RemOnline та FixIQ Pro

Альтернатива FixIQ Pro #1

RemOnline та FixIQ Pro

Обирайте найкращу систему для автосервісу

Logos_FixIQ

Що таке RemOnline?

RemOnline — це програма для автосервісів, яка покращує робочі процеси та комунікацію з клієнтами. RemOnline інтегрується з багатьма корисними сервісами та допомагає автоматизувати основні рутинні завдання СТО. Функціонал забезпечує двосторонню комунікацію автосервісу з клієнтами через популярні месенджери та чати.

Що таке FixIQ Pro?

FixIQ Pro — це рішення для автотехсервісів, що допомагає організувати ключові ремонтні процеси. Програма акцентує увагу на детальній регламентній роботі з замовленнями і має особистий кабінет клієнта. Також в FixIQ Pro наявний пакет необхідних CRM-опцій для управління складом, фінансовими операціями, роботи з клієнтами тощо.

Порівняльна таблиця можливостей RemOnline та FixIQ Pro

Порівняйте ключові характеристики та функції обох систем

Ключові характеристики

RemOnline

FixIQ Pro

Знайомство з сервісом

Безкоштовний пробний період

check_img
check_img

Жива підтримка

check_img
check_img

Міграція даних

check_img
check_img

База знань та відео-інструкції для швидкого старту

check_img
check_img

Мови інтерфейсу

check_img

українська, англійська, польська, іспанська, португальська, російська, турецька

check_img

українська, англійська, польська, іспанська, російська, турецька, французька, румунська

Замовлення та супутні продажі

Облік замовлень

check_img
check_img

Автовизначення за держ. номером

check_img
check_img

Автовизначення за VIN-кодом

check_img
check_img

Планування ресурсів

check_img
check_img

Організація замовлень за Kanban

check_img
check_img

Калькуляції (кошториси) та їх онлайн погодження

check_img
check_img

Онлайн запис

check_img

в розробці

check_img

Довідники та комплексні роботи

check_img
check_img

Чеклісти по замовленню

check_img
check_img

Статуси робіт

check_img
check_img

Нормогодини

check_img

в розробці

check_img

Історія замовлень та ремонтів

check_img
check_img

Продажі онлайн та офлайн

check_img
check_img

Складський облік

Склади та оприбуткування

check_img
check_img

Мінімальний залишок товару

check_img
check_img

Друк цінників та етикеток

check_img
check_img

Штрихкоди та адресне зберігання

check_img
check_img

Інвентаризація

check_img
check_img

Серійний облік

check_img
check_img

Замовлення постачальнику

check_img
check_img

Повернення постачальнику

check_img
check_img

Одиниці виміру

check_img
check_img

Відповідальне зберігання

check_img
check_img

Клієнтський облік

Облік клієнтів та лідів

check_img
check_img

Автоматичний збір відгуків клієнтів

check_img
check_img

Різна відповідь залежно від оцінки

check_img
check_img

Персональні знижки

check_img
check_img

Теги клієнтів

check_img
check_img

Автоматичні сповіщення і нагадування

check_img
check_img

Відкладене надсилання

check_img
check_img

Аналітика і звітність

Універсальний аналітичний звіт

check_img
check_img

Дашборд

check_img
check_img

Аналітика товарів та складу

check_img
check_img

Аналітика звернень та продажів

check_img
check_img

Аналітика фінансів

check_img
check_img

Аналітика замовлень

check_img
check_img

Аналітика по співробітниках

check_img
check_img

Аналітика по клієнтах

check_img

в розробці

check_img

Аналітика рекламних кампаній

check_img
check_img

Фінансовий облік

Каси, баланси та взаєморозрахунки

check_img
check_img

Податки та рух грошових коштів

check_img
check_img

Мультивалютність

check_img

в розробці

check_img

P&L (звіт про прибутки та збитки)

check_img

в розробці

check_img

Співробітники та зарплата

Графік роботи співробітників

check_img
check_img

Менеджер завдань

check_img
check_img

Моніторинг активності працівників

check_img
check_img

Налаштування прав доступу

check_img
check_img

Розширене налаштування доступів (каси, склади, тощо)

