Нагадування клієнтам про майбутній запис, розрахунковий прибуток в замовленнях, продажах і рахунках
Ми постійно працюємо над поліпшенням та розширенням можливостей RemOnline і сьогодні хочемо представити вам нові результати цієї роботи:
- нагадування клієнтам про майбутній запис;
- розрахунковий прибуток в замовленнях, продажах і рахунках;
- інтеграція RemOnline з онлайн-коннектором ApiX-Drive;
- доступ до дзвінків в замовленнях і клієнтів.
Повний перелік оголосили, тепер давайте поговоримо про кожен пункт докладніше ?
Нагадування клієнтам про майбутній запис
Вести попередній запис важливо, та який в цьому сенс, якщо клієнти про нього забувають? Щоб подібне не траплялося, тепер у RemOnline на сторінці "Налаштування > Оповіщення" можна налаштувати автоматичні нагадування клієнтам про майбутні події. Використовуйте цю можливість, щоб нагадувати їм про майбутній візит кур'єра або майстра, запланований запис на СТО.
Нагадування працюють з прив'язкою до поля "Запис клієнта" в замовленні, а в шаблоні нагадування можна використовувати змінні #ДАТА-ЗАКАЗ-ЗАПЛАНИРОВАН-НА, #ДАТА-ЗАКАЗ-ДЛИТЕЛЬНОСТЬ та #ЗАКАЗ-РЕСУРС. Ви можете налаштовувати відправку нагадувань за оптимальну для вас кількість хвилин, годин і днів. А відправлені нагадування, як і оповіщення, відображаються у Стрічці подій замовлення.
Також ми додали подію "Час запису змінився" в налаштуваннях оповіщень. Як і нагадування, вона працює з прив'язкою до поля "Запис клієнта" в замовленні.
Покрокову інструкцію з налаштування автоматичних нагадувань клієнтам ви знайдете в нашій Базі знань.
Розрахунковий прибуток у замовленнях, продажах і рахунках
Знижки – це сильний інструмент для утримання та заохочення клієнтів. Водночас важливо не перегинати з ними, щоб компанія не працювала в мінус. Тому, аби вам було простіше приймати рішення щодо одиничної знижки для клієнта, в замовленнях, продажах і рахунках з'явився показник "Розрахунковий прибуток".
Цей показник розраховується за формулою (Сума замовлення) – (Собівартість товарів і послуг). Знижка віднімається лише в тому випадку, якщо зроблена коштом компанії.
Логічно, що знати розрахунковий прибуток має не кожен, тому на сторінці "Налаштування > Співробітники" ми додали нове право "Може бачити розрахунковий прибуток" у групі "Загальні".
Інтеграція з ApiX-Drive
ApiX-Drive – онлайн-конектор, який дозволяє зв'язати РемОнайн з цілою низкою найрізноманітніших сервісів і систем. Сервіс пропонує вже понад 130 готових інтеграцій, налаштування яких інтуїтивно зрозуміле і не вимагає додаткових знань.
За допомогою цього сервісу ви зможете вивантажувати з RemOnline нові замовлення, продажі, рахунки або клієнтів, в інші системи. Також можна зробити так, щоб замовлення або клієнти з ваших додатків автоматично відправлялися в RemOnline. ApiX-Drive пропонує вам тестовий період на 14 днів і безкоштовний тариф "Тест Драйв", який доступний на постійній основі.
Інструкцію з підключення RemOnline до ApiX-Drive ви знайдете тут.
Доступ до дзвінків через замовлення та клієнтів
Право "Дзвінки" в налаштуваннях можливостей співробітника обмежує доступ до однойменної сторінки в головному меню. При цьому співробітник може бачити дзвінки в замовленні або картці клієнта. Якщо ви хочете повністю обмежити доступ до дзвінків, скористайтеся новим правом "Може бачити дзвінки" в групах "Замовлення" і "Клієнти".
Також в цьому оновленні ми виправили ряд помилок і незручностей в роботі RemOnline, в тому числі проблеми з фіксацією і прослуховуванням дзвінків з Binotel.