Що ви отримуєте з РемОнлайн


Систематизуйте інформацію про клієнтів


Порядок у справах

Систематизуйте інформацію
про клієнтів, замовлення,
постачальників і оплати

Використовуйте довідники послуг та інвентарю


Економію часу

Використовуйте довідники послуг
та інвентарю, щоб прискорити
оформлення кожного замовлення

Оформлюйте замовлення та відстежуйте поточні результати


Динаміку в роботі

Оформлюйте замовлення
та відстежуйте поточні результати
з ПК, планшета або смартфона.

Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи


Більше грошей

Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи за допомогою програми
для обліку оренди та прокату


Зареєструйтесь зараз і почніть оптимізовувати внутрішні процеси.
Ми надаємо вам 7 днів безкоштовного тестового використання

Чим корисний РемОнлайн для обліку оренди та прокату

Швидке і безпечне оформлення замовлень

Готові форми клієнтів і замовлень дозволяють зафіксувати нову заявку всього за кілька хвилин. Для пошуку клієнта по базі достатньо ввести перші літери його імені або перші цифри картки на знижку / номера телефону. Під час оформлення замовлення можна прикріпити до нього скани документів клієнта і фото прокатного товару.

Грамотний облік оренди та прокату

РемОнлайн допоможе комплексно автоматизувати прокат. Відстежуйте історію оренди по кожному виробу, щоб вчасно виконувати техобслуговування. Задавайте оціночну вартість орендованого товару, щоб швидко прорахувати заставу при оформленні замовлення. Приймайте оплати, передоплати та регулюйте заборгованості за рахунок застави в кілька кліків.

Зручний складський облік

Автоматизуйте прокат інструментів і обладнання. Додавати інвентар до замовлення можна прямо зі Складу. Також тут можна побачити, які позиції є в наявності і згенерувати штрих-код для розміщення на прокатному товарі. Так ви зможете швидко зафіксувати повернення від клієнта за допомогою сканера.

Автоматичні повідомлення клієнтів

Використовуйте SMS-оповіщення, щоб нагадати клієнтам про наближення терміну повернення прокатного товару. Це допоможе уникнути прострочень і конфліктів з іншими орендарями. За бажанням можна додати до повідомлення інформацію про необхідність доплати і запитати, чи хоче клієнт продовжити термін оренди.

Гнучка система розрахунків з клієнтами

Під час оформлення замовлень, ви можете:

  • обирати зручну форму оплати
  • встановлювати індивідуальні знижки або націнки
  • використовувати основні ціни на послуги прокату та оренди.

Також в РемОнлайн передбачена можливість виставлення рахунків з реквізитами. Це зручно, якщо ви працюєте з юр. особами та / або укладаєте договори довгострокової оренди.

Прибуток по замовленням розраховується автоматично в кілька кліків. У загальних налаштуваннях можна обрати валюту, з якою ви хочете працювати.

Миттєве формування та друк документів

Налаштуйте шаблони документів, щоб автоматично підтягувати всю необхідну інформацію і друкувати їх в кілька кліків прямо з програми. Більше ніякої підготовки документів вручну під час оформлення / закриття замовлень.

Друкуйте всі потрібні документи в кілька секунд:

  • Акт прийому-передачі
  • Приймальна квитанція
  • Договір оренди

Контроль роботи менеджерів

На Дашборді керівника щодня оновлюється інформація про співвідношення різних типів замовлень з причинами відмов і статистикою по менеджерам. Деталізована інформація буде представлена у звітах з груп "Фінанси" і "Замовлення". За необхідності можна прослухати записи телефонних розмов. Отримуйте всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків.

Матеріальна мотивація співробітників

Використовуйте можливості CRM-системи, щоб створити власну схему нарахувань. Призначайте індивідуальні винагороди з прив'язкою до видів реалізованих послуг, прокатних товарів і рівня кваліфікації. За підсумками періоду можна автоматично розрахувати суми для виплат співробітникам.

Ефективне управління та облік в пункті прокату

Приймайте вірні управлінські рішення, спираючись на дані Аналітичного звіту. Зводить дані по оплатах, клієнтам, орендованим виробам в діаграми та тренди, щоб знаходити цікаві закономірності та збільшувати прибутковість бізнесу. Наприклад, через формування привабливого асортименту: сегментує графіки по орендованим виробам, брендам і моделям, щоб оцінити попит, прибуток і середній чек по кожному з них.

Мобільність керівника

РемОнлайн спрощує управлінський облік і дозволяє керувати бізнесом з будь-якої точки світу. Відстежуйте ключові показники в режимі реального часу та зв'язуйтеся з співробітниками за допомогою додатка керівника. А 20+ звітів по клієнтам, платежам або залишкам можна генерувати з будь-якого пристрою в кілька кліків. Програма обліку оренди та прокату допоможе контролювати бізнес і приймати вірні управлінські рішення навіть на відстані.

