Тарифні плани RemOnline

Тестуйте всі можливості програми до 7 днів безкоштовно
Кредитна картка не потрібна. Можлива Оплата частинами

-10% на річну передплату

Стартап

від €29/міс

від 1263 ₴ /місяць

3 співробітники включно

Додатковий співробітник €5/міс,
додаткова локація €15/міс

Максимум 15 співробітників

Бізнес

від €69/міс

від 3006 ₴ /місяць

3 співробітники та первинні налаштування включно

Додатковий співробітник €7/міс,
додаткова локація €35/міс

Максимум 150 співробітників

Корпорація

від €99/міс

від 4313 ₴ /місяць

3 співробітники, налаштування та постійний супровід включно

Додатковий співробітник €9/міс,
додаткова локація €50/міс

Максимум 1500 співробітників

Хобі
€15/міс

(від 653 ₴ /місяць)

chech

2 співробітники

chech

Базові можливості та фіскалізація

chech

До 100 Замовлень/Продажів за 30 днів

*ціни вказані в євро на місяць без урахування податків та знижок

Опис тарифів

Стартап

€29

Бізнес

€69

Корпорація

€99

Клієнти

arrow_description

Ліди та клієнти

check_img
check_img
check_img

База даних потенційних та існуючих клієнтів, включаючи контактну інформацію, минулі взаємодії, історію покупок, пов'язані з ними вироби та інші важливі дані, які допоможуть вам спрямувати маркетингові кампанії та забезпечити персоналізовану комунікацію.
Детальніше →

arrow_description

Спілкування з клієнтами

check_img
check_img
check_img

Підключіть Viber, Telegram, Facebook Messenger, Instagram Direct та WhatsApp, щоб керувати чатами з клієнтами в одному місці, підвищуючи ефективність та продуктивність комунікації.

arrow_description

Сповіщення

check_img
check_img
check_img

Автоматичне надсилання E-Mail та SMS-повідомлень про готовність та зміни в замовленнях, а також про запланований запис або візит спеціаліста.
Детальніше →

arrow_description

Облік дзвінків

check_img
check_img
check_img

Всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки на одній сторінці, спливаюча картка клієнта при вхідному дзвінку, запис і прослуховування розмов.
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. 5-бальна система

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів, в яких вони оцінюють вашу компанію за 5-бальною шкалою.

arrow_description

Відгуки клієнтів. Розширені можливості

check_img
check_img
check_img

Можливість обрати одну з трьох систем оцінювання для зворотнього зв'язку та налаштувати відповідь на відгук в залежності від оцінки клієнта.

arrow_description

Відкладене відправлення SMS

check_img
check_img
check_img

Автоматична відправка сповіщень щодо подій у зверненнях і замовленнях клієнтів в призначений вами час.
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу звернення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу звернення можна задати свій термін дії, після закінчення якого звернення стає простроченим.
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус звернення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу звернення та створити різні ланцюжки обробки звернень.
Детальніше →

Замовлення та продажі

arrow_description

Облік замовлень

check_img
check_img
check_img

Єдина таблиця замовлень з повною інформацією про кожне з них задля відстеження виконання та вчасного завершення.
Детальніше →

arrow_description

Планування замовлень

check_img
check_img
check_img

Дозволяє контролювати поточне й планувати майбутнє завантаження співробітників і ресурсів компанії, вести попередній запис клієнтів на дні та тижні вперед.
Детальніше →

arrow_description

Продажі

check_img
check_img
check_img

Продаж товарів та послуг зі складу за лічені хвилини, налаштування цін, друк цінників, етикеток і товарних чеків.
Детальніше →

arrow_description

Менеджер завдань

check_img
check_img
check_img

Редагування та контроль виконання завдань. Автоматичні сповіщення для співробітників про призначення виконавцями та про зміни у завданнях.
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу замовлення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу замовлення можна задати термін дії, після закінчення якого замовлення буде вважатися простроченим.
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус замовлення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу замовлення та створити різні ланцюжки їх обробки.
Детальніше →

Управління складом

arrow_description

Складський облік

check_img
check_img
check_img

Облік товарів і виробів на складі, оприбуткування, переміщення, списання, повернення товарів постачальникам, друк цінників і етикеток, контроль залишків.
Детальніше →

arrow_description

Серійний облік товарів

check_img
check_img
check_img

Кожна одиниця товару має свій серійний номер, за яким можна відстежити точне місцезнаходження та історію переміщень.
Детальніше →

arrow_description

Інвентаризація

check_img
check_img
check_img

4 способи проведення інвентаризації товарів для виявлення проблем в складському обліку, зведення залишків за результатами інвентаризації.
Детальніше →

arrow_description

Адресне зберігання

check_img
check_img
check_img

Можливість розміщувати товари й вироби на складі в окремих комірках, щоб знати їх точне місцезнаходження.
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування складу

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожного складу, а також розширити або звузити права для кожного співробітника.
Детальніше →

Фінанси та менеджмент

arrow_description

Управління фінансами

check_img
check_img
check_img

Контроль руху грошових коштів за статтями, платежів по касам, повернення грошей клієнтам.
Детальніше →

arrow_description

Баланси та взаєморозрахунки

check_img
check_img
check_img

Дозволяють знати, кому з контрагентів і скільки винні ви, та скільки вони винні вам.
Детальніше →

arrow_description

Звіти

check_img
check_img
check_img

Звіти про фінанси, замовлення, склад, SMS та інші показники компанії за будь-який період формуються кількома кліками.
Детальніше →

arrow_description

Дашборд керівника

check_img
check_img
check_img

Ключові показники за день та місяць на одній сторінці, дані відображаються з порівнянням за попередній аналогічний період.
Детальніше →

arrow_description

Аналіз асортименту

check_img
check_img
check_img

Аналіз асортименту допоможе оцінити рентабельність товарного асортименту, спрогнозувати попит та визначити ефективність ціноутворення.
Детальніше →

arrow_description

Журнал подій

check_img
check_img
check_img

Звіт про всі дії користувачів у системі з можливістю відновлення видалених об'єктів за весь час активності акаунту. Для тарифу Стартап — за останні 30 днів.
Детальніше →

arrow_description

Аналітичний звіт

check_img
check_img
check_img

Аналітичний звіт — це величезна кількість діаграм і трендів з різними комбінаціями метрик та фільтрів. Для тарифу Стартап функціонал обмежено.
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування кас

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожної каси, а також розширити або звузити права для кожного співробітника
Детальніше →

Співробітники

arrow_description

Графік роботи

check_img
check_img
check_img

Контроль та планування робочих та вихідних днів, лікарняних та відпусток кожного співробітника, автозаповнення на місяці вперед.
Детальніше →

arrow_description

Розрахунок та нарахування зарплати

check_img
check_img
check_img

Автоматичний розрахунок зарплати та система мотивації для кожного співробітника.
Детальніше →

Інтеграції

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сайтами та будь-якими додатками за умовою доступу до бази даних через API.
Детальніше →

arrow_description

Whatsapp та Viber

check_img
check_img
check_img

Відправка повідомлень клієнтам у популярних месенджерах прямо із замовлень в RemOnline.
Детальніше →

arrow_description

IP-телефонія

check_img
check_img
check_img

Дзвінки клієнтам, статистика дзвінків та прослуховування записів розмов всередині RemOnline.
Детальніше →

arrow_description

Turbo SMS, Twilio, Bulk SMS

check_img
check_img
check_img

Шаблони, автоматична розсилка та відправка SMS-повідомлень клієнтам просто з вікна програми.
Детальніше →

arrow_description

ROZETKA, Prom та інші маркетплейси

check_img
check_img
check_img

Синхронізація складу в RemOnline з вітринами магазинів на популярних маркетплейсах, контроль асортименту та автоматичне оновлення залишків.
Детальніше →

arrow_description

ПРРО Checkbox та РРО Datecs

check_img
check_img
check_img

Інтеграція RemOnline із реєстраторами розрахункових операцій для роботи відповідно до вимог українського законодавства.
Детальніше →

arrow_description

Конектори Zapier та ApiX-Drive

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з Facebook Leads, Google Ads, Google Sheets та 200+ інших бізнес-інструментів в одній вкладці браузера.
Детальніше →

Підтримка

arrow_description

База Знань

check_img
check_img
check_img

Систематизована База Знань допоможе знайти відповіді на всі запитання, пов'язані з роботою системи, в текстовому або відеоформаті
Детальніше →

arrow_description

Служба підтримки для вас

check_img
check_img
check_img

Експерти RemOnline допоможуть власнику акаунту знайти відповіді на питання щодо використання програми в режимі реального часу.
Детальніше →

arrow_description

Участь у вебінарах

check_img
check_img
check_img

Беріть участь у вебінарах, присвячених можливостям системи та найкращим практикам її використання
Детальніше →

arrow_description

Додаткові послуги з налаштування

check_img
check_img
check_img

Якщо вам ніколи займатися налаштування акаунту, зверніться до служби підтримки і ми зробимо все за вас за додаткову плату
Детальніше →

arrow_description

Служба підтримки для вас і ваших співробітників

check_img
check_img
check_img

Консультації від Служби підтримки не лише для власників акаунту, а й всіх співробітників компанії

arrow_description

Безкоштовний онбординг та налаштування вашого акаунту

check_img
check_img
check_img

Протягом перших 30 днів з дати активації передплати команда RemOnline імпортує дані, налаштує роботу зі складом, клієнтами та документами

arrow_description

Індивідуальний вебінар для вашої команди

check_img
check_img
check_img

Спеціалісти RemOnline проведуть для вашої команди вебінар щодо користування програмою з урахуванням особливостей компанії.

arrow_description

Допомога в налаштуванні інтеграцій через API

check_img
check_img
check_img

Звертайтесь до Служби підтримки за необхідності інтегрувати RemOnline з третьою системою, яка не входить в перелік прямих інтеграцій

arrow_description

Консультація з продуктовою командою за запитом

check_img
check_img
check_img

Обговорюйте нагальні питання стосовно використання і подальшого розвитку системи напряму з продуктовою командою RemOnline

arrow_description

Рекомендації від Customer Success Team

check_img
check_img
check_img

Отримуйте рекомендації щодо більш продуктивного використання системи після щоквартального аудиту ваших налаштувань від команди RemOnline

Доступно на будь-якому тарифі

Мобільний додаток для керівників та менеджерів

Слідкуйте за ключовими показниками, контролюйте стан кас та відгуки клієнтів, контактуйте зі співробітниками через додаток RemOnline Boss.

boss
boss

Мобільний додаток для керування замовленнями

Керуйте замовленнями та редагуйте їх, контролюйте виконання та контактуйте з менеджерами або клієнтами у додатку RemOnline Замовлення.

