Автоматизація автосервісу, чати з клієнтами, планування робіт, облік запчастин, фінансів та клієнтів — всі необхідні інструменти в одній системі. RO App допоможе прискорити роботи, уникати затримок і заробляти більше.
Визначення авто за VIN і держномером
Онлайн-узгодження калькуляцій
Мобільні додатки для всієї команди
Не впевнені, що RO App підійде вам?
Давайте ми покажемо, як адаптувати систему під ваш бізнес.
Прискорюйте роботу автосервісу
Ведіть облік замовлень, щоб контролювати статуси, терміни та відповідальних за кожен ремонт. А Планувальник допоможе розподілити навантаження та записувати клієнтів на діагностику або ремонт, зважаючи на графіки майстрів та зручний для клієнта час.
Фотофіксація стану автомобіля і коментарі
Календар запису з функцією перетягування
Історія ремонтів за кожним клієнтом і авто
Програма для автосервісу автоматично розраховує вартість ремонтів. Друкуйте або надсилайте комерційні пропозиції як PDF-файл або веб-сторінку з онлайн-підтвердженням, щоб уникати непорозумінь у розрахунках з клієнтами.
Швидке формування кошторисів і контроль статусу
Підтвердження кнопкою або графічним е-підписом
Перетворення кошторисів на рахунки та замовлення
Надсилання на Email або у зручному месенджері
Прискорюйте роботу СТО і встигайте заробляти більше
Активуйте пробний період і переконайтеся, що RO App потрібен вам. Жодних карток і прихованих підписок.
Автоматизуйте рутинні процеси
Підключайте месенджери, соцмережі та телефонію до CRM для автосервісів. Система синхронізує чати, облік клієнтів, і ремонтів в одному інтерфейсі з історією комунікації, шаблонами відповідей і повідомленнями про зміни у статусі ремонту. Контролюйте і вдосконалюйте спілкування з клієнтами, щоб заробляти більше.
Чати у Telegram, Viber і WhatsApp, Telegram чат-бот
Програма для СТО сама проводить швидкий розрахунок зарплати — кілька хвилин на невеликий автосервіс. Точні та справедливі розрахунки заощадять час і будуть мотивувати команду працювати ефективніше.
Нарахування з огляду на графік роботи (дні/години)
% або фіксовані суми з ремонтів та продажу запчастин
Налаштування доступу до розрахунків для працівників
«Механіки бачать у RO App розрахунок своєї зарплати. Це зручно для всіх, адже не потрібно робити зайвих кроків і спілкуватися з приводу дрібниць.»
Облік запчастин і складська логістика на СТО
Відстежуйте кожну деталь та історію дій з нею, присвоївши серійні номери. А для швидкого пошуку введіть адресне зберігання у комірках.
Легко проводьте оприбуткування, переміщення, списання та інвентаризацію. У RO App доступний імпорт з Excel та розпізнавання колонок.
Створення штрихкодів і друк наліпок допоможуть швидко знаходити потрібні запчастини за допомогою сканування та спростити складський облік.
RO App допоможе встановити, які товари користуються попитом і приносять найбільші прибутки. Аналізуйте, щоб оптимізувати закупівлі.
Мобільний додаток для керівників та працівників автосервісу
Керуйте роботами будь-де і будь-коли. Щойно ви прийняли авто на діагностику, ремонт або закінчили роботу, просто змініть статус у мобільному додатку для бізнесу RO App.
Щоб зафіксувати зовнішній вигляд і стан авто, додайте фото та опис деталей або ремонту. Інформація одразу збережеться в системі та буде доступна потрібним працівникам.
Створюйте платіжні посилання та QR-коди на оплату в популярних платіжних сервісах. Для прийому оплат і внесення в облік потрібен лише інтернет, смартфон або планшет.
Дані обліку клієнтів синхронізуються із застосунком. Якщо вам потрібні контакти клієнта, сума дисконтної знижки чи інші дані, отримайте потрібну інформацію за лічені секунди.
Проведіть тест-драйв RO App
Зареєструйтесь і випробуйте функції системи на вашому СТО.
Інтеграції програми для СТО з платіжними системами, РРО та іншими сервісами
Приймайте оплату онлайн і просто на рахунок ФОП без фіскалізації. Потрібно лише підключити LiqPay, plata by mono або RO Pay до обліку фінансів у RO App.
