Керування проектами і дедлайнами
Ретельний складський облік
Інтеграція зі сторонніми сервісами
Просте управління персоналом
Контроль ефективності команди
Зручний мобільний додаток
Відстеження грошових потоків
Детальна аналітика та звіти
Захист від витоку даних і крадіжок
Подивіться, як це змінить вашу компанію
Замовте демо на зручний час — ми дізнаємось ваші потреби, покажемо, як усе налаштувати і перенести дані.
В RemOnline ви можете відстежувати процеси, повʼязані з замовленнями та іншою діяльністю компанії, забезпечувати оптимальне планування ресурсів підприємства. Все в одній ERP системі, якою можна користуватися з ноутбука, планшета і смартфона.
Ведіть облік замовлень, щоб контролювати їхні статуси і швидкість виконання.
Користуйтесь Планувальником, щоб синхронізувати виконання замовлень з графіками роботи виконавців.
Призначайте завдання, відповідальних осіб і встановлюйте дедлайни.
“Якщо обіцяли клієнту до 12 години, то до цього часу його пристрій має бути відремонтовано. Все, що допомагає контролювати процеси та дотримуватися термінів, я вважаю найголовнішим в RemOnline.”
Мобільний додаток для бізнесу RemOnline допоможе працівникам керувати замовленнями, коригувати дані робочих процесів, додавати фото і коментарі. Виїзні співробітники зможуть просто у смартфоні переглядати інформацію щодо замовлення та передавати її в офіс, дізнаватись контакти і адресу клієнта.
Оплати у LiqPay або RO Pay
Сканування штрих-кодів
АІ-розпізнавання товарів
Виробничі компанії
Сервісні центри
Роздрібна торгівля та eCommerce
Будівництво та ремонт нерухомості
Логістика та дистрибуція
Медицина та фармацевтика
Нарощуйте прибутки, уникаючи неочікуваних витрат і касових розривів. ERP система RemOnline допоможе контролювати фінанси без зайвого стресу.
Стежте за витратами, щоб виявити недоціальні та оптимізувати бюджети.
Підключіть пРРО Checkbox або Вчасно.Каса, щоб фіскалізувати оплати і надсилати клієнтам фіскальні чеки.
“RemOnline дає розуміння, наскільки рентабельний бізнес, де треба зменшити витрати, де збільшити націнку, змінити щось у нарахуваннях за роботи та запчастини.”
Хочеться, щоб робота була максимально продуктивною, працьовиті співробітники мали справедливу мотивацію, а кожна робоча година перебувала під контролем? Користуйтесь ERP-системою RemOnline для управління персоналом і перетворюйте свої «хочу» на «можу».
Формування графіків роботи
Автонарахування зарплати
Налаштування ролей та доступів
Досі вагаєтесь?
Отримайте пробний доступ і спробуйте все безкоштовно. Жодних банківських карток та прихованих платежів.
Забудьте про затримки, нестачі та крадіжки на складі. ERP система для бізнесу з функцією складського обліку дозволяє контролювати залишки в режимі реального часу з будь-якої точки світу.
Враховуйте закупівельну вартість кожної партії, щоб не втрачати гроші.
Друкуйте наліпки зі штрих-кодами та відстежуйте всі товари на складі.
Створюйте набори товарів і послуг з точним контролем ціноутворення.
Встановіть мінімальні залишки, аби вчасно закуповувати товари.
“Головною метою впровадження RemOnline була автоматизація підрахунків інвентарю. Адже зекономлений час — це більше відремонтованого транспорту в місті, а чим більше його в місті, тим більше прибутків.”
Щоб розуміти поточне становище і тенденції в бізнесі, приймати своєчасні та раціональні рішення, потрібно вести управлінський облік. ERP-система RemOnline має це десятки видів звітів з систематизацією та аналізом даних у зручному для вас форматі.
Аналітичний звіт допоможе відстежувати зміни, виявляти слабкі місця і точки зростання.
Звіти за замовленнями дозволять відстежувати дані в розрізі локацій, виконавців, товарів та послуг.
Аналіз асортименту дасть розуміння популярності та рентабельності товарів, щоб оптимізувати закупівлі.
Дашборд керівника відобразить ключові показники за день: замовлення, продажі та баланс коштів на касах.
Щоб контролювати бізнес 24/7, бачити всі ключові показники на одному екрані та швидко реагувати на зміни, завантажуйте мобільний додаток для керівників RemOnline Дашборд. ERP-система в застосунку дозволяє моніторити поточні дані, відстежувати прибутковість бізнесу і перевіряти доброчесність співробітників.
Кількість і вартість замовлень
Виручка і прибуток за день
Перегляд відгуків клієнтів
Залишились запитання?
Замовте демо — ми розповімо вам більше про систему і покажемо, як швидко налаштувати її під вашу компанію.
ERP-система RemOnline — це підтримка, яку оцінили понад 160 тисяч компаній з усього світу.
Знайдіть відповіді на поширені запитання щодо роботи системи у Базі знань.
Також ви завжди можете звернутись до кваліфікованої служби підтримки.
Якщо ми щось забули, регулярні оновлення допоможуть це виправити.
“Менш ніж за тиждень я змогла повністю налаштувати RemOnline на першу клініку. Є менеджер, який відповідає «тут і зараз», не за скриптами, і завжди зі мною на зв 'язку.”
Відповіді на поширені запитання
ERP система – це система для управління бізнесом, яка об’єднує фінанси, склад, продажі, персонал, логістику та інші процеси в єдиному інтерфейсі. ERP автоматизує бізнес-процеси, обʼєднує дані всіх відділів, контролює фінанси та оптимізує планування ресурсів підприємства.
CRM — це система для роботи з клієнтами (контакти, звернення, замовлення, продажі, комунікація, сервіс). ERP система більш комплексна і керує всіма ресурсами компанії та може включати фінанси, склад, HR, аналітику, менеджемент проектів та, власне, СRM.
ERP підходить для компаній різних масштабів та галузей, проте найкраще працює в середньому та великому бізнесі. Систему зазвичай використовують у торгівлі, виробництві, сервісних та логістичних компаніях.
Зверніть увагу на наявність і відповідність вашим бізнес-процесам можливостей та модулів системи, інтеграції та сумісність з різними гаджетами, простоту використання, вартість і модель оплати, а також підтримку постачальника.
Типова ERP-система включає три основні рівні:
Так, система підтримує інтеграції з платіжними та фіскальними сервісами, маркетплейсами, месенджерами та соцмережами (Instagram, Telegram, Viber, Facebook), ІР-телефонією та SMS.