Автоматизуйте повний цикл замовлення від заявки до повторного візиту
“Водовір потрібна була CRM-система, щоб забезпечити правильність заповнення заявок. І RemOnline повністю закрив нам цю потребу.”
Вероніка Лященко
Виконавчий директор
Водовір
З легкістю ведіть облік лідів і робочих замовлень в єдиній базі даних, заощаджуючи час ваших співробітників на ручне відстеження:
Єдина платформа для управління всім робочим процесом, від оцінки до отримання оплати
Групуйте замовлення та кошториси за статусом на канбан-дошці та легко переміщуйте їх з колонки в колонку
Спілкуйтеся з потенційними клієнтами в CRM для месенджерів: Telegram, Viber, Facebook Messenger, Instagram Direct, WhatsApp
Повідомляйте клієнтів про статус замовлення в реальному часі через віджет замовлення на сайті
Ведіть ретельний фінансовий облік з можливістю розділяти Клієнта та Платник
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Контролюйте терміни робіт та процес виконання замовлень за допомогою статусів, щоб віддавати їх вчасно.
Налаштування норм часу та правил переходу з одного статусу до іншого
Зведення прострочених заявок та замовлень
Стрічка подій за кожним замовленням та їхня історія у програмі для безшовної зміни виконавців
Заявки з різних каналів у єдиній базі
Рівномірний розподіл навантаження
Синхронізація замовлень та складу
Чіткі терміни виконання
Відстеження ефективності у мобільному додатку
Фіскалізація замовлень
Мобільний додаток для обліку замовлень дозволяє ефективно працювати з замовленнями звідки завгодно.
Додавання фото, файлів та коментарів до замовлень
Стрічка подій кожного замовлення
Загальний список замовлень з основною інформацією
Фільтрація, сортування та зручний пошук замовлень
Плануйте завантаження майстрів та ресурсів компанії наперед, аби уникнути накладення замовлень один на одного.
Зручний вигляд календаря
Запис клієнтів з урахуванням робочого Графіку працівників
Фіксація часу та тривалості робіт
Швидкий пошук вільного виконавця
Автоматизація замовлень у RemOnline допоможе заробляти більше
Автоматичні повідомлення для співробітників проінформують їх про зміну деталей або призначення відповідальним.
Telegram
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.”
Дмитро Косован
Власник
EiS Serwis
Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплат для співробітників, аби вони отримували нарахування за роботу, яку справді виконали.
За створення та закриття замовлення
Менеджеру за обробку замовлення
Виконавцю за роботу чи матеріал
За продаж
Програма для створення замовлень автоматично списує зі складу додані товари, запчастини та витратні матеріали та дозволяє вести облік техніки клієнтів.
Історія обслуговування кожного виробу завжди під рукою
Контроль переміщень та відповідальне зберігання
Синхронізація складських залишків та замовлень
Компанії по всій Україні довіряють RemOnline
“У майбутньому очікуємо від RemOnline тільки нових функцій та розширення. Плануємо розширюватись і ми. Завдяки програмі це не є проблематичним, тому що набір інструментів для роботи зі складами, товарами, замовленнями, клієнтами неймовірний. Завдяки інтеграціям працювати комфортно і легко.”
Микола Гнатій
Співзасновник
МаксБуд
Гнучкі форми, що легко налаштувати, шаблони документів і готові довідники послуг допоможуть оформлювати замовлення швидше
Налаштування автоматичних повідомлень дозволить сповіщати клієнтів про зміну статусу, готовність їх замовлення, акції, а також збирати відгуки
Інтеграція з телефонією виводить картку замовлення під час вхідного дзвінка, дозволяє прослуховувати їх записи, аби вчасно виявляти помилки менеджерів
Програма для контролю замовлень відкриває нові можливості аналітики
RemOnline збирає, систематизує та зберігає дані з усіх замовлень та каналів продажу онлайн, аби ви могли відстежити статистику за різні періоди в одній або декількох локаціях. Ці дані також можуть бути корисні для аналізу життєвого циклу клієнта — від моменту першої заявки аж до повторних візитів.
Відстежуйте, які маркетингові канали приносять більше замовлень і грошей, у яких вища конверсія, та вкладайте бюджет лише у найефективніші.
Налагоджуйте процес управління, ухвалюйте управлінські рішення, спираючись на реальні показники, аби збільшувати кількість замовлень і прибуток компанії. Генеруйте понад 20 видів звітів, серед яких:
Звіти за створеними та закритими замовленнями
Звіт за замовленнями у роботі
Звіти щодо виконавців та робіт
Налагодьте облік замовлень у RemOnline та розвивайте бізнес стабільно!
