Кому потрібна програма для обліку фінансів RemOnline
Фінансовий і управлінський облік завжди стоять поруч, адже на підставі цифр власник і керівник бізнесу точно зможе приймати ефективні управлінські рішення. А допоможе в цьому програма для фінансового обліку RemOnline, яка дозволяє вести облік доходів і витрат компанії, в кілька кліків генерувати фінансові звіти і завантажувати їх в excel, відстежувати ключові бізнес-показники в одному вікні браузера і мобільному додатку керівника.
RemOnline допомагає навести лад у фінансах і підвищити доходи компанії
Жодних помилок у звітах
Звіти за будь-який період генеруються в пару кліків на підставі даних вашого акаунту
Облік витрат і доходів
Всі касові платежі розподіляються за створеними вами статтями руху грошових коштів
Контроль заборгованості
У кожного постачальника та клієнта є свій баланс та історія взаєморозрахунків
Ефективне керування
Всі ключові показники під рукою для планування бюджету
Почніть вести фінансовий облік для малого бізнесу безкоштовно протягом 7 днів
Можливості обліку фінансів в RemOnline
Створюйте потрібну вам кількість кас для готівкового і безготівкового розрахунку. Приймайте оплати за замовленнями і продажами, фіксуйте повернення клієнтам, оплачуйте отримані від постачальників товари.
До кожної каси можна підключити один фіскальний пристрій, щоб друкувати фіскальні чеки і працювати відповідно до вимог законодавства.
Ведіть в програмі облік доходів і витрат компанії. Внесіть в систему всі статті ДДС, які є у вашій компанії, щоб сегментувати касові платежі. А звіт ДДС, який формується на підставі виконуваних у програмі грошових операцій, покаже вам всі доходи і витрати за будь-який звітний період у прив'язці до статей, що дозволить вам виключити зайві витрати та уникнути касових розривів, а також спростити планування платежів та складання бюджету на майбутні періоди.
Ведіть всі взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками в RemOnline, щоб контролювати заборгованості. У кожного контрагента є свій баланс, який показує, хто, кому і скільки винен.
Працюєте з відстроченою оплатою? RemOnline дозволяє проводити платежі в рахунок боргу, коли на баланс постачальника або клієнта нараховується сума заборгованості, яку пізніше можна погасити через оплату, надання послуги або поставку товарів. RemOnline допоможе вести облік боргів та тримати оплати під контролем.
Що кажуть користувачі про RemOnline
“RemOnline дає нам цінні цифри. Можна відслідкувати роботу всіх майстрів упродовж дня, їхні конкретні дії, які відображаються у звітах сервісу. Це дає змогу визначити, чи варта їхня робота того часу, за який вони беруть гроші.”
Владислав Комарницький
Співвласник
BezProblem
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Будь-який звіт у RemOnline можна сформувати за будь-який звітний період у декілька кліків, роздрукувати та зробити експорт даних у ексель.
Відстежуйте основні фінансові показники в одному вікні Дашборда та мобільному додатку керівника.
У RemOnline відбувається синхронізація між пристроями, тому всі дані, необхідні для оперативного управління, завжди будуть у вас під рукою.
Налаштуйте в RemOnline доступ до фінансових показників для кожного співробітника. У програмі створена гнучка система налаштування прав і доступів для співробітників, тож кожен підлеглий побачить тільки ту інформацію, яку ви дозволите. Покращуйте захист даних та контроль співробітників за допомогою RemOnline!
З RemOnline розрахунок податків стане простим і зручним:
Завдяки цьому ви зможете уникнути помилок в розрахунку податків, працювати відповідно до закону і вести коректний фінансовий облік.
Перевірте, на що здатен RemOnline
Переваги обліку фінансів в RemOnline
1. Доступ з будь-якого пристрою і місця. RemOnline – це хмарна програма для обліку і автоматизації малого бізнесу в сфері послуг, тому все, що вам потрібно для роботи – доступ до інтернету.
2. Швидкий старт. Для початку роботи в програмі достатньо просто зареєструватися, а простий і зрозумілий інтерфейс дозволить кожному співробітнику швидко опанувати можливості сервісу.
3. Підходить для різних типів бізнесу. RemOnline створений для компаній у сфері сервісу і послуг. Просто оберіть свій вид діяльності при реєстрації, щоб отримати встановлені довідники послуг, несправностей, типів і моделей виробів, а також шаблони друкованих документів.
4. Чуйна служба підтримки. Ми не використовуємо чат-боти, тому що віримо, що тільки живе спілкування призведе до вигідної співпраці. Команда служби підтримки завжди допоможе вам знайти відповіді на будь-які питання щодо використання сервісу і допоможе вдосконалити бізнес-процеси.
5. Багато корисної інформації. Волієте розібратися в усьому самостійно? Тоді в цьому вам допоможе База знань, яка постійно доповнюється та актуалізується, а також навчальні відеоролики на Youtube-каналі RemOnline. Також ми регулярно випускаємо оновлення сервісу, про які розповідаємо в блозі, а вас інформуватимемо розсилками.
Почніть роботу в RemOnline прямо зараз, щоб оцінити всі переваги програми
безкоштовно протягом 7-денного пробного періоду
Популярні запитання та відповіді
У будь-якому бізнесі важливо відстежувати доходи та витрати. Для цього є кілька способів:
Ось чотири поради, які дозволять контролювати фінанси компанії:
1. Слідкуйте за доходами та витратами. Ця порада може здатися очевидною, але багато компаній не роблять навіть цього. Регулярно відстежуючи свої доходи і витрати, ви краще розумітимете, куди йдуть гроші і який прибуток ви насправді отримуєте.
Можливість додавати та відстежувати витрати та доходи відкриває система обліку RemOnline. Звіт ДДС, який формується на підставі грошових операцій, покаже вам усі доходи та витрати за будь-який звітний період у прив'язці до статей.
2. Складіть бюджет та дотримуйтесь його. Бюджет допоможе вам розподілити ресурси таким чином, щоб максимізувати прибуток та мінімізувати збитки.
3. Переконайтеся, що ви правильно сплачуєте рахунки постачальників та вчасно отримуєте платежі клієнтів. Неточності у розрахункових операціях можуть призвести до касового розриву.
Використання програми обліку фінансів для бізнесу має переваги. Це може допомогти заощадити час та гроші, автоматизувати завдання, відстежувати витрати та надавати повну інформацію про прибутковість бізнесу завдяки таким функціям:
1. Автоматичне введення даних. Вам не доведеться витрачати час на ручне введення інформації – програма зробить це за вас. Це звільнить час, який ви зможете присвятити іншим аспектам ведення бізнесу.
2. Відстеження витрат. Ви розумітимете, куди йдуть ваші гроші кожен місяць, день і годину. Крім того, деякі програми дозволять вам класифікувати витрати, щоб ви могли бачити, які галузі вашого бізнесу коштують найбільше.
3. Створення звітів. Ви можете в кілька кліків створювати звіти, що показують прибутковість бізнесу, або порівнювати джерела доходу один з одним. Ця інформація буде корисною для виявлення тенденцій розвитку та прийняття ефективних управлінських рішень.