Аналізуйте показники в зручному форматі та приймайте ефективні управлінські рішення
Аналітичний блок для ефективних управлінських рішень
Створюйте необмежену кількість графіків в Аналітичному звіті, щоб виявляти несподівані закономірності та знаходити нові точки зростання для бізнесу.
Відстежуйте зміни бізнес-показників за будь-який період в динаміці.
Комбінуйте об'єкти аналізу, метрики та сегменти, щоб побачити дані з різних ракурсів.
Отримайте повну картину діяльності своєї компанії.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Використовуйте аналітичний звіт Аналіз асортименту, щоб розуміти обсяг продажів і популярність товарів, формувати ефективне ціноутворення та привабливий асортимент.
Оцінюйте перспективність товарів і категорій.
Виявляйте закономірності росту та спаду продажів.
Відстежуйте прибуток і розмір знижок в розрізі кожного співробітника.
Що кажуть користувачі про RemOnline
“RemOnline дає нам цінні цифри. Можна відслідкувати роботу всіх майстрів упродовж дня, їхні конкретні дії, які відображаються у звітах сервісу. Це дає змогу визначити, чи варта їхня робота того часу, за який вони беруть гроші.”
Владислав Комарницький
Співвласник
BezProblem
Відстежуйте ключові показники компанії за день на Дашборді керівника, щоб контролювати грошовий потік компанії та завантаженість співробітників.
Аналізуйте середній чек, суму в касах, платежі по замовленням, продажі та повернення в одному вікні браузера.
Контролюйте рейтинг компанії та покращуйте якість обслуговування.
Відстежуйте кількість закритих замовлень і терміни їх виконання.
Почніть користуватися програмою для управлінського обліку безкоштовно протягом тестового періоду!
Досягнення управлінських цілей неможливо без щоденного моніторингу даних. Відстежуйте кількість замовлень, оплат, суму грошей в касах та інші ключові показники будь коли в додатку керівника. RemOnline допомагає миттєво реагувати на будь-яке коливання показників і вчасно коригувати стратегію.
RemOnline зручний для сервісних бізнесів
“Для мене як для керівного директора звітність є головною функцією: я знаю, скільки використовується запчастин і протягом якого часу. Завдяки RemOnline мені не треба вести постійні перерахунки складу. Зараз я роблю їх раз на рік, щоб звіритися, наскільки правильно все працює.”
Влад Кнапиш
Керівний директор BikeNow
З RemOnline оперативна звітність за основними напрямками діяльності компанії завжди під рукою у керівника. Формуйте звіти по замовленнях, складу, дзвінками та іншими показниками за будь зведений період в декілька кліків.
Відстежуйте дані по замовленнях в розрізі локацій і виконавців
Контролюйте ефективність вкладених в маркетинг бюджетів
Тримайте під контролем залишки, товарообіг, списання та закупівлю
Покращуйте клієнтський сервіс і рейтинг компанії
Приймайте оплати за замовлення та продажі, фіксуйте повернення клієнтам і оплачуйте отримані від постачальників товари не покидаючи програми. Відстежуйте рух грошових коштів за статтями та скорочуйте непотрібні витрати. Ведіть баланси з постачальниками та клієнтами, щоб регулювати отсроченную оплату й контролювати заборгованості. Фінансовий управлінський облік в RemOnline допоможе ефективно розпоряджатися грошовими ресурсами, планувати бюджет і уникнути касового розриву.
Скорочуйте зайві витрати й запобігайте касовому розриву
Відстежуйте хто, кому та скільки винен
Приймайте платежі та друкуйте фіскальні чеки
Фіксуйте повернення та робіть виплати не покидаючи програми
Налаштуйте індивідуальний доступ до даних для приймальників, майстрів і менеджерів за допомогою ролей, щоб вони бачили тільки необхідну для роботи інформацію. Стежте за ходом робіт над замовленнями та показники кожного співробітника в звітах, щоб тримати під контролем їх продуктивність.
Програма для управлінського обліку надає можливість гнучкого нарахування заробітної плати по більш ніж 8 сценаріям і розраховує кінцеву суму автоматично. Визначте ставку або відсоток від продажів або виконаних робіт, щоб мотивувати співробітників працювати ще ефективніше.
Індивідуальні правила нарахування та мотивація співробітників
Кількість і загальна сума робіт кожного співробітника за будь-який період
Контроль входу в акаунті та білий список IP-адрес
Індивідуальні права доступу за ролями та моніторинг дій в програмі
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Аналітика в RemOnline дає змогу знайти “проколи” — чи наші, чи продавців, неважливо. Реально допомагає зекономити і час, і кошти. Якби не ці звіти, за останній рік ми б прогоріли щонайменше на 50 тисяч гривень.”
Назарій Михайлюк
Власник Euphoria
RemOnline робить управління бізнесом системним і передбачуваним!
Генеруйте більше 20 звітів по складу, клієнтам, замовленням або фінансам в кілька кліків
Збирайте, систематизуйте та аналізуйте дані компанії за будь-який період
Відстежуйте ключові бізнес-показники в зручному форматі
Контролюйте ефективність компанії з будь-якого пристрою та місця
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
200+ корисних сервісів в одному вікні браузера
Регулярні оновлення, за які вам не треба доплачувати
Безпека передачі та зберігання бізнес-даних
Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс і старт за кілька днів
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Мені як керівнику зручно відстежувати показники бізнесу за допомогою звітності у RemOnline.”
Вероніка Лященко
Виконавчий директор
Водовір
Управлінський облік — це процес аналізу та інтерпретації даних компанії її керуючими (менеджерами або власниками) для прийняття ефективних управлінських рішень, які ведуть до розвитку бізнесу та досягнення бізнес-цілей. Простими словами управлінський облік, це коли керівник регулярно переглядає звіти щодо діяльності компанії та вирішує, які сфери потрібно покращити, куди вкласти більше грошей, а де навпаки скоротити фінансування, щоб збільшити прибутковість та забезпечити зростання бізнесу.
До управлінського обліку належить дані про всі напрямки діяльності компанії: фінансів, клієнтів, замовлень, співробітників, складу та інших сфер, які визначає бізнес-ніша. Це не складно, якщо вносити дані в систему обліку, яка допоможе їх систематизувати і відтворює в зручному форматі. Управлінський облік також допомагає робити закупівлі за кількома проектами одразу та розуміти обсяг постійних витрат компанії.
Для автоматизації управлінського обліку краще використовувати CRM-систему: це зручно, ефективно та швидко. При виборі програми зверніть увагу на хмарні рішення із простим інтерфейсом, можливостями для інтеграції та автоматизацією типових завдань. Так ви отримаєте доступ до звітів звідки завгодно, зможете обійтися без придбання додаткового обладнання, розраховувати на регулярні оновлення та допомогу кваліфікованої служби підтримки.
Бухгалтерський облік - це відображення господарської діяльності підприємства. Управлінський облік допомагає виявити “сліпі плями” у бізнес-процесах та:
На те облік і "управлінський", що призначений для управлінців компанії - директорів, менеджерів та керівників. Завдяки управлінського обліку вони зможуть аналізувати ключові показники роботи компанії та відстежувати динаміку їх змін, стежити за статтями витрат, відображенням лімітів та багато іншого.