Ключові характеристики
Альтернатива FixIQ Pro #1
Обирайте найкращу систему для автосервісу
Що таке RemOnline?
RemOnline — це програма для автосервісів, яка покращує робочі процеси та комунікацію з клієнтами. RemOnline інтегрується з багатьма корисними сервісами та допомагає автоматизувати основні рутинні завдання СТО. Функціонал забезпечує двосторонню комунікацію автосервісу з клієнтами через популярні месенджери та чати.
Що таке FixIQ Pro?
FixIQ Pro — це рішення для автотехсервісів, що допомагає організувати ключові ремонтні процеси. Програма акцентує увагу на детальній регламентній роботі з замовленнями і має особистий кабінет клієнта. Також в FixIQ Pro наявний пакет необхідних CRM-опцій для управління складом, фінансовими операціями, роботи з клієнтами тощо.
Порівняйте ключові характеристики та функції обох систем
Ключові характеристики
RemOnline
FixIQ Pro
Знайомство з сервісом
Безкоштовний пробний період
Жива підтримка
Міграція даних
База знань та відео-інструкції для швидкого старту
Мови інтерфейсу
українська, англійська, польська, іспанська, португальська, російська, турецька
українська, англійська, польська, іспанська, російська, турецька, французька, румунська
Замовлення та супутні продажі
Облік замовлень
Автовизначення за держ. номером
Автовизначення за VIN-кодом
Планування ресурсів
Організація замовлень за Kanban
Калькуляції (кошториси) та їх онлайн погодження
Онлайн запис
в розробці
Довідники та комплексні роботи
Чеклісти по замовленню
Статуси робіт
Нормогодини
в розробці
Історія замовлень та ремонтів
Продажі онлайн та офлайн
Складський облік
Склади та оприбуткування
Мінімальний залишок товару
Друк цінників та етикеток
Штрихкоди та адресне зберігання
Інвентаризація
Серійний облік
Замовлення постачальнику
Повернення постачальнику
Одиниці виміру
Відповідальне зберігання
Клієнтський облік
Облік клієнтів та лідів
Автоматичний збір відгуків клієнтів
Різна відповідь залежно від оцінки
Персональні знижки
Теги клієнтів
Автоматичні сповіщення і нагадування
Відкладене надсилання
Аналітика і звітність
Універсальний аналітичний звіт
Дашборд
Аналітика товарів та складу
Аналітика звернень та продажів
Аналітика фінансів
Аналітика замовлень
Аналітика по співробітниках
Аналітика по клієнтах
в розробці
Аналітика рекламних кампаній
Фінансовий облік
Каси, баланси та взаєморозрахунки
Податки та рух грошових коштів
Мультивалютність
в розробці
P&L (звіт про прибутки та збитки)
в розробці
Співробітники та зарплата
Графік роботи співробітників
Менеджер завдань
Моніторинг активності працівників
Налаштування прав доступу
Розширене налаштування доступів (каси, склади, тощо)
Сповіщення співробітникам
в мобільному додатку
в браузері
Автоматичний розрахунок зарплати
Нарахування зарплати
Додатки та інтеграції
Мобільний додаток для співробітників
Мобільний додаток для керівника
Інтеграції з IP-телефонією
UniTalk, Binotel, Twilio, Zadarma
Повідомлення
Email, SMS, WhatsApp, Viber
Email, SMS
Інтеграції з фіскальними реєстраторами
Checkbox, Вчасно.Каса, Datecs
Checkbox
Інтеграції з Чатами
Facebook, Instagram, Viber, Telegram, WhatsApp
Інтеграції з поштовими сервісами
Нова Пошта
Інтеграції з платіжними сервісами
RO Pay, Liqpay
Вбудовані віджети
Статус замовлення
Особистий кабінет клієнта
API
Упевніться особисто, що RemOnline здатний оптимізувати щоденні операції у вашій автомайстерні
Порівняйте вартість обох систем
Вартість використання
RemOnline
FixIQ Pro
Безкоштовний пробний період
повний доступ
обмежений функціонал
Мінімальна вартість
від €15/міс
підбирається індивідуально
Мінімальний термін підписки
1 місяць
1 місяць
До відома читачів! Порівняння сервісів RemOnline та FixIQ Pro зроблено на основі аналізу наявних даних про сервіс FixIQ Pro з відкритих джерел станом навересень 2024.
RemOnline — це зручна система обліку для СТО та автосервісів, яка допомагає оптимізувати робочі процеси та спрощує взаємодію з клієнтами. Завдяки широкому набору можливостей програми і доступним інструкціям до них, керівники з легкістю починають контролювати всі аспекти бізнесу одразу після реєстрації.
Повний й автоматизований цикл замовлення від звернення до оплати
Миттєве погодження калькуляцій в один клік
Зручне планування завантаженості спеціалістів та боксів
Автоматичне визначення авто за VIN кодом та за держ. номером з мобільного
Наочна історія обслуговування клієнта та його автопарку
Автоматизоване управління складом та фінансами
Набори послуг і товарів, щоб легко додавати до замовлень комплексні пропозиції
Детальний аналітичний блок для прийняття зважених управлінських рішень
Безпека даних із зберіганням на захищених закордонних серверах
Мобільний додаток RemOnline Замовлення для співробітників дозволяє автосервісам керувати замовленнями на ходу. Співробітники можуть переглядати активні замовлення та історію ремонту, сканувати номери авто або VIN-коди, додавати послуги та приймати платежі прямо з мобільного. Це спрощує процес обслуговування клієнтів без прив’язки до стаціонарного робочого місця.
