Автоматизує бізнес-процеси та спрощує контроль
Калькуляції
Планувальник
Історія
обслуговування
Команда
Склад
Клієнти
Замовлення
Звіти
Пошук по VIN
Плануйте розклад записів, завантаження співробітників і ресурсів на дні та тижні вперед за допомогою функції Планувальника, особливо якщо ви працюєте за попереднім записом.
Забезпечте оптимальне завантаження підйомників і постів автосервісу
Знаходьте вільного фахівця на зручний клієнту час за кілька секунд
Розподіляйте замовлення між майстрами рівномірно
Відстежуйте тривалість робіт, щоб ефективно розпоряджатися часом
Як тільки автомобіль заїджає на сервіс, ви одразу можете побачити його історію обслуговування та відкрити наявний заказ-наряд. Потрібно лише відсканувати VIN за допомогою додатка RemOnline Замовлення. VIN Lookup дозволяє автоматично заповнювати поля автомобіля в RemOnline. Не потрібно вручну вводити дані про автомобіль, такі як марка, модель або рік випуску.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Покращуйте процес обслуговування та взаємодію з клієнтами, щоб отримати перевагу над конкурентами в роботі автосервісу.
Фіксуйте звернення потенційних клієнтів з різних каналів зв'язку в одну базу та успішно конвертуйте в реальні замовлення
Ведіть облік постійних клієнтів автосервісу, відстежуйте історію їх замовлень, платежів і робіт
Приймайте вхідні дзвінки, відправляйте автоматичні повідомлення з нагадуванням про майбутній запис і збирайте відгуки
Встановлюйте індивідуальні знижки та покращуйте відносини з клієнтами
Єдина клієнтська база для кількох локацій
Iнтеграція з телефонією та смс-шлюзами
Безпека клієнтських даних
“Моє знайомство з RemOnline відбулось ще на минулому місці роботи. Почали його запроваджувати, і це виявилося досить зручно. Програма дуже подобається, я звик до неї, адже працюю в ній вже майже чотири роки. За цей час вона значно покращилася, зокрема завдяки інтеграціям.”
Володимир Шкварко
Власник
BALANCE SERVICE
Реєструйте автомобілі клієнтів в онлайн-сервісі для автосервісу та відстежуйте історію їх обслуговування
Ведіть облік стану автомобілів і контролюйте їх переміщення шляхом передачі на відповідальне зберігання майстрам
Прискорте оформлення замовлень завдяки розпізнаванню автомобіля по VIN-коду
Розраховуйте попередню вартість технічного обслуговування та робіт автосервісу
Організуйте підмінний фонд автомобілів для передачі на тимчасове користування клієнтам
RemOnline — це система управління для вашого автосервісу, яка допоможе заробляти більше
Заплануйте Графік роботи кожного майстра та приймача з урахуванням робочих та неробочих днів, лікарняних та відпусток
Відстежуйте дії працівників у документах програми та відновлюйте видалені об'єкти на одній сторінці Журналу подій
Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток для роботи з замовленнями RemOnline, аби майстри могли швидко перевіряти деталі замовлення та зв'язуватися з менеджером за допомогою смартфону
Звільніть співробітників від рутини, щоб вони працювали ефективніше.
Попередньо встановлені довідники товарів і послуг, гнучкі форми та шаблони документів
Інтеграція з VIN Lookup для автоматичного визначення транспортних засобів за VIN-кодом
Автоматичний розрахунок вартості послуг автосервісу з урахуванням робіт і вартості запчастин
Налаштування нарахувань за різні види робіт і мотивація співробітників за допомогою процентної ставки
Облік робіт авторемонтної майстерні та контроль термінів виконання замовлень за допомогою норми часу статусів
Спробуйте crm для автосервісу та СТО безкоштовно протягом тестового періоду!
Наведіть лад у складських процесах і на полицях завдяки автоматизації та ефективному управлінню запасами.
