2 хвилини

Як змінюватися бізнесу в умовах обмежень, або чи готові ви до кризи?

Світові політики й аналітики не втомлюються сьогодні говорити про те, що всі ми перебуваємо на порозі світової кризи. А у великих містах України з 17 березня введено обмежувальні заходи, через що закриті ТЦ, ресторани, б'юті-салони і спортзали. І тепер доля вашого бізнесу залежить від того, наскільки швидко ви пристосуєтеся до поточної ситуації.

Тому ми спробували розібратися, що можна зробити сервісному бізнесу, щоб пережити цей період.

Слідкуйте за безпекою своїх співробітників

Здоров'я співробітників – понад усе. Переконайтеся, що вони знають, як поширюється вірус. Поставте антисептики на робочих місцях, підтримуйте чистоту та регулярно провітрюйте приміщення. А головне – уважно стежте за станом підлеглих. Якщо у когось виявляються найменші симптоми, негайно відправляйте на прийом до терапевта або додому.

Також подумайте, чи всім обов'язково перебувати на робочому місці. Якщо співробітники можуть виконувати свої завдання вдома (наприклад, менеджери, які обробляють замовлення і розподіляють їх за виконавцями), переведіть їх на віддалений режим.

Не хочеться бути тими, хто використовує фразу: "А ми ж казали", але так – ми не даремно постійно стверджуємо, що майбутнє за хмарними технологіями. З RemOnline ви можете працювати з будь-якого місця на будь-якому девайсі.

Забезпечте наявність ходових товарів

Як не крути, а Китай - найбільша країна-постачальник. І зупинка виробництва в Китаї принесе свої наслідки, просто із запізненням. Тому рекомендуємо прямо зараз ретельно проаналізувати ваш товарообіг, визначити найбільш ходові товари та матеріали, щоб потім не відмовляти клієнтам в обслуговуванні через їхню відсутність.

У RemOnline для цього існує окремий звіт "Обороти товарів".

 Зробіть онлайн і доставку своєю фішкою

 Зробіть онлайн і доставку своєю фішкою

Багато компаній вже перевели своїх співробітників на віддалений режим роботи, завдяки чому люди вважають за краще не виходити з дому. А перевагу віддають магазинам і сервісам, які приймають замовлення онлайн з доставкою додому або до найближчого поштового відділення. Але краще додому. І ви теж можете до цього пристосуватися.

По-перше, якщо ви цього ще не зробили, забезпечте прийом заявок онлайн через сайт або соцмережі. Так, наприклад, через сервіс Albato ви можете інтегрувати RemOnline з Facebook, щоб заявки із соцмережі відразу потрапляли в систему обліку.

Реалізуйте кур'єрську доставку власними силами або за допомогою спеціальних служб. При чому важливо не тільки доставляти готове замовлення, а й приїжджати до клієнта за тим, що потрібно відремонтувати / почистити / обслужити. Така послуга стане вашою сильною конкурентною перевагою.

Також в RemOnline ви можете навіть створити окремий тип замовлення, початковим статусом якого встановити доставку замовлення від клієнта до вас. Так ви зможете краще розраховувати терміни і контролювати процес.

Подумайте про грамотне планування

Подумайте про грамотне планування

Це особливо стосується компаній, які займаються виїзними роботами. Залишившись вдома надовго, багато хто вирішить зайнятися домашніми справами, до яких руки не доходили. Наприклад, відремонтувати пральну машинку, відрегулювати вікна, полагодити диван. Подумайте, чи зможете ви грамотно і зручно вести запис клієнтів. У RemOnline для цього є Планувальник замовлень.

Оптимізуйте витрати

"Банально, це найперше, що всі", – могли подумати ви. Але, як то кажуть, доки не впріти – доти не вміти. Визначте, без чого ніяк не можете обійтися, а які канали витрат можна поки "обрубати". Уважно перегляньте статті своїх витрат. Це легко зробити користувачам RemOnline, які використовують систему обліку руху грошових коштів, а значить всі їхні витрати вже розбиті на окремі статті.

Зокрема, радимо вам переглянути ваші маркетингові кампанії. Зовнішню рекламу зараз взагалі немає сенсу вести. А якщо використовуєте інтернет-рекламу, то варто переглянути оголошення. Як ми вже сказали вище, прийом замовлень онлайн і послуги доставки можуть статті вашою конкурентною перевагою. І це те, що обов'язково потрібно використовувати в рекламі.

Тож ось наші 5 пунктів, що робити бізнесу послуг в умовах обмежень:

  • стежити за безпекою та здоров'ям співробітників;
  • запастися найбільш затребуваними товарами та матеріалами;
  • організувати прийом замовлень онлайн і доставку від / до клієнта;
  • подбати про грамотне планування часу;
  • оптимізувати витрати.

Діліться своїми ідеями, як вашому бізнесу пристосуватися до поточної ситуації, в коментарях. І обов'язково підписуйтесь на оновлення в блозі.

comments powered by Disqus