Управління виїзними співробітниками та роботами

Управління виїзними співробітниками та роботами

Обробляйте більше виїзних замовлень з меншими зусиллями

Чому бізнес обирає RemOnline

Календар виїзних робіт

Календар виїзних робіт

Інтеграція LiqPay i RO Pay

Інтеграція LiqPay i RO Pay

Детальна звітність

Детальна звітність

Мобільний додаток

Мобільний додаток

Точний складський облік

Точний складський облік

Шаблони документів

Шаблони документів

Контроль дедлайнів

Контроль дедлайнів

Всі чати в одному вікні

Всі чати в одному вікні

SMS-сповіщення

SMS-сповіщення

Дізнайтесь, як це працює

Запишіться на коротку онлайн-зустріч і ми покажемо, як усе налаштувати під ваші процеси.

Подивіться, як це допоможе вашому бізнесу

Контроль виїзних співробітників у смартфоні

Мобільний додаток для бізнесу RemOnline допоможе відстежувати роботи і продажі, редагувати дані, додавати фото і коментарі, переглядати контакти клієнтів. Застосунок прискорює та спрощує управління мобільним персоналом, адже працівники передаватимуть інформацію щодо робіт ще на виїзді, без привʼязки до ноутбука.

Контроль виїзних співробітників у смартфоні
Прийом онлайн-платежів

Прийом платежів онлайн

Зміна статусів замовлень

Зміна статусів замовлень

Адреси клієнтів на мапі

Адреси клієнтів на мапі

Планування виїзних робіт у календарі

Планування виїзних робіт у календарі

Використовуйте Планувальник, щоб координувати роботу офісу і забезпечити чіткий контроль виїзних співробітників, керувати завантаженням команди та ресурсами. Все для того, щоб уникати простоїв, затримок і ситуацій, коли замовлення нашаровуються.

check

Фіксація часу виїзду та облік замовлень.

check

Синхронізація з графіком роботи працівників.

check

Автоматичні SMS-нагадування клієнтам.

Створюйте кошториси, щоб уникати суперечок

Буває таке, що вартість замовлення стає сюрпризом для клієнта або він переконаний, що ви домовлялись про нижчу суму. Програма для виїзних робіт RemOnline дозволяє створювати кошториси, щоб одразу розрахувати вартість і не сперечатись.

check

Пропонуйте різні варіанти вартості, щоб збільшувати кількість продажів.

check

Надсилайте кошториси в електронному форматі з можливістю підтвердження та оплати просто у смартфоні.

check

В разі успішної оплати чи передплати перетворюйте кошториси на замовлення.

Створюйте кошториси, щоб уникати суперечок

Відчуйте результат вже за 7 днів

Активуйте пробний період, автоматизуйте процеси та отримайте більше прибутків.

Зберіть усі чати з клієнтами в одній системі

Зберіть усі чати з клієнтами в одній системі

Переглядайте повідомлення і контакти клієнтів у єдиній CRM для месенджерів та соцмереж та отримайте всі можливості для покращення сервісу. В RemOnline ви можете налаштувати шаблони відповідей, привʼязувати чати до профілів клієнтів та створювати замовлення просто з чатів. Система підтримує такі канали комунікації:

check

Telegram чат-бот, чати у Viber i Telegram

Підвищуйте продуктивність співробітників

Щоб ваша команда працювала швидше і встигала більше, запроваджуйте управління мобільним персоналом:

check

Встановлюйте часові норми виконання замовлень і контролюйте дедлайни.

check

Відстежуйте історію дій співробітників, щоб перевіряти їхню доброчесність.

check

Виявляйте найбільш працьовитих і «аутсайдерів» для кадрових рішень.

check

Увімкніть автоматичне нарахування зарплати (ставка, бонуси, премії).

Підвищуйте продуктивність співробітників
Ведіть облік фінансів і збільшуйте прибутки

Ведіть облік фінансів і збільшуйте прибутки

Ретельний облік фінансів — це ваша можливість відстежувати кожну транзакцію, виявляти прогалини, уникати неочікуваних витрат і касових розривів. Тут на допомогу приходить програма для виїзних робіт RemOnline.

check

Швидкий прийом оплат через LiqPay і RO Pay.

check

Підключення Checkbox і Вчасно.Каса для фіскалізації.

check

Облік продажів з керуванням цінами та знижками.

check

Фінансові звіти для оптимізації витрат і бюджетів.

Автоматизуйте складський облік

Наведіть лад на полицях, знаходьте потрібне за секунди і забудьте про будь-які втрати виробів, матеріалів чи запчастин, використовуючи складський облік у RemOnline.

check

Впроваджуйте адресне зберігання, щоб знати розташування кожної позиції.

check

Проводьте оприбуткування з Excel, списання та інші операції в кілька кліків.

check

Встановіть мінімальні залишки, щоб завчасно закуповуватись у постачальників.

check

Аналізуйте асортимент, виявляйте найзатребуваніші та малоліквідні позиції.

Автоматизуйте складський облік
Історія дій з товаром

Історія дій з товаром

Детальна звітність допоможе контролювати процеси

Детальна звітність допоможе контролювати процеси

Здогадуєтесь, що бізнес працює недостатньо ефективно? Хочете вчасно виявляти критичні ситуації та швидко реагувати? Вихід — програма для виїзних робіт RemOnline та її управлінський облік, що допоможе формувати комплексні звіти, наочні графіки та забезпечити комплексний контроль виїзних співробітників.

Програма для виїзних робіт за лічені секунди створює десятки корисних звітів, що стануть у нагоді при вдосконаленні бізнес-процесів. Аналітичний звіт покаже точки зростання та слабкі місця у діяльності, а Дашборд керівника дозволить відстежувати ключові показники за день: замовлення, продажі, баланс у касах тощо.

Почати дуже просто

Зареєструйтесь

Зареєструйтесь і отримайте 7 днів безкоштовного доступу.

Перенесіть дані в CRM

Перенесіть дані, підключіть необхідні сервіси та починайте роботу.

служба підтримки

В разі питань звертайтесь до служби підтримки або Бази знань.

Досі вагаєтесь?

Активуйте пробний 7-денний період без банківських карток і прихованих підписок.

  1. RemOnline
  2. Управління виїзними співробітниками та роботами