Підготуйте бізнес до сезону: автоматизуйте облік, зменшіть хаос і залучайте більше клієнтів
Торгове та сервісне обслуговування
Індивідуальний або мережевий
З виїзними роботами або на точці
Попередній запис
Управління замовленнями
Планування графіку роботи
Легке управління цінами
Нагадування про запис
Зарплата співробітників
Історія обслуговування
Контроль залишків складу
Відгуки клієнтів
Почніть тестування RemOnline безкоштовно та виведіть роботу шиномонтажу на новий рівень.
Забудьте про паперові записи та затримки в оновленні інформації. Мобільний додаток RemOnline Замовлення допомагає організувати роботу вашого шиномонтажу, економлячи час і знижуючи ризик помилок:
Переглядайте історію замовлень, змінюйте статуси та оновлюйте інформацію в реальному часі
Додавайте роботи і необхідні матеріали зі складу прямо у замовлення за допомогою сканера штрих-кодів
Додавайте коментарі та фото до стрічки подій, щоб уникнути конфліктних ситуації
“Незамінними додатки RemOnline стали під час блекауту. Коли працювали не всі комп’ютери, можна було зайти з телефону у додаток або в браузерну версію та виконати необхідні дії.”
У шиномонтажному бізнесі важливо не лише правильно виконати роботи, але й організувати процеси оформлення замовлень, щоб клієнт залишався задоволений кожним етапом. RemOnline дозволяє ефективно керувати кошторисами, замовленнями та оплатами в єдиному вікні.
Надавайте клієнтам попередній розрахунок вартості, враховуючи витрати на матеріали та роботу.
Створюйте комплекси послуг для пришвидшення оформлення замовлення та кошторису без помилок.
Відправляйте кошториси клієнтам для погодження та оплати через такі платіжні сервіси, як RO Pay чи LiqPay.
Зберігайте всю історію замовлень та обслуговування кожного клієнта / автомобіля, щоб забезпечити високий рівень сервісу.
Програма для шиномонтажу RemOnline дозволяє швидко організувати роботу вашого сервісу, навіть у найнапруженіші сезони. Планування стає простим і зручним, а процеси — більш впорядкованими.
Ведіть впорядкований запис на послуги шиномонтажу у Планувальнику. Знаходьте вільних співробітників на зручний клієнтові час і розподіляйте навантаження між майстрами.
Складіть графік роботи співробітників, враховуючи запис клієнтів. Плануйте робочі дні, відпустки чи лікарняні та швидко визначайте, хто доступний у потрібний день.
Відстежуйте тривалість виконання кожної послуги, щоб максимально ефективно використовувати час вашої команди.
Сповіщайте співробітників про призначення, а клієнтів — про запис через автоматичні SMS. Команда реагує швидше, клієнти в курсі змін.
Запис на шиномонтаж в кілька кліків
Зручний формат календаря
Автоматичні сповіщення
Дізнайтесь, як RemOnline забезпечує злагоджену роботу навіть у найзавантаженіші дні
З RemOnline ви можете легко вести складський облік та планувати закупівлі для вашого шиномонтажу, забезпечуючи порядок на складі та зручність у роботі.
Призначайте кожній одиниці товару категорію, артикул або штрих-код для спрощення обліку
Контролюйте місце розташування кожного товару на складі за допомогою адресного зберігання та серійного обліку
Встановлюйте мінімальні та максимальні залишки товарів, щоб автоматично планувати закупівлі
Забезпечте безпечне зберігання клієнтських шин, які вони здають вам на обслуговування
“Наприклад, менеджер друкує накладну, де написано розташування товару. І вже комірник йде просто за адресою. Він може не знати навіть, що це і як виглядає. Просто підходить до комірки В7 і бере звіти потрібну кількість.”
Робота шиномонтажу часто пов’язана зі складнощами у спілкуванні з клієнтами: пропущені дзвінки, довгі відповіді на запити, відсутність чіткої історії взаємодії. RemOnline збирає, систематизує та зберігає контактні дані клієнтів, що допомагають покращити комунікацію і автоматизувати взаємодію.