Контролюйте місце розташування кожної запчастини на складі за допомогою адресного зберігання та серійного обліку, щоб прискорити обслуговування
Проводьте повні або часткові інвентаризації та миттєво виявляйте будь-які недостачі
Забезпечте своєчасну закупівлю затребуваних запчастин, щоб виконувати сервісні роботи вчасно
Продавайте запчастини та товари додатково до послуг, збільшуйте товарообіг і заробляйте більше
Досягнення управлінських цілей неможливе без щоденного моніторингу даних. Відстежуйте кількість замовлень, оплат, суму грошей в касах та інші ключові показники в будь-який час в додатку керівника. RemOnline Директор допомагає миттєво реагувати на будь-яке коливання показників і вчасно коригувати стратегію.
RemOnline дасть змогу спростити фінансовий і управлінський облік для керівника та допоможе ухвалювати рішення, які сприяють розвитку бізнесу в автомобільній галузі.
Використовуйте мобільний додаток, щоб відстежувати всі показники автосервіса за день і миттєво зв'язуватися з співробітниками
Формуйте управлінські звіти за будь-який період в декілька кліків і розглядайте ключові показники в зручному форматі графіків
Відстежуйте рух грошових коштів за статтями, щоб скорочувати непотрібні витрати, планувати бюджет і уникнути касового розриву
Приймайте оплати клієнтів, робіть виплати постачальникам і контролюйте заборгованості не покидаючи програми
Спробуйте crm-систему для СТО безкоштовно протягом тестового періоду!
Зареєструйтеся в RemOnline.
Сервіс не треба завантажувати чи встановлювати.
Вивчайте можливості програми самостійно за допомогою Бази знань, блогу та відео на YouTube-каналі.
Ставте запитання службі підтримки або персональному менеджеру.
Вони допоможуть налаштувати програму під бізнес-процеси компанії.
Додавайте співробітників, щоб розвивати бізнес разом.
Вони освоять програму за кілька днів завдяки простоті й інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу.
Збільшуйте потенціал свого бізнесу.
200+ інтеграцій та регулярні оновлення, за які вам не потрібно доплачувати, допоможуть знайти нові шляхи розвитку.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
FAQ
Під час вибору програмного забезпечення для управління авторемонтною майстернею чи СТО керівникам слід звернути увагу на гнучкість налаштування, простоту інтерфейсу, доступність служби підтримки, а також наявність потрібного функціоналу та регулярних оновлень. Це забезпечить планомірне зростання автосервісу та якісне управління клієнтами.
RemOnline — це програма, ведення обліку в якій відповідає всім цим вимогам, а також має низку додаткових переваг у вигляді мобільних додатків, інтеграцій, гнучких тарифних планів та багато іншого. Комплексне рішення може задовольнити потреби як дрібних магазинів автозапчастин, так і великих автосервісів.
Можливість роботи в системі обліку без прив'язки до робочого місця є важливою для ефективної діяльності сучасних підприємств, зокрема в автомобільній промисловості. RemOnline — це хмарне програмне забезпечення для управління ремонтною майстернею, яке працює онлайн. Ви можете користуватися програмою за допомогою свого комп'ютера, ноутбука або смартфона, з дому, в офісі або в дорозі — усюди, де є доступ до інтернету.
Одна з ключових особливостей системи обліку RemOnline — це мобільні застосунки для співробітників та керівників бізнесу, які підтримують смартфони як на iOS, так і на Android. Завдяки додаткам RemOnline Замовлення та RemOnline Директор, які є безкоштовними для всіх користувачів програми, керівники можуть контролювати СТО з будь-якої точки на карті, а персонал — ефективно працювати з замовленнями без прив'язки до комп'ютера, що дає незрівнянну перевагу у висококонкурентному автомобільному секторі.
Система управління взаємовідносинами з клієнтами спрощує та оптимізує комунікацію із замовниками. Вона дає змогу побудувати централізовану базу даних, пропонує відділам обслуговування інструменти для відстеження історії звернень, попередніх замовлень та надає можливість покращити досвід клієнтів. Також з її допомогою можна додати у конвеєр продажів індивідуальні пропозиції та знижки, щоб посприяти підвищенню задоволеності клієнтів та збільшенню прибутку.