РемОнлайн автоматизує облік і оренду різних видів товару

Програма підходить для обліку оренди транспорту: автомобілів, велосипедів, водного та спортивного транспорту. РемОнлайн допоможе організувати прокат дитячих товарів і спортивної екіпіровки, техніки й обладнання. Служба підтримки допоможе вам налаштувати сервіс з урахуванням бізнес-цілей компанії та відповість на всі питання.

Працювати з РемОнлайн комфортно і надійно

Працювати з РемОнлайн комфортно і надійно

Вибудовуйте ефективну систему роботи і розвивайте бізнес разом з нами. Для цього достатньо зареєструватися на сайті та увійти в обліковий запис – без скачувань і встановлень ПЗ.

Ми надаємо хмарну CRM з:

  1. Інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, який легко адаптувати під свій бізнес.
  2. Безліччю корисних функцій, зібраних в одній програмі.
  3. Легкою інтеграцією з іншими сервісами для обліку і зв'язку.
  4. Можливістю керувати бізнесом з будь-якого місця і пристрою: смартфона, планшета, комп'ютера.
  5. Гнучким налаштуванням прав доступу для співробітників.
  6. Гарантією збереження і безпеки передачі ваших бізнес-даних по захищеному https каналу.
  7. Стабільною інформаційною і технічною підтримкою від наших фахівців.

Програма для обліку оренди і прокату РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM з розширеним функціоналом, який доповнюється при кожному оновленні. Її основна перевага – відсутність прив'язки до пристроїв.

Тому ви можете зайти в систему з будь-якого пристрою і місця, щоб перевірити поточний стан справ. А ваші співробітники можуть впевнено працювати на заходах, об'єктах або під час зустрічей з клієнтами, озброївшись планшетами і терміналами для оплати послуг.

Це дає вам і вашим співробітникам мобільність і адаптивність. Перебувайте там, де хочете бути, і отримуйте з цього вигоду. У щоденному звіті керівника ви зможете відстежити, скільки прибутку приніс вашій компанії кожен співробітник.

Які ще переваги є в РемОнлайн?

Розширення бізнесу передбачає збільшення кількості вхідних заявок і появу нових пунктів. Це створює додаткове навантаження на менеджерів і ускладнює облік оренди та прокату, тому спеціалізоване ПЗ стає необхідністю. З його допомогою можна значно прискорити багато бізнес-процесів і полегшити обробку запитів. Скористайтеся РемОнлайн, щоб:

  1. Економити до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення.
  2. Звести до мінімуму механічну роботу.
  3. Швидко перемикати замовлення між співробітниками.
  4. Зручно перевіряти статуси замовлень і наявність прокатних товарів на Складі.
  5. Автоматично розраховувати решту суми до сплати після внесення передплати клієнтом.
  6. Синхронізувати CRM з SMS-шлюзом, сервісом IP-телефонії та програмою 1С.
  7. Автоматизувати підготовку звітності та відправку повідомлень.
  8. Полегшити аналітику та оцінку ефективності бізнесу.

На Дашборді керівника ви побачите динаміку по відкритим і закритим замовленнями, середньому чеку, конверсії, рейтингу компанії. В системі можна зареєструвати 3, 5, 10 і більше пунктів прокату і побачити зведену інформацію по всім, або індивідуальні показники по кожному. Зручно, правда?

Впровадження програм лояльності та аналіз маркетингових каналів

Послуги оренди та прокату користуються попитом. А вибудовування довірчих відносин з клієнтами і різноманітні заохочення допомагають домогтися їхньої лояльності і зростання продажів.

Програма РемОнлайн дозволяє налаштувати індивідуальні знижки і навіть згенерувати картку на знижку для клієнта, яка буде діяти в усіх ваших пунктах. Для отримання зворотного зв'язку і контролю якості роботи співробітників рекомендуємо відправляти відкладені SMS після закриття замовлень.

До них можна прикріпити змінні з номером замовлення, ім'ям клієнта і посилання для залишення відгуку та оцінки. Результати ви побачите у звіті за відгуками і загальному рейтингу компанії. Відправлення SMS здійснюється автоматично. Детальніше про те, як налаштувати функцію читайте тут.

Можлива як персоналізована, так і масова розсилка SMS для інформування клієнтів про нові акції або надходженнях прокатних товарів. Для її запуску ви можете використовувати вбудований шлюз РемОнлайн СМС або підключитися до іншого сервісу в Центрі інтеграцій.

Для аналізу ефективності маркетингових каналів CRM автоматично формує звіт “Звідки про нас дізнаються”. Тут можна дізнатися, яка кількість клієнтів і замовлень надходить з кожного, а найголовніше – оцінити прибуток, отриманий від інвестицій в рекламу.

РемОнлайн – комплексна програма для оренди і прокату

У РемОнлайн є багато корисних функцій і ми продовжуємо працювати над розширенням її потенціалу. Ми прагнемо до того, щоб у вас були всі необхідні для бізнесу інструменти, зібрані в одному місці.

Вже зараз ви можете автоматизувати свої пункти прокату і оренди, щоб домогтися оптимізації внутрішніх процесів і зростання доходу. Скористайтеся можливістю безкоштовного 7-денного тестування програми, щоб оцінити результати на практиці.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для обліку оренди та прокату