Запитання та відповіді

Що таке 7-денний пробний період?

faq_arrow

Це період, під час якого ви абсолютно безкоштовно можете використовувати всі функції системи, аби визначити, які саме потрібні вам для роботи. За потреби фахівці Служби підтримки допоможуть швидко налаштувати програму під процеси вашої компанії. Передплатіть тариф у будь-який момент, й ми додамо залишок пробного періоду до оплаченого терміну користування.

Які функції містить тариф Хобі?

faq_arrow

У тариф Хобі входять 1 локація, 2 співробітники та максимум 100 Замовлень і Продажів на місяць. З цим тарифом ви зможете:

• З легкістю впорядкувати асортимент та склад, обробляти замовлення, планувати та відстежувати їх виконання.
• Вести базу клієнтів та швидко контактувати з ними завдяки інтеграції з WhatsApp і Viber.
• Відстежувати стан кас компанії та рух грошових коштів, вчасно та вірно розраховуватись з клієнтами та постачальниками.
• Збирати та аналізувати відгуки клієнтів, щоб завжди пропонувати кращий сервіс.

Як отримати 14 днів безкоштовного використання програми?

faq_arrow

Сплатіть обраний тариф до кінця пробного періоду та отримайте додатково ще 7 днів. Так у вас буде цілих 14 безкоштовних днів на тестування, налаштування та внесення даних до системи.

Чи можу я перейти на інший тарифний план?

faq_arrow

Так, ви в будь-який момент можете перейти з одного тарифного плану на будь-який інший. Також ви можете додавати та видаляти співробітників / локації необмежену кількість разів. RemOnline просто покаже вам нову вартість тарифного плану та перерахує дні до закінчення передплати.

У чому різниця між тарифними планами?

faq_arrow

Тарифні плани відрізняються доступними функціями, кількістю безкоштовних працівників та обмеженнями на додавання працівників. Також у тарифі Хобі є обмеження на кількість замовлень/продажів. Дивіться таблицю вище, аби дізнатися деталі.

Як я можу здійснити передплату RemOnline?

faq_arrow

Ви можете зробити передплату будь-яким зручним для вас шляхом: за безготівковим розрахунком або банківською картою (Visa або MasterCard). Ціни на сайті вказані в євро, але ви можете зробити оплату карткою у будь-якій валюті. При цьому буде списана сума, рівна зазначеній ціні в євро по курсу банку, що випустив вашу карту.

Що станеться, коли моя підписка закінчиться?

faq_arrow

Після закінчення передплати починається Тиждень довіри – 7 днів, коли ви можете використовувати RemOnline в рахунок майбутнього продовження передплати. Якщо передплату не буде сплачено за цей час, аккаунт буде заблоковано, а через рік всі дані будуть видалені.

Чи можна налаштувати автоподовження підписки та не перейматися за відключення доступу до аккаунту?

faq_arrow

Після першої оплати передплати карткою її дані зберігаються, а за обраними параметрами автоматично встановлюється автоподовження. Ви можете у будь-який момент ввімкнути або вимкнути автоподовження в налаштуваннях облікового запису.

Що означає «‎кількість локацій» у тарифних планах?

faq_arrow

Локація – офіс, філія, департамент або напрямок, створені для того, аби розділити дані всередині однієї компанії. Наприклад, це можуть бути різні торгові точки або кілька майстерень однієї мережі. Вся статистика та звітність в програмі побудована навколо локацій. Щоб обрати відповідний тарифний план, зверніть увагу на кількість доступних локацій та співробітників.

Чи можна працювати під одним аккаунтом на декількох пристроях одночасно?

faq_arrow

Одночасно під одним аккаунтом може бути відкрита одна призначена для користувача сесія з мобільного та одна з десктоп пристрою. Якщо ви авторизуєтеся з ще одного комп'ютера або смартфона, ваша сесія користувача буде розірвана (RemOnline попросить вас знову ввести логін і пароль для входу до системи).

Чи є у вас реферальна програма?

faq_arrow

Так, реферальна програма дає можливість користуватися сервісом зі знижкою та навіть безкоштовно. Запросіть до RemOnline своїх друзів або партнерів, і ви будете отримувати 10% з кожної оплати свого Реферала протягом 12 місяців з моменту його реєстрації за вашим реферальним посиланням. Власну реферальну знижку ви знайдете у своєму акаунті RemOnline після реєстрації.

  1. RemOnline
  2. Вартість