Що ви отримуєте з RemOnline

list.svg (2 KB)


Порядок у справах

Систематизуйте дані клієнтів та фінансів, замовлень та постачальників

time.svg (1 KB)


Економію часу

Використовуйте зручний каталог обладнання, щоб прискорити
оформлення кожного замовлення

device.svg (2 KB)


Динаміку в роботі

Оформлюйте замовлення
та відстежуйте поточні результати
з ПК, планшета або смартфона

money.svg (2 KB)


Більше грошей

Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи за допомогою програми
для обліку оренди та прокату




Зареєструйтесь зараз і почніть оптимізовувати внутрішні процеси.

Ми надаємо вам 7 днів безкоштовного тестового використання



Чим корисний RemOnline для обліку оренди та прокату

Швидке та безпечне оформлення замовлень

  • Готові форми клієнтів і замовлень дозволяють зафіксувати нову заявку всього за кілька хвилин
  • Для пошуку по базі даних клієнтів достатньо ввести перші літери його імені або перші цифри картки на знижку / номера телефону
  • Під час оформлення замовлення можна прикріпити до нього скани документів клієнта і фото прокатного товару.

Грамотний облік оренди та прокату

Платформа «все в одному» RemOnline допоможе комплексно автоматизувати прокат:

  • ведіть облік майна та відстежуйте історію оренди обладнання, щоб вчасно виконувати техобслуговування
  • задавайте оціночну вартість орендованого товару, щоб швидко прорахувати заставу при оформленні замовлення
  • приймайте оплати, передоплати та регулюйте заборгованості за рахунок застави в кілька кліків.

RemOnline зручний для сервісних бізнесів

“Головною метою впровадження RemOnline була автоматизація підрахунків інвентарю. Окрім того, потрібно було зробити зручніші умови передусім для працівників, щоб вони не витрачали час на записи. Адже зекономлений час механіка — більше відремонтованого транспорту. А що більше відремонтованого транспорту, то більше його в місті. Що більше транспорту в місті, то більше прибутків у компанії.”

bikenow

Влад Кнапиш

Керівний директор BikeNow



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Зручний складський облік обладнання

За допомогою засобів управління майном можна автоматизувати прокат інструментів і обладнання. Додавати інвентар до замовлення можна прямо зі складу. Також тут можна побачити, які позиції є в наявності, і згенерувати штрих-код для розміщення на прокатному товарі. Так ви зможете швидко зафіксувати повернення від клієнта за допомогою сканера.

Автоматичні повідомлення для клієнтів

Використовуйте SMS-оповіщення, щоб нагадати клієнтам про наближення терміну повернення прокатного товару. Це допоможе уникнути прострочень і конфліктів з іншими орендарями. За бажанням можна додати до повідомлення інформацію про необхідність доплати і запитати, чи хоче клієнт продовжити термін оренди обладнання.

Гнучка система розрахунків з клієнтами

Створюйте потрібну вам кількість кас для обробки платежів. Виконуйте збір орендної плати онлайн, фіксуйте повернення замовникам, оплачуйте отримані від постачальників товари, переглядайте історію платежів.

Під час оформлення замовлень, ви можете:

  • обирати зручну форму оплати
  • встановлювати індивідуальні знижки або націнки
  • використовувати основні ціни на послуги прокату та оренди.

Також у програмній платформі управління майном передбачена можливість виставлення рахунків з реквізитами. Це зручно, якщо ви працюєте з юр. особами та / або укладаєте договори довгострокової оренди.

Прибуток за замовленнями розраховується автоматично в кілька кліків. У програмі є можливість налаштування валюти, з якою ви хочете працювати.

Миттєве формування та друк документів

RemOnline відкриває можливість створення та роботи з шаблонами документів, що дозволяє автоматично підтягувати всю необхідну інформацію і друкувати їх в кілька кліків прямо з програми. Більше ніякої підготовки документів вручну під час оформлення / закриття замовлень.

Друкуйте всі потрібні документи в кілька секунд:

  • Акт прийому-передачі
  • Приймальна квитанція
  • Договір оренди

Контроль роботи менеджерів

  • На Дашборді керівника щодня оновлюється інформація про співвідношення різних типів замовлень з причинами відмов і статистикою по менеджерам.
  • Деталізована інформація буде представлена у звітах з груп "Фінанси" і "Замовлення".
  • За необхідності можна прослухати записи телефонних розмов.
  • А Журнал подій дозволить відстежувати дії працівників у документах програми та відновлювати видалені об'єкти.

Ефективний Графік роботи

Складайте Графік роботи співробітників однієї або декількох локацій у пару кліків. Плануйте робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні кожного співробітника, аби автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні, а також налаштувати оплачувані та неоплачувані відпустки та лікарняні.

Матеріальна мотивація співробітників

Використовуйте можливості CRM-системи, щоб створити власну схему нарахувань. Призначайте індивідуальні винагороди з прив'язкою до видів реалізованих послуг, прокатних товарів і рівня кваліфікації. За підсумками періоду можна автоматично розрахувати суми для виплат співробітникам.

