1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн
  4. Є контакт! Навіщо і як організувати доставку в умовах обмежень

Є контакт! Навіщо і як організувати доставку в умовах обмежень

Є контакт! Навіщо і як організувати доставку в умовах обмежень

Для будь-якого бізнесу зараз важливо подумати, як вирішити проблеми клієнтів на відстані і не змушувати їх зайвий раз покидати свої квартири. Ми підготували декілька порад, які допоможуть вам не втрачати зв'язок з клієнтами в умовах загальної ізоляції і правильно організувати кур'єрську доставку.

Свій або чужий

Можна вибрати один з двох способів організації кур'єрської доставки, відштовхуючись від бюджету і ситуації конкретно у вашій фірмі:

  • Функцію кур'єрів можуть виконувати ваші працівники, які хочуть залишатися корисними під час обмежувальних заходів (піша доставка по району; по усьому місту, якщо є машина).
  •  Служби, які професійно займаються кур'єрською доставкою (https://kabanchik.ua/, https://glovoua.com/ або інші зручні для вас сервіси).

Доставка для кожного

Доставка для кожного

Привезти товар до дверей = потурбуватися про безпеку тих, хто зробив у вас замовлення. Впровадження кур'єрської доставки збільшить кількість замовлень і допоможе бізнесу не «простоювати», поки обмежувальні заходи не закінчаться. Головне вирішити, як автоматизувати цей процес для різних типів бізнесу:

Ремонт електроніки. Кур'єр може забирати техніку з дому і після ремонту повертати її туди ж. Діагностика проблеми може бути безкоштовною, а усі квитанції і гарантія – електронними.

Ательє. Варто подумати про варіант примірки на проміжному етапі пошиття: кур'єр може доставити річ, щоб клієнт впродовж декількох годин зробив примірку, відправив вам фотографії і свої зауваження з приводу роботи.

Автосервіс. Коли міський транспорт працює з перебоями або не доступний зовсім, автомайстерні особливо корисні. Продумайте логістику: нехай клієнта підвезуть додому, після того, як він залишив машину. Або введіть послугу "під ключ" і привезіть машину після ремонту до під'їзду.

Подбайте про те, щоб клієнт міг заповнити форму онлайн: описати усі проблеми і додати фотографії, щоб працівники знали, як розв'язати проблему дистанційно. Щоб створити таку форму, додаткові навички не потрібні – використайте Google Forms. А з РемОнлайн ж ви можете налаштувати інтеграцію з соцмережами, завдяки чому заявки відразу будуть потрапляти в систему обліку.

Автоматизація процесу замовлення спростить це і для клієнта, і для вас самих. Потурбуйтеся про те, щоб сайт працював без перебоїв. Придумайте купони, знижки або інші акції, які покажуть клієнтові, чому цю річ/послугу він повинен замовити додому саме у вас.

Безпека – наше все

В щоденну рутину колективу варто додати інструктажі, графіки обробки поверхонь і обговорити правила запобігання поширення вірусу для усіх бізнес-процесів компанії. Треба зробити гігієну і безпеку основними цінностями вашої фірми на цей час! Турбота починається зсередини: дайте своїм працівникам відчути, що вам не байдуже їх здоров'я.

Важливо не лише приділяти увагу чистоті і безпеці більше, ніж коли-небудь, важливо уміти показати це клієнтові. Обмежувальні заходи закінчаться, а довіра до вас залишиться! На усіх каналах комунікації повинно транслюватися: МИ ПІКЛУЄМОСЯ ПРО ВАС. Показуйте і розповідайте, як ви упаковуєте товар, як працівники виконують завдання (в рукавичках і масках), як відбувається доставка.

Кур'єр теж обов'язково має бути у всеозброєнні: забезпечте свого кур'єра потрібними засобами захисту або обговоріть це питання зі службою кур'єрської доставки. Одноразові упаковки, додаткові шари матеріалу – це те, що допоможе кур'єрові і клієнту почувати себе безпечніше.

Коли готівка нічого не вирішує

Коли готівка нічого не вирішує

Якщо ви звикли працювати з готівковим розрахунком, зараз варто подумати про варіанти безконтактної оплати. Інформуйте клієнтів, чому важливо обмежити контакт з кур'єром і впровадьте хоча б один спосіб безготівкової оплати:

  • термінал
  • банківські перекази
  • платежі через інтернет-гаманець (Qiwi, PayPal)

Доставка до дверей допоможе вам не втрачати найважливіше – зв'язок зі своїми клієнтами. Вона цінується найбільше і не залежить від зовнішніх чинників, правда?

