Укр

Початкові статуси замовлень, роздільне відображення крайнього терміну замовлень і статусів та інші зміни в РемОнлайн

З останнім оновленням цього року в РемОнлайн з'явилися можливість вказувати початкові статуси замовлень, окремі колонки "Строк замовлення" і "Строк статусу" + бейдж "Прострочені статуси", пошук замовлень за Менеджером, а також зміни в колонці "Місце проведення" в звіті "Прибуток від продажів ". Детальніше читайте в статті.

Продовжити читання → 0

Розумний пошук для послуг у замовленні, право на продаж послуг, списки Продажів і Оприбуткувань через API

З цим оновленням в РемОнлайн стало зручніше додавати послуги в замовлення, з'явилися право для співробітників, що обмежує можливість продавати послуги, і нові методи API. Детальніше читайте в статті.

Продовжити читання → 0

Тип ціни як знижка клієнту, продаж послуг, штрих-код послуги та інші новинки

У цьому оновленні в РемОнлайн з'явилася можливість використовувати типи цін як знижки клієнтам, продавати послуги і присвоювати їм штрих-коди, інтегрувати РемОнлайн з Albato. Детальніше читайте в статті.

Продовжити читання → 0

Нові показники в Дашборді керівника та інші поліпшення РемОнлайн

У цьому оновленні з'явилися нові показники в Дашборді керівника РемОнлайн, можливість додавати в оповіщення обов'язкові коментарі при зміні статусу замовлення та шаблон документа "Рахунок з групуванням".

Продовжити читання → 0

Інвентаризація складу в РемОнлайн, повторне використання серійних номерів

Ми нарешті готові представити вам інвентаризацію складу в РемОнлайн, і вона дійсно крута! Поспішайте дізнатися всі подробиці.

Продовжити читання → 0

Редактор тегів, розширене налаштування оповіщень співробітникам та інші поліпшення РемОнлайн

З першим осіннім оновленням в РемОнлайн з'явилися повноцінний редактор тегів, налаштування відправки повідомлень по задачах та інші поліпшення. Детальніше читайте в статті.

Продовжити читання → 0

Тип замовлення "за замовчуванням", обмеження доступу до цін, змінні в шаблонах сповіщень

Без зайвих передмов: РемОнлайн оновився. Цього разу з'явилися такі поліпшення, як тип замовлення "за замовчуванням", обмеження доступу до цін, змінні в шаблонах сповіщень.

Продовжити читання → 0