5 хвилин

Тариф Бізнес – Якщо стартап вийшов на якісно новий рівень

Масштабуйте компанію та впровадьте ефективне управління



Особливості тарифного плану

Тариф Бізнес містить всі функції попередніх планів та пропонує значно більше корисних інструментів для контролю, управління та аналізу.

Початкові статуси

Початковий статус дозволить вибудувати ланцюжки бізнес-процесів. Він автоматично призначатиметься певним типам замовлень або звернень після їхнього надходження у систему та підтягуватиме за собою послідовність наступних статусів. Завдяки цьому співробітники зможуть обробляти замовлення, наприклад, з інтернет-магазину або ж виїзні роботи, у межах заданого ланцюжку статусів для кожного окремого типу замовлення.

Це пришвидшить та автоматизує робочий процес, а також захистить від випадкових помилок та свідомих махінацій. Персонал не зможе перевести об'єкт у статус, який не зазначений у воронці, або ж конвертувати його в інший документ.



lead-statuses-ua.webp (81 KB)

Норми часу статусів 

Встановлюйте терміни для виконання окремих етапів обробки замовлення або звернення у хвилинах, годинах чи днях. Це допоможе відстежити темп виконання та відповідального за можливі затримки співробітника. Прострочені статуси в результаті відображатимуться у табличках замовлень та звернень.

Коригуйте виконання замовлень, а також своєчасно та змістовно інформуйте клієнтів про ступінь готовності. Функцію можна налаштувати або вимкнути для кожного окремого замовлення, якщо ви не впливаєте на деякі процеси в ланцюжку виконання.



lead-routing-ua.webp (129 KB)

Відкладене надсилання SMS

Цей інструмент допоможе зібрати зворотній зв'язок від клієнтів. Вони автоматично отримуватимуть повідомлення з проханням залишити відгук через певний проміжок часу після закриття замовлення. Зокрема завдяки однойменному звіту «Відкладені SMS‎» ви зможете коригувати час відправлення, дату, текст повідомлення, номер телефону отримувача або ж скасовувати надсилання.



deferred-sms-ua.webp (56 KB)



Адресне зберігання

Цей інструмент створений для того, щоб навести лад на складі вашої компанії. За його допомогою ви можете надати кожній комірці або місцю на складі особливе найменування, номер або штрихкод. Таким чином під час оприбуткування товар одразу потраплятиме на відповідні полиці складу. Ви можете зберігати одні й ті самі товари у різних місцях, а при додаванні позиції в замовлення обрати склад, з якого клієнту відправлять товар.

Так само можна організувати й зберігання клієнтських виробів, які ви взяли в роботу. Адресне зберігання дозволить швидко знайти потрібні найменування, контролювати місцезнаходження та кількість залишків.



goods-in-bins.webp (95 KB)

Аналітичний звіт

Регулярний аналіз бізнес-показників дозволить знайти слабкі та сильні сторони роботи компанії, а також впровадити нову стратегію розвитку. Завдяки Аналітичному звіту ви зможете:

  • аналізувати ключові бізнес-показники у вигляді графіків та діаграм у динаміці та за конкретні періоди;
  • бути в курсі кількості конверсій лідів та вдосконалювати рекламні кампанії;
  • розробити план продажів та розуміти причини зміни обсягів прибутку;
  • ефективно керувати фінансами, планувати бюджет та регулювати витрати;
  • контролювати продуктивність працівників.

Аналізуйте та оцінюйте метрики, щоб знайти нові можливості для бізнесу.



analytical-report-ua.webp

Аналіз асортименту

Цей звіт дозволить вам відстежувати кількість реалізованого товару за категоріями, замовленнями, продажами, періодами та локаціями, а також бачити прибуток, націнку та маржинальність кожного товару. За допомогою Аналізу асортименту ви зможете:

  • визначити популярні серед клієнтів товари;
  • звільнити полиці складу від нерентабельних позицій;
  • розвинути перспективні товарні напрямки;
  • визначити закономірності зростання та спаду продажів.

Оптимізуйте асортимент, упорядкуйте склад, а головне — збільшіть прибуток.



appliance-assortment-analisys-ua.webp (83 KB)

Додаткові налаштування складу

Встановлюйте дозволи для дій кожного окремого співробітника на певному складі компанії. Наприклад, надавайте доступ до складу товарів тільки менеджерам та пакувальникам, до складу матеріалів — тільки працівникам виробництва тощо. Налаштовуйте права для здійснення списань, оприбуткувань та контролю залишків, щоб організувати логістику складів, уникнути плутанини та убезпечити бізнес від шахрайства.



inventory-rights.webp (43 KB)

Розширені налаштування кас

Встановлюйте дозволи на дії та доступи кожного співробітника для конкретної каси. Ви можете, наприклад, заборонити співробітнику бачити залишки в певній касі, дозволити проводити переміщення чи витрату коштів. Це створює додаткові механізми безпеки для ваших фінансів, запобігає аферам та дозволяє регулювати поінформованість співробітників про фінансові справи компанії.



finances-rights-ua.webp (33 KB)

Спеціальні можливості тарифу Бізнес

  • Переглядайте дії співробітників в акаунті за будь-який період у звіті Журнал подій.
  • Збирайте зворотній зв'язок за допомогою додаткових систем оцінювання Сподобалось / Не сподобалось‎ та Індекс NPS (10-бальна шкала). Налаштовуйте варіанти дій клієнта в залежності від оцінки, щоб просунути свій бізнес на зовнішніх ресурсах.



activity-log-employees.webp (46 KB)



Підвищуйте продуктивність вашої команди,
проводьте ґрунтовну аналітику та оптимізуйте бізнес-процеси разом із тарифом RemOnline Бізнес