Укр

Програма для багетної майстерні

полегшує облік замовлень, продажів і матеріалів,

автоматизує бізнес-процеси

Що ви отримуєте з РемОнлайн?


Повний порядок

Систематизуйте інформацію про клієнтів, замовлення і роздрібні продажі

Більше вільного часу

Автоматизуйте рутинні процеси і економте до 20 хвилин на кожному замовленні

Зростання доходу

Оброблюйте більше заявок, контролюйте терміни виконання і скорочуйте витрати

Комфорт в управлінні

Будьте завжди в курсі того, що відбувається з будь-якого пристрою і точки світу

Програма для багетної майстерні РемОнлайн безкоштовна протягом перших 14 днів. Зареєструйтеся зараз та оцініть переваги її використання.

Що корисного в програмі для багетної майстерні РемОнлайн?

Швидке оформлення та облік замовлень в багетній майстерні

Приймайте заявки на виготовлення і монтаж багетів в розділі "Замовлення" при мінімумі зусиль. Готові форми карток клієнтів і замовлень істотно прискорять їхнє заведення в базу. Всі взаємодії з клієнтами автоматично фіксуються в CRM-системі – ви зможете переглянути історію дзвінків, SMS, оплат, коментарів до замовлення і перевести його на іншого менеджера за необхідності.

Облік продажів в багетній майстерні

Використовуйте модуль "Магазин" для продажів готових багетів і супутньої продукції: фотоальбомів, картин, рамок, постерів, наборів для малювання, рукоділля та ін. Всі продажі автоматично фіксуються в системі. Тому ви завжди будете знати хто, кому, що, за якою ціною і з якого складу продав. Картки продажів налаштовуються під ваш тип бізнесу і допомагають прискорити процес реалізації товарів.

Автоматична підготовка і друк документів

Формуйте кошториси, виставляйте рахунки, друкуйте гарантійні талони і квитанції в один клік. РемОнлайн містить базову добірку шаблонів документів, які ви можете редагувати, видаляти або створювати нові. Після їхнього разового налаштування імена, контакти, суми та інша важлива інформація буде підтягуватися в документи автоматично.

Постановка завдань співробітникам

Створюйте завдання по виїздам на об'єкти для замірів, консультацій, монтажу або доставки готових виробів. Заробляйте більше на додаткових послугах дизайнерів, майстрів і кур'єрів. В РемОнлайн можна:

  • сформувати маршрутні листи;
  • встановити терміни виконання завдань;
  • увімкнути нагадування для відповідальних співробітників;
  • прочитати і залишити коментарі;
  • позначити завдання як виконане.

У найближчому оновленні програми з'явиться календар виїзних робіт.

Складський облік

Оприбутковуйте, списуйте і переміщуйте в кілька кліків: сировину для багетів, фурнітуру, скоби, лаки, фарби та ін. витратні матеріали. Відстежуйте їхнє використання в процесі виконання замовлень та аналізуйте оборотність товарів. Забезпечуйте оптимальні рівні запасів і скорочуйте непотрібні витрати, завдяки чіткому складському обліку в програмі.

Оцінка ефективності бізнесу

Аналізуйте грошовий потік і кількість замовлень на Дашборді керівника. Прибуток по замовленням і від продажів за період, який вас цікавить, можна побачити у звітах з групи "Фінанси", які формуються в один клік. Визначайте найбільш ходові товари і послуги за допомогою РемОнлайн.

РемОнлайн постійно стає кращим

Ми прислухаємося до побажань наших користувачів і постійно робимо програму ще кращою. Як ми вже сказали, в цьому місяці з'явиться розклад виїзних робіт, завдяки чому ви зможете чітко планувати всі виїзди на об'єкти, доставку та інші послуги, що вимагають запису за часом.

Також зовсім скоро у нас з'являться взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками, інвентаризація складу.

Розрахунок вартості робіт і зарплати співробітників

Вартість замовлень

  • налаштування прайсу на всі види робіт і послуг;
  • автоматичний розрахунок вартості замовлень;
  • встановлення оптових і роздрібних цін на товари.

Зарплата співробітників

  • налаштування відсоткових або фіксованих винагород;
  • нарахування зарплат по вашій схемі;
  • мотивація майстрів, менеджерів і кур'єрів.

Керувати багетною майстернею в РемОнлайн зручно і надійно:

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Починати працювати можна одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який легко адаптується під ваш бізнес.
  3. РемОнлайн – це хмарна програма, яка доступна з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: смартфона, планшета, ПК.
  4. Вона інтегрується з популярними сервісами для управління бізнесом, IP-телефонії та SMS-шлюзами.
  5. Ми гарантуємо 100% збереження і безпеку передачі ваших бізнес-даних на сервера.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю допомагають і відповідають на будь-які запитання, пов'язані з функціональністю програми.