Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Оновлення

Нагадування клієнтам про майбутній запис, розрахунковий прибуток в замовленнях, продажах і рахунках

update-client-reminders-cover.png (40 KB)

Ми постійно працюємо над поліпшенням та розширенням можливостей РемОнлайн і сьогодні хочемо представити вам нові результати цієї роботи:

  • нагадування клієнтам про майбутній запис;
  • розрахунковий прибуток в замовленнях, продажах і рахунках;
  • інтеграція РемОнлайн з онлайн-коннектором ApiX-Drive;
  • доступ до дзвінків в замовленнях і клієнтів.

Повний перелік оголосили, тепер давайте поговоримо про кожен пункт докладніше 👇

Нагадування клієнтам про майбутній запис

Вести попередній запис важливо, та який в цьому сенс, якщо клієнти про нього забувають? Щоб подібне не траплялося, тепер у РемОнлайн на сторінці "Налаштування > Оповіщення" можна налаштувати автоматичні нагадування клієнтам про майбутні події. Використовуйте цю можливість, щоб нагадувати їм про майбутній візит кур'єра або майстра, запланований запис на СТО.

Нагадування працюють з прив'язкою до поля "Запис клієнта" в замовленні, а в шаблоні нагадування можна використовувати змінні #ДАТА-ЗАКАЗ-ЗАПЛАНИРОВАН-НА, #ДАТА-ЗАКАЗ-ДЛИТЕЛЬНОСТЬ та #ЗАКАЗ-РЕСУРС. Ви можете налаштовувати відправку нагадувань за оптимальну для вас кількість хвилин, годин і днів. А відправлені нагадування, як і оповіщення, відображаються у Стрічці подій замовлення.

client-reminders.png (56 KB)

Також ми додали подію "Час запису змінився" в налаштуваннях оповіщень. Як і нагадування, вона працює з прив'язкою до поля "Запис клієнта" в замовленні.

appoitment-time-changed.png (89 KB)

Покрокову інструкцію з налаштування автоматичних нагадувань клієнтам ви знайдете в нашій Базі знань.

Розрахунковий прибуток у замовленнях, продажах і рахунках

Знижки – це сильний інструмент для утримання та заохочення клієнтів. Водночас важливо не перегинати з ними, щоб компанія не працювала в мінус. Тому, аби вам було простіше приймати рішення щодо одиничної знижки для клієнта, в замовленнях, продажах і рахунках з'явився показник "Розрахунковий прибуток".

estimate-profit-ua.png (53 KB)

Цей показник розраховується за формулою (Сума замовлення) – (Собівартість товарів і послуг). Знижка віднімається лише в тому випадку, якщо зроблена коштом компанії.

estimate-profit-sale-ua.png (42 KB)

Логічно, що знати розрахунковий прибуток має не кожен, тому на сторінці "Налаштування > Співробітники" ми додали нове право "Може бачити розрахунковий прибуток" у групі "Загальні".

Інтеграція з ApiX-Drive

ApiX-Drive – онлайн-конектор, який дозволяє зв'язати РемОнайн з цілою низкою найрізноманітніших сервісів і систем. Сервіс пропонує вже понад 130 готових інтеграцій, налаштування яких інтуїтивно зрозуміле і не вимагає додаткових знань.

apix-drive-integration.png (65 KB)

За допомогою цього сервісу ви зможете вивантажувати з РемОнлайн нові замовлення, продажі, рахунки або клієнтів, в інші системи. Також можна зробити так, щоб замовлення або клієнти з ваших додатків автоматично відправлялися в РемОнлайн. ApiX-Drive пропонує вам тестовий період на 14 днів і безкоштовний тариф "Тест Драйв", який доступний на постійній основі.

Інструкцію з підключення РемОнлайн до ApiX-Drive ви знайдете тут.

Доступ до дзвінків через замовлення та клієнтів

Право "Дзвінки" в налаштуваннях можливостей співробітника обмежує доступ до однойменної сторінки в головному меню. При цьому співробітник може бачити дзвінки в замовленні або картці клієнта. Якщо ви хочете повністю обмежити доступ до дзвінків, скористайтеся новим правом "Може бачити дзвінки" в групах "Замовлення" і "Клієнти".

permission-for-calls-orders-clients.png (44 KB)

Також в цьому оновленні ми виправили ряд помилок і незручностей в роботі РемОнлайн, в тому числі проблеми з фіксацією і прослуховуванням дзвінків з Binotel.

comments powered by Disqus