Як бізнесу підготуватися до сезонних розпродажів 7 дієвих порад
Як бізнес може суттєво підвищити продажі та лояльність до себе, розширити клієнтську базу та ефективно відбити інвестиції в рекламу: гайд з підготовки до сезону великих розпродажів — Чорної п’ятниці та Різдвяного сейлу.
Розпродажі на Чорну п’ятницю та різдвяні свята — це ідеальний час для збільшення продажів і можливість закріпити стосунки з клієнтами на постійній основі. Однак, щоб максимально використати цей період, бізнесу потрібно підготуватися заздалегідь, переглянути поточні бізнес-процеси і зрозуміти, де “вузькі місця” цієї воронки, що сповільнюють обслуговування та зменшують ефект від акцій. Дотримуйтесь наших практичних порад для ефективної підготовки бізнесу до гарячого сезону, щоб у розпалі активностей ваші продажі відбувалися максимально швидко, а клієнти залишалися задоволеними, віддаючи вам свої гроші. Щоб ви змогли втілити ці рекомендації в життя, ми зосередимося на практичних порадах “без води”, які лежать у площині оптимізації рутинних процесів бізнесу.
1. Встановіть досяжні цілі на сезон розпродажів
Щоб досягти конкретних вимірюваних результатів, визначте реалістичні цілі для вашої акції і одразу визначте показники для оцінки її результативності, такі як обсяг продажів, середній чек, кількість нових клієнтів, кількість повторних активацій, охоплення тощо.
Встановлюючи реалістичні цілі у вигляді метрик, ви не лише підвищуєте ймовірність досягнення успіху, але й зможете вчасно оцінити попередні результати та зкоригувати стратегію.
Наприклад, замість загальної мети "збільшити продажі", поставте конкретизовану ціль "збільшити середній чек на 20% завдяки пакетним пропозиціям". Це допоможе вашій команді чітко розуміти, на чому зосередитися, що є привабливим для потенційного покупця у вашому офері, і це дозволить розмовляти з ним мовою вигоди. До того ж, такі цілі допомагають бізнесу бачити реальний результат і визначати найбільш прибуткові канали і навпаки — канали, що пилососять бюджет без вихлопу.
Як з цим допоможе RemOnline?
Завдяки інформативним аналітичним звітам в RemOnline, ви зможете контролювати ключові показники бізнесу. Це дозволить вам легко вимірювати ефективність промо та адаптувати стратегію в режимі реального часу, щоб ви максимально використали розпродажі для досягнення своїх фінансових цілей.
Мені як керівнику зручно відстежувати показники бізнесу за допомогою звітності у RemOnline.
Вероніка Лященко
Виконавчий директор
Водовір
2. Оптимізуйте запаси на складі
Під час розпродажів порядок на складі — запорука швидкого виконання замовлень. Перевірте свої залишки, з’ясуйте, які товари користувалися найбільшим попитом цього року, проведіть інвентаризацію позицій аби уникнути неприємних сюрпризів і переконайтеся, що в запасі є всього і вдосталь.
Уявіть собі ситуацію, коли клієнти готові купити, але у вас закінчилися найпопулярніші товари або необхідні деталі. Це призведе до затримок у виконанні замовлень, зниження задоволеності клієнтів і, зрештою, втрати продажів. Вчасно замовте популярні товари, комплектуючі та інші матеріали, які часто користуються попитом. Це дозволить вашому бізнесу швидко виконувати замовлення під час ажіотажу та зменшить ризик провалити сезон.
Як з цим допоможе RemOnline?
RemOnline пропонує звіт для аналізу асортименту, який дозволяє аналізувати обсяги продажів за будь-який період і визначати популярні товари та послуги з вашого асортименту. Завдяки цьому звіту ви можете легко і завчасно оптимізувати залишки на складі і подбати про можливі “сюрпризи” під час пікового навантаження.
Перед сезоном ми дивимося в RemOnline, які у нас найпопулярніші роботи, що нам треба зробити, щоб їх стало більше. Аналізуємо звіти за виконавцями, звіти за замовленнями, скільки ми заробили на тій чи іншій роботі за останні півроку, і так визначаємо, куди нам треба рухатись.
