Укр

Програма для обліку оренди та прокату

допомагає організувати роботу і
гнучко налаштувати прайси

Що ви отримуєте з РемОнлайн


Порядок у справах

Систематизуйте інформацію про клієнтів, замовлення, постачальників і оплати

Економію часу

Використовуйте довідники послуг та інвентарю, щоб прискорити оформлення кожного замовлення

Динаміку в роботі

Оформлюйте замовлення, додавайте коментарі та відстежуйте поточні результати з будь-якого пристрою: ПК, планшета або смартфона.

Більше грошей

Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи за допомогою програми для обліку оренди та прокату

Зареєструйтесь зараз і почніть оптимізовувати внутрішні процеси. Ми надаємо вам 14 днів безкоштовного тестового використання.

Чим корисний РемОнлайн для обліку оренди та прокату

Швидке і безпечне оформлення замовлень

Готові форми клієнтів і замовлень дозволяють зафіксувати нову заявку всього за кілька хвилин. Для пошуку клієнта по базі достатньо ввести перші літери його імені або перші цифри картки на знижку / номера телефону. Під час оформлення замовлення можна прикріпити до нього скани документів клієнта і фото прокатного товару.

Грамотний облік оренди та прокату

Вся інформація по замовленням, платежам, клієнтам, постачальникам і товарам буде зібрана в єдиній базі.

У програмі ви можете:

  • подивитися історію взаємодій та платежів від клієнта;
  • зменшити вартість послуги або витрати на закупівлю прокатних товарів;
  • оформити повернення постачальнику.

Підвищуйте доходи і знижуйте витрати ефективно!

Зручний складський облік

Додавати інвентар до замовлення можна прямо зі Складу. Також тут можна побачити, які позиції є в наявності і згенерувати штрих-код для розміщення на прокатному товарі. Так ви зможете швидко зафіксувати повернення від клієнта за допомогою сканера.

Автоматичні повідомлення клієнтів

Використовуйте SMS-оповіщення, щоб нагадати клієнтам про наближення терміну повернення прокатного товару. Це допоможе уникнути прострочень і конфліктів з іншими орендарями. За бажанням можна додати до повідомлення інформацію про необхідність доплати і запитати, чи хоче клієнт продовжити термін оренди.

Гнучка система розрахунків з клієнтами

Під час оформлення замовлень, ви можете:

  • обирати зручну форму оплати;
  • встановлювати індивідуальні знижки або націнки;
  • використовувати основні ціни на послуги прокату та оренди.

Також в РемОнлайн передбачена можливість виставлення рахунків з реквізитами. Це зручно, якщо ви працюєте з юр. особами та / або укладаєте договори довгострокової оренди.

Прибуток по замовленням розраховується автоматично в кілька кліків. У загальних налаштуваннях можна обрати валюту, з якою

ви хочете працювати.

Миттєве формування та друк документів

Налаштуйте шаблони документів, щоб автоматично підтягувати всю необхідну інформацію і друкувати їх в кілька кліків прямо з програми. Більше ніякої підготовки документів вручну під час оформлення / закриття замовлень.

Контроль роботи менеджерів

На Дашборді керівника щодня оновлюється інформація про співвідношення різних типів замовлень з причинами відмов і статистикою по менеджерам. Деталізована інформація буде представлена у звітах з груп "Фінанси" і "Замовлення". За необхідності можна прослухати записи телефонних розмов. Отримуйте всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків.

Матеріальна мотивація співробітників

Використовуйте можливості CRM-системи, щоб створити власну схему нарахувань. Призначайте індивідуальні винагороди з прив'язкою до видів реалізованих послуг, прокатних товарів і рівня кваліфікації. За підсумками періоду можна автоматично розрахувати суми для виплат співробітникам.

Працювати з РемОнлайн комфортно і надійно

devices-new.png (213 KB)

Вибудовуйте ефективну систему роботи і розвивайте бізнес разом з нами. Для цього достатньо зареєструватися на сайті та увійти в обліковий запис – без скачувань і встановлень ПЗ.

