Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн

Фінансовий облік. Частина 3: баланс

Як ми вже писали раніше, одним з ключових звітів для власників бізнесу є Баланс. Саме завдяки ньому підприємець може контролювати залишок грошей на рахунках, скільки та кому він винен, хто винен йому, а також може оцінити фінансову стійкість своєї фірми.
В новій статті розповідаємо, як скласти Баланс, як правильно читати та аналізувати показники звіту, а також про те, які управлінські рішення він допомагає приймати.

Продовжити читання → 0

Фінансовий облік. Частина 2: звіт про рух грошових коштів, його структура, аналіз і результати

Все про звіт про рух грошових коштів: з чого він складається, на які показники в ньому дивитися та які управлінські рішення він допоможе прийняти.

Продовжити читання → 0

Фінансовий облік. Частина 1: ключові звіти для керівника бізнесу

Часто власники малого та середнього бізнесу бояться фінансового обліку, вважаючи це складним процесом, що вимагає спеціальних знань і досвіду.
Ми розклали по поличках три основні звіти, на яких ґрунтується фінансовий облік для керівника бізнесу, щоб показати: кожен може впровадити їх в роботу та навчитися читати, що згодом дозволить приймати правильні управлінські рішення.

Продовжити читання → 0

Х'юстон, у нас проблеми: 5 причин того, що ваш бізнес не розвивається

Немає бізнесу, в якому немає проблем. Своя справа — це низка успіхів і невдач, де останнє нівелюється правильно прийнятими управлінськими рішеннями. Коротше кажучи, проблеми не так страшні, якщо звернути на них увагу вчасно. Деякі з "стопорів" вашого бізнесу не очевидні, але саме вони є головною причиною того, що він стоїть в мертвій точці.
Розповідаємо, на які моменти варто звернути увагу, щоб дрібні на перший погляд проблеми не переросли у вагомі причини закриття фірми.

Продовжити читання → 0

Як CRM допоможе пережити кризу та чому хмарні рішення економлять ваш бюджет?

Економіку штормить. Малому та середньому бізнесу як ніколи важливо позбавитися додаткових витрат і ризиків, щоб дочекатися штилю без великих втрат. Для правильної організації роботи в кризових умовах часто потрібно впровадження нових технологічних рішень, які допоможуть налагодити ефективну видалену роботу та не втрачати замовлення. Одне з таких рішень — це CRM-система.

Продовжити читання → 0

4 ключі до ефективної роботи поза офісом. Як залишатися вдома та не гальмувати?

Майже всі наймані співробітники великих і не дуже компаній хоч раз в житті мріяли про віддалену роботу. Зазвичай вона асоціюється з ноутбуком біля басейну та можливістю виконувати завдання у будь-якій точці світу. Сучасні реалії примушують нас зіткнутися з віддаленою роботаю в домашніх (майже диких) умовах.

Розповідаємо, як не потонути в домашній рутині і залишатися продуктивним, якщо у вас теж сусід шумить перфоратором, діти божеволіють в закритому просторі, а на вечерю знову вчорашні макарони😵

Продовжити читання → 0

Контент, ремаркетинг, таргетинг. Як не втрачати клієнтів під час кризи?

Світ змінюється на наших очах. За останній час змінився не лише звичний устрій життя людей, але і їх споживча поведінка. Усі по можливості залишаються вдома, що в рази збільшує проведений в Інтернеті час. Бездумний серфінґ по хвилях смішних пабликів, інтернет-шопінг або онлайн-навчання: кожен знайде для себе заняття в мережі.

Як в усьому цьому різноманітті правильно побудувати комунікацію і маркетинг-стратегію для малого і середнього бізнесу? Розповідаємо, чому найближчим часом варто зробити акцент с

Продовжити читання → 0
Академія РемОнлайн