Обробляйте більше виїзних замовлень з меншими зусиллями
Календар виїзних робіт
Інтеграція LiqPay i RO Pay
Детальна звітність
Мобільний додаток
Точний складський облік
Шаблони документів
Контроль дедлайнів
Всі чати в одному вікні
SMS-сповіщення
Дізнайтесь, як це працює
Запишіться на коротку онлайн-зустріч і ми покажемо, як усе налаштувати під ваші процеси.
Мобільний додаток для бізнесу RemOnline допоможе відстежувати роботи і продажі, редагувати дані, додавати фото і коментарі, переглядати контакти клієнтів. Застосунок прискорює та спрощує управління мобільним персоналом, адже працівники передаватимуть інформацію щодо робіт ще на виїзді, без привʼязки до ноутбука.
Прийом платежів онлайн
Зміна статусів замовлень
Адреси клієнтів на мапі
“Замірник у додатку бачить, що він призначений на обʼєкт, і виїжджає. Замірявши все, людина вбиває необхідні дані в систему і офіс одразу отримує інформацію без жодних дзвінків. До речі, після цього замовлення автоматично переходить у статус оцінювання вартості та тривалості робіт.”
Використовуйте Планувальник, щоб координувати роботу офісу і забезпечити чіткий контроль виїзних співробітників, керувати завантаженням команди та ресурсами. Все для того, щоб уникати простоїв, затримок і ситуацій, коли замовлення нашаровуються.
Фіксація часу виїзду та облік замовлень.
Синхронізація з графіком роботи працівників.
Автоматичні SMS-нагадування клієнтам.
Буває таке, що вартість замовлення стає сюрпризом для клієнта або він переконаний, що ви домовлялись про нижчу суму. Програма для виїзних робіт RemOnline дозволяє створювати кошториси, щоб одразу розрахувати вартість і не сперечатись.
Пропонуйте різні варіанти вартості, щоб збільшувати кількість продажів.
Надсилайте кошториси в електронному форматі з можливістю підтвердження та оплати просто у смартфоні.
В разі успішної оплати чи передплати перетворюйте кошториси на замовлення.
Відчуйте результат вже за 7 днів
Активуйте пробний період, автоматизуйте процеси та отримайте більше прибутків.
Переглядайте повідомлення і контакти клієнтів у єдиній CRM для месенджерів та соцмереж та отримайте всі можливості для покращення сервісу. В RemOnline ви можете налаштувати шаблони відповідей, привʼязувати чати до профілів клієнтів та створювати замовлення просто з чатів. Система підтримує такі канали комунікації:
Telegram чат-бот, чати у Viber i Telegram
Щоб ваша команда працювала швидше і встигала більше, запроваджуйте управління мобільним персоналом:
Встановлюйте часові норми виконання замовлень і контролюйте дедлайни.
Відстежуйте історію дій співробітників, щоб перевіряти їхню доброчесність.
Виявляйте найбільш працьовитих і «аутсайдерів» для кадрових рішень.
Увімкніть автоматичне нарахування зарплати (ставка, бонуси, премії).
Ретельний облік фінансів — це ваша можливість відстежувати кожну транзакцію, виявляти прогалини, уникати неочікуваних витрат і касових розривів. Тут на допомогу приходить програма для виїзних робіт RemOnline.
Підключення Checkbox і Вчасно.Каса для фіскалізації.
Облік продажів з керуванням цінами та знижками.
Фінансові звіти для оптимізації витрат і бюджетів.
“Ми здивувались, наскільки комфортно виписувати чеки в RemOnline. Вся інформація по замовленню вже є і вона просто підтягується в чек. Потім це одразу отримує бухгалтерка, яка вже формує всі необхідні звіти.”
Наведіть лад на полицях, знаходьте потрібне за секунди і забудьте про будь-які втрати виробів, матеріалів чи запчастин, використовуючи складський облік у RemOnline.
Впроваджуйте адресне зберігання, щоб знати розташування кожної позиції.
Проводьте оприбуткування з Excel, списання та інші операції в кілька кліків.
Встановіть мінімальні залишки, щоб завчасно закуповуватись у постачальників.
Аналізуйте асортимент, виявляйте найзатребуваніші та малоліквідні позиції.
Здогадуєтесь, що бізнес працює недостатньо ефективно? Хочете вчасно виявляти критичні ситуації та швидко реагувати? Вихід — програма для виїзних робіт RemOnline та її управлінський облік, що допоможе формувати комплексні звіти, наочні графіки та забезпечити комплексний контроль виїзних співробітників.
Програма для виїзних робіт за лічені секунди створює десятки корисних звітів, що стануть у нагоді при вдосконаленні бізнес-процесів. Аналітичний звіт покаже точки зростання та слабкі місця у діяльності, а Дашборд керівника дозволить відстежувати ключові показники за день: замовлення, продажі, баланс у касах тощо.
Зареєструйтесь і отримайте 7 днів безкоштовного доступу.
Перенесіть дані, підключіть необхідні сервіси та починайте роботу.
В разі питань звертайтесь до служби підтримки або Бази знань.
Досі вагаєтесь?
Активуйте пробний 7-денний період без банківських карток і прихованих підписок.