RemOnline — це програма для будівельного магазину,
яка допоможе збільшити прибуток
200+ інтеграцій
з корисними сервісами
Аналітика та зростання продажів
Безкоштовна
служба підтримки
Швидкий старт за 19 хвилин
Тестуйте програму для магазину сантехніки до 14 днів безкоштовно
Автоматизація будівельного магазину з RemOnline відкриває нові можливості
Ведіть облік товару в програмі: групуйте товари, оприбутковуйте на склад, налаштовуйте ціни, контролюйте термін придатності та місцезнаходження кожної позиції. Автоматизуйте облік будівельних матеріалів у RemOnline, аби керувати товарами ефективно:
Стан складу впливає на швидкість формування замовлень та успішність торгівлі будівельними матеріалами. Ведіть складський облік у RemOnline, аби сформувати склад, який принесе прибуток:
Продаж будівельних товарів вимагає додаткових робіт, таких як пакування, транспортування, порізка або доставка. Використовуйте готові довідники послуг, аби за потреби додавати їх у замовлення та підвищувати середній чек:
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Немає клієнтів — немає продажів. RemOnline допомагає ефективно працювати з клієнтами на всіх етапах від залучення до повторного візиту:
Онлайн-торгівля оздоблювальними матеріалами може стати додатковим джерелом прибутку для офлайн магазину. RemOnline спрощує продаж в інтернеті:
Дізнайтесь, що може RemOnline
Платіть за ту роботу, яку співробітники дійсно виконують, мотивуйте їх продавати більше та відстежуйте ефективність кожного менеджера і продавця за допомогою RemOnline:
Ви не зможете оцінити рентабельність будівельного магазину без чіткого фінансового обліку. Проводьте фінансові операції через RemOnline, а програма автоматично зведе показники і надасть їх у зручному форматі:
Залишайтеся на зв'язку зі співробітниками, де б не знаходилися, та контролюйте продуктивність магазину з будь-якої точки світу за допомогою додатку RemOnline Директор:
Автоматизуйте магазин будівельних та оздоблювальних матеріалів за 4 кроки
Зареєструйтеся та одразу починайте роботу
Додайте співробітників і налаштуйте права доступу
Оприбуткуйте товари на склад та налаштуйте ціни
Зробіть перший продаж та прийміть оплату до каси
Всього 4 кроки відкривають нескінченні можливості автоматизації.
Зробіть перший вже зараз, аби розвивати магазин і збільшувати прибуток!
Оптимізація бізнес-процесів магазину відбувається за допомогою спеціальної програми для автоматизації магазину. Вона забезпечує виконання рутинних завдань, звільняючи від них співробітників, що дозволяє їм працювати більше та продуктивніше. Крім цього, впровадження програми дозволяє скоротити зайві витрати, зрозуміти, як працює бізнес зараз і що потрібно для його зростання в майбутньому.
Це програма, яка допомагає вести облік товарів, клієнтів та фінансів магазину, а також автоматизувати бізнес процеси, такі як: друк документів, розрахунок вартості замовлень та зарплат співробітників, комунікацію з клієнтами та інші. Крім цього, RemOnline має інші корисні функції для магазину: облік часу співробітників, контроль доступу до даних, аналіз продажів та інших показників магазину, контроль руху коштів і не тільки. Всі ці можливості дозволяють комплексно керувати магазином, позбутися крадіжок та нестач, а також збільшити прибутковість магазину будматеріалів.
У RemOnline ви можете генерувати звіти з усіх напрямків діяльності бізнесу (клієнтам, співробітникам, товарам, фінансам та ін.) за будь-який період у декілька секунд. Також у програмі є можливість побудови графіків за ключовими показниками бізнесу, що спрощує аналіз магазину та дозволить приймати ефективні управлінські рішення його керівникам.