Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн
  4. Є контакт! Навіщо і як організувати доставку в умовах обмежень

Є контакт! Навіщо і як організувати доставку в умовах обмежень

delivery-during-quarantine.png (36 KB)

Для будь-якого бізнесу зараз важливо подумати, як вирішити проблеми клієнтів на відстані і не змушувати їх зайвий раз покидати свої квартири. Ми підготували декілька порад, які допоможуть вам не втрачати зв'язок з клієнтами в умовах загальної ізоляції і правильно організувати кур'єрську доставку.

Свій або чужий

Можна вибрати один з двох способів організації кур'єрської доставки, відштовхуючись від бюджету і ситуації конкретно у вашій фірмі:

  • Функцію кур'єрів можуть виконувати ваші працівники, які хочуть залишатися корисними під час обмежувальних заходів (піша доставка по району; по усьому місту, якщо є машина).
  •  Служби, які професійно займаються кур'єрською доставкою (https://kabanchik.ua/, https://glovoua.com/ або інші зручні для вас сервіси).

Доставка для кожного

delivery-for-everyone.png (64 KB)

Привезти товар до дверей = потурбуватися про безпеку тих, хто зробив у вас замовлення. Впровадження кур'єрської доставки збільшить кількість замовлень і допоможе бізнесу не «простоювати», поки обмежувальні заходи не закінчаться. Головне вирішити, як автоматизувати цей процес для різних типів бізнесу:

Ремонт електроніки. Кур'єр може забирати техніку з дому і після ремонту повертати її туди ж. Діагностика проблеми може бути безкоштовною, а усі квитанції і гарантія – електронними.

Ательє. Варто подумати про варіант примірки на проміжному етапі пошиття: кур'єр може доставити річ, щоб клієнт впродовж декількох годин зробив примірку, відправив вам фотографії і свої зауваження з приводу роботи.

Автосервіс. Коли міський транспорт працює з перебоями або не доступний зовсім, автомайстерні особливо корисні. Продумайте логістику: нехай клієнта підвезуть додому, після того, як він залишив машину. Або введіть послугу "під ключ" і привезіть машину після ремонту до під'їзду.

Подбайте про те, щоб клієнт міг заповнити форму онлайн: описати усі проблеми і додати фотографії, щоб працівники знали, як розв'язати проблему дистанційно. Щоб створити таку форму, додаткові навички не потрібні – використайте Google Forms. А з РемОнлайн ж ви можете налаштувати інтеграцію з соцмережами, завдяки чому заявки відразу будуть потрапляти в систему обліку.

Автоматизація процесу замовлення спростить це і для клієнта, і для вас самих. Потурбуйтеся про те, щоб сайт працював без перебоїв. Придумайте купони, знижки або інші акції, які покажуть клієнтові, чому цю річ/послугу він повинен замовити додому саме у вас.

Безпека – наше все

В щоденну рутину колективу варто додати інструктажі, графіки обробки поверхонь і обговорити правила запобігання поширення вірусу для усіх бізнес-процесів компанії. Треба зробити гігієну і безпеку основними цінностями вашої фірми на цей час! Турбота починається зсередини: дайте своїм працівникам відчути, що вам не байдуже їх здоров'я.

Важливо не лише приділяти увагу чистоті і безпеці більше, ніж коли-небудь, важливо уміти показати це клієнтові. Обмежувальні заходи закінчаться, а довіра до вас залишиться! На усіх каналах комунікації повинно транслюватися: МИ ПІКЛУЄМОСЯ ПРО ВАС. Показуйте і розповідайте, як ви упаковуєте товар, як працівники виконують завдання (в рукавичках і масках), як відбувається доставка.

Кур'єр теж обов'язково має бути у всеозброєнні: забезпечте свого кур'єра потрібними засобами захисту або обговоріть це питання зі службою кур'єрської доставки. Одноразові упаковки, додаткові шари матеріалу – це те, що допоможе кур'єрові і клієнту почувати себе безпечніше.