Від теорії до практики – як керувати доставкою в РемОнлайн

З останнім оновленням ми вирішили доповнити цю статтю та підготували покрокову схему автоматизації процесу доставки в РемОнлайн для тих, у кого є свої кур'єри.

Крок 1. Кур'єри як ресурси

Зайдіть на сторінку "Налаштування > Локації", натисніть двічі по назві локації і додайте кожного кур'єра як ресурс у діалоговому вікні.

Від теорії до практики – як керувати доставкою в РемОнлайн

Крок 2. Додайте окремі статуси для доставки

За замовчуванням у РемОнлайн є група статусів "Доставка", але самих статусів в ній немає. Рекомендуємо вам додати відразу 2 статуси: "Доставка від клієнта" та "Доставка до клієнта". Докладну інструкцію ви знайдетее тут.

Додайте окремі статуси для доставки

Крок 3. Створіть "Виїзний" тип замовлення

На час, поки ви працюєте в режимі доставки, створіть окремий тип замовлення, наприклад, "Виїзний" і встановіть для нього початковий статус "Доставка від клієнта". Зробити це можна на сторінці "Налаштування > Редактор форм", докладну інструкцію ви знайдете за цим посиланням.

Створіть "Виїзний" тип замовлення

Обов'язково додайте в цей тип замовлення системне поле "Запис клієнта". У полі "Тривалість" можна одразу зазначити орієнтовний час, який піде у кур'єра на доставку.

додайте в цей тип замовлення системне поле "Запис клієнта"

Крок 4. Використовуйте Планувальник замовлень для грамотного керування доставкою

Як тільки ви додасте ресурси та поле "Запис клієнта" хоча б в один тип замовлення, на сторінці "Замовлення" з'явиться перемикач між Таблицею і Планувальником.

Використовуйте Планувальник, щоб уникнути плутанини в датах і часі доставки. Для цього включіть відображення замовлень по ресурсах на тиждень.

Використовуйте Планувальник замовлень для грамотного керування доставкою

Тут ви прекрасно можете бачити заплановані доставки на весь тиждень по кожному кур'єру, завдяки чому швидко визначите з клієнтом зручний йому час. І відразу ж у Планувальнику зможете створити замовлення, де дата і кур'єр вже будуть обрані, вам залишиться вказати час доставки та заповнити необхідні поля.

можете бачити заплановані доставки на весь тиждень по кожному кур'єру

А коли замовлення буде готове, поміняйте в ньому дату і час, щоб зафіксувати в Планувальнику зворотну доставку.

Крок 5. Налаштуйте оповіщення клієнтів про доставку

Навіть якщо ваші клієнти живуть зараз у режимі соціальної ізоляції, це не означає, що вони взагалі не виходять з дому. Тому радимо вам створити автоматичне сповіщення про доставку, щоб нагадувати клієнтам, в який час до них має приїхати кур'єр.

Для цього:

  • зайдіть на сторінку "Налаштування > Оповіщення";
  • додайте оповіщення для клієнтів за подією "Статус замовлення змінився на" і виберіть групу статусів "Доставка";
    Налаштуйте оповіщення клієнтів про доставку
  • використовуючи змінні, створіть шаблон з проханням перебувати вдома в зазначений час або зв'язатися з вами для зміни часу доставки;
    створіть шаблон з проханням перебувати вдома в зазначений час
  • збережіть налаштування оповіщення.

У підсумку, коли ви будете переводити замовлення в статус доставки, ваші клієнти будуть отримувати повідомлення приблизно такого характеру:

отримувати повідомлення приблизно такого характеру

Ось і все, тепер ви зможете легко управляти процесом доставки в РемОнлайн ?

Якщо ви вже впровадили опцію кур'єрської доставки в логістику своєї фірми, діліться в коментарях досвідом і особистими порадами.

Щоб не пропустити нові статті, які допоможуть бізнесу залишатися на плаву під час обмежувальних заходів, підписуйтеся на розсилку блогу та наш Телеграм-канал.

comments powered by Disqus