Спрощує облік та управління у сервісному центрі
Ремонт мобільних телефонів
Ремонт побутової техніки
Ремонт велосипедів
Ювелірні майстерні
Ремонт комп’ютерів та ноутбуків
Ремонт принтерів
Ремонт і заправка картриджів
Майстерні з ремонту годинників
Ремонт електроінструментів
Ремонт генераторів і бензоінструменту
Збірка та сервіс майнінгових ферм
Ремонт музичних інструментів
Ключова особливість RemOnline у тому, що вона економить час завдяки автоматизації, супроводжуючи обробку замовлення на кожному етапі. Програма підходить як для однієї точки, так і для мережі сервісних центрів.
Тип замовлення за замовчуванням та окремі ланцюжки статусів для різних локацій
Контроль термінів виконання замовлень за допомогою статусів
Стрічка подій з історією проведених робіт і призначення відповідальних
Розмежування клієнтів та платників у замовленнях, щоб виставляти рахунки для корпоративних клієнтів
Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше лідів, а у яких вище конверсія й аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями. Все це допоможе постійно розширювати клієнтську базу, підвищувати задоволеність клієнтів та не зливати бюджет на неефективні канали залучення.
Збирайте контакти в одному місці та підвищуйте утримання клієнтів за допомогою платформи «все в одному» RemOnline:
Керуйте спілкуванням з потенційними клієнтами з Telegram, Viber, Facebook Messenger та Instagram Direct в CRM для месенджерів та соцмереж
Налаштовуйте індивідуальні знижки та зберігайте історію обслуговування кожного клієнта
Сповіщення через WhatsApp, SMS або електронною поштою про зміни статусу замовлення, приїзд кур’єра та акції
Профіль клієнта та дані замовлення під час вхідного виклику
“Нашій команді дуже сподобалася функція автоматичного визначення пристрою: вводиш IMEI — й одразу підтягується апарат. Це дуже кльова штука.”
Петро Гук
Засновник і директор
Балакун
Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також RemOnline дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії.
Тип замовлення за замовчуванням та окремі ланцюжки статусів для різних локацій
Планування замовлень на дні та тижні вперед
Контроль якості виїзних робіт за допомогою відