Порядок у справах
Систематизуйте інформацію
про клієнтів, замовлення,
постачальників і оплати
Економію часу
Використовуйте довідники послуг
та інвентарю, щоб прискорити
оформлення кожного замовлення
Динаміку в роботі
Оформлюйте замовлення
та відстежуйте поточні результати
з ПК, планшета або смартфона.
Більше грошей
Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи за допомогою програми
для обліку оренди та прокату
Готові форми клієнтів і замовлень дозволяють зафіксувати нову заявку всього за кілька хвилин. Для пошуку клієнта по базі достатньо ввести перші літери його імені або перші цифри картки на знижку / номера телефону. Під час оформлення замовлення можна прикріпити до нього скани документів клієнта і фото прокатного товару.
Вся інформація по замовленням, платежам, клієнтам, постачальникам і товарам буде зібрана в єдиній базі.
У програмі ви можете:
Підвищуйте доходи і знижуйте витрати ефективно!
Використовуйте SMS-оповіщення, щоб нагадати клієнтам про наближення терміну повернення прокатного товару. Це допоможе уникнути прострочень і конфліктів з іншими орендарями. За бажанням можна додати до повідомлення інформацію про необхідність доплати і запитати, чи хоче клієнт продовжити термін оренди.
Під час оформлення замовлень, ви можете:
Також в РемОнлайн передбачена можливість виставлення рахунків з реквізитами. Це зручно, якщо ви працюєте з юр. особами та / або укладаєте договори довгострокової оренди.
Прибуток по замовленням розраховується автоматично в кілька кліків. У загальних налаштуваннях можна обрати валюту, з якою
ви хочете працювати.
На Дашборді керівника щодня оновлюється інформація про співвідношення різних типів замовлень з причинами відмов і статистикою по менеджерам. Деталізована інформація буде представлена у звітах з груп "Фінанси" і "Замовлення". За необхідності можна прослухати записи телефонних розмов. Отримуйте всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків.
Використовуйте можливості CRM-системи, щоб створити власну схему нарахувань. Призначайте індивідуальні винагороди з прив'язкою до видів реалізованих послуг, прокатних товарів і рівня кваліфікації. За підсумками періоду можна автоматично розрахувати суми для виплат співробітникам.
Вибудовуйте ефективну систему роботи і розвивайте бізнес разом з нами. Для цього достатньо зареєструватися на сайті та увійти в обліковий запис – без скачувань і встановлень ПЗ.
Ми надаємо хмарну CRM з:
РемОнлайн – це хмарна CRM з розширеним функціоналом, який доповнюється при кожному оновленні. Її основна перевага – відсутність прив'язки до пристроїв.
Тому ви можете зайти в систему з будь-якого пристрою і місця, щоб перевірити поточний стан справ. А ваші співробітники можуть впевнено працювати на заходах, об'єктах або під час зустрічей з клієнтами, озброївшись планшетами і терміналами для оплати послуг.
Це дає вам і вашим співробітникам мобільність і адаптивність. Перебувайте там, де хочете бути, і отримуйте з цього вигоду. У щоденному звіті керівника ви зможете відстежити, скільки прибутку приніс вашій компанії кожен співробітник.
Розширення бізнесу передбачає збільшення кількості вхідних заявок і появу нових пунктів. Це створює додаткове навантаження на менеджерів і ускладнює облік оренди та прокату, тому спеціалізоване ПЗ стає необхідністю. З його допомогою можна значно прискорити багато бізнес-процесів і полегшити обробку запитів. Скористайтеся РемОнлайн, щоб:
На Дашборді керівника ви побачите динаміку по відкритим і закритим замовленнями, середньому чеку, конверсії, рейтингу компанії. В системі можна зареєструвати 3, 5, 10 і більше пунктів прокату і побачити зведену інформацію по всім, або індивідуальні показники по кожному. Зручно, правда?
Послуги оренди та прокату користуються попитом. А вибудовування довірчих відносин з клієнтами і різноманітні заохочення допомагають домогтися їхньої лояльності і зростання продажів.
Програма РемОнлайн дозволяє налаштувати індивідуальні знижки і навіть згенерувати картку на знижку для клієнта, яка буде діяти в усіх ваших пунктах. Для отримання зворотного зв'язку і контролю якості роботи співробітників рекомендуємо відправляти відкладені SMS після закриття замовлень.
До них можна прикріпити змінні з номером замовлення, ім'ям клієнта і посилання для залишення відгуку та оцінки. Результати ви побачите у звіті за відгуками і загальному рейтингу компанії. Відправлення SMS здійснюється автоматично. Детальніше про те, як налаштувати функцію читайте тут.
Можлива як персоналізована, так і масова розсилка SMS для інформування клієнтів про нові акції або надходженнях прокатних товарів. Для її запуску ви можете використовувати вбудований шлюз РемОнлайн СМС або підключитися до іншого сервісу в Центрі інтеграцій.
Для аналізу ефективності маркетингових каналів CRM автоматично формує звіт “Звідки про нас дізнаються”. Тут можна дізнатися, яка кількість клієнтів і замовлень надходить з кожного, а найголовніше – оцінити прибуток, отриманий від інвестицій в рекламу.
У РемОнлайн є багато корисних функцій і ми продовжуємо працювати над розширенням її потенціалу. Ми прагнемо до того, щоб у вас були всі необхідні для бізнесу інструменти, зібрані в одному місці.
Вже зараз ви можете автоматизувати свої пункти прокату і оренди, щоб домогтися оптимізації внутрішніх процесів і зростання доходу. Скористайтеся можливістю безкоштовного 7-денного тестування програми, щоб оцінити результати на практиці.