#П'ятничнаФіча №26: Як налаштувати відображення інформації про клієнта в замовленні

Як налаштувати відображення інформації про клієнта в замовленні

Форми замовлення та клієнта тісно пов'язані. Стандартно в замовленні відображаються такі поля з інформацією про клієнта, як ім'я, телефон і звідки клієнт дізнався про вас. Але хіба не тим прекрасний РемОнлайн, що багато чого можна налаштувати під себе? Зокрема, приховати або додати інформацію про клієнта в замовленні.

У формі клієнта на сторінці "Налаштуванея > Редактор форм" є п'ять системних полів: "Ім'я клієнта", "Телефон", "Email", "Адреса" і "Звідки клієнт дізнався про майстерню". Під кожним з них є чекбокс "Показувати в замовленні". За назвою вже зрозуміло, як він працює: ставите галочку – поле відображається в замовленні, прибираєте галочку – не відображається.

редактор форм

Наприклад, якщо ваша компанія займається виїзними роботами, поле з адресою клієнта навіть дуже корисне в замовленні. Якщо надаєте послуги тільки в офісі – в ньому немає потреби.

При створенні своїх користувацьких полів чекбокс працює так само. Так ви можете додати в замовлення або приховати з нього будь-яку інформацію про клієнта.

Більше почитати про редактор форм ви можете за посиланнями:

Також у нас є коротке відео про редактор форм на Youtube-каналі:

На цьому #П'ятничнаФіча №26 закінчується. Гарних вихідних і до скорої "зустрічі" :)

comments powered by Disqus