Покращуйте процес залучення клієнтів, щоб не віддавати потенційних клієнтів конкурентам! Збирайте звернення з різних каналів комунікації на єдиній платформі, аби успішно конвертувати їх у реальні замовлення:
Автоматизуйте збір звернень з соціальних мереж та сайтів
Відстежуйте конверсію та кількість заявок у розрізі рекламних кампаній
Перетворюйте звернення в завдання для працівників та контролюйте терміни опрацювання
Конвертуйте заявки в реальні замовлення, проводячи їх по ланцюжку статусів
Обмін повідомленнями в RemOnline стає ще зручнішим. Крім інтеграції з WhatsApp та Viber, можна буде налагодити комунікацію з клієнтами зі сторінок у Facebook та Instagram просто з інтерфейсу програми. Робота з месенджерами надає такі переваги:
Вхідні повідомлення в CRM та шаблони для автоматичних відповідей
Прив’язка розмов до профілю клієнтів та відстеження історії взаємодії
Створення заявок і замовлень безпосередньо з чатів
Налаштування доступів для співробітників та призначення відповідальних
CRM-система дозволить покращити задоволеність клієнтів та їхнє враження про ваш сервіс. Попередній запис у RemOnline допоможе в плануванні зустрічей, аби візити не накладалися один на одного, клієнти не чекали в чергах і не запізнювалися на призначений час:
Попередній запис на тижні вперед та створення замовлень прямо у календарі
Швидкий пошук вільних місць у потрібних майстрів/вільного майстра в потрібний клієнту день
Автоматичне налаштування оповіщень з нагадуванням про запис, візит майстра та збір відгуків
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Швидко, чітко, своєчасно — саме так проходитиме робота з замовленнями у вас в компанії завдяки системі crm RemOnline:
Керування термінами за допомогою норм часу статусів
Окремі ланцюжки статусів для різних видів замовлень та локацій
Оповіщення майстрів про зміни у замовленні та зміну статусу
Забудьте про прив’язку до робочого місця. Завдяки онлайн-доступу з мобільного додатка RemOnline Замовлення ваші співробітники зможуть обробляти замовлення зі свого смартфона:
Дані клієнтів, деталі їх замовлень та історія виконаних робіт завжди під рукою
Можливість зв'язатися з клієнтами та менеджерами у кілька кліків
Додавання та видалення послуг, запчастин/матеріалів, фото та відео в кілька кліків
Зміна статусів та деталей замовлення за допомогою смартфона
Займайтеся своєю роботою та обслуговуванням клієнтів, а програма RemOnline візьме управління проектами на себе:
Вбудовані каталоги послуг, робіт та товарів для різних галузей бізнесу
Готові шаблони документів та гнучкі форми для введення даних
Автоматичний розрахунок вартості замовлення з урахуванням доданих послуг
Вся потрібна інформація, що зібрана в одному місці, допоможе вам побудувати міцні відносини з клієнтами, а також спростить роботу працівників:
Дані нових клієнтів, їхні контакти та деталі замовлення доступні у кілька кліків
Повна історія звернень та послуг для кожного замовлення клієнта
Інтеграція crm та телефонії дозволить вести запис вхідних дзвінків
Налаштування індивідуальних знижок для постійних клієнтів
RemOnline — це crm для малого бізнесу у сфері послуг, яка допоможе розвивати його швидше
Переглядайте залишки, оприбутковуйте, списуйте або переміщуйте товари, повертайте постачальникам, додавайте до замовлення або продажу.
Використовуйте вбудовані функції адресного зберігання та серійні номери для порядку, аналізуйте асортименти продукції та відстежуйте рівень залишків, аби своєчасно поповнювати запаси.
Без тривалих розрахунків
Без шахрайства та крадіжок
Без запізнень та пропуску
Без прострочених справ та завдань
Розрахунок зарплати за відпрацьовані години та дні, можливість налаштувати оплачувані/неоплачувані вихідні
Мотивація працівників у вигляді відсотка від виконаних робіт/продажів, бонуси та преміювання
Коефіцієнт, що дозволяє враховувати при розрахунку зарплати досвід та стаж
Контроль та планування робочих та вихідних днів, лікарняних та відпусток
Автозаповнення графіку роботи на тижні та місяці вперед
Наочне відображення графіку діяльності працівників на різних локаціях
Логування понад 60 подій у Документах програми
Можливість відновлювати видалені об'єкти
Відстеження дій у розрізі співробітників та локацій
Створення одноразових і повторюваних завдань
Відстеження змін кожного завдання у Стрічці подій
Автоматичне надсилання сповіщень по задачам
RemOnline — це crm для малого бізнесу, яка допоможе розвивати його швидше
Контроль ключових показників за день, відстеження відгуків та стану кас, швидкий зв'язок зі співробітниками у будь-який час та в будь-якому місці за допомогою мобільного додатку RemOnline Директор.
Інформаційна панель звітності по роботі з замовленнями та ефективності співробітників, складські та фінансові звіти за будь-який період доступні у кілька кліків.
Аналітичні настроювані звіти надають ключові показники на діаграмах та трендах для глибокого аналізу системи продажів. Більш того, ви зможете комбінувати метрики для відстеження динаміки їхнього розвитку.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Автоматизуйте бізнес у сфері послуг вже сьогодні, аби заробляти більше завтра. Тестуйте всі можливості інформаційної системи RemOnline безкоштовно протягом 14 днів
Популярні запитання та відповіді
Програмне забезпечення для керування відносинами з клієнтами, CRM, — це система, яка допомагає компаніям розв'язувати проблеми клієнтів, аналізувати та керувати своєю взаємодією з ними. Інструмент сприяє відстеженню клієнтів та збереженню їхньої інформації, як-от контактні дані, історія покупок і вподобання, на одній платформі. CRM дає змогу компаніям покращити обслуговування та підвищити лояльність клієнтів. Програма також допомагає визначити можливості продажу, керувати лідами і кожним кроком вашого відділу продажів.
Основні особливості CRM включають відстеження клієнтів, що дає змогу підприємству зберігати та впорядковувати інформацію про них, керування адміністративними завданнями та діяльністю співробітників. Рішення CRM з інтуїтивно зрозумілими інтерфейсами також зазвичай охоплює функції керування продажами та лідами. Крім того, CRM часто містить розширену звітність та можливості аналітики, які надають компаніям уявлення про поведінку клієнтів і тенденції. До того ж багато програм забезпечують інтеграцію зі сторонніми платформами, як-от email-сервіси та соцмережі, щоб оптимізувати спілкування та залучення клієнтів.
Авжеж! Якщо ви керуєте підприємством зі штатом до 1500 співробітників, хмарне рішення RemOnline може надати всі основні та розширені функції в поєднанні з преміальними послугами підтримки клієнтів. Дізнайтеся більше про наші професійні плани на сторінці Вартість.
Коли ви шукаєте рішення CRM, його засоби автоматизації можуть принести значну користь вашому бізнесу. Це зокрема:
Зрештою, конкретні особливості автоматизації, які вам слід шукати в програмному забезпеченні CRM, залежать від ваших бізнес-потреб і цілей, але це ті ключові функції, які слід враховувати.