Що ви отримуєте з РемОнлайн


list.svg (2 KB)


Порядок у справах

Систематизуйте інформацію
про клієнтів, замовлення,
постачальників і оплати

time.svg (1 KB)


Економію часу

Використовуйте довідники послуг
та інвентарю, щоб прискорити
оформлення кожного замовлення

device.svg (2 KB)


Динаміку в роботі

Оформлюйте замовлення
та відстежуйте поточні результати
з ПК, планшета або смартфона.

money.svg (2 KB)


Більше грошей

Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи за допомогою програми
для обліку оренди та прокату


Зареєструйтесь зараз і почніть оптимізовувати внутрішні процеси.
Ми надаємо вам 7 днів безкоштовного тестового використання

Чим корисний РемОнлайн для обліку оренди та прокату

Швидке та безпечне оформлення замовлень

  • Готові форми клієнтів і замовлень дозволяють зафіксувати нову заявку всього за кілька хвилин
  • Для пошуку клієнта по базі достатньо ввести перші літери його імені або перші цифри картки на знижку / номера телефону
  • Під час оформлення замовлення можна прикріпити до нього скани документів клієнта і фото прокатного товару.

Грамотний облік оренди та прокату

РемОнлайн допоможе комплексно автоматизувати прокат:

  • відстежуйте історію оренди по кожному виробу, щоб вчасно виконувати техобслуговування
  • задавайте оціночну вартість орендованого товару, щоб швидко прорахувати заставу при оформленні замовлення
  • приймайте оплати, передоплати та регулюйте заборгованості за рахунок застави в кілька кліків.

Зручний складський облік

Автоматизуйте прокат інструментів і обладнання. Додавати інвентар до замовлення можна прямо зі Складу. Також тут можна побачити, які позиції є в наявності і згенерувати штрих-код для розміщення на прокатному товарі. Так ви зможете швидко зафіксувати повернення від клієнта за допомогою сканера.

Автоматичні повідомлення для клієнтів

Використовуйте SMS-оповіщення, щоб нагадати клієнтам про наближення терміну повернення прокатного товару. Це допоможе уникнути прострочень і конфліктів з іншими орендарями. За бажанням можна додати до повідомлення інформацію про необхідність доплати і запитати, чи хоче клієнт продовжити термін оренди.

Гнучка система розрахунків з клієнтами

Під час оформлення замовлень, ви можете:

  • обирати зручну форму оплати
  • встановлювати індивідуальні знижки або націнки
  • використовувати основні ціни на послуги прокату та оренди.

Також в РемОнлайн передбачена можливість виставлення рахунків з реквізитами. Це зручно, якщо ви працюєте з юр. особами та / або укладаєте договори довгострокової оренди.

Прибуток по замовленням розраховується автоматично в кілька кліків. У загальних налаштуваннях можна обрати валюту, з якою ви хочете працювати.

Миттєве формування та друк документів

Налаштуйте шаблони документів, щоб автоматично підтягувати всю необхідну інформацію і друкувати їх в кілька кліків прямо з програми. Більше ніякої підготовки документів вручну під час оформлення / закриття замовлень.

Друкуйте всі потрібні документи в кілька секунд:

  • Акт прийому-передачі
  • Приймальна квитанція
  • Договір оренди

Контроль роботи менеджерів

  • На Дашборді керівника щодня оновлюється інформація про співвідношення різних типів замовлень з причинами відмов і статистикою по менеджерам.
  • Деталізована інформація буде представлена у звітах з груп "Фінанси" і "Замовлення".
  • За необхідності можна прослухати записи телефонних розмов. 
  • А Журнал подій дозволить відстежувати дії працівників у документах програми та відновлювати видалені об'єкти.

Ефективний Графік роботи

Складайте графік роботи співробітників однієї або декількох локацій у пару кліків. Плануйте робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні кожного співробітника, аби автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні, а також налаштувати оплачувані та неоплачувані відпустки та лікарняні.

Матеріальна мотивація співробітників

Використовуйте можливості CRM-системи, щоб створити власну схему нарахувань. Призначайте індивідуальні винагороди з прив'язкою до видів реалізованих послуг, прокатних товарів і рівня кваліфікації. За підсумками періоду можна автоматично розрахувати суми для виплат співробітникам.

Мобільність керівника

РемОнлайн спрощує управлінський облік і дозволяє керувати бізнесом з будь-якої точки світу:

  • Відстежуйте ключові показники в режимі реального часу та зв'язуйтеся з співробітниками за допомогою додатку РемОнлайн Директор
  • А 20+ звітів по клієнтам, платежам або залишкам можна генерувати з будь-якого пристрою в кілька кліків.


Програма обліку оренди та прокату допоможе контролювати бізнес і приймати вірні управлінські рішення навіть на відстані.

Ефективне управління та облік в пункті прокату

Приймайте вірні управлінські рішення, спираючись на дані Аналітичного звіту. Зводить дані по оплатах, клієнтам, орендованим виробам в діаграми та тренди, щоб знаходити цікаві закономірності та збільшувати прибутковість бізнесу.


Наприклад, через формування привабливого асортименту: сегментує графіки по орендованим виробам, брендам і моделям, щоб оцінити попит, прибуток і середній чек по кожному з них.