Іван Кравченко
Співвласник
August Shoe
3. Сформуйте цікаві акційні комплекти товарів і послуг
Формуйте акційні набори, які поєднують продукти або послуги, щоб залучити ще більше клієнтів або більші чеки від кожного клієнта. Наприклад, запропонуйте набір з популярних товарів за привабливою ціною, встановіть знижку на пакет послуг чи додайте щось з асортименту безкоштовно при купівлі певного товару чи послуги.
Клієнти цінують пакетні пропозиції (бандли), які пропонують додаткову вигоду, зокрема знижки або бонуси на популярні товари. Це психологічно спонукає покупця витратити більше, одночасно відчуваючи, що він заощаджує. Подумки клієнт розділяє пакет на складові і розуміє, що виграв від комплексної покупки, навіть якщо він збирався придбати лиш щось одне. Залучення клієнтів на основі доданої цінності в пакеті допомагає збільшити середній чек без втрати лояльності.
Як з цим допоможе RemOnline?
У RemOnline можна заздалегідь сформувати такі акційні комплекти врахувавши найпопулярніші товари або послуги вашого бізнесу чи навпаки — додавши до продажів послугу, яку “незаслужено оминали увагою”. Бандли допоможуть уникнути тривалого ручного оформлення під час акцій, адже всі набори з готовими знижками вже будуть доступні в системі. Під час гарячки це забезпечить швидкість обслуговування і мінімізує затримки.
Дізнайтеся, як метрики та звітність в RemOnline допоможуть вам підготувати оптимальні пропозиції для клієнтів.
4. Адаптуйте ціни залежно від локації
Для бізнесів, що працюють у різних регіонах або мають кілька точок продажу, важливо оптимізувати цінову політику під локальні особливості. Так, для різних локацій потрібні різні ціни на одні й ті ж товари. Адаптація цін за локаціями враховує різницю у попиті, локальні ціни конкурентів, логістичні витрати та платоспроможність різних цільових груп клієнтів у різних локаціях.
Це дозволяє пропонувати вигідні ціни в регіонах з нижчим попитом, забезпечувати покриття витрат на транспортування та швидко реагувати на попит у різних регіонах під час сезону продажів.
Як з цим допоможе RemOnline?
В RemOnline ви можете визначити для кожної ціни, чи застосовується вона для всіх локацій, чи лише для обраних. Тож у такий спосіб ви можете за потреби створити свої ціни хоч для кожної локації окремо. Також ви можете встановити типи цін за замовчуванням для компанії в цілому чи для конкретних локацій. Це зручно, адже менеджерам не потрібно вручну коригувати ціну для кожного замовлення, що підвищує пропускну здатність і точність обліку.
5. Підготуйте персонал до пікового навантаження
Ваша команда — це ключовий ресурс під час великих розпродажів. Переконайтеся, що працівники розуміють всі деталі акційних пропозицій, знають основні характеристики послуг і зможуть обробляти запити клієнтів оперативно та без затримок.
Важливо також забезпечити достатню кількість персоналу, розподіливши графік так, аби уникнути надмірного навантаження на окремих працівників і не призвести до “вузького місця” у вашій воронці продажів. Чітке планування роботи та сформовані графіки роботи для кожного співробітника допоможуть уникнути хаосу під час Big Sale періоду і забезпечити високу якість клієнтського сервісу.
Як з цим допоможе RemOnline?
Завдяки нативному Графіку роботи працівників та локацій, оновленій канбан-дошці в RemOnline, а також зручному мобільному додатку ви зможете керувати графіком роботи персоналу, контролювати ресурси і забезпечувати швидку комунікацію в будь-яких умовах і за будь-якого навантаження.
Всі філіали заведені в RemOnline як окремі локації і по кожному я відслідковую продажі та дзвінки. Зручно бачити дані за різними каналами та клініками в одному місці та віддалено контролювати важливі показники.
Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Це-Клініка
6. Будьте завжди на зв’язку з клієнтами
Клієнти цінують, коли отримують швидкі відповіді на свої запитання. Чим швидше ви реагуєте на запити, тим вища ймовірність, що вони здійснять покупку саме у вас. Ще вищою буде ця ймовірність, якщо ви не чекатимете на запити від клієнтів, а самі почнете спілкуватися зі своєю клієнтською базою та розкажете їм про свої знижки, акційні пакети чи великі розпродажі. У розпал сезону важливо своєчасно інформувати про свої пропозиції тим, хто найбільш ймовірно на них відгукнеться.
Як з цим допоможе RemOnline?