Хочете заощадити на купівлі та обслуговуванні касового апарату? Інтегруйте Cashalot, Checkbox або Вчасно.Каса і фіскалізуйте платежі без затримок і стресу.
Інтеграція таблиць спрощує операції з Excel i Google Sheets. Імпортуйте звіти і дані продажів, робіть експорт та імпорт товарів, клієнтських баз і довідників.
Підключайте Google Календар, лідів з Facebook та інші популярні сервіси. Щоб зробити це за хвилини та без програмування, інтегруйте RO App з конектором Zapier, Make або ApiX-Drive.
Фінансова звітність та аналітика для ефективного управління автосервісом
Програма для автосервісу покаже, хто, кому і скільки винен. Також ви зможете приймати платежі від клієнтів і постачальників у борг, який можна погасити оплатою.
Управлінський облік допоможе оцінювати стан бізнесу та приймати ефективні рішення. RO App генерує десятки звітів у зручному форматі за лічені секунди.
Дашборд керівника збирає дані, потрібні менеджерам. Аналізуйте середній чек та продажі, кількість закритих замовлень, терміни виконання та відгуки клієнтів.
Мобільний додаток для керівників RO App Дашборд дозволяє відстежувати кількість замовлень, грошові потоки, баланс у касах та інші дані в реальному часі.
«RO App показує, наскільки рентабельним є бізнес, де варто зменшити витрати, де збільшити націнку чи змінити щось у нарахуваннях.»
RO App — це CRM для автосервісів, яка об'єднує замовлення, запис клієнтів, фінансовий та складський облік, а також детальні звіти в одному вікні. Поставте процеси на потік і керуйте СТО просто у браузері або в мобільному застосунку.
Чому користувачі обирають RO App?
Панель керування підприємством. Усі процеси та показники зібрані в одній системі, тому ви можете бачити стан бізнесу і керувати ним з будь-якого місця.
Спеціалізація. Визначення за VIN, довідники, гнучке нарахування зарплати — RO App дає саме те, що потрібно СТО, а не «універсальне» рішення.
Вся комунікація в одному вікні. Система синхронізує чати з обліком клієнтів та замовлень, зберігає історію спілкування та кошториси для прозорої комунікації.
Детальна аналітика. Програма для СТО автоматично генерує десятки звітів, щоб керівники могли аналізувати бізнес, бачити слабкі місця і точки зростання.
Жива підтримка. В разі запитань щодо роботи RO App ви можете звернутись до служби підтримки або читати покрокові інструкції в Базі знань.
Відповіді на поширені запитання
Програма для СТО — це комплексна система, розроблена для автоматизації всіх ключових процесів автосервісу. Вона об'єднує облік замовлень, клієнтів, запчастин, фінансів та комунікацій, допомагаючи керувати бізнесом ефективніше.
Програма для автосервісу RO App прискорює роботу СТО через автовизначення авто за VIN-кодом, онлайн-узгодження кошторисів, облік замовлень і мобільні додатки. Це дозволяє контролювати статуси ремонту, розподіляти навантаження та швидко отримувати підтвердження від клієнтів.
RO App є масштабованим рішенням, яке підходить як для малих СТО, так і для великих мереж. Завдяки налаштуванням та різним тарифам ви можете обрати функціонал, який відповідає розміру та потребам вашого бізнесу.
Програма для СТО синхронізує всі чати та дзвінки в одному вікні. Підключіть Telegram, Viber, Instagram Direct, Facebook Messenger, телефонію та Email, використовуйте шаблони відповідей, швидко отримуйте інформацію про клієнта та його замовлення.
Так, RO App має 2 додатки для співробітників та керівників. Застосунки дозволяють оновлювати статуси робіт, прикріплювати фото і коментарі, приймати онлайн-платежі, отримувати доступ до контактів клієнтів та ключових фінансових показників 24/7.
Програма для СТО забезпечує ретельний складський облік, включаючи серійний облік, адресне зберігання та створення штрихкодів. У сфері обліку фінансів RO App автоматично розраховує зарплату, веде баланс розрахунків та генерує детальні звіти.