Укр

Програма для управління замовленнями

На оформлення замовлень йде забагато часу? Хочете спостерігати за виконанням робіт в своїх майстернях? Необхідно створювати документи на замовлення і вести облік касових операцій?

Керуйте замовленнями за допомогою РемонтОнлайн.

Для розвитку сервісного центру необхідні:

  1. кваліфіковані майстри і менеджери;
  2. ремонтні зали з професійним обладнанням;
  3. гарне місце розташування майстерні;
  4. правильно спланована рекламна кампанія;
  5. і одна річ, без якої просто неможливо обійтися.

Якісне виконання замовлень - основне завдання сервісного центру і, зокрема, його працівників. РемонтОнлайн допомагає оптимізувати і автоматизувати процеси в майстерні:

  1. сформуйте базу клієнтів, заповнюйте довідники, а потім використовуйте їх при створенні нового замовлення;
  2. застосовуйте різні форми для оформлення різнотипних замовлень;
  3. контролюйте виконання робіт за допомогою статусів і хронології подій;
  4. прискорюйте створення документів завдяки шаблонам документів;
  5. реєструйте надходження та витрачання грошових коштів, застосовуючи статті РГК;
  6. відправляйте клієнтам і співробітникам повідомлення, засновані на шаблонах SMS- і email-повідомлень.

Конструюйте форми майбутніх замовлень

Змінюйте назви полів і присвоюйте їм значення за замовчуванням. Приховуйте поля або призначайте їх обов'язковими до заповнення. Вибирайте типи замовлень, для яких мають бути видимими конкретні поля. Створюйте власні поля і реалізуйте будь-які форми замовлень.

Формы разных типов заказов в РемонтОнлайн

Визначайте права співробітників при управлінні замовленнями

Права ролей сотрудников в заказах в РемонтОнлайн

Розмежовуйте можливості співробітників, які відносяться до різних ролей у системі. Налаштуйте права працівників при управлінні замовленнями. Наприклад, дозволяйте:

  1. приймати замовлення;
  2. редагувати інформацію про замовлення;
  3. редагувати роботи і матеріали на замовлення;
  4. редагувати закриті замовлення;
  5. видаляти замовлення;
  6. переміщати замовлення;
  7. змінювати ціну запчастини при ремонті;
  8. бачити інформацію про клієнта.

Автоматизуйте створення замовлень:

  1. Вказуйте реквізити покупця або постачальника, використовуючи віджет клієнта в замовленні. Додайте ім'я, телефон, email і адресу клієнта в один клік.
  2. Вкажіть серійний номер в однойменне поле - додайте бренд і модель пристрою в замовлення.
  3. Додайте роботи, вибираючи їх зі списку довідника робіт, а запчастини - за допомогою зручного віджету вибору запчастини зі складу.
Создание заказа при помощи виджета клиента, справочников в РемонтОнлайн

Керуйте столом замовлень

Стол заказов, бейджи, фильтры заказов, сортировка заказов в РемонтОнлайн

Змінюйте порядок і сортування стовпців. Фільтр замовлення за датами, статусами, типами, виконавцями, менеджерами, клієнтами, а також типами, брендами і моделями ремонтованих пристроїв. Створюйте та зберігайте власні фільтри.

Знаходьте термінові і прострочені замовлення за допомогою відповідних бейджів. Аналогічним чином визначайте замовлення, в яких ви є виконавцем. Використовуйте бейдж "Чекають оплати" для пошуку готових, але ще не закритих замовлень.

Змінюйте статуси замовлень

Використовуйте статуси замовлень, що належать до однієї з шести основних груп: “Нові”, “На виконанні”, “Відкладені”, “Виконані”, “Доставка” и “Закриті”. Вибирайте ролі співробітників, які зможуть встановлювати певні статуси.

Контролюйте виконання робіт, а також переглядайте закриті, прийняті і замовлення що виконуються. Починайте відлік гарантії від дати готовності замовлення і приймайте оплату після його закриття.

Статусы заказа в РемонтОнлайн

Відстежуйте події в таймлайні замовлення

Хронология событий в заказе в РемонтОнлайн

Автоматизуйте друк прийомних квитанцій, товарних чеків і гарантійних талонів. Застосовуйте шаблони документів, створені за допомогою системних змінних. Друкуйте інформацію про відремонтований пристрій, фінансові дані, реквізити клієнтів, а також таблиці робіт і запчастин.