Що кажуть користувачі про RemOnline

“Ми провели аналіз рішень на ринку й обрали RemOnline. На розгляді були й інші програми, але в них потрібно було дороблювати деякі блоки, як у конструкторі. Натомість RemOnline вже був готовий до роботи і пристосований до бізнесу BezProblem. Нам було важливо, що програма мультимовна і підходить саме під сервіс велосипедів.”

BezProblem

Валентин Єремеєв

Співвласник

BezProblem



Перевірте, на що здатен RemOnline

Мобільність керівника

Хмарне програмне забезпечення RemOnline спрощує управлінський облік і дозволяє керувати бізнесом з будь-якої точки світу:

  • Відстежуйте ключові показники в режимі реального часу та зв'язуйтеся зі співробітниками за допомогою додатку RemOnline Директор
  • А 20+ звітів за клієнтами, платежами або залишками можна генерувати з будь-якого пристрою в кілька кліків.


Просте програмне забезпечення для управління майном допоможе контролювати бізнес, аналізувати ефективність кожного майстра й організовувати управління обслуговуванням навіть на відстані.

Ефективне управління та облік в пункті прокату

Приймайте правильні управлінські рішення, спираючись на дані Аналітичного звіту. Зводить дані за оплатами, клієнтами, орендованими виробами в діаграми та тренди, щоб знаходити цікаві закономірності та збільшувати прибутковість бізнесу.


Наприклад, через формування привабливого асортименту: сегментує графіки за орендованими виробами, брендами і моделями, щоб оцінити попит, прибуток і середній чек по кожному з них.

RemOnline автоматизує облік і оренду різних видів товару

Програмне забезпечення “все в одному” підходить для обліку оренди транспорту: автомобілів, велосипедів, водного та спортивного транспорту.


RemOnline допоможе організувати прокат дитячих товарів і спортивної екіпіровки, техніки й обладнання.


Служба підтримки допоможе вам налаштувати сервіс з урахуванням бізнес-цілей компанії та відповість на всі питання.




Працювати з RemOnline комфортно та надійно


Вибудовуйте ефективну систему роботи і розвивайте бізнес разом з нами. Для цього достатньо зареєструватися на сайті та увійти в обліковий запис — хмарне рішення для управління майном не потрібно скачувати і встановлювати. Основні функції охоплюють такі:

registration.svg (3 KB)


Інтуїтивно зрозумілий
інтерфейс, який легко
адаптувати під свій бізнес

integration.svg (1 KB)


Можливість інтеграції програми
з іншими сервісами
для обліку і зв'язку

individual.svg (2 KB)


Гнучке налаштування прав
доступу
для співробітників

support.svg (3 KB)


Стабільна інформаційна і технічна підтримка від наших фахівців

Популярні запитання та відповіді

Що таке програма для обліку оренди і прокату RemOnline?

faq_arrow

RemOnline — це хмарне програмне забезпечення для управління власністю з розширеними функціями, які доповнюються під час кожного оновлення. Його ключова особливість — відсутність прив'язки до пристроїв.

Тому ви можете зайти в систему з будь-якого пристрою і місця, щоб перевірити поточний стан справ. А ваші співробітники можуть впевнено працювати на заходах, об'єктах або під час зустрічей з клієнтами, озброївшись планшетами.

Онлайн додатки дають вам і вашим співробітникам додаткові можливості для мобільності й адаптивності. Перебувайте там, де хочете бути, і отримуйте з цього вигоду. У додатку RemOnline Boss ви зможете відстежити, скільки грошей в касах, скільки замовлень виконали співробітники та загальний прибуток.

Які переваги має RemOnline?

faq_arrow

Розширення бізнесу передбачає збільшення кількості вхідних заявок і появу нових пунктів. Це створює додаткове навантаження на менеджерів і ускладнює облік оренди та прокату, а також можливість зручно відстежувати запити на обслуговування. Тому спеціалізоване програмне забезпечення для управління орендою майна стає необхідністю.

З допомогою інструментів управління завданнями можна значно прискорити багато бізнес-процесів і полегшити обробку запитів на єдиній платформі. Скористайтеся RemOnline, щоб:

  • Економити до 20 хвилин на оформленні кожної заявки на оренду.
  • Звести до мінімуму механічну роботу.
  • Швидко перемикати замовлення між співробітниками.
  • Зручно перевіряти оновлення статусу замовлень і наявність прокатних товарів на складі.
  • Автоматично розраховувати решту суми до сплати після внесення передплати клієнтом.
  • Синхронізувати CRM з SMS-шлюзом та сервісом IP-телефонії.
  • Автоматизувати підготовку звітності та відправку повідомлень.
  • Полегшити аналітику та оцінку ефективності бізнесу.

На Дашборді керівника ви побачите динаміку за відкритими і закритими замовленнями, середнім чеком, конверсією, рейтингом компанії. В системі можна зареєструвати 3, 5, 10 і більше пунктів прокату і побачити зведену інформацію за всіма або індивідуальні ключові показники за кожним.

Читайте також
Вчасний ремонт та фіксація результатів з RemOnline

Вчасний ремонт та фіксація результатів з RemOnline

Разом із бізнесом зростає і потреба в автоматизації

Разом із бізнесом зростає і потреба в автоматизації

Як мотивувати працівників?

Як мотивувати працівників?

  1. RemOnline
  2. Програма обліку оренди та прокату