Укр

Облік та керування замовленнями

РемОнлайн зводить всі замовлення в єдину базу,

автоматизує їхній облік

Що ви отримуєте з РемОнлайн?

Контроль термінів і виконання замовлень

Грамотний облік товарів і матеріалів по замовленням

Автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

Контроль оплат і заборгованостей по замовленням

Використовуйте програму для управління замовленнями безкоштовно протягом 14 днів!

Чим корисна програма РемОнлайн для обліку та керування замовленнями?

Об'єднайте клієнтів і замовлення в загальну базу

Якщо у вас більше, ніж одна майстерня, сервісний центр або магазин, то в РемОнлайн можна створити загальну базу клієнтів і замовлень.Так вам буде легше побудувати програму лояльності і перевести замовлення до іншої філії в разі потреби.

При цьому ви як і раніше зможете контролювати кількість і виконання замовлень в кожній майстерні окремо.

Налаштуйте шаблони форм замовлень

Прискорте оформлення нових замовлень завдяки готовим шаблонам, в яких можна додавати, видаляти і змінювати місцями поля і заголовки. В замовленнях ви зможете зберігати контакти і всю необхідну інформацію: дати видачі клієнтам, імена виконавців, характеристики виробів, розміри передоплат та ін.

За рахунок цього можна заощадити до 20 хвилин на оформленні кожного нового замовлення.

Визначайте права співробітників при роботі із замовленнями

Розмежовуйте права співробітників в РемОнлайн, щоб визначити хто може:

  • приймати, видаляти і переміщувати замовлення;
  • редагувати в них інформацію;
  • додавати і видаляти запчастини, товари, матеріали, види робіт;
  • змінювати ціни на послуги і товари;
  • бачити інформацію про клієнтів;
  • повторно друкувати фіскальні чеки.

Це дозволить вам уникнути помилок, плутанини і шахрайства з боку підлеглих.

Відстежуйте хід робіт

В РемОнлайн можна повністю відстежувати хід робіт. У Стрічці подій по замовленню відображаються всі пов'язані дії:

  • додавання клієнта;
  • призначення співробітників;
  • додавання робіт, запчастин і матеріалів;
  • створення / видалення документа;
  • відправка повідомлення;
  • здійснення дзвінка;
  • створення завдання для співробітника;
  • зміна статусу замовлення.

Враховуючи історію виконання, поточний статус і наявність основної інформації по замовленню, ви зможете швидко передати його іншому менеджеру в разі форс-мажору.

Використовуйте статуси замовлень

Встановіть черговість статусів замовлень і норми часу для переходу з одного в інший. Так ви зможете відрегулювати загальні терміни виконання замовлень і краще контролювати хід робіт.

На сторінці "Замовлення" і Дашборді керівника статуси відображатимуться у вигляді різнокольорових бейджів:

  • нові;
  • термінові;
  • прострочені;
  • замовлення в роботі;
  • готові, але не оплачені.

До статусів замовлень можна прив'язати SMS-повідомлення для клієнтів і співробітників, щоб інформувати їх про зміни і готовність.

Налаштуйте автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

Повідомляйте співробітникам про зміни у замовленнях і про те, що вони призначені відповідальними за виконання за допомогою e-mail і SMS-повідомлень. Використовуйте SMS-оповіщення клієнтів, щоб:

  • сказати про важливі зміни;
  • повідомити про готовність замовлень і суми до сплати;
  • попросити залишити відгуки і оцінити якість обслуговування.

Рекламні розсилки можна робити за допомогою інтеграції із зовнішніми SMS-шлюзами та вивантаженню бази контактів.

Створіть шаблони документів

В РемОнлайн можна створювати шаблони часто використовуваних документів:

  • приймальних квитанцій;
  • актів виконаних робіт;
  • товарних чеків і платіжних квитанцій;
  • рахунків на оплату;
  • етикеток, цінників тощо.

Використовуйте спеціальні змінні в шаблонах, щоб увімкнути автозаповнення документів і друкувати їх в пару кліків.

Встановіть віджет "Статус замовлення"

Додайте віджет на сайт, щоб зменшити навантаження на менеджерів і дати клієнтам можливість перевіряти поточні статуси замовлень у зручний для них час.

РемОнлайн – сервіс для обліку та управління замовленнями

devices-new-1.png (75 KB)

РемОнлайн спрощує ведення обліку замовлень завдяки корисним функціям і можливостям. З його допомогою можна:

  1. Створити форми для різних типів замовлень.
  2. Налаштувати ролі співробітників, розмежувати їхні права та можливості.
  3. Прискорити пошук запчастин за допомогою електронного складського обліку.
  4. Автоматизувати розрахунок вартості замовлень завдяки електронному прайсу.
  5. Налаштувати таблицю замовлень за рахунок індивідуальних і загальних фільтрів, приховування і перетягування стовпців.
  6. Прискорити пошук замовлень за рахунок використання сканера штрих-кодів.
  7. Швидко сортувати замовлення за допомогою фільтрів і бейджів.
  8. Міняти і відслідковувати статуси замовлень, хронологію подій по ним.
  9. Створювати шаблони документів, автоматизувати процес друку.
  10. Відправляти email і SMS-повідомлення клієнтам і співробітникам.

При цьому, онлайн сервіс не потребує встановлення, чудово працює на мобільних пристроях і в різних браузерах. Щоб почати його використовувати, достатньо зареєструватися і виконати первинне налаштування.

При появі питань зверніться до фахівців зі служби підтримки користувачів – ми з радістю вас проконсультуємо.

Облік та управління замовленнями в програмі РемОнлайн

Як тільки ми починаємо активно працювати з клієнтами стає зрозуміло, що потрібно автоматизувати цей процес. Тому ми шукаємо рішення, яке допоможе систематизувати контакти, зберігати історії взаємодій у зручній формі, використовувати нагадування і вести облік замовлень.

Для цього потрібна програма – достатньо проста, щоб швидко розібратися в розділах, функціях і можливостях. Бажано, щоб вона не "прив'язувала" до одного пристрою і браузеру, інакше як тоді контролювати ситуацію віддалено і розширювати свій бізнес? РемОнлайн відповідає цим вимогам: вона зручна у використанні, має зрозумілий інтерфейс і працює на різних пристроях: смартфонах, планшетах, ПК.

Крім того, в ній можна гнучко налаштовувати права для підлеглих, щоб дати їм потрібний рівень автономності і, в той же час, запобігти шахрайству. За допомогою такого онлайн сервісу вам буде набагато легше:

  • вести облік і керувати замовленнями;
  • оцінювати якість роботи менеджерів;
  • гарантувати дотримання термінів.

Давайте розглянемо докладніше можливості РемОнлайн.

Картки для обліку клієнтів

Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток клієнтів, які можете редагувати, видаляти і створювати. З їхньою допомогою можна швидше заводити нових клієнтів до електронної бази, зберігати і знаходити інформацію про них:

  • імена та контакти;
  • наявність і розміри знижок на товари, матеріали та послуги;
  • історії замовлень, покупок і платежів;
  • пов'язані з ними завдання для співробітників;
  • історії дзвінків і SMS із записами розмов.

Якщо ви згенерували в програмі дисконтну картку, то її номер теж буде зберігатися в картці клієнта. Електронну базу можна розділяти на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб, позначати серед них конфліктних. А завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти конкретного клієнта.

Картки для обліку замовлень

Шаблони карток замовлень, які можна редагувати – це ще одна корисна особливість РемОнлайн. Їх можна повністю налаштувати під себе і свій бізнес. З їхньою допомогою можна швидко фіксувати і зберігати:

  • дати видачі клієнтам;
  • ПІБ виконавців;
  • типи, бренди, індивідуальні характеристики і стан виробів;
  • причини несправностей;
  • види виконуваних робіт з цінами на них;
  • запчастини і матеріали, які використовуються в ремонті;
  • діючі знижки та підсумкові суми до сплати;
  • суми внесених передплат і залишки боргів по замовленням;
  • хронологію дій по замовленням, додані документи і фото.

Маючи доступ до цієї інформації, ви зможете швидко зрозуміти поточну ситуацію і перевести замовлення на інших співробітників або майстерню в разі необхідності.

Як ми будемо керувати термінами замовлень?

Для керування термінами замовлень в РемОнлайн існує система статусів замовлень. За стандартом їх 7:

  • нове;
  • в роботі;
  • на узгодженні;
  • чекає на запчастину;
  • готове (не оплачене);
  • закрите (оплачене);
  • відмова (закрите неуспішно).

Якщо ви виставите їх у правильній послідовності та встановите норми часу для переходу з одного в інший, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення у вашій майстерні. Їхні назви можна змінювати, а ще ви можете створювати додаткові статуси, наприклад з прив'язкою до причин відмов. Тоді ви зможете виводити більш точну статистику за підсумками тижня, місяця або кварталу.

Замовлення в різних статусах виділяються різнокольоровими мітками в загальній таблиці та відображаються у вигляді бейджів у верхній частині сторінки "Замовлення". Такі ж різнокольорові бейджі з позначеннями кількості ви побачите на Дашборді керівника.

Можна увімкнути відображення по одній або одразу всім майстерням. Інформація оновлюється в режимі реального часу, тому вам і відповідальним менеджерам буде зручно керувати замовленнями клієнтів.

Як налаштувати повідомлення клієнтів і співробітників?

Для цього потрібно використовувати шаблони SMS-повідомлень і прив'язати їх до статусів замовлень. Тоді повідомлення відправлятимуться автоматично під час зміни статусів. Наприклад, можна повідомити:

  • майстра про те, що він призначений відповідальним за виконання;
  • майстра про зміну менеджера;
  • менеджера про те, що майстер очікує запчастину;
  • клієнта про те, що замовлення готове.

Крім того, можна налаштовувати повідомлення для співробітників при появі коментарів, змін або нових завдань у замовленні. А клієнтів можна попросити оцінити якість сервісу за допомогою відкладених SMS. Так ваші співробітники не пропустять нічого важливого, а ви – краще зрозумієте своїх клієнтів.

Облік виконаних замовлень і прибутку

Коли всі роботи виконані, залишається тільки перевірити, що було зроблено і скільки ви заробили в цьому місяці. За бажанням, можна обрати довільний проміжок часу. Звіти по створеним, поточним і закритим замовленням формуються в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток за період, який вас цікавить. У звітах по замовленням ви побачите:

  • загальну кількість замовлень за період;
  • яких типів замовлень було більше;
  • хто приймав і видавав вироби клієнтам;
  • суму кожного замовлення і загальну суму виторгу.

А у звіті про прибуток зможете проаналізувати ще й собівартість з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.

Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". З його допомогою ви зможете визначити, які послуги користувалися найбільшим попитом і підкоригувати прайс.

У "Звіті по виконавцям" ви побачите аналогічну інформацію з розбивкою по співробітникам. Вона допоможе визначити, хто з них був продуктивнішим і приніс компанії більше грошей.

Таким чином, ви зможете швидко отримати всю інформацію, необхідну для управлінського обліку. Програма РемОнлайн автоматично зберігає, систематизує її, а потім виводить на її підставі звіти та статистику. Вик

Показати повністю »