Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Як легко і просто виправдати ціни на товари і послуги

Як легко і просто виправдати ціни на товари і послуги

Как оправдать цены на товары и услуги, РемонтОнлайн

Згідно з останніми маркетинговими дослідженнями «Mediascope», близько 5-7% потенційних покупців бентежить вартість товару або послуги, незалежно від її фактичної ціни. Тобто Ваші відвідувачі можуть сумніватися що невиправдано висока, на їхню думку, ціна, так і знижка. Остаточне рішення відвідувача - придбати товар / послугу чи ні - буде залежати саме від Ваших аргументів.

Як Ви вже, напевно, здогадалися, сьогодні я планую поділитися власною добіркою простих, але в той же час суперефективних прийомів і Лайфхаків, які гарантовано дозволять Вам «закрити» більшість цінових заперечень клієнтів.

Перш ніж перейти безпосередньо до розбору порад, я б хотів обговорити один вкрай важливий момент. Багато з Вас можуть подумати, що 5-7% від загального числа клієнтів - це зовсім небагато, і ця помилка буде дорого їм коштувати. За моїми особистими спостереженнями, навіть настільки невелике число покупців здатне збільшити чистий прибуток бізнесу в кілька разів! Тому я наполегливо рекомендую Вам поставитися до викладених нижче рекомендацій з усією серйозністю, властивою справжнім бізнесменам.

Клиент сообщает о том, что в какой-то мастерской услуги и товары стоят дешевле, РемонтОнлайн

Нерідко покупці обурюються цінами, аргументуючи це тим, що у конкурентів дана послуга або товар коштують менше. Наприклад, відвідувач може помітити, що в такий-то майстерні послуга заміни екрану в його смартфоні коштує дешевше, ніж у Вас. Раз клієнт знає, де дешевше, але все одно звертається до Вас, його, ймовірно, не влаштовує якість виконуваної Вашими конкурентами роботи, рівень обслуговування, місце розташування майстерні або щось інше. В такому випадку практично безпрограшний варіант - впевненим і спокійним тоном, ніби пояснюєте прописну істину, обумовити ціну тим, що Ви маєте в своєму розпорядженні самий кваліфікований персонал, надаєте найбільш тривалу гарантію, а після закінчення робіт даруйте клієнтам подарунки і так далі. Чим більше аргументів Ви надаєте, чим більш значущими вони будуть, тим більше шансів нівелювати заперечення клієнта і успішно оформити угоду.

Сказать клиенту, что раньше стоимость услуги или товара была выше, РемонтОнлайн

Якщо клієнт вважає ціну занадто високою, переконати його у зворотному може проста фраза: «Зовсім недавно це коштувало дорожче!». Наприклад, з деяким подивом повідомте незадоволеному клієнту, що ось ця модель картриджів для принтера буквально минулого тижня коштувала дорожче на 20%, а рішення про зниження ціни виніс сам виробник. Захоплений даним фактом зненацька, покупець з великою часткою ймовірності змінить свою думку на позитивне і купить товар / скористається послугою.

Сказать клиенту о том, что ремонт в Вашей мастерской даст выгоду в будущем, РемонтОнлайн

Покупець не вирішується придбати Вашу послугу або товар, так як ціна, на його думку, занадто висока? Погодьтеся з ним, але скажіть, що в майбутньому даний вибір себе з залишком окупить. Припустимо, клієнт потребує ремонту ноутбука, але його бентежить вартість цієї послуги у Вашому сервісному центрі. Щоб утримати відвідувача, впевненим і спокійним тоном скажіть, що, вибираючи Вас, він гарантовано заощадить свій час і гроші: ноутбук буде працювати як годинник протягом тривалого часу, а якщо протягом гарантійного терміну все-таки відбудеться яка-небудь поломка, він завжди може розраховувати на компетентну і оперативну допомогу практично в будь-який час доби. Чим більше переваг співпраці з Вами - звичайно ж, реальних - вийде привести, тим і вище шанси переконати клієнта зробити покупку саме у Вашій ремонтної майстерні.

Клиент сообщает о подозрительно низкой стоимости услуги или товара, РемонтОнлайн

Іноді клієнтів бентежить дешевий товар, який не поступається за характеристиками дорожчому аналогу. Покупець впевнений, що є який-небудь підступ, і Ваше завдання - переконати його у зворотному. Щоб нівелювати дане заперечення, скажіть, що низька ціна, наприклад, на ось ці перехідники обумовлена меншою популярністю бренду. Як показує практика, такий аргумент безвідмовно працює в 95% випадків.

Сподіваюся, що вищеописані поради допоможуть Вам краще справлятися з так званими «сумніваються клієнтами» і, як наслідок, підвищать ефективність Вашого бізнесу.

Якщо у Вас є свої власні методи «закриття» цінових заперечень клієнтів, будь ласка, поділіться ними в коментарях до цієї статті. Надана інформація буде використана в майбутньому для написання більш якісних і повних статей. Дякую за увагу! :)

comments powered by Disqus