check_img
check_img

Сповіщення співробітникам

check_img

в мобільному додатку

check_img

в браузері

Автоматичний розрахунок зарплати

check_img
check_img

Нарахування зарплати

check_img
check_img

Додатки та інтеграції

Мобільний додаток для співробітників

check_img
check_img

Мобільний додаток для керівника

check_img
check_img

Інтеграції з IP-телефонією

check_img

UniTalk, Binotel, Twilio, Zadarma

check_img

Повідомлення

check_img

Email, SMS, WhatsApp, Viber

check_img

Email, SMS

Інтеграції з фіскальними реєстраторами

check_img

Checkbox, Вчасно.Каса, Datecs

check_img

Checkbox

Інтеграції з Чатами

check_img

Facebook, Instagram, Viber, Telegram, WhatsApp

check_img

Інтеграції з поштовими сервісами

check_img

Нова Пошта

check_img

Інтеграції з платіжними сервісами

check_img

RO Pay, Liqpay

check_img

Вбудовані віджети

check_img

Статус замовлення

check_img

Особистий кабінет клієнта

API

check_img
check_img

Упевніться особисто, що RemOnline здатний оптимізувати щоденні операції у вашій автомайстерні

Тарифні плани RemOnline та FixIQ Pro

Порівняйте вартість обох систем

Вартість використання

RemOnline

FixIQ Pro

Безкоштовний пробний період

check_img

повний доступ

check_img

обмежений функціонал

Мінімальна вартість

від €15/міс

підбирається індивідуально

Мінімальний термін підписки

1 місяць

1 місяць

star

До відома читачів! Порівняння сервісів RemOnline та FixIQ Pro зроблено на основі аналізу наявних даних про сервіс FixIQ Pro з відкритих джерел станом навересень 2024.

Комплексна програма для автосервісів

RemOnline — це зручна система обліку для СТО та автосервісів, яка допомагає оптимізувати робочі процеси та спрощує взаємодію з клієнтами. Завдяки широкому набору можливостей програми і доступним інструкціям до них, керівники з легкістю починають контролювати всі аспекти бізнесу одразу після реєстрації.

check

Повний й автоматизований цикл замовлення від звернення до оплати

check

Миттєве погодження калькуляцій в один клік

check

Зручне планування завантаженості спеціалістів та боксів

check

Автоматичне визначення авто за VIN кодом та за держ. номером з мобільного

check

Наочна історія обслуговування клієнта та його автопарку

check

Автоматизоване управління складом та фінансами

check

Набори послуг і товарів, щоб легко додавати до замовлень комплексні пропозиції

check

Детальний аналітичний блок для прийняття зважених управлінських рішень

check

Безпека даних із зберіганням на захищених закордонних серверах

Комплексна програма для автосервісів
Оформлюйте замовлення миттєво з мобільного

Оформлюйте замовлення миттєво з мобільного

Мобільний додаток RemOnline Замовлення для співробітників дозволяє автосервісам керувати замовленнями на ходу. Співробітники можуть переглядати активні замовлення та історію ремонту, сканувати номери авто або VIN-коди, додавати послуги та приймати платежі прямо з мобільного. Це спрощує процес обслуговування клієнтів без прив’язки до стаціонарного робочого місця.

Спілкуйтесь зі своїми клієнтами прямо з CRM

RemOnline робить особливий акцент на ефективній, швидкій та централізованій комунікації з клієнтами завдяки інтеграціям з популярними месенджерами: Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram Direct та Facebook Messenger. Об'єднайте усі розмови в одному вікні, щоб ще зручніше взаємодіяти з клієнтами.

check

Створення заявок і замовлень безпосередньо з чату

check

Можливість писати клієнтам першими, а не лише у відповідь на звернення

check

Призначення відповідальних співробітників для оптимізації процесів

check

Супроводження ліда в чаті з миттєвими оплатами всередині програми

Спілкуйтесь зі своїми клієнтами прямо з CRM
Нараховуйте зарплату співробітникам

Нараховуйте зарплату співробітникам

RemOnline істотно полегшує управління зарплатами в автосервісах завдяки автоматизованим розрахункам. Налаштуйте нарахування та виплати за погодинними, денними чи місячними ставками, з урахуванням бонусів і штрафів. Додайвате комісії для мотивації команди на основі продажів або ремонтів. Завдяки розширеному налаштуванню ролей в системі, кожен співробітник матиме доступ до інформації лише про свої виплати та зможе в будь-який момент переглядати їхній стан.