Створіть додаткові поля у формі замовлення - змінні буде згенеровано автоматично. Вказуйте їх в шаблонах, і друкуйте відповідну інформацію в реальних документах.

Друкуйте документи на замовлення

Автоматизуйте друк прийомних квитанцій, товарних чеків і гарантійних талонів. Застосовуйте шаблони документів, створені за допомогою системних змінних. Друкуйте інформацію про відремонтований пристрій, фінансові дані, реквізити клієнтів, а також таблиці робіт і запчастин.

Створіть додаткові поля у формі замовлення - змінні буде згенеровано автоматично. Вказуйте їх в шаблонах і друкуйте відповідну інформацію в реальних документах.

Шаблоны документов и печать документов для заказов в РемонтОнлайн

Сповіщайте клієнтів і співробітників про хід робіт

Оповещения клиентов, менеджеров, исполнителей в РемонтОнлайн

Створюйте шаблони повідомлень за допомогою змінних РемонтОнлайн. Надсилайте SMS- або email-оповіщення при настанні конкретних подій. Повідомляйте клієнтам про створення, готовність і закриття замовлень. Інформуйте співробітників про цілу низку подій:

  1. призначення виконавцем або менеджером в замовленні;
  2. додавання коментаря до замовлення;
  3. зміна статусу замовлення;
  4. переміщення замовлення в іншу майстерню;
  5. зміна менеджера в замовленні.

Використовуйте розумний пошук по замовленнях

Указуйте номери замовлень, назви ремонтованих пристроїв, контакти клієнтів, а також імена виконавців в поле розумного пошуку - знаходити замовлення дуже просто. Привласнюйте замовленням унікальні штрих-коди, і друкуйте їх на документах. Зчитуйте штрих-коди відповідним сканером, і відкривайте замовлення клієнтів.

Умный поиск по заказам в РемонтОнлайн

Здійснюйте грошові операції

Денежные и кассовые операций в РемонтОнлайн

Встановлюйте статус “Закрито”, щоб приймати оплату за замовленнями. Завжди повертайте гроші клієнтам, видаляючи роботи і запчастини в закритих замовленнях.

Фіксуйте касові операції за допомогою статей РГК - знаходьте оплату і повернення в звіті про рух грошових коштів.

Додайте віджет замовлення на свій сайт

Допоможіть клієнту - встановіть віджет РемонтОнлайн на сайті сервісного центру або ремонтної майстерні. Ввівши номер телефону в спеціальну форму, клієнт дізнається статус замовлення.

Виджет заказа в РемонтОнлайн

API - ключ до замовлень

Методы API для заказов в РемонтОнлайн

Використовуйте методи API:

  1. отримайте список призначених для користувача полів компанії;
  2. отримайте доступ до типів замовлень;
  3. отримайте список замовлень компанії;
  4. створіть замовлення в майстерні.

Інтегруйте РемонтОнлайн з будь-яким додатком. Створюйте форми онлайн-заявок на ремонт. Реалізуйте свої ідеї за допомогою API.

РемонтОнлайн - сервіс, який реально допомагає керувати замовленнями:

  1. проектуйте форми для конкретних типів замовлень;
  2. налаштовуйте ролі співробітників - розмежуйте їхні права та можливості;
  3. використовуйте віджет клієнта, віджет вибору запчастин і довідник робіт - автоматизуйте створення замовлень;
  4. налаштовуйте стіл замовлень - змінюйте послідовність і сортування стовпців;
  5. використовуйте можливості розумного пошуку за замовленнями;
  6. знаходьте замовлення, зчитуючи їхні штрих-коди відповідним сканером;
  7. фільтруйте замовлення за допомогою бейджів і ряду інших параметрів;
  8. змінюйте і відстежуйте статуси замовлень;
  9. створюйте шаблони документів і автоматизуйте процес друку;
  10. відправляйте SMS- або email-повідомлення клієнтам, виконавцям і менеджерам.

У вас виникли питання? - Звертайтеся за допомогою до фахівців техпідтримки РемонтОнлайн. Телефонуйте за вказаними нижче номерами і отримуйте детальну консультацію.