#П'ятничнаФіча №16: Як позбутися дублікатів клієнтів
Мабуть, всі стикалися з тим, що для одного клієнта було створено кілька карток. Причин цьому може бути безліч, в тому числі і всіма улюблений людський фактор. Якщо і ви виявили дублювання клієнтів в своїй базі, виправити це дуже легко – їх можна просто об'єднати.
Для цього перейдіть на сторінку Клієнти і відзначте всі дублі галочками, натисніть на кнопку "Ще дії" та виберіть "Об'єднати". Після цього з'явиться вікно об'єднання дублікатів, де вам потрібно вибрати, на яке ім'я будуть перезаписані відзначені картки.
Коли ви поєднуєте такі дублікати, то номери телефонів, історія замовлень, продажів, платежів теж зводяться в одну картку. Варто також враховувати, що поля тієї картки клієнта, в яку ви поєднуєте дублікати, будуть пріоритетними.
Розширюйте свою клієнтську базу і наводьте в ній порядок з RemOnline :)