Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн
  4. Як CRM допоможе пережити кризу та чому хмарні рішення економлять ваш бюджет?

Як CRM допоможе пережити кризу та чому хмарні рішення економлять ваш бюджет?

cloud-storage-1-min.png (15 KB)

Економіку штормить. Малому та середньому бізнесу як ніколи важливо позбавитися додаткових витрат і ризиків, щоб дочекатися штилю без великих втрат. Для правильної організації роботи в кризових умовах часто потрібно впровадження нових технологічних рішень, які допоможуть налагодити ефективну видалену роботу та не втрачати замовлення. Одне з таких рішень — це CRM-система.

Бізнес, який зміг

Навіть якщо замовлень стало менше і здається, що подібні вкладення не виправдають себе, не відкладайте рішення впровадити CRM-систему на потім. І ось чому: деякі програми надають широкий ряд можливостей, які можуть допомогти бізнесу швидше реагувати на зміни й тим самим залишатися на плаву в скрутні часи. Ті, хто вже використовує подібну програму, набагато простіше адаптуються до кризи, ніж ті, хто цього ще не зробив.

Програма РемОнлайн, наприклад, дає можливості, які будуть особливо корисними для малого та середнього бізнесу в актуальних умовах.

  • Інтеграції з соціальними мережами, сайтами та месенджерами: дозволять знаходити більше клієнтів і не проґавити замовлення;
  • Система обліку рухів грошових коштів: допоможе оптимізувати бюджет і скоротити непотрібні витрати;
  • Дашборд керівника: всі ключові показники в одному вікні допоможуть миттєво реагувати на зміни та приймати важливі рішення вчасно;
  • Облік клієнтів і замовлень: клієнтська база з історією візитів дасть можливість ефективно комунікувати з клієнтами, нагадувати про себе та придумувати для них ще вигідніші пропозиції, спираючись на затребуваність послуг.

Саме впровадження CRM-систем дає можливість комплексно розв’язувати проблеми, які спричиняє криза. Особливо якщо ви не ставите на паузу роботу свого бізнесу 💪

Коли ринок пропонує власникам бізнесів локальні та хмарні сервіси, важливо розуміти, як виправдати свій вибір у сучасних реаліях. Ми по фактах розклали те, про що вам не розкажуть користувачі локальних CRM-систем: які мінуси припускає використання такого рішення в кризові часи та як хмарні сервіси допоможуть економити.

Офісний планктон

office-1-min.png (19 KB)

В актуальній ситуації, щоб хоч якось функціонувати, бізнеси налагоджують доставку та намагаються перенести роботу співробітників додому, якщо це можливо. Це якраз той випадок, коли прив'язка локальної системи до місця визначає долю подальшого функціонування співробітників в цілому: ти не ти, коли заносиш клієнтів в табличку Exel, а поточні завдання клеїш наліпками на монітор.

Оскільки дані в хмарній CRM доступні з будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету, співробітникам не обов'язково залишатися в офісі. Вони зможуть продовжувати роботу з безпечного місця. Існує тільки єдиний мінус: після віддаленої праці затягнути їх назад 😅

Скільки заплатити, щоб заощадити?

Перше антикризове правило будь-якої справи — оптимізація бюджету. Зрозуміти, які витрати краще урізати, а в що можна вкладати як і раніше, щоб отримати найкращий в обставинах, що склалися, результат. Коли перед керівниками стоїть мета отримати максимальний ефект за мінімальні кошти, локальна система може стати рішенням, яке ці кошти з бізнесу витягує:

  • високі первинні витрати на встановлення та налаштування;
  • оплата подальшого обслуговування системи командою IT-фахівців;
  • оплата за додаткові оновлення системи.

Набагато ефективніше та простіше для малого бізнесу оплачувати підписку на хмарні CRM. Ви самі вирішуєте, сплатити відразу рік або розбити суму на щомісячні платежі. При цьому всі майбутні оновлення вже входять у вартість і немає необхідності доплачувати програмістам за впровадження нових функцій. У всякому разі так це працює в РемОнлайн.

Безпека — це відповідальність

data-security-1-min.png (16 KB)

Питання безпеки внутрішніх даних будь-якої фірми завжди стоїть гостро. Якщо ви прибічник варіанту коробкових CRM-систем, за безпеку відповідаєте ви, або, в даному випадку, ваша команда IT-фахівців. Якщо у компанії немає ресурсів для інвестування в суворі заходи безпеки, постачальник хмарної програми може забезпечити кращий захист, ніж внутрішня IT-команда з кількох причин:

  • знижений вплив людського чинника;
  • зберігання даних на захищених серверах;
  • резервне копіювання.

У РемОнлайн, наприклад, трафік шифрується за допомогою SSL сертифікату та передається по захищеному HTTPS каналу. Система щодня автоматично створює резервну копію вашого акаунта — ви ніколи не втратите потрібні дані. Безпека, це передусім відповідальність: зрозумійте, чи готові ви до неї.

Сповільнена реакція

Швидкість реагування на проблеми визначає, наскільки великі збитки вони встигнуть нанести. В сучасних реаліях ви повинні реагувати на зміни миттєво. Часто, щоб працювати в серверній програмі, потрібна додаткова допомога програмістів: встановлення та налаштування локальної системи може зайняти день, тиждень, а може місяць. Це стосується й подальшої роботи: оновлення необхідно докупати, знову встановлювати, вирішувати проблеми з налаштуваннями.

Локальна система може бути корисна в довгостроковій перспективі, але коли треба діяти максимально швидко, куди зручніше зареєструватися в хмарі та почати роботу в лічені години. Головний плюс зберігання даних у хмарі полягає у тому, що ця модель дозволяє зосередитися на роботі, не відволікаючись на зайві завдання, пов'язані з  софтом.

how-to-save-business-1-min.png (22 KB)

"Оренда" CRM-системи та зберігання даних в хмарі — це не просто спосіб уникнути великих інвестицій у нові програмні платформи, а й забезпечення додаткового доходу за допомогою корисного функціоналу. Фірми, що використовують хмарні рішення, економлять засоби, продовжуючи при цьому підтримувати потреби бізнесу найбільш гнучким і ефективним способом. Це козир, який може визначити хід усієї гри на полі малого та середнього бізнесу під час кризи.

Як вважаєте ви, друзі? Не забудьте підписатися на наш блог і канал в Телеграмі, щоб не пропустити нових статей. Обіцяємо бути корисними!

comments powered by Disqus