1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Прокачай

Блог для користувачів РемОнлайн

5 порад, як збільшити продажі без зайвих вкладень

5 порад, як збільшити продажі без зайвих вкладень

Навіть якщо продажі не основна дохідна частина вашого бізнесу, а додаткова, зайвими вони не будуть. Читайте поради, які допоможуть збільшити продажі у магазині, сервісному центрі або майстерні без зайвих вкладень.

Продовжити читання → 0

Аналізування сайту для початківців: куди дивитися в Google Analytics

куди дивитися в Google Analytics

Гарній маркетолог не завжди по кишені малому бізнесу. Але просуватися треба у будь-якому випадку, нехай навіть своїми силами. У статті ми розібрали основу основ — системи аналітики, без яких ви цього зробити не зможете.

Продовжити читання → 0

"Вони не працюють!" — 5 переконань керівника, які вбивають мотивацію персоналу

5 переконань керівника, які вбивають мотивацію персоналу

За статистикою Business Harvard Review 44% власників малого бізнесу незадоволені ефективністю своїх співробітників. У компаніях з персоналом від 3-х до 30 осіб це рівнозначно катастрофі. Але ж дуже часто керівники самі винні у відсутності мотивації...

Продовжити читання → 0

Контентна оптимізація сайту за 7 кроків

Контентна оптимізація сайту за 7 кроків

Правильний контент дозволяє підвищити позицію у пошуковій видачі. Однак оптимізація сайту під запити користувачів може виявитися дорогим і тривалим задоволенням, якщо рухатися без стратегії та плану. Аби цього не сталося, читайте статтю.

Продовжити читання → 0

SEO-оптимізація сайту без штатного сеошника

Поради, які допоможуть підвищити позиції сторінок у пошуковій видачі

У 9 компаній з 10 є свій сайт. Створювати та наповнювати сторінку може практично кожний, а зробити так, аби клієнти на неї потрапляли — ні. Про те, як отримати вигідні позиції у видачі без допомоги штатного фахівців, розказали у статті.

Продовжити читання → 0

Все, що ви хотіли знати про автоматизацію маленького магазину + покроковий план

автоматизація маленького магазину

5 років тому через складність систем про автоматизацію могли мріяти тільки великі корпорації. Зараз це зробити можна навіть у найменшому магазині. Як це правильно зробити, коли асортимент невеликий, співробітників мало, а бюджету не вистачає?

Продовжити читання → 0

5 практичних порад, як залучити клієнтів до автосервісу

5 практичних порад, як залучити клієнтів до автосервісу

Немає підприємців, яких би не хвилювало питання "де взяти клієнтів?". У статті даємо робочі ідеї для залучення клієнтів на автомийку, шиномонтаж і СТО.

Продовжити читання → 0

Як визначити цільову аудиторію за 3 кроки

Новатори 25-30 років. Чоловіки середнього віку із середнім заробітком. Такі визначення ЦА використовують реальні компанії. Тільки цього недостатньо! Тому розповідаємо в статті, де шукати, як збирати та що робити з інформацією про цільову аудиторію!

Продовжити читання → 0

Підприємці, читайте відгуки клієнтів: як розвивати бізнес за допомогою зворотного зв'язку

Як розвивати бізнес за допомогою зворотного зв'язку

Відгуки — один з найважливіших джерел інформації про компанію як для потенційних покупців, так і для власника. У статті розповіли, як просто та швидко збирати відгуки та розвивати компанію завдяки зворотному зв'язку клієнтів.

Продовжити читання → 0

Як відкрити інтернет-магазин в 2021 році: покрокова інструкція

покрокова інструкція

У рітейлі в 2021 році є свої особливості. Але якщо коротко: інтернет-шопінг набирає популярність. Розповідаємо, як відкрити інтернет-магазин, в статті.

Продовжити читання → 0
Більше матеріалів »