RemOnline дає змогу контролювати всю комунікацію з клієнтами в одному інтерфейсі CRM, а не у особистих телефонах ваших менеджерів. Завдяки модулю Чатів в RemOnline ви можете спілкуватися з клієнтами через Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram Direct чи Facebook Messenger. Крім того, інтеграція з чат-ботом Telegram допоможе встановити автоматичні відповіді, щоб клієнти завжди були в курсі вашої акційної пропозиції, а ви автоматично збирали контакти зацікавлених клієнтів 24/7.
Коли вся комунікація збирається в одну точку, в такий хаб як RemOnline, то це дуже зручно. Я і менеджер бачимо, хто що написав, ми там можемо відповісти, бачимо, хто відповів, є вся історія чату. Це нам значно полегшило життя.
Сергій Гєєв
Співвласник
Автофізика
7. Максимізуйте конверсію і зробіть процес оплати миттєвим
Під час великих розпродажів споживачі отримують багато пропозицій від різних сервісів та магазинів і в гру вступає емоція споживача. Якщо шлях від “хочу” до “маю” минає швидко, то це вірна ознака високої конверсії. Клієнти не люблять затримок, дайте їм можливість оплатити замовлення миттєво, не лишаючи шансу “охолонути”.
Якщо клієнту доведеться чекати, роздумувати або виконувати додаткові кроки для завершення транзакції, існує істотний ризик, що він скасує емоційне рішення. Тим більше, хто сказав, що ваш офер краще, ніж у конкурента?
Зручний електронний підпис, миттєві погодження і онлайн-оплати дозволять клієнтам швидко приймати рішення навіть без необхідності фізичної зустрічі і істотно впливають на вашу конверсію у продажі.
Як це працює з RemOnline?
Завдяки оновленим Публічним формам RemOnline з інтеграціями платіжних систем Liq Pay та RO Pay, клієнт може завершити покупку буквально одним натисканням. Наприклад, після погодження кошторису, клієнт автоматично переходить до оплати, адже статус змінився на “Погоджено”. Система робить це безпомилково і миттєво, а для клієнта це виглядає логічним і нативним наступним кроком в момент найвищої концентрації на вашій пропозиції. Це означає, що угода не затягується, а успішно закривається швидко і без затримок, залишаючи клієнта задоволеним і сервісом і, сподіваємось, вашим продуктом.
Керуйте продажами будь-що…
Сезон велликих розпродажів — це один з найважливіших періодів року для бізнесу, тож важливо подбати про можливість оперативно реагувати на нові замовлення чи зміни в них навіть під час блекаутів чи виїзних робіт. Використовуйте мобільний додаток RemOnline Замовлення, щоб керувати замовленнями, фільтрувати їх за статусами чи менеджерами прямо зі свого смартфона. Так ви завжди будете на крок попереду, навіть якщо перебуваєте поза офісом.
Чому це важливо?
Гнучкість і мобільність дозволяють оперативно приймати рішення і реагувати на будь-які зміни. Коли всі процеси контролюються зі смартфона, бізнес завжди може залишатися на крок попереду і швидко виконувати замовлення, навіть у разі непередбачених обставин.
Як це працює з RemOnline?
Мобільний додаток RemOnline Замовлення дає можливість створювати замовлення, фільтрувати їх за статусом, типом або менеджером, приймати оплати, що дуже зручно для контролю на кожному етапі. Ви зможете керувати процесом, не прив’язуючись до офісу чи комп’ютера, що дозволить прискорити обслуговування клієнтів.
Заключення
Підготовка до сезону великих розпродажів вимагає чіткої стратегії та уваги до кожної деталі — від управління запасами до комунікації з клієнтами. Реалізація цих практичних порад допоможе вашому бізнесу не лише підвищити обсяг продажів, але й створити кращий клієнтський досвід для подальшої взаємодії. Саме такі гарячі сезони стають запорукою органічного росту Lifetime Value, що є одним з найважливіших показників ефективності вашого бізнесу.
Підготуйте свій бізнес заздалегідь та використовуйте сучасні інструменти, що надає система обліку, аби отримати бажаний результат.
У майбутньому очікуємо від RemOnline тільки нових функцій та розширення. Плануємо розширюватись і ми. Завдяки програмі це не є проблематичним, тому що набір інструментів для роботи зі складами, товарами, замовленнями, клієнтами неймовірний. Завдяки інтеграціям працювати комфортно і легко.
Микола Гнатій
Співзасновник
МаксБуд