Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. *Як перетворити відвідувача в покупця?

*Як перетворити відвідувача в покупця?

РемонтОнлайн о превращении постетителя в покупателя

В даний час існує величезна кількість різних рад, прийомів і рекомендацій, як перетворити відвідувача в покупця, і в даній статті я розповім про найактуальніші і ефективних з них. Мова піде як про віртуальну складової бізнесу, так і реальну, оскільки не дивлячись на стрімкий розвиток інформаційних технологій, походи в магазин ще ніхто не відміняв.

Якщо Вас цікавить, як збільшити кількість відвідувачів Вашого сайту і перетворити їх в покупців, то раджу звернути увагу на представлені нижче поради.

РемонтОнлайн об увеличении аудитории сайта и превращении посетителей в покупателей

  1. Цільові запити:

    пошукові запити, за якими буде просуватися Ваш сайт, повинні бути цільовими - тобто відповідати тематиці Вашого сайту. Наприклад, якщо Ви займаєтеся ремонтом електроніки, запити повинні будуть виглядати наступним чином: «полагодити айфон», «відремонтувати ноутбук» і так далі. Також запити потрібно намагатися робити продающими: «де відремонтувати ноутбук», «як полагодити айфон», «ремонт телевізора недорого».
  2. Cайт який продає:

    оформлення Вашого сайту має бути максимально простим і зрозумілим. Відвідувачі заходять на Ваш сайт з конкретною метою і не хочуть витрачати час, намагаючись розібратися в «купі малой». Виділіть і охайно розташуйте на сторінці основну інформацію, яка стимулює відвідувача зробити замовлення: докладний опис Вашого товару або послуги; користь, яку отримає клієнт; акції (наприклад, невеликий подарунок до основного замовлення) і знижки (наприклад, знижки до певного числа або за покупку відразу декількох товарів). Особливу увагу приділіть кнопці здійснення замовлення - вона повинна бути сама яскрава і приваблива, і в той же час ненав'язлива. Врахуйте, що оформлення замовлення повинно бути якомога більш швидким і зрозумілим, щоб не відлякати потенційного клієнта.
  3. Якісний текстовий контент:

    велику роль у перетворенні відвідувача в покупця грає текстове наповнення Вашого сайту. Продає опис послуги, що надається або продукту, яке виділить його сильні сторони і конкретну користь від використання; докладні тематичні статті, в яких відвідувач зможе знайти відповіді на питання, корисні поради та рекомендації; цікаві новини та інше. Сукупність даних пунктів підвищить авторитет Вашого сайту в очах відвідувачів і буде сприяти їх перетворенню на покупців.
  4. Очевидні переваги:

    важливо максимально доступно показати переваги саме Вашого продукту в порівнянні з конкурентами, щоб вибір на Вашу користь був очевидним. Для цього використовуйте продающий опис, якісні фотографії, докладні відгуки задоволених клієнтів і т.д. Обов'язково придумайте привабливу акцію, спеціальну пропозицію або привабливу знижку - це істотно підвищить шанси того, що відвідувач перетвориться в покупця.
  5. Персоналізація:

    люди люблять, коли їх пам'ятають і називають по імені - це давно відомий факт. Якщо відправляти Вашим клієнтам рекламні листи, де буде вказано їх ім'я або, наприклад, якісь факти з історії покупок, це приверне їх увагу і змусить прочитати лист, а може, і прийняти описане в ньому пропозицію. Даний прийом ефективно працює також і в реальному житті: визначивши відвідувача по попереднім замовленням в базі даних (або номеру телефону, якщо це дзвінок), можна приємно здивувати його, звернувшись по імені і тактовно поцікавившись його минулою покупкою.

Тепер пропоную обговорити рекомендації по перетворенню відвідувачів у покупців в умовах реального життя: в магазині, сервісному центрі, ремонтній майстерні і т.д. Наприклад, наступні поради дозволять Вам отримувати більше замовлень від клієнтів:

РемонтОнлайн о том, как получать больше заказов от клиентов

  1. Дружелюбність і компетентність персоналу:

    найочевидніший і найважливіший аспект трансформації відвідувача в покупця. Вкрай важливо, щоб Ваші співробітники вели себе чемно з клієнтами, могли проконсультувати відвідувача за його інтересами. Якщо Ви володієте сервісним центром, буде дуже до речі, щоб Ваші працівники могли не тільки виконати ремонт виробів, а й підказати клієнтові, де можна придбати аналогічний товар, порадити можливі аналоги і т.п.
  2. Ненав'язливість:

    більшість продавців і співробітників побачивши клієнта накидаються на нього з пропозиціями допомоги, що майже завжди викликає неприязнь і негативні емоції у відвідувача. Це неправильних підхід. Менеджеру слід вітати клієнта, природно посміхаючись, і дати йому час озирнутися. Трохи пізніше можна поцікавитися у відвідувача можливістю йому допомогти, якщо він цього потребує. Таким чином, вдається зблизитися з клієнтом, краще зрозуміти, що йому потрібно, і запропонувати варіант, який його влаштує.
  3. Готовність допомогти:

    нікому не подобається, коли йому намагаються щось «втюхати». Більш того, більшість людей це жахливо дратує і злить, практично виключаючи можливість перетворення відвідувача в покупця. Співробітник повинен спробувати вникнути в суть проблеми клієнта і запропонувати найбільш підходящий варіант її рішення, навіть якщо він не буде найсприятливішим для компанії. Помічено, що даний підхід у поводженні з клієнтами дозволяє домогтися збільшення конверсії відвідувачів в покупців в 2 рази і більше - все залежить від компетентності Ваших співробітників.
  4. Закриття продажу:

    в кінці кінців, все повинно зводитися до продажу послуги або продукту, тому важливо в відповідний момент задати клієнту правильний питання: «Вам зручно розрахуватися готівкою або банківською картою?», «Який з цих двох товарів / послуг Ви вирішили вибрати?» і так далі . Важливо давати відвідувачеві вибір, але вибір вже в рамках здійснення продажу - і Ви побачите, що закритих замовлень у Вас побільшає, а прибуток від бізнесу виросте.

У цій статті зібрані, на мою думку, найактуальніші і дієві прийоми і рекомендації по перетворенню відвідувачів у покупців для власників малого та середнього бізнесу. Сподіваюся, що цей посібник допоможе Вам значно збільшити базу постійних клієнтів і, відповідно, істотно підвищить ефективність Вашого бізнесу.

Будь ласка, залишайте Вашу думку про статтю в коментарях, пишіть, що б Ви хотіли бачити в наступних статтях, задавайте питання, що цікавлять Вас і, звичайно ж, розповідайте про те, чи допомогла Вам ця інформація. Дякуємо!

comments powered by Disqus