Ми надаємо хмарну CRM з:

  1. Інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, який легко адаптувати під свій бізнес.
  2. Безліччю корисних функцій, зібраних в одній програмі.
  3. Легкою інтеграцією з іншими сервісами для обліку і зв'язку.
  4. Можливістю керувати бізнесом з будь-якого місця і пристрою: смартфона, планшета, комп'ютера.
  5. Гнучким налаштуванням прав доступу для співробітників.
  6. Гарантією збереження і безпеки передачі ваших бізнес-даних по захищеному https каналу.
  7. Стабільною інформаційною і технічною підтримкою від наших фахівців.

Програма для обліку оренди і прокату РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM з розширеним функціоналом, який доповнюється при кожному оновленні. Її основна перевага – відсутність прив'язки до пристроїв.

Тому ви можете зайти в систему з будь-якого пристрою і місця, щоб перевірити поточний стан справ. А ваші співробітники можуть впевнено працювати на заходах, об'єктах або під час зустрічей з клієнтами, озброївшись планшетами і терміналами для оплати послуг.

Це дає вам і вашим співробітникам мобільність і адаптивність. Перебувайте там, де хочете бути, і отримуйте з цього вигоду. У щоденному звіті керівника ви зможете відстежити, скільки прибутку приніс вашій компанії кожен співробітник.

Які ще переваги є в РемОнлайн?

Розширення бізнесу передбачає збільшення кількості вхідних заявок і появу нових пунктів. Це створює додаткове навантаження на менеджерів і ускладнює облік оренди та прокату, тому спеціалізоване ПЗ стає необхідністю. З його допомогою можна значно прискорити багато бізнес-процесів і полегшити обробку запитів. Скористайтеся РемОнлайн, щоб:

  1. Економити до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення.
  2. Звести до мінімуму механічну роботу.
  3. Швидко перемикати замовлення між співробітниками.
  4. Зручно перевіряти статуси замовлень і наявність прокатних товарів на Складі.
  5. Автоматично розраховувати решту суми до сплати після внесення передплати клієнтом.
  6. Синхронізувати CRM з SMS-шлюзом, сервісом IP-телефонії та програмою 1С.
  7. Автоматизувати підготовку звітності та відправку повідомлень.
  8. Полегшити аналітику та оцінку ефективності бізнесу.

На Дашборді керівника ви побачите динаміку по відкритим і закритим замовленнями, середньому чеку, конверсії, рейтингу компанії. В системі можна зареєструвати 3, 5, 10 і більше пунктів прокату і побачити зведену інформацію по всім, або індивідуальні показники по кожному. Зручно, правда?

Впровадження програм лояльності та аналіз маркетингових каналів

Послуги оренди та прокату користуються попитом. А вибудовування довірчих відносин з клієнтами і різноманітні заохочення допомагають домогтися їхньої лояльності і зростання продажів.

Програма РемОнлайн дозволяє налаштувати індивідуальні знижки і навіть згенерувати картку на знижку для клієнта, яка буде діяти в усіх ваших пунктах. Для отримання зворотного зв'язку і контролю якості роботи співробітників рекомендуємо відправляти відкладені SMS після закриття замовлень.

До них можна прикріпити змінні з номером замовлення, ім'ям клієнта і посилання для залишення відгуку та оцінки. Результати ви побачите у звіті за відгуками і загальному рейтингу компанії. Відправлення SMS здійснюється автоматично. Детальніше про те, як налаштувати функцію читайте тут.

Можлива як персоналізована, так і масова розсилка SMS для інформування клієнтів про нові акції або надходженнях прокатних товарів. Для її запуску ви можете використовувати вбудований шлюз РемОнлайн СМС або підключитися до іншого сервісу в Центрі інтеграцій.

Для аналізу ефективності маркетингових каналів CRM автоматично формує звіт “Звідки про нас дізнаються”. Тут можна дізнатися, яка кількість клієнтів і замовлень надходить з кожного, а найголовніше – оцінити прибуток, отриманий від інвестицій в рекламу.

РемОнлайн – комплексна програма для оренди і прокату

У РемОнлайн є багато корисних функцій і ми продовжуємо працювати над розширенням її потенціалу. Ми прагнемо до того, щоб у вас були всі необхідні для бізнесу інструменти, зібрані в одному місці.

Вже зараз ви можете автоматизувати свої пункти прокату і оренди, щоб домогтися оптимізації внутрішніх процесів і зростання доходу. Скористайтеся можливістю безкоштовного 14-денного тестування програми, щоб оцінити результати на практиці.

Показати повністю »