Автоматизуйте процеси та покращуйте клієнтський сервіс
Всі чати на одному екрані
Історія обслуговування
Аналітика та звіти
Календар запису клієнтів
Мобільний додаток
Керування графіками та зарплатами
Контроль статусів і термінів
LiqPay i RO Pay для оплат
Інтеграція з 5000+ сервісів
Подивіться, як RemOnline змінить ваш бізнес
Давайте ми покажемо, як налаштувати систему під ваші процеси та перенести дані.
Підвищуйте залучення, щоб не віддавати клієнтів конкурентам. Збирайте звернення з різних каналів на єдиній платформі RemOnline CRM і перетворюйте їх на замовлення.
Автоматизуйте збір звернень з соцмереж та сайтів.
Відстежуйте кількість заявок і конверсію.
Конвертуйте заявки в замовлення та продажі.
Збирайте месенджери для бізнесу, звернення і контакти клієнтів в одному місці, щоб підвищувати якість обслуговування. Онлайн СРМ система дозволяє налаштувати шаблони відповідей, привʼязувати чати до профілів клієнтів та створювати замовлення безпосередньо з чатів. RemOnline підтримує такі канали комунікації:
Telegram чат-бот, чати у Viber i Telegram.
Оцініть ці можливості на власному досвіді
Активуйте пробний 7-денний період і переконайтесь, що RemOnline потрібен вам.
Попередній запис клієнтів у Планувальнику допоможе в організації візитів та робіт. Так замовлення не будуть накладатись одне на одного, клієнти не чекатимуть у чергах, а співробітники будуть виходити на зміну лише тоді, коли це справді потрібно.
Попередній запис на тижні вперед і створення замовлень просто у календарі.
Підбір зручного для клієнта часу з огляду на графіки роботи і завантаження.
Автоматичні сповіщення з нагадуванням клієнтам про візит, його час і деталі.
Мобільний додаток для бізнесу RemOnline допоможе керувати замовленнями та продажами, переглядати контакти клієнтів та інформацію щодо замовлень, додавати фото і коментарі. Застосунок прискорить роботу CRM для послуг, адже смартфон завжди під рукою, і допоможе заощадити на робочих місцях з ноутбуками.
Прийом онлайн-платежів
Зміна статусів замовлень
Адреси клієнтів на мапі
“Якщо клієнти телефонують з приводу замовлень, а нас немає на місці, я одразу дивлюся статус у додатку. Можу зрозуміти, на коли обіцяли, коли буде готово і тому подібне. Не треба бігти до комп’ютера чи завжди бути в майстерні.”
Виконуйте замовлення без затримок, простоїв та безладу в процесах, що часто притаманно бізнесам, які не користуються автоматизацією. RemOnline — це CRM для послуг, що допоможе вам вести облік замовлень і працювати швидше.
Налаштування типів та послідовності статусів під специфіку компанії.
Призначення відповідальних і термінів виконання замовлень.
Контроль термінів виконання за допомогою часових норм статусів.
Автоматичне оповіщення працівників про зміни у замовленнях.
Управлінський облік — це ваш ключ до комплексного розуміння бізнесу та своєчасного прийняття потрібних рішень. RemOnline має всі інструменти CRM для сфери послуг, необхідні для якісної аналітики та звітності:
Аналітичний звіт допоможе виявити точки зростання, слабкі місця та будь-які зміни.
Дашборд керівника покаже ключові показники за день: замовлення, продажі тощо.
Історія дій співробітників відображає процеси та ефективність кожного працівника.
“Звіти показують, наскільки рентабельний бізнес. Вони допомагають чітко визначати, де зменшити витрати, де збільшити націнку, де щось змінити у нарахуванні за роботи і запчастини.”
Ретельний облік клієнтів допоможе вам зберігати всю інформацію про них у єдиній CRM online, щоб спростити роботу менеджерів, вдосконалити сервіс і підвищити лояльність до вашого бізнесу. Працюйте над клієнтською базою в RemOnline і отримайте нові можливості:
Доступ до даних клієнтів і деталей замовлень у кілька кліків.
Налаштування індивідуальних знижок для постійних клієнтів.
Історія повідомлень, замовлень та продажів за кожним клієнтом.
Збір відгуків
Розділення клієнтів і платників
Історія обслуговування
Чим зручніше клієнтам оплачувати послуги, тим частіше вони будуть повертатись до вас. А щоб отримувати більше оплат, уникати затримок, неочікуваних витрат і касових розривів, ведіть облік фінансів у CRM для послуг RemOnline:
Інтеграція Checkbox і Вчасно.Каса для швидкої фіскалізації та надсилання чеків.
Контроль витрат для виявлення недоцільних видатків та оптимізації бюджету.
Готові змінити свій бізнес?
Реєструйтесь і відчуйте результат вже під час безкоштовного періоду.
У RemOnline можна створювати комплекси робіт і послуг, коли кілька позицій обʼєднуються в один набір з акційною ціною. Як це виглядає на практиці:
Збільшення середнього чеку за рахунок супутніх послуг і товарів.
Підвищення лояльності клієнтів завдяки наборам зі знижкою.
Прискорення роботи з замовленнями (одна дія — кілька послуг).
Більше жодних затримок, втрат і крадіжок — точний складський облік у СРМ онлайн допоможе вам тримати під контролем усі матеріали, запчастини і товари з будь-якої точки світу.
Спробуйте адресне зберігання і забудьте про довгі пошуки товарів.
Проводьте аналіз асортименту і виявляйте найбільш затребувані позиції.
Встановіть мінімальні залишки для вчасних закупівель.
Серійний облік
Оприбуткування з Excel
Контроль переміщень
“Менеджер друкує накладну, де написане розташування товару. Комірник йде просто за адресою, часто навіть не знаючи, по що. Він підходить до комірки В7 і бере звідти потрібні товари у потрібній кількості.”
Мобільний додаток для керівників RemOnline Дашборд — це must have для власників та менеджерів. У застосунку можна переглядати ключові показники бізнесу: кількість і вартість замовлень, виручку та прибуток за день, поточний баланс на касах і відгуки клієнтів. Результат — просте керування бізнесом і швидке реагування у критичні моменти.
Управління персоналом у CRM для послуг RemOnline підвищує продуктивність команди, допомагає відстежувати час на виконання робіт і кожен процес, мотивувати найбільш працьовитих. Все для того, щоб ваші працівники досягали більшого, а компанія зростала разом з ними.
Налаштуйте доступ кожного працівника до контактів, складів і кас.
Складайте готові графіки роботи з урахуванням кожної години.
Увімкніть автоматичне нарахування зарплати (графік, оклад, бонуси).
Зареєструйтесь за 1 хвилину і активуйте безкоштовний 7-денний доступ.
Якщо виникнуть запитання, замовте демо — ми все пояснимо і покажемо.
Перенесіть дані в CRM онлайн, додайте працівників та інтеграції сервісів.
Починайте роботу, спрощуйте рутинні процеси та заощаджуйте час.
В разі проблем звертайтесь до служби підтримки або читайте Базу знань.
А якщо ми щось забули, швидко виправимо це з оновленнями системи.
Почніть просто зараз
Активуйте пробний 7-денний період без жодних банківських карток і прихованих підписок.
Відповіді на поширені запитання
CRM система для сфери послуг допомагає компаніям аналізувати та керувати своєю взаємодією з клієнтами. Система сприяє відстеженню клієнтів та збереженню на одній платформі їхньої інформації: контактні дані, історія покупок тощо. CRM для послуг дає змогу компаніям покращити обслуговування та підвищити лояльність клієнтів.
Основні особливості CRM для сфери послуг включають відстеження клієнтів, що дає змогу зберігати та впорядковувати інформацію про них, керування адміністративними завданнями та діяльністю співробітників. ЦРМ також зазвичай охоплює функції керування продажами та лідами, містить розширену звітність та можливості аналітики.
Авжеж! Якщо ви керуєте бізнесом зі штатом до 1500 співробітників, CRM платформа для сфери послуг RemOnline надасть усі необхідні функції в поєднанні з преміальними послугами підтримки клієнтів. Дізнайтеся більше про наші професійні плани на сторінці Вартість.
Коли ви шукаєте рішення CRM, його засоби автоматизації можуть принести значну користь вашому бізнесу. Це зокрема: