Як відмовитись від російських програм на користь української CRM
До початку війни тисячі українських компаній використовували Бітрікс24, AmoCRM, RetailCRM, Мой Склад, Yclients та інші російські сервіси. У статті поговоримо про те, як припинити платити гроші російським розробникам і при цьому продовжувати вести повноцінний облік клієнтів, продажів, фінансових та складських операцій.
Як перейти з Бітрікс24 на RemOnline
Першого червня 2023 року Бітрікс24 припив працювати в Україні. Доступ до порталу закритий, а дані користувачів видалено. Можна було б обурюватись, якби ця ситуація не слугувала чудовим приводом врешті перейти на вітчизняний, а головне, якісніший софт.
Українська CRM-система RemOnline забезпечить бізнес необхідним функціоналом та комфортну міграцію з Бітрікс24 на новий сервіс:
- готові шаблони під різні види бізнесу та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс — не доведеться витрачатись на послуги інтеграторів;
- Служба Підтримки завжди готова допомогти в режимі реального часу — забудьте про тривале очікування на відповідь у чаті;
- передплативши один тарифний план ви користуватиметесь всіма його можливостями без обмежень та доплат за окремі послуги;
- безкоштовні інтеграції з локальними сервісами IP-телефонії, ПРРО та маркетплейсами;
- можливість створити повноцінний та широкий товарний каталог.
Чому варто переходити на українську CRM?
Власники українського бізнесу все більше шукають заміну російським системам обліку. Подальше використання та оплата російського продукту неприпустимі з кількох причин:
Моральності
Користування російським продуктом — це пасивна згода та підтримка дій цієї країни. Натомість українськими командами створено десятки сервісів, які повністю покривають потреби бізнесу.
Фінансів
Кожен користувач російського сервісу, сплачуючи за підписку, опосередковано допомагає кремлю. Частина сплачених грошей йде до їхнього бюджету у вигляді податків, з яких, в свою чергу, виділяються кошти на реалізацію планів і бажань російського керівництва.
Технологічності
Продукт повинен відповідати вимогам бізнесу, а технологія — спиратися у розвитку на локальні особливості законодавства, оподаткування та ведення бізнесу, що незабаром буде недоступним для російських сервісів.
Безпеки
Зберігання бізнес-даних на серверах, доступ до яких мають російські державні структури, небезпечно як для компанії загалом, так і для кожного її співробітника.
Чудовою заміною Бітріксу, Амо CRM або програмі Мой Склад стане український сервіс RemOnline. Міграція на RemOnline надасть вашій компанії нові можливості і убезпечить від проблем, що тягне за собою користування російським софтом.
Почнемо з головного питання: чи підійде RemOnline вашій компанії?
Програма підходить як для торгового, так і для сервісного бізнесу
Серед наших користувачів можна виділити:
- Сервісні центри та ремонтні майстерні будь-якого типу;
- Автобізнес: СТО та автосервіси, детейлінг та тюнінг студії;
- Торгівля: онлайн та офлайн, бізнеси зі швидкими та довгими циклами продажів;
- Послуги: ательє, клінінги та хімчистки, оренда та прокат;
- Дрібносерійне та індивідуальне виробництво;
- Будівництво, ремонт та багато іншого.
Якщо серед наведених типів бізнесу ви побачите свій, одразу ж реєструйтесь та починайте тестувати програму безкоштовно
Переваги CRM
Головна відмінність системи обліку RemOnline полягає в тому, що це багатофункціональний сервіс, який підходить як для ведення продажів, так і послуг. Це означає, що вам не потрібно буде сплачувати та налаштовувати роботу кількох інструментів, а всі необхідні функції для ефективної роботи та розвитку компанії будуть об'єднані в єдину екосистему.
Чому це вигідніше за вузькоспеціалізовані рішення?
CRM для продажу
На ринку є багато хороших товарних CRM, які забезпечують облік та інтеграцію з інтернет-магазинами. Але проблема полягає в тому, що вони не закривають питання обслуговування клієнтів, чи то післяпродажне обслуговування (наприклад, гарантійне), чи паралельний процес у бізнесі — надання послуг окрім продажів. Це обмежує компанії, які не вписуються в окреслені розробниками рамки воронки продажів.
CRM для послуг та проектних робіт
Існують також онлайн-інструменти, створені спеціально для контролю робіт або послуг. Але їхня функціональність часто зводиться до переміщення замовлень та проектів за статусами, контролю виконавців та загальної аналітики. Без урахування матеріалів, запчастин та виробів, розрахунково-касових операцій та інших необхідних функцій, бізнес у сфері послуг не може працювати повноцінно.
CRM на замовлення
Зі сказаного вище напрошується висновок: якщо бізнес-процеси передбачають роздрібні продажі та надання послуг, то вибір CRM стає справжнім квестом. У спробах віднайти комплексне рішення багатьох навіть тягне розробити власну систему обліку.
Цей шлях має 3 істотні недоліки, через які це завдання в 90% випадків завершується провалом:
- Залежність від розробника, пошук, комунікація та контроль роботи якого є справою складною і не завжди вдячною.
- Проектний менеджмент. Написання, оптимізація та узгодження ТЗ потребує у керівника не лише наявності додаткового часу, а й спеціальних навичок.
- Висока вартість розробки, яку можуть дозволити собі високорентабельні бізнеси з величезним оборотом.
Саме тому радимо не витрачати свій час та гроші на розробку власної системи, а скористатися готовим рішенням.
Більше, ніж звичайна система обліку
Зробіть вибір на користь RemOnline. Окрім функціональних можливостей, про які ми поговоримо нижче, є низка додаткових переваг, які дозволяють швидко адаптуватися та комфортно працювати у програмі:
- Перенесення даних з іншої системи обліку та налаштування облікового запису займає багато часу. Щоб користувачі не витрачали його даремно, наші фахівці переносять дані до RemOnline безкоштовно.
- Служба підтримки. По-перше, з вами спілкуються живі люди. По-друге, це не найнятий кол-центр, а наші співробітники з досвідом роботи у продукті понад два роки. По-третє, ми не беремо додаткову плату за консультації. По-четверте, ми маємо KPI за швидкість відповіді, а це означає, що відповідь ви отримаєте в найкоротші терміни.
- Засоби зв'язку. Ви самостійно визначаєте спосіб комунікації, який вам найбільше подобається: онлайн-чат, телефон або емейл. Також за бажання та необхідності наші співробітники можуть провести для вас демонстрацію.
- 14 днів безкоштовного тестового періоду. Цього часу вистачить на те, щоб спробувати всі функції, підключити співробітників та перенести ваші дані до RemOnlineу за допомогою менеджера з налаштування.
- База знань. Такої великої Бази Знань ви не побачите в жодного сервісу. Ми тримаємо руку на пульсі запитів клієнтів та постійно доповнюємо її новими інструкціями.
- Безкоштовні прямі інтеграції. Вам не потрібно платити за налаштування, як це було, наприклад, в Бітрікс24. Ви сплачуєте лише тарифи сервісів, до яких підключаєтеся.
- Безпека даних – наш пріоритет, тому всі дані зберігаються на надійних серверах у європейських центрах. Система щодня автоматично створює резервну копію вашого облікового запису. Де зберігаються дані користувачів російських сервісів, можна здогадатися (є навіть спеціальний закон).
- Стабільність роботи. Як часто ви отримували повідомлення “Амка лягла” від відділу продажу? Стабільність роботи сервісу — важливе завдання, з яким ми справляємося, і якому приділяємо багато уваги.
Крім цього, RemOnline забезпечує гнучкість у налаштуваннях та постійні оновлення. Також сервіс вигідний з фінансової точки зору через відсутність початкових інвестицій на обладнання власних серверів, постійне залучення програмістів для доопрацювань або придбання традиційних дорогих ліцензій.
RemOnline — це можливості Бітрікс24, Мій Склад та АМО CRM, зібрані в одній системі
Повний цикл ведення Замовлень
Ви можете створювати замовлення, встановлювати терміни та відповідальних за їх виконання, списувати зі складу необхідні матеріали, контролювати кожен етап виконання за допомогою статусів та приймати оплати.
Ведення продажів
Миттєво створюйте швидкі продажі або проводіть довгі продажі за допомогою статусів, ведіть облік товару на складах, підключайте каси та приймайте платежі.
Управління відносинами з клієнтами
Ви можете налаштувати гнучкий доступ співробітників до клієнтської бази, автоматично сповіщати клієнтів про зміни або готовність замовлень, а також збирати їх зворотний зв'язок.
Складський облік та інвентаризація
Адресне зберігання та серійний облік дозволяють контролювати розташування кожного товару на складі, а такі операції, як оприбуткування, списання та переміщення товарів можна буде виконувати у кілька кліків.
Управлінський облік та аналітика
Вам будуть доступні оперативні звіти щодо замовлень, продажів, виручки та інших напрямків бізнесу за будь-який період у кілька кліків. А універсальний Аналітичний звіт відобразить ключові показники на зручних графіках.
Управління персоналом
Ви зможете складати графік роботи співробітників та аналізувати її ефективність, налаштувати автоматичний розрахунок зарплати та бонусів, відстежувати дії працівників у програмі та контролювати їх доступ до даних.
Інтеграції
Крім системи обліку кожному функціонуючому бізнесу потрібні базові інтеграції, які дозволяють залучати клієнтів і вести з ними комунікацію. В RemOnline вам будуть доступні всі інструменти для взаємодії з клієнтами: IP-телефонія, SMS-розсилки, чати у Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram Direct, маркетплейси, онлайн-каси, а також інтеграція з Новою Поштою.
Використання RemOnline — це підтримка економіки країни та свого бізнесу
Обираючи продукт української розробки, ви робите свій внесок у підтримку економіки нашої країни. Обираючи RemOnline, ви вкладаєте у планомірний та стабільний розвиток своєї компанії. Це два основні аспекти, які допоможуть бізнесу вистояти у важкі часи, зберігши моральні принципи та бюджет.