Коли готівка нічого не вирішує

contactless-payment.jpg (45 KB)

Якщо ви звикли працювати з готівковим розрахунком, зараз варто подумати про варіанти безконтактної оплати. Інформуйте клієнтів, чому важливо обмежити контакт з кур'єром і впровадьте хоча б один спосіб безготівкової оплати:

  • термінал
  • банківські перекази
  • платежі через інтернет-гаманець (Qiwi, PayPal)

Доставка до дверей допоможе вам не втрачати найважливіше – зв'язок зі своїми клієнтами. Вона цінується найбільше і не залежить від зовнішніх чинників, правда?

Від теорії до практики – як керувати доставкою в РемОнлайн

З останнім оновленням ми вирішили доповнити цю статтю та підготували покрокову схему автоматизації процесу доставки в РемОнлайн для тих, у кого є свої кур'єри.

Крок 1. Кур'єри як ресурси

Зайдіть на сторінку "Налаштування > Локації", натисніть двічі по назві локації і додайте кожного кур'єра як ресурс у діалоговому вікні.

delivery-resources.png (54 KB)

Крок 2. Додайте окремі статуси для доставки

За замовчуванням у РемОнлайн є група статусів "Доставка", але самих статусів в ній немає. Рекомендуємо вам додати відразу 2 статуси: "Доставка від клієнта" та "Доставка до клієнта". Докладну інструкцію ви знайдетее тут.

delivery-statuses.png (79 KB)

Крок 3. Створіть "Виїзний" тип замовлення

На час, поки ви працюєте в режимі доставки, створіть окремий тип замовлення, наприклад, "Виїзний" і встановіть для нього початковий статус "Доставка від клієнта". Зробити це можна на сторінці "Налаштування > Редактор форм", докладну інструкцію ви знайдете за цим посиланням.

delivery-order-type.png (58 KB)

Обов'язково додайте в цей тип замовлення системне поле "Запис клієнта". У полі "Тривалість" можна одразу зазначити орієнтовний час, який піде у кур'єра на доставку.

delivery-time-field.png (65 KB)

Крок 4. Використовуйте Планувальник замовлень для грамотного керування доставкою

Як тільки ви додасте ресурси та поле "Запис клієнта" хоча б в один тип замовлення, на сторінці "Замовлення" з'явиться перемикач між Таблицею і Планувальником.

Використовуйте Планувальник, щоб уникнути плутанини в датах і часі доставки. Для цього включіть відображення замовлень по ресурсах на тиждень.

week-resources.png (41 KB)

Тут ви прекрасно можете бачити заплановані доставки на весь тиждень по кожному кур'єру, завдяки чому швидко визначите з клієнтом зручний йому час. І відразу ж у Планувальнику зможете створити замовлення, де дата і кур'єр вже будуть обрані, вам залишиться вказати час доставки та заповнити необхідні поля.

order-from-scheduler-resources.gif (376 KB)

А коли замовлення буде готове, поміняйте в ньому дату і час, щоб зафіксувати в Планувальнику зворотну доставку.

Крок 5. Налаштуйте оповіщення клієнтів про доставку

Навіть якщо ваші клієнти живуть зараз у режимі соціальної ізоляції, це не означає, що вони взагалі не виходять з дому. Тому радимо вам створити автоматичне сповіщення про доставку, щоб нагадувати клієнтам, в який час до них має приїхати кур'єр.

Для цього:

  • зайдіть на сторінку "Налаштування > Оповіщення";
  • додайте оповіщення для клієнтів за подією "Статус замовлення змінився на" і виберіть групу статусів "Доставка";
    delivery-notification-creating.png (56 KB)
  • використовуючи змінні, створіть шаблон з проханням перебувати вдома в зазначений час або зв'язатися з вами для зміни часу доставки;
    delivery-notificqtion-temoplate.png (72 KB)
  • збережіть налаштування оповіщення.

У підсумку, коли ви будете переводити замовлення в статус доставки, ваші клієнти будуть отримувати повідомлення приблизно такого характеру:

IMG_8024.jpg (66 KB)

Ось і все, тепер ви зможете легко управляти процесом доставки в РемОнлайн 🙂

Якщо ви вже впровадили опцію кур'єрської доставки в логістику своєї фірми, діліться в коментарях досвідом і особистими порадами.

Щоб не пропустити нові статті, які допоможуть бізнесу залишатися на плаву під час обмежувальних заходів, підписуйтеся на розсилку блогу та наш Телеграм-канал.

comments powered by Disqus