Що ви отримуєте з RemOnline
Більше грошей
Програма допомагає
суттєво збільшити прибуток
і зменшити витрати майстерні
Повний контроль
Будьте в курсі всього,
що відбувається в майстерні,
з будь-якої точки світу
Більше вільного часу
Програма автоматизує
рутинну роботу і заощаджує
до 20 хвилин на замовленні
Реальний порядок
RemOnline наводить порядок
в документах, генерує звіти,
веде облік всієї діяльності компанії
Користуйтеся програмою для обліку ремонту взуття безкоштовно протягом 7 днів!
RemOnline – одне рішення для багатьох завдань
У нашій програмі є CRM для обліку клієнтів і ремонту взуття:
Автоматизуйте закупівлю та контроль набоєчних, підметочних, оздоблювальних матеріалів:
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Заощаджуйте час завдяки автоматизації бізнес-процесів:
RemOnline бере на себе рутину, щоб ви могли зосередитися на швидкому та якісному виконанні своїх завдань.
Розвивайте напрямок продажів разом з RemOnline:
Програма обліку підійде як для майстерні, так і для магазину взуття, допоможе керувати продажами та заробляти більше.
Призначайте майстрів відповідальними за замовлення, ставте їм завдання по заміні набійок, профілактики підошви та ін. Відстежуйте етапи виконання кожного замовлення, а також терміни виконання кожної окремої задачі за допомогою менеджера завдань.
Внесіть усі робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки кожного співробітника у Графік роботи у RemOnline, аби запланувати роботу взуттєвої майстерні на місяці вперед та автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні. А завдяки автозаповненню вам не доведеться витрачати на складання графіка багато часу.
Контролюйте дії всіх співробітників взуттєвої майстерні на одній сторінці Журналу подій. Відстежуйте більше 60 подій у документах програми, відновлюйте видалені об'єкти, переглядайте події у розрізі співробітників та локацій, аби завжди знати, хто, що та коли зробив у вашому обліковому записі RemOnline.
Дізнайтесь, що може RemOnline
Керуйте майстернею ефективніше з RemOnline.
Не прив'язуйтесь до робочого місця та керуйте процесами, де б вони не були. Встановлюйте мобільний додаток RemOnline Директор, аби контролювати показники створених та закритих замовлень, виконаних кожним співробітником робіт та проданих товарів, проведених платежів, денного виторгу та прибутку, а також відгуки клієнтів зі свого смартфона.
|
Керувати бізнесом в RemOnline легко та надійно:
Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно покращується
Інтегрується з популярними сервісами для управління сервісним центром,
IP-телефонії та SMS шлюзами
Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні
Фахівці зі служби підтримки користувачів нададуть відповіді
на будь-які запитання, що пов'язані
з функціоналом програми
По мірі розвитку майстерні стає все більше заявок, відвідувачів, використовуваних матеріалів. А з відкриттям інших точок вести облік ремонтів взуття вручну стає взагалі неможливо. Для подальшого розвитку бізнесу потрібна спеціалізована програма, яка допоможе автоматизувати облік:
Ми пропонуємо вам спробувати сервіс RemOnline, який справляється з цими завданнями і автоматизацією інших бізнес-процесів. Серед них:
Зведена інформація по всім майстерням відображатиметься на Дашборді керівника в режимі реального часу. Тому керувати робочим процесом і розвивати свій бізнес стане набагато простіше.
Програма для обліку ремонтів взуття зведе всі заявки в єдину базу для полегшення контролю термінів виконання, оплат. На однойменній сторінці ви можете побачити скільки і які замовлення:
Щоб знайти конкретне замовлення, скористайтеся фільтрами або пошуком. Детальна інформація про тип виробу, розмір, виконувані роботи і матеріали, що використовуються буде представлена в картці замовлення. За рахунок цього можна швидко оцінити ситуацію і передати роботу іншому майстру за необхідності.
Під час реєстрації в RemOnline ви отримуєте базові форми карток замовлень, які можна повністю підлаштовувати під себе. Це прискорює реєстрацію нових заявок на 15-20 хвилин.
Крім заявок, RemOnline зводить клієнтів всіх ваших майстерень в загальну базу. Для систематизації інформації про них, ви отримаєте готові картки клієнтів. Їх також можна підлаштовувати під себе, додавати і видаляти поля. В них зберігаються контакти та історії звернень, оплат, дзвінків і SMS. Так ви швидко зможете знайти потрібну інформацію для вирішення суперечливих ситуацій.
RemOnline інтегрується з багатьма популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами. Ознайомитися з їх переліком та особливостями ви зможете в Центрі інтеграцій. Крім того, програма наділена вбудованим шлюзом RemOnline СМС. За рахунок цього ви можете:
1. Дзвонити і відправляти SMS з карток клієнтів або сторінки "Замовлення".
2. Інформувати клієнтів про завершення ремонту взуття автоматично.
3. Миттєво повідомляти співробітників про призначення їх відповідальними за замовлення.
4. Реалізувати автоматичну систему оцінки якості обслуговування.
За допомогою зовнішніх SMS-шлюзів можна відправляти клієнтам рекламні повідомлення і вітати їх зі святами.
Програма для обліку у взуттєвій майстерні допомагає оприбутковувати, списувати і відстежувати використання матеріалів, фурнітури. Проаналізувати їх оборотність можна у звіті "Обороти товарів", який формується в кілька кліків. Встановіть мінімальний і максимальний рівні запасів, щоб отримувати системні підказки і автоматично формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі".
Інформація про всі фінансові операції зберігається в RemOnline. Тому ви в будь-який момент можете переглянути історію оплат, відстежити рух грошових коштів і перевірити залишок грошей в касах. Звіт про прибуток по замовленням формується автоматично в кілька кліків.
RemOnline дозволяє управляти бізнесом з мобільного пристрою; отримувати інформацію для прийняття рішень швидко і в зручній формі. Вам більше не доведеться чекати оформлення офіційних звітів або переглядати всі сторінки журналу замовлень для підведення статистики.
Ви зможете самостійно сформувати звіти по складу, замовленням, фінансам, відгукам клієнтів, дзвінкам і SMS для глибокої аналітики. А для швидкої оцінки загальної ситуації і прийняття поточних рішень використовуйте Дашборд керівника.
Там ключові показники будуть оновлюватися в режимі реального часу і відображатися у вигляді графіків, діаграм, бейджів. Ніяких сухих цифр – тільки барвиста і актуальна інфографіка.