Керуйте завантаженістю, плануйте візити клієнтів

Збалансуйте робоче навантаження співробітників та плануйте графіки роботи для декількох локацій одночасно. RemOnline допоможе уникнути неузгодженості в плануванні та підвищити продуктивність.

check

Зручний перегляд календаря для планування завантаженості майстрів та боксів

check

Призначення завдань та робіт, а також оцінка часу на виконання

check

Швидкий пошук доступних майстрів

check

Відображення робочих годин, відпусток та вихідних

Керуйте завантаженістю, плануйте візити клієнтів

Почніть обслуговувати більше авто за менший час з RemOnline. Зареєструйтеся сьогодні!

200+ інтеграцій з потрібними сервісами

RemOnline свідомо фокусується на максимальній кастомізації системи обліку під запити бізнесу, тож підтримує понад 200 популярних інтеграцій, що дозволяють максимізувати можливості програми та забезпечити безперебійну роботу з іншими сервісами. Інтеграції охоплюють телефонію, месенджери, сервіси тощо. Все, що можна автоматизувати в процесах автосервісу або реалізовано в RemOnline напряму, або за допомогою доступних інтеграцій. Тож ви з легкістю можете прокачати свою CRM так, як прокачуєте клієнтські авто.

200+ інтеграцій з корисними сервісами

Як перейти з FixIQ Pro на RemOnline

Перехід на RemOnline може значно покращити автоматизацію процесів вашого автосервісу. Ось кілька кроків для безболісного переходу:

Sign up

Зареєструйтеся в програмі RemOnline

Export

Експортуйте дані з FixIQ Pro і збережіть їх у себе

Support

Зверніться до служби підтримки RemOnline для допомоги з імпортом даних та налаштуванням нового акаунту

Materials

Скористайтеся безкоштовним періодом та навчальними матеріалами RemOnline для швидкої адаптації

Переходьте до RemOnline і налаштуйте всі процеси у своєму автосервісі в кілька кліків

Поширені запитання щодо RemOnline та FixIQ Pro

Які основні відмінності між RemOnline та FixIQ Pro?

faq_arrow

RemOnline пропонує комплексний продукт для управління сервісом з ремонту та обслуговування авто. Важливою відмінністю є модуль продажів, який часто використовується при автосервісах, сильний аналітичний блок, а також максимальний пакет інтеграцій з телефонією, месенджерами та платіжними сервісами.

FixIQ Pro, натомість, пропонує особистий кабінет клієнта, акцентує увагу на детальній регламентній роботі з замовленнями, включно з чеклістами для контролю робіт, статусами та нормогодинами.

Яка CRM підходить для малого бізнесу?

faq_arrow

І RemOnline, і FixIQ Pro надають корисні рішення для малого бізнесу в сфері автотехсервісів. RemOnline краще підходить для тих, хто шукає систему з гнучкою автоматизацією процесів та широкими інтеграціями з акцентом на роботу із власною аудиторією. FixIQ Pro фокусується на оптимізації регламентних задач автосервісів і забезпечує клієнтам безперебійний доступ до інформації щодо їхніх замовлень.

Обидва сервіси добре підходять для подальшого масштабування малого бізнесу в рамках однієї системи обліку.

Чи можна інтегрувати додаткові сервіси до RemOnline чи FixIQ Pro?

faq_arrow

Так, обидві програми підтримують інтеграції з додатковими інструментами. RemOnline фокусується на максимальній інтеграції з месенджерами, телефонією, бухгалтерськими сервісами, що робить її гнучкою у налаштуванні та кастомізації.

FixIQ Pro наразі має обмежений перелік інтеграцій, закриваючи потребу в email та sms-комунікації, а також пРРО для бізнесів з України.

Чи є в RemOnline та FixIQ Pro мобільні додатки?

faq_arrow

RemOnline пропонує два окремих додатки для керівників і співробітників. Це дозволяє співробітникам працювати безпосередньо зі смартфонів або планшетів в різних умовах, а керівникам відслідковувати ключові показники звідусіль.

FixIQ Pro також має мобільний застосунок для віддаленої роботи з функціоналом замовлень, планувань робіт, завданнями для співробітників, складом та базою клієнтів. Однак, на відміну від додатку RemOnline Замовлення, там наразі немає сканеру автомобілів за VIN-кодом або держ. номером.

  1. RemOnline
  2. Порівняння RemOnline та FixIQ Pro