Маркетплейс ROZETKA є однією з найбільших платформ для просування роздрібних магазинів, дрібних виробників, імпортерів, а також дистриб’юторів в Україні. Часто таким типам бізнесу вигідніше зареєструвати та наповнити власний акаунт в ROZETKA Маркетплейс та інвестувати у просування товарів, ніж витрачати кошти на створення власного інтернет-магазину і платити за його постійну підтримку.

Кожен підприємець, що займається рітейлом в Україні, знає, що вітрина інтернет-магазину — це лише “верхівка айсбергу” в процесі продажу. Далі йде обробка заявки, перевірка фактичної наявності замовленого товару, відвантаження з конкретного складу, доставка тощо. Все це має бути забезпечено ефективною комунікацією з клієнтом на кожному етапі, а також ідеальним порядком на складі.

Система РемОнлайн подбає про автоматизацію рутинних бізнес-процесів вашого магазину та забезпечить прозорий облік складу навіть з великим товарообігом.

А інтеграція з ROZETKA гарантує вам оперативну актуалізацію товарних позицій на вітрині у відповідності до фактичних складських залишків.




Як продавати на ROZETKA Маркетплейс за допомогою РемОнлайн

Наведіть лад на складі

Оприбуткуйте на склад в акаунті РемОнлайн всі наявні товари, щоб контролювати наявність і рух кожної позиції, вчасно робити закупівлі і знаходити недостачі за допомогою зручної та автоматизованої інвентаризації.

Актуалізуйте наявність товарів

Уникайте неприємних ситуацій, коли клієнт замовляє товар, якого немає в наявності. Усе, що вам потрібно для синхронізації складу та вітрини — це сформувати xml-вигрузку позицій в РемОнлайн та передати її в акаунт ROZETKA у кілька кліків.

Збільшуйте середній чек і розширюйте асортимент

За допомогою аналітичного звіту "Аналіз асортименту" в РемОнлайн ви швидко визначите, який товар користується попитом у клієнтів, а який просто займає місце на полицях. Також ви проаналізуєте маржинальність асортименту, щоб позбутися нерентабельних позицій і, за необхідності, скоригувати ціноутворення.

Фіксуйте заявки та звернення

Вже незабаром завдяки зворотній інтеграції з ROZETKA, ви автоматично отримуватимете заявки одразу у РемОнлайн за лічені хвилини. 

Далі ви зможете обробляти їх відповідно до ваших бізнес-процесів.



Як почати продавати на Розетці


registration.svg (3 KB)

Зареєструйтесь у РемОнлайн та імпортуйте товарні позиції на склад


interface.svg (2 KB)

В Центрі Інтеграцій РемОнлайн серед інших інтернет-магазинів знайдить ROZETKA


control.svg (2 KB)

Натисніть кнопку "Налаштувати"
та виконайте кілька кроків
для підключення

  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція з ROZETKA