Надавайте індивідуальні знижки, робіть персональні пропозиції та будуйте програму лояльності для підвищення зацікавленості клієнтів.
Керуйте комунікацією з клієнтами в чат-боті Telegram, Viber, Facebook Messenger та Instagram Direct.
Отримуйте зворотній зв'язок та аналізуйте відгуки, щоб розуміти, як покращити свої послуги.
Приймайте дзвінки, прослуховуйте розмови та фіксуйте важливі деталі у замовленнях.
Єдина база клієнтів для кількох локацій
Iнтеграція з телефонією та смс-шлюзами
Безпека клієнтських даних
“Порівнюючи з минулим роком наш бізнес виріс на 15-20% відсотків. І це навіть не органічне зростання, бо ми сильно не виросли в штаті або потужностях. Це саме завдяки правильній комунікації з клієнтами і використанню RemOnline. Бо ми бачимо, як клієнти повертаються, ми бачимо їх замовлення та не пропускаємо дзвінки.”
Звільніть співробітників від рутини, щоб вони займалися більш важлими справами. CRM-система для шиномонтажу дозволяє автоматизувати численні процеси, що зменшить навантаження на працівників і підвищити якість обслуговування клієнтів.
Використовуйте попередньо встановлені довідники послуг для швидкого оформлення замовлень без необхідності вводити інформацію вручну.
Сформуйте асортимент надаваних послуг: монтаж шин різних радіусів і марок авто, рихтування, фарбування і зварювання дисків, балансування коліс, виїзд до клієнта з запаскою, тощо.
Друкуйте необхідні документи, як-от акти виконаних робіт, приймальні квитанції чи гарантійні талони, за допомогою готових шаблонів.
Збирайте відгуки клієнтів та застосовуйте різні системи оцінювання, як-от NPS, п’ятибальну чи бінарну, щоб глибше розуміти їхню задоволеність.
“За допомогою статусів ми досягли порозуміння між приймальником, запчастистом, механіком, клієнтом і записом. Без комунікації, без розмови між собою і без цього: “Я тобі казав”, “А я не почув”. Автоматизація та зміна статусу замовлення прискорюють процеси й допомагають уникнути зайвої комунікації.”
Менеджери зможуть значно прискорити оформлення замовлень, адже вся інформація про автомобіль автоматично підтягуватиметься за VIN-кодом або державним номером. Одразу після прибуття транспортного засобу, ви зможете переглянути історію його обслуговування та створити актуальне замовлення без зайвих помилок і витраченого часу на введення даних.
RemOnline допомагає вирішувати найгостріші фінансові питання шиномонтажу. Забудьте про касові розриви та непередбачені витрати: інструменти програми дозволяють контролювати фінансові потоки, ефективно планувати бюджет і працювати з прибутком, забезпечуючи стабільність вашого бізнесу.
Приймайте платежі зручно та швидко
Інтегруйте Liqpay та RO Pay, підключайте онлайн-каси та друкуйте фіскальні чеки для прозорих розрахунків і комфорту клієнтів.
Оптимізуйте цінову політику
Використовуйте дані про витрати та прибутки для створення вигідних цінових пропозицій, які зроблять ваш шиномонтаж ще привабливішим для клієнтів.
Відстежуйте доходи та витрати
Аналізуйте рух коштів за статтями, щоб скоротити зайві витрати та оптимізувати бюджет.
Тримайте баланси під контролем
Контролюйте заборгованості та вирішуйте фінансові питання з клієнтами чи постачальниками без зайвих зусиль.
Програма для шиномонтажу допоможе контролювати роботу співробітників, покращувати їхню мотивацію та результативність. Відстежувати виконання завдань і коригувати роботу команди для досягнення найкращих результатів.
Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплати, систему бонусів та премій, що стимулюватиме співробітників до досягнення високих результатів.