“Незамінними додатки RemOnline стали під час блекауту. Коли працювали не всі комп’ютери, можна було зайти з телефону у додаток або в браузерну версію та виконати необхідні дії.”
Володимир Шкварко
Власник
BALANCE SERVICE
RemOnline робить особливий акцент на ефективній, швидкій та централізованій комунікації з клієнтами завдяки інтеграціям з популярними месенджерами: Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram Direct та Facebook Messenger. Об'єднайте усі розмови в одному вікні, щоб ще зручніше взаємодіяти з клієнтами.
Створення заявок і замовлень безпосередньо з чату
Можливість писати клієнтам першими, а не лише у відповідь на звернення
Призначення відповідальних співробітників для оптимізації процесів
Супроводження ліда в чаті з миттєвими оплатами всередині програми
RemOnline істотно полегшує управління зарплатами в автосервісах завдяки автоматизованим розрахункам. Налаштуйте нарахування та виплати за погодинними, денними чи місячними ставками, з урахуванням бонусів і штрафів. Додайвате комісії для мотивації команди на основі продажів або ремонтів. Завдяки розширеному налаштуванню ролей в системі, кожен співробітник матиме доступ до інформації лише про свої виплати та зможе в будь-який момент переглядати їхній стан.
Збалансуйте робоче навантаження співробітників та плануйте графіки роботи для декількох локацій одночасно. RemOnline допоможе уникнути неузгодженості в плануванні та підвищити продуктивність.
Зручний перегляд календаря для планування завантаженості майстрів та боксів
Призначення завдань та робіт, а також оцінка часу на виконання
Швидкий пошук доступних майстрів
Відображення робочих годин, відпусток та вихідних
Почніть обслуговувати більше авто за менший час з RemOnline. Зареєструйтеся сьогодні!
RemOnline свідомо фокусується на максимальній кастомізації системи обліку під запити бізнесу, тож підтримує понад 200 популярних інтеграцій, що дозволяють максимізувати можливості програми та забезпечити безперебійну роботу з іншими сервісами. Інтеграції охоплюють телефонію, месенджери, сервіси тощо. Все, що можна автоматизувати в процесах автосервісу або реалізовано в RemOnline напряму, або за допомогою доступних інтеграцій. Тож ви з легкістю можете прокачати свою CRM так, як прокачуєте клієнтські авто.
“З появою RemOnline наша продуктивність виросла десь на 30%. Ми стали більше розуміти, хто наш клієнт, краще контролювати склад, і найголовніше — ми перестали витрачати гроші та нерви на рутину.”
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Перехід на RemOnline може значно покращити автоматизацію процесів вашого автосервісу. Ось кілька кроків для безболісного переходу:
Зареєструйтеся в програмі RemOnline
Експортуйте дані з FixIQ Pro і збережіть їх у себе
Зверніться до служби підтримки RemOnline для допомоги з імпортом даних та налаштуванням нового акаунту
Скористайтеся безкоштовним періодом та навчальними матеріалами RemOnline для швидкої адаптації
Переходьте до RemOnline і налаштуйте всі процеси у своєму автосервісі в кілька кліків
Поширені запитання щодо RemOnline та FixIQ Pro
RemOnline пропонує комплексний продукт для управління сервісом з ремонту та обслуговування авто. Важливою відмінністю є модуль продажів, який часто використовується при автосервісах, сильний аналітичний блок, а також максимальний пакет інтеграцій з телефонією, месенджерами та платіжними сервісами.
FixIQ Pro, натомість, пропонує особистий кабінет клієнта, акцентує увагу на детальній регламентній роботі з замовленнями, включно з чеклістами для контролю робіт, статусами та нормогодинами.
І RemOnline, і FixIQ Pro надають корисні рішення для малого бізнесу в сфері автотехсервісів. RemOnline краще підходить для тих, хто шукає систему з гнучкою автоматизацією процесів та широкими інтеграціями з акцентом на роботу із власною аудиторією. FixIQ Pro фокусується на оптимізації регламентних задач автосервісів і забезпечує клієнтам безперебійний доступ до інформації щодо їхніх замовлень.
Обидва сервіси добре підходять для подальшого масштабування малого бізнесу в рамках однієї системи обліку.
Так, обидві програми підтримують інтеграції з додатковими інструментами. RemOnline фокусується на максимальній інтеграції з месенджерами, телефонією, бухгалтерськими сервісами, що робить її гнучкою у налаштуванні та кастомізації.
FixIQ Pro наразі має обмежений перелік інтеграцій, закриваючи потребу в email та sms-комунікації, а також пРРО для бізнесів з України.
RemOnline пропонує два окремих додатки для керівників і співробітників. Це дозволяє співробітникам працювати безпосередньо зі смартфонів або планшетів в різних умовах, а керівникам відслідковувати ключові показники звідусіль.
FixIQ Pro також має мобільний застосунок для віддаленої роботи з функціоналом замовлень, планувань робіт, завданнями для співробітників, складом та базою клієнтів. Однак, на відміну від додатку RemOnline Замовлення, там наразі немає сканеру автомобілів за VIN-кодом або держ. номером.