Що ви отримуєте з RemOnline
Порядок у справах
Систематизуйте дані клієнтів та фінансів, замовлень та постачальників
Економію часу
Використовуйте зручний каталог обладнання, щоб прискорити
оформлення кожного замовлення
Динаміку в роботі
Оформлюйте замовлення
та відстежуйте поточні результати
з ПК, планшета або смартфона
Більше грошей
Скорочуйте витрати і підвищуйте доходи за допомогою програми
для обліку оренди та прокату
Зареєструйтесь зараз і почніть оптимізовувати внутрішні процеси.
Ми надаємо вам 7 днів безкоштовного тестового використання
Чим корисний RemOnline для обліку оренди та прокату
Платформа «все в одному» RemOnline допоможе комплексно автоматизувати прокат:
RemOnline зручний для сервісних бізнесів
“Головною метою впровадження RemOnline була автоматизація підрахунків інвентарю. Окрім того, потрібно було зробити зручніші умови передусім для працівників, щоб вони не витрачали час на записи. Адже зекономлений час механіка — більше відремонтованого транспорту. А що більше відремонтованого транспорту, то більше його в місті. Що більше транспорту в місті, то більше прибутків у компанії.”
Влад Кнапиш
Керівний директор BikeNow
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії
За допомогою засобів управління майном можна автоматизувати прокат інструментів і обладнання. Додавати інвентар до замовлення можна прямо зі складу. Також тут можна побачити, які позиції є в наявності, і згенерувати штрих-код для розміщення на прокатному товарі. Так ви зможете швидко зафіксувати повернення від клієнта за допомогою сканера.
Використовуйте SMS-оповіщення, щоб нагадати клієнтам про наближення терміну повернення прокатного товару. Це допоможе уникнути прострочень і конфліктів з іншими орендарями. За бажанням можна додати до повідомлення інформацію про необхідність доплати і запитати, чи хоче клієнт продовжити термін оренди обладнання.
Створюйте потрібну вам кількість кас для обробки платежів. Виконуйте збір орендної плати онлайн, фіксуйте повернення замовникам, оплачуйте отримані від постачальників товари, переглядайте історію платежів.
Під час оформлення замовлень, ви можете:
Також у програмній платформі управління майном передбачена можливість виставлення рахунків з реквізитами. Це зручно, якщо ви працюєте з юр. особами та / або укладаєте договори довгострокової оренди.
Прибуток за замовленнями розраховується автоматично в кілька кліків. У програмі є можливість налаштування валюти, з якою ви хочете працювати.
RemOnline відкриває можливість створення та роботи з шаблонами документів, що дозволяє автоматично підтягувати всю необхідну інформацію і друкувати їх в кілька кліків прямо з програми. Більше ніякої підготовки документів вручну під час оформлення / закриття замовлень.
Друкуйте всі потрібні документи в кілька секунд:
Складайте Графік роботи співробітників однієї або декількох локацій у пару кліків. Плануйте робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні кожного співробітника, аби автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні, а також налаштувати оплачувані та неоплачувані відпустки та лікарняні.
Використовуйте можливості CRM-системи, щоб створити власну схему нарахувань. Призначайте індивідуальні винагороди з прив'язкою до видів реалізованих послуг, прокатних товарів і рівня кваліфікації. За підсумками періоду можна автоматично розрахувати суми для виплат співробітникам.
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Ми провели аналіз рішень на ринку й обрали RemOnline. На розгляді були й інші програми, але в них потрібно було дороблювати деякі блоки, як у конструкторі. Натомість RemOnline вже був готовий до роботи і пристосований до бізнесу BezProblem. Нам було важливо, що програма мультимовна і підходить саме під сервіс велосипедів.”
Валентин Єремеєв
Співвласник
BezProblem
Перевірте, на що здатен RemOnline
Хмарне програмне забезпечення RemOnline спрощує управлінський облік і дозволяє керувати бізнесом з будь-якої точки світу:
Просте програмне забезпечення для управління майном допоможе контролювати бізнес, аналізувати ефективність кожного майстра й організовувати управління обслуговуванням навіть на відстані.
Приймайте правильні управлінські рішення, спираючись на дані Аналітичного звіту. Зводить дані за оплатами, клієнтами, орендованими виробами в діаграми та тренди, щоб знаходити цікаві закономірності та збільшувати прибутковість бізнесу.
Наприклад, через формування привабливого асортименту: сегментує графіки за орендованими виробами, брендами і моделями, щоб оцінити попит, прибуток і середній чек по кожному з них.
Програмне забезпечення “все в одному” підходить для обліку оренди транспорту: автомобілів, велосипедів, водного та спортивного транспорту.
RemOnline допоможе організувати прокат дитячих товарів і спортивної екіпіровки, техніки й обладнання.
Служба підтримки допоможе вам налаштувати сервіс з урахуванням бізнес-цілей компанії та відповість на всі питання.
Працювати з RemOnline комфортно та надійно
Вибудовуйте ефективну систему роботи і розвивайте бізнес разом з нами. Для цього достатньо зареєструватися на сайті та увійти в обліковий запис — хмарне рішення для управління майном не потрібно скачувати і встановлювати. Основні функції охоплюють такі:
Інтуїтивно зрозумілий
інтерфейс, який легко
адаптувати під свій бізнес
Можливість інтеграції програми
з іншими сервісами
для обліку і зв'язку
Гнучке налаштування правдоступу для співробітників
Стабільна інформаційна і технічна підтримка від наших фахівців
Популярні запитання та відповіді
RemOnline — це хмарне програмне забезпечення для управління власністю з розширеними функціями, які доповнюються під час кожного оновлення. Його ключова особливість — відсутність прив'язки до пристроїв.
Тому ви можете зайти в систему з будь-якого пристрою і місця, щоб перевірити поточний стан справ. А ваші співробітники можуть впевнено працювати на заходах, об'єктах або під час зустрічей з клієнтами, озброївшись планшетами.
Онлайн додатки дають вам і вашим співробітникам додаткові можливості для мобільності й адаптивності. Перебувайте там, де хочете бути, і отримуйте з цього вигоду. У додатку RemOnline Boss ви зможете відстежити, скільки грошей в касах, скільки замовлень виконали співробітники та загальний прибуток.
Розширення бізнесу передбачає збільшення кількості вхідних заявок і появу нових пунктів. Це створює додаткове навантаження на менеджерів і ускладнює облік оренди та прокату, а також можливість зручно відстежувати запити на обслуговування. Тому спеціалізоване програмне забезпечення для управління орендою майна стає необхідністю.
З допомогою інструментів управління завданнями можна значно прискорити багато бізнес-процесів і полегшити обробку запитів на єдиній платформі. Скористайтеся RemOnline, щоб:
На Дашборді керівника ви побачите динаміку за відкритими і закритими замовленнями, середнім чеком, конверсією, рейтингом компанії. В системі можна зареєструвати 3, 5, 10 і більше пунктів прокату і побачити зведену інформацію за всіма або індивідуальні ключові показники за кожним.