Призначайте виконавців до завдань, встановлюйте терміни та слідкуйте за виконанням.
Надавайте доступ до важливої інформації, аби співробітники працювали тільки з тією інформацією, яка їм потрібна.
Використовуйте Журнал подій для відстеження дій співробітників у програмі та швидкого реагування на будь-які зміни.
Нехай ваш сервіс працює без збоїв! Дізнайтеся, як RemOnline організовує роботу шиномонтажу в реальному часі.
Будьте в курсі важливих процесів вашого шиномонтажу з аналітикою RemOnline. Оцінюйте роботу співробітників, витрати та результати, щоб оцінити поточний стан справ і приймати обґрунтовані рішення на основі точних даних.
Понад 20 звітів про стан замовлень, витратних матеріалів, фінансів та персоналу за будь-який період.
Візуалізація даних у вигляді діаграм та трендів в Аналітичному звіті для аналізу бізнесу.
Зручний Дашборд для перегляду ключових показників у реальному часі та ретроперспективі.
Моніторинг ефективності рекламних кампаній для коригування бюджету.
“Звіти допомагають тримати руку на пульсі, приймати рішення і втілювати важливі зміни в компанії. А побачити їх та швидко сформувати можна лише якщо є CRM-система з налагодженими процесами.”
Досягнення управлінських цілей неможливе без щоденного моніторингу даних. Будьте в курсі ключових показників вашого шиномонтажу та підтримуйте зв'язок зі співробітниками, де б ви не знаходилися, за допомогою мобільного додатку RemOnline Директор.
Звіти в реальному часі для порівняння з минулими періодами
Оцінка KPI та перегляд звітів за будь-який період
Контроль залишків у касі та відгуків клієнтів
Відстеження кількість створених та закритих замовлень
Керуйте шиномонтажем в дорозі, з мобільного, і просто всюди, де є інтернет.
Вивчайте можливості CRM для шиномонтажу самостійно за допомогою Бази знань, блогу та відео на YouTube-каналі.
Ставте запитання службі підтримки або персональному менеджеру. Вони допоможуть налаштувати програму під бізнес-процеси компанії.
Не турбуйтеся про технічне обслуговування чи залучення зовнішніх фахівців. Оновлення виходять регулярно та без додаткових витрат.
Додавайте співробітників, щоб розвивати бізнес разом. Вони освоять програму за кілька днів завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу.
Керуйте бізнесом легко — зареєструйтесь та відкрийте нові можливості
Популярні запитання та відповіді
На сучасному ринку є безліч рішень для автоматизації роботи шиномонтажу. При виборі зверніть увагу на те, чи надає програма всі необхідні вам функції, доступ до даних з будь-якого місця та пристрою, можливість вести базу клієнтів та облік робочого часу для співробітників. Також важливі не тільки функції, а й умови обслуговування: зверніть увагу на службу підтримки, гнучкість налаштування, допомогу з переїздом з іншої системи. Всі ці можливості є у RemOnline.
Автотранспортний засіб потребує не тільки якісної гуми, а й хорошого обслуговування. Автоматизація шиномонтажу дозволить його забезпечити! За допомогою системи обліку ви зможете бачити дані клієнта, переглядати історію виконаних замовлень, створити бонусну систему для постійних клієнтів, забезпечити швидке оформлення замовлень та автоматичний розрахунок вартості робіт, що заощадить час, підвищить продуктивність шиномонтажу та дозволить збільшити його прибутковість.
Такі програми, як RemOnline, допоможуть автоматизувати та тримати під контролем усі напрямки діяльності шиномонтажу: склад, фінанси, співробітники, клієнти та замовлення. Завдяки програмі всі дані не будуть зберігатися в комп'ютері - ви зможете отримати доступ до них з будь-якого місця та пристрою. Також програма збирає, систематизує та відображає дані шиномонтажу у зручному форматі, що допоможе керівникам приймати правильні управлінські рішення.