонт, додавати до них фото та відеоматеріали, швидко зв'язуватися з клієнтами та менеджерами.

Для власників та керівників компаній з ремонту оргтехніки створено окремий мобільний додаток RemOnline Директор. У ньому вони зможуть переглядати важливі деталі про роботу бізнесу, відслідковувати онлайн платежі та грошові потоки, переглядати відгуки покупців та в кілька кліків зв'язуватися зі співробітниками, якщо виникають питання.

  1. RemOnline
  2. Програма для майстерень принтерів і копіювальних апаратів