Укр

Програма допоможе:

postavki-sklad2.png (28 KB)

Оформляти замовлення на обслуговування та ремонт в майстерні або з виїздом, контролювати їх виконання

fin-uchet2.png (24 KB)

Вести клієнтську базу (фізичних і юридичних осіб), прискорити їх обслуговування 

zp2.png (23 KB)

Вести облік картриджів, запчастин, витрати тонера, фіксувати всі взаєморозрахунки з клієнтами

fin-uchet2.png (24 KB)

Аналізувати ефективність рекламних каналів і прибутковість сервісу, ефективно розвивати бізнес 

6 причин почати роботу в РемОнлайн прямо зараз

  1. Робота в програмі починається відразу після реєстрації, без скачувань та встановлень
  2. Всі дані зберігаються в хмарі, що забезпечує доступ до них з будь-якої точки світу з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК
  3. Гнучка настройка форм клієнтів та замовлень, довідників, шаблонів документів і сповіщення індивідуально під вашу майстерню та види послуг
  4. Завдяки зручній мобільно-адаптивної версії програма підходить для виїзних майстрів з ремонту та обслуговування принтерів
  5. Інтегрується з популярними сервісами управління бізнесом, IP телефонії та СМС шлюзами
  6. Дані надійно зберігаються на серверах та передаються по захищеному https каналу

Перші 7 днів користування програмою безкоштовні!

Облік в програмі дозволяє:

фіксувати замовлення на ремонт та обслуговування принтерів, час виклику майстра

бачити всі відкриті та закриті замовлення, зміни в них і статуси готовності, вартість, взаєморозрахунки з клієнтами за ними

вести повну базу клієнтів, зберігати їх контакти, адреси, історію звернень, дзвінків і відправлених повідомлень

формувати та друкувати акти діагностики, прийомні та гарантійні квитанції, рахунки, маршрутні листи для виїзних робіт

управляти складом - оприбуткувати і списувати товари, запчастини та витратні матеріали, контролювати їх наявність і своєчасну закупівлю

вести облік доходів і витрат, пересування грошей по кас, нарахування виплат співробітникам

отримувати звіти про всю діяльність майстерні в онлайн режимі і / або на Email

Розрахунок зарплат та вартості робіт в майстерні за ремонту принтерів

Вартість робіт

  • Формування прайсу на всі послуги з ремонту та обслуговування
  • Автоматичний розрахунок вартості робіт
  • Економія до 20 хвилин при оформленні кожної заявки

Зарплата майстрів

  • Налаштування нарахувань індивідуально для кожного працівника 
  • Виплати відсотків або фіксованої суми від вартості/ прибутку з робіт 
  • Мотивація віконавців робіт

CRM-система

РемОнлайн допомагає підвищити рівень обслуговування та лояльність клієнтів завдяки:

інтеграції з сервісами IP-телефонії та СМС-шлюзами для інформування клієнтів про зміни в замовленні або його готовності

фіксування рекламних каналів, з яких клієнти дізнаються про майстерню

можливості генерувати скидочку карту для кожного клієнта

Можливості

postavki-sklad2.png (28 KB)
Облік замовлень на ремонт та обслуговування принтерів та картріджей
uchet_nitey3.png (24 KB)
Облік запчастин та матеріалів для принтерів, картріджей, тонерів
zp2.png (23 KB)
Розрахунок зарплатні та мотивація сервісних інженерів та менеджерів
fin-uchet2.png (24 KB)
Фінансовий облік в майстерні з ремонту принтерів та картріджей
sms-email2.png (24 KB)
SMS та Email сповіщення клієнтів про завершення робіт з пристроєм
Формування та друк актів, рахунків, гарантійних та прийомних квитінцій
Інтеграція із сервісами керування майстернею, IP-телефонією та SMS шлюзами
Формування звітів про фінанси, замовлення,склад, дзвінки та відгуки клієнтів

Почніть працювати ефективніше з РемОнлайн. Наша служба техпідтримки завжди допоможе знайти відповіді на будь-які питання по функціоналу програми!

  1. РемОнлайн
  2. Програма для майстерень принтерів і копіювальних апаратів