РемОнлайн автоматизує облік і оренду різних видів товару

Програма підходить для обліку оренди транспорту: автомобілів, велосипедів, водного та спортивного транспорту.

РемОнлайн допоможе організувати прокат дитячих товарів і спортивної екіпіровки, техніки й обладнання.

Служба підтримки допоможе вам налаштувати сервіс з урахуванням бізнес-цілей компанії та відповість на всі питання.

Працювати з РемОнлайн комфортно та надійно

ro-dev-wth-background-ua.png (243 KB)

Вибудовуйте ефективну систему роботи і розвивайте бізнес разом з нами. Для цього достатньо зареєструватися на сайті та увійти в обліковий запис – без скачувань і встановлень ПЗ.

Ми надаємо хмарну CRM з:

  1. Інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, який легко адаптувати під свій бізнес.
  2. Безліччю корисних функцій, зібраних в одній програмі.
  3. Легкою інтеграцією з іншими сервісами для обліку і зв'язку.
  4. Можливістю керувати бізнесом з будь-якого місця і пристрою: смартфона, планшета, комп'ютера.
  5. Гнучким налаштуванням прав доступу для співробітників.
  6. Гарантією збереження і безпеки передачі ваших бізнес-даних по захищеному https каналу.
  7. Стабільною інформаційною і технічною підтримкою від наших фахівців.

Програма для обліку оренди і прокату РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM з розширеним функціоналом, який доповнюється при кожному оновленні. Її основна перевага – відсутність прив'язки до пристроїв.

Тому ви можете зайти в систему з будь-якого пристрою і місця, щоб перевірити поточний стан справ. А ваші співробітники можуть впевнено працювати на заходах, об'єктах або під час зустрічей з клієнтами, озброївшись планшетами і терміналами для оплати послуг.

Це дає вам і вашим співробітникам мобільність і адаптивність. Перебувайте там, де хочете бути, і отримуйте з цього вигоду. У щоденному звіті керівника ви зможете відстежити, скільки прибутку приніс вашій компанії кожен співробітник.

Які ще переваги є в РемОнлайн?

Розширення бізнесу передбачає збільшення кількості вхідних заявок і появу нових пунктів. Це створює додаткове навантаження на менеджерів і ускладнює облік оренди та прокату, тому спеціалізоване ПЗ стає необхідністю. З його допомогою можна значно прискорити багато бізнес-процесів і полегшити обробку запитів. Скористайтеся РемОнлайн, щоб:

  1. Економити до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення.
  2. Звести до мінімуму механічну роботу.
  3. Швидко перемикати замовлення між співробітниками.
  4. Зручно перевіряти статуси замовлень і наявність прокатних товарів на Складі.
  5. Автоматично розраховувати решту суми до сплати після внесення передплати клієнтом.
  6. Синхронізувати CRM з SMS-шлюзом, сервісом IP-телефонії та програмою 1С.
  7. Автоматизувати підготовку звітності та відправку повідомлень.
  8. Полегшити аналітику та оцінку ефективності бізнесу.

На Дашборді керівника ви побачите динаміку по відкритим і закритим замовленнями, середньому чеку, конверсії, рейтингу компанії. В системі можна зареєструвати 3, 5, 10 і більше пунктів прокату і побачити зведену інформацію по всім, або індивідуальні показники по кожному. Зручно, правда?

Впровадження програм лояльності та аналіз маркетингових каналів

Послуги оренди та прокату користуються попитом. А вибудовування довірчих відносин з клієнтами і різноманітні заохочення допомагають домогтися їхньої лояльності і зростання продажів.

Програма РемОнлайн дозволяє налаштувати індивідуальні знижки і навіть згенерувати картку на знижку для клієнта, яка буде діяти в усіх ваших пунктах. Для отримання зворотного зв'язку і контролю якості роботи співробітників рекомендуємо відправляти відкладені SMS після закриття замовлень.

До них можна прикріпити змінні з номером замовлення, ім'ям клієнта і посилання для залишення відгуку та оцінки. Результати ви побачите у звіті за відгуками і загальному рейтингу компанії. Відправлення SMS здійснюється автоматично. Детальніше про те, як налаштувати функцію читайте тут.

Можлива як персоналізована, так і масова розсилка SMS для інформування клієнтів про нові акції або надходженнях прокатних товарів. Для її запуску ви можете використовувати вбудований шлюз РемОнлайн СМС або підключитися до іншого сервісу в Центрі інтеграцій.

Для аналізу ефективності маркетингових каналів CRM автоматично формує звіт “Звідки про нас дізнаються”. Тут можна дізнатися, яка кількість клієнтів і замовлень надходить з кожного, а найголовніше – оцінити прибуток, отриманий від інвестицій в рекламу.

РемОнлайн – комплексна програма для оренди і прокату

У РемОнлайн є багато корисних функцій і ми продовжуємо працювати над розширенням її потенціалу. Ми прагнемо до того, щоб у вас були всі необхідні для бізнесу інструменти, зібрані в одному місці.

Вже зараз ви можете автоматизувати свої пункти прокату і оренди, щоб домогтися оптимізації внутрішніх процесів і зростання доходу. Скористайтеся можливістю безкоштовного 7-денного тестування програми, щоб оцінити результати на практиці.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для обліку оренди та прокату