Формуйте необмежену кількість діаграм та трендів на Аналітичному звіті, аби визначати причини зростання чи падіння доходу, вигідні напрямки роботи та неефективних співробітників.
Графіки за будь-який період з розбивкою за локаціями та співробітниками
Кількість та конверсія звернень щодо рекламних кампаній
Середній чек, швидкість оформлення та зміна кількості замовлень
З додатком RemOnline Директор ви будете мобільні та ефективні будь-де. Зв'язуйтеся зі співробітниками та відстежуйте ключові показники бізнесу:
Кількість виконаних робіт, створених та закритих замовлень
Виручка за касами та прибуток компанії за день
Відгуки клієнтів
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Облік клієнтів, товарів та фінансів
200+ інтеграцій на одній вкладці браузера
Простий та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс
Безкоштовна служба підтримки
Популярні запитання та відповіді
Відповідь тут проста — використовуйте централізовану платформу для відстеження всього, від замовлень і обслуговування клієнтів до управління запасами та відстеження виробів.
У спеціальних програмах, як-от хмарна система управління замовленнями RemOnline, користувачі можуть легко створювати, обробляти та закривати замовлення з будь-якого пристрою. Крім того, ви отримуєте інструменти для ефективного ведення свого бізнесу, наприклад створення рахунків-фактур, відстеження витрат, керування об’єктами, інформаційну панель із даними про KPI в режимі реального часу та зручні звіти для ухвалення рішень. Спрощення обробки замовлень, контроль статусів та аналіз ефективності з-поміж іншого дає змогу оптимізувати канали збуту.
RemOnline пропонує два додатки для мобільних користувачів — RemOnline Замовлення для співробітників і RemOnline Директор для менеджерів. Ви можете отримати доступ до свого облікового запису з ноутбука, планшета чи мобільного пристрою, де б ви не були.
RemOnline дає змогу налагодити процес доставки зі складу або фізичного магазину. Хмарне програмне забезпечення допомагає контролювати весь процес: від вхідного замовлення до прибуття до місця призначення. Завдяки інструментам планування й автоматичним сповіщенням про підтвердження відправлення забезпечується оптимальний час доставки. Таким чином, реальні терміни доставки допоможуть планувати та виконувати відправлення вчасно, щоб підвищити задоволеність клієнтів.
У програмному забезпеченні для керування бізнес-замовленнями RemOnline існує два такі інструменти — Планувальник і Графіки роботи співробітників. За допомогою першого ви можете призначати зустрічі з техніками, керувати викликами та бронювати обладнання, необхідне для ремонту. Це також спростить ваше спілкування з клієнтами та співробітниками, дасть змогу надсилати сповіщення та нагадування через SMS, електронну пошту чи месенджери. Ця функція зручна для підприємств, які працюють у галузях обслуговування на місцях, і допоможе забезпечити відмінний клієнтський досвід.
Другий інструмент призначений для планування робочого часу ваших техніків або команди обслуговування клієнтів. Ви можете відстежувати робочі години, вихідні, відпустки та лікарняні. На підставі даних у графіках роботи також можна налаштувати автоматичний розрахунок денної або погодинної оплати праці.
Так, можна. Ви можете налаштувати будь-яку форму замовлення або запиту так, як вам потрібно для робочого процесу. За допомогою редактора форм ви можете налаштувати форми для замовлень і лідів, продуктів, виробів і клієнтів. Ви можете вимкнути або приховати поля, зробити деякі обов’язковими, встановити значення за замовчуванням, зв’язати довідники, налаштувати рівні пріоритету тощо.
Замовленням вважається запит на роботу, послугу чи технічне обслуговування від ліда чи клієнта. Основні особливості автоматизації в RemOnline охоплюють такі функції:
Завдяки одній із ключових особливостей у RemOnline — відстеження виробів — ви можете вести точний облік пристроїв, транспортних засобів, обладнання чи іншої власності клієнтів, яку вони надають вам для обслуговування, або власності вашої компанії. Вам не потрібне додаткове програмне забезпечення для управління запасами, щоб стежити за історією взаємодії з виробами, виконувати завдання та планувати профілактичне технічне обслуговування. Ви можете ефективно організувати складські операції: створювати цифрові склади для виробів, підтримувати широкий асортимент товарів, здійснювати переміщення, додавати до замовлень і призначати відповідальних менеджерів з технічного обслуговування в кілька кліків.