Що ви отримуєте з РемОнлайн
Більше грошей
Програма допомагає
суттєво збільшити прибуток
і зменшити витрати майстерні
Повний контроль
Будьте в курсі всього,
що відбувається в майстерні,
з будь-якої точки світу
Більше вільного часу
Програма автоматизує
рутинну роботу і заощаджує
до 20 хвилин на замовленні
Реальний порядок
РемОнлайн наводить порядок
в документах, генерує звіти,
веде облік всієї діяльності компанії
Користуйтеся програмою для обліку ремонту взуття безкоштовно протягом 7 днів!
РемОнлайн – одне рішення для багатьох завдань
У нашій програмі є CRM для обліку клієнтів і ремонту взуття:
Автоматизуйте закупівлю та контроль набоєчних, підметочних, оздоблювальних матеріалів:
Заощаджуйте час завдяки автоматизації бізнес-процесів:
РемОнлайн бере на себе рутину, щоб ви могли зосередитися на швидкому та якісному виконанні своїх завдань.
Розвивайте напрямок продажів разом з РемОнлайн:
Програма обліку підійде як для майстерні, так і для магазину взуття, допоможе керувати продажами та заробляти більше.
Призначайте майстрів відповідальними за замовлення, ставте їм завдання по заміні набійок, профілактики підошви та ін. Відстежуйте етапи виконання кожного замовлення, а також терміни виконання кожної окремої задачі за допомогою менеджера завдань.
Внесіть усі робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки кожного співробітника у Графік роботи у РемОнлайн, аби запланувати роботу взуттєвої майстерні на місяці вперед та автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні. А завдяки автозаповненню вам не доведеться витрачати на складання графіка багато часу.
Контролюйте дії всіх співробітників взуттєвої майстерні на одній сторінці Журналу подій. Відстежуйте більше 60 подій у документах програми, відновлюйте видалені об'єкти, переглядайте події у розрізі співробітників та локацій, аби завжди знати, хто, що та коли зробив у вашому обліковому записі РемОнлайн.
Керуйте майстернею ефективніше з РемОнлайн.
Не прив'язуйтесь до робочого місця та керуйте процесами, де б вони не були. Встановлюйте мобільний додаток РемОнлайн Директор, аби контролювати показники створених та закритих замовлень, виконаних кожним співробітником робіт та проданих товарів, проведених платежів, денного виторгу та прибутку, а також відгуки клієнтів зі свого смартфона.
|
Керувати бізнесом в РемОнлайн легко та надійно:
Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів
Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно покращується
РемОнлайн – хмарна програма, яка доступна з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК
Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні
Фахівці зі служби підтримки користувачів нададуть відповіді
на будь-які запитання, що пов'язані
з функціоналом програми
По мірі розвитку майстерні стає все більше заявок, відвідувачів, використовуваних матеріалів. А з відкриттям інших точок вести облік ремонтів взуття вручну стає взагалі неможливо. Для подальшого розвитку бізнесу потрібна спеціалізована програма, яка допоможе автоматизувати облік:
Ми пропонуємо вам спробувати сервіс РемОнлайн, який справляється з цими завданнями і автоматизацією інших бізнес-процесів. Серед них:
Зведена інформація по всім майстерням відображатиметься на Дашборді керівника в режимі реального часу. Тому керувати робочим процесом і розвивати свій бізнес стане набагато простіше.
Програма для обліку ремонтів взуття зведе всі заявки в єдину базу для полегшення контролю термінів виконання, оплат. На однойменній сторінці ви можете побачити скільки і які замовлення:
Щоб знайти конкретне замовлення, скористайтеся фільтрами або пошуком. Детальна інформація про тип виробу, розмір, виконувані роботи і матеріали, що використовуються буде представлена в картці замовлення. За рахунок цього можна швидко оцінити ситуацію і передати роботу іншому майстру за необхідності.
Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте базові форми карток замовлень, які можна повністю підлаштовувати під себе. Це прискорює реєстрацію нових заявок на 15-20 хвилин.
Крім заявок, РемОнлайн зводить клієнтів всіх ваших майстерень в загальну базу. Для систематизації інформації про них, ви отримаєте готові картки клієнтів. Їх також можна підлаштовувати під себе, додавати і видаляти поля. В них зберігаються контакти та історії звернень, оплат, дзвінків і SMS. Так ви швидко зможете знайти потрібну інформацію для вирішення суперечливих ситуацій.
РемОнлайн інтегрується з багатьма популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами. Ознайомитися з їх переліком та особливостями ви зможете в Центрі інтеграцій. Крім того, програма наділена вбудованим шлюзом РемОнлайн СМС. За рахунок цього ви можете:
За допомогою зовнішніх SMS-шлюзів можна відправляти клієнтам рекламні повідомлення і вітати їх зі святами.
Програма для обліку у взуттєвій майстерні допомагає оприбутковувати, списувати і відстежувати використання матеріалів, фурнітури. Проаналізувати їх оборотність можна у звіті "Обороти товарів", який формується в кілька кліків. Встановіть мінімальний і максимальний рівні запасів, щоб отримувати системні підказки і автоматично формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі".
Інформація про всі фінансові операції зберігається в РемОнлайн. Тому ви в будь-який момент можете переглянути історію оплат, відстежити рух грошових коштів і перевірити залишок грошей в касах. Звіт про прибуток по замовленням формується автоматично в кілька кліків.
РемОнлайн дозволяє управляти бізнесом з мобільного пристрою; отримувати інформацію для прийняття рішень швидко і в зручній формі. Вам більше не доведеться чекати оформлення офіційних звітів або переглядати всі сторінки журналу замовлень для підведення статистики.
Ви зможете самостійно сформувати звіти по складу, замовленням, фінансам, відгукам клієнтів, дзвінкам і SMS для глибокої аналітики. А для швидкої оцінки загальної ситуації і прийняття поточних рішень використовуйте Дашборд керівника.
Там ключові показники будуть оновлюватися в режимі реального часу і відображатися у вигляді графіків, діаграм, бейджів. Ніяких сухих цифр – тільки барвиста і актуальна інфографіка.