CRM для послуг

CRM для послуг

Автоматизуйте процеси та покращуйте клієнтський сервіс

Функції CRM системи для сфери послуг RemOnline

Всі чати на одному екрані

Всі чати на одному екрані

Історія обслуговування

Історія обслуговування

Аналітика та звіти

Аналітика та звіти

Календар запису клієнтів

Календар запису клієнтів

Мобільний додаток

Мобільний додаток

Керування графіками та зарплатами

Керування графіками та зарплатами

Контроль статусів і термінів

Контроль статусів і термінів

LiqPay i RO Pay для оплат

LiqPay i RO Pay для оплат

Інтеграція з 5000+ сервісів

Інтеграція з 5000+ сервісів

Подивіться, як RemOnline змінить ваш бізнес

Давайте ми покажемо, як налаштувати систему під ваші процеси та перенести дані.

Подивіться, як це допоможе вашому бізнесу

CRM для бізнесу послуг покращує обслуговування клієнтів

Збирайте заявки потенційних клієнтів у CRM для послуг

Збирайте заявки потенційних клієнтів у CRM для послуг

Підвищуйте залучення, щоб не віддавати клієнтів конкурентам. Збирайте звернення з різних каналів на єдиній платформі RemOnline CRM і перетворюйте їх на замовлення.

check

Автоматизуйте збір звернень з соцмереж та сайтів.

check

Відстежуйте кількість заявок і конверсію.

check

Конвертуйте заявки в замовлення та продажі.

Контролюйте всі чати з клієнтами на одному екрані

Збирайте месенджери для бізнесу, звернення і контакти клієнтів в одному місці, щоб підвищувати якість обслуговування. Онлайн СРМ система дозволяє налаштувати шаблони відповідей, привʼязувати чати до профілів клієнтів та створювати замовлення безпосередньо з чатів. RemOnline підтримує такі канали комунікації:

check

Telegram чат-бот, чати у Viber i Telegram.

Контролюйте всі процеси та виконання робіт

Оцініть ці можливості на власному досвіді

Активуйте пробний 7-денний період і переконайтесь, що RemOnline потрібен вам.

CRM-система автоматизує роботу з замовленнями

Плануйте візити наперед у CRM онлайн

Плануйте візити наперед у CRM онлайн

Попередній запис клієнтів у Планувальнику допоможе в організації візитів та робіт. Так замовлення не будуть накладатись одне на одного, клієнти не чекатимуть у чергах, а співробітники будуть виходити на зміну лише тоді, коли це справді потрібно.

check

Попередній запис на тижні вперед і створення замовлень просто у календарі.

check

Підбір зручного для клієнта часу з огляду на графіки роботи і завантаження.

check

Автоматичні сповіщення з нагадуванням клієнтам про візит, його час і деталі.

Керуйте бізнесом у смартфоні

Мобільний додаток для бізнесу RemOnline допоможе керувати замовленнями та продажами, переглядати контакти клієнтів та інформацію щодо замовлень, додавати фото і коментарі. Застосунок прискорить роботу CRM для послуг, адже смартфон завжди під рукою, і допоможе заощадити на робочих місцях з ноутбуками.

Контролюйте всі процеси та виконання робіт
Прийом онлайн-платежів

Прийом онлайн-платежів

Зміна статусів замовлень

Зміна статусів замовлень

Адреси клієнтів на мапі

Адреси клієнтів на мапі

Прискорюйте обробку замовлень

Прискорюйте обробку замовлень

Виконуйте замовлення без затримок, простоїв та безладу в процесах, що часто притаманно бізнесам, які не користуються автоматизацією. RemOnline — це CRM для послуг, що допоможе вам вести облік замовлень і працювати швидше.

check

Налаштування типів та послідовності статусів під специфіку компанії.

check

Призначення відповідальних і термінів виконання замовлень.

check

Контроль термінів виконання за допомогою часових норм статусів.

check

Автоматичне оповіщення працівників про зміни у замовленнях.

Відстежуйте важливі зміни з детальною аналітикою

Управлінський облік — це ваш ключ до комплексного розуміння бізнесу та своєчасного прийняття потрібних рішень. RemOnline має всі інструменти CRM для сфери послуг, необхідні для якісної аналітики та звітності:

check

Аналітичний звіт допоможе виявити точки зростання, слабкі місця та будь-які зміни.

check

Дашборд керівника покаже ключові показники за день: замовлення, продажі тощо.

check

Історія дій співробітників відображає процеси та ефективність кожного працівника.

Відстежуйте важливі зміни з детальною аналітикою
Формуйте інформативну клієнтську базу

Формуйте інформативну клієнтську базу

Ретельний облік клієнтів допоможе вам зберігати всю інформацію про них у єдиній CRM online, щоб спростити роботу менеджерів, вдосконалити сервіс і підвищити лояльність до вашого бізнесу. Працюйте над клієнтською базою в RemOnline і отримайте нові можливості:

check

Доступ до даних клієнтів і деталей замовлень у кілька кліків.

check

Налаштування індивідуальних знижок для постійних клієнтів.

check

Історія повідомлень, замовлень та продажів за кожним клієнтом.

Збір відгуків

Збір відгуків

Розділення клієнтів і платників

Розділення клієнтів і платників

Історія обслуговування

Історія обслуговування

Розширюйте грошові потоки

Чим зручніше клієнтам оплачувати послуги, тим частіше вони будуть повертатись до вас. А щоб отримувати більше оплат, уникати затримок, неочікуваних витрат і касових розривів, ведіть облік фінансів у CRM для послуг RemOnline:

check

Прийом оплат 24/7 через платіжні сервіси LiqPay або RO Pay.

check

Інтеграція Checkbox і Вчасно.Каса для швидкої фіскалізації та надсилання чеків.

check

Контроль витрат для виявлення недоцільних видатків та оптимізації бюджету.

Розширюйте грошові потоки

Готові змінити свій бізнес?

Реєструйтесь і відчуйте результат вже під час безкоштовного періоду.

CRM для керування складськими запасами

Створюйте набори послуг у CRM онлайн

Створюйте набори послуг у CRM онлайн

У RemOnline можна створювати комплекси робіт і послуг, коли кілька позицій обʼєднуються в один набір з акційною ціною. Як це виглядає на практиці:

check

Збільшення середнього чеку за рахунок супутніх послуг і товарів.

check

Підвищення лояльності клієнтів завдяки наборам зі знижкою.

check

Прискорення роботи з замовленнями (одна дія — кілька послуг).

Керуйте складом без стресу

Більше жодних затримок, втрат і крадіжок — точний складський облік у СРМ онлайн допоможе вам тримати під контролем усі матеріали, запчастини і товари з будь-якої точки світу.

check

Спробуйте адресне зберігання і забудьте про довгі пошуки товарів.

check

Проводьте аналіз асортименту і виявляйте найбільш затребувані позиції.

check

Встановіть мінімальні залишки для вчасних закупівель.

Керуйте складом без стресу
Серійний облік

Серійний облік

Оприбуткування з Excel

Оприбуткування з Excel

Контроль переміщень

Контроль переміщень

Спробуйте мобільний додаток для власників і менеджерів

Спробуйте мобільний додаток для власників і менеджерів

Мобільний додаток для керівників RemOnline Дашборд — це must have для власників та менеджерів. У застосунку можна переглядати ключові показники бізнесу: кількість і вартість замовлень, виручку та прибуток за день, поточний баланс на касах і відгуки клієнтів. Результат — просте керування бізнесом і швидке реагування у критичні моменти.

Контролюйте команду і працюйте ефективніше

Управління персоналом у CRM для послуг RemOnline підвищує продуктивність команди, допомагає відстежувати час на виконання робіт і кожен процес, мотивувати найбільш працьовитих. Все для того, щоб ваші працівники досягали більшого, а компанія зростала разом з ними.

check

Налаштуйте доступ кожного працівника до контактів, складів і кас.

check

Складайте готові графіки роботи з урахуванням кожної години.

check

Увімкніть автоматичне нарахування зарплати (графік, оклад, бонуси).

Контролюйте команду і працюйте ефективніше

Як почати роботу в CRM для сфери послуг RemOnline

Зареєструйтесь

Зареєструйтесь за 1 хвилину і активуйте безкоштовний 7-денний доступ.

замовте демо

Якщо виникнуть запитання, замовте демо — ми все пояснимо і покажемо.

Перенесіть дані в CRM

Перенесіть дані в CRM онлайн, додайте працівників та інтеграції сервісів.

Починайте роботу

Починайте роботу, спрощуйте рутинні процеси та заощаджуйте час.

служба підтримки

В разі проблем звертайтесь до служби підтримки або читайте Базу знань.

регулярні оновлення

А якщо ми щось забули, швидко виправимо це з оновленнями системи.

Почніть просто зараз

Активуйте пробний 7-денний період без жодних банківських карток і прихованих підписок.

Відповіді на поширені запитання

Що таке програма для управління взаємовідносинами з клієнтами?

faq_arrow

CRM система для сфери послуг допомагає компаніям аналізувати та керувати своєю взаємодією з клієнтами. Система сприяє відстеженню клієнтів та збереженню на одній платформі їхньої інформації: контактні дані, історія покупок тощо. CRM для послуг дає змогу компаніям покращити обслуговування та підвищити лояльність клієнтів.

Які основні функції CRM для сфери послуг?

faq_arrow

Основні особливості CRM для сфери послуг включають відстеження клієнтів, що дає змогу зберігати та впорядковувати інформацію про них, керування адміністративними завданнями та діяльністю співробітників. ЦРМ також зазвичай охоплює функції керування продажами та лідами, містить розширену звітність та можливості аналітики.

Чи пропонує RemOnline корпоративний план?

faq_arrow

Авжеж! Якщо ви керуєте бізнесом зі штатом до 1500 співробітників, CRM платформа для сфери послуг RemOnline надасть усі необхідні функції в поєднанні з преміальними послугами підтримки клієнтів. Дізнайтеся більше про наші професійні плани на сторінці Вартість.

Які функції автоматизації слід шукати в СРМ?

faq_arrow

Коли ви шукаєте рішення CRM, його засоби автоматизації можуть принести значну користь вашому бізнесу. Це зокрема:

  • Функції, що автоматизують процес введення даних. Приклад — автоматичний імпорт інформації про клієнта з різних джерел, що економить час і знижує ризик помилок.
  • Автоматизація підтримки лідів та взаємодії з клієнтами. Це гарантує, що важливі дії будуть помічені, а також допомагає оптимізувати продажі та маркетинг.
  • Історія обслуговування та продажів. Вона допоможе вирішувати суперечки, а також заохочувати постійних клієнтів знижками та бонусами, стимулюючи повторні замовлення.

  1. RemOnline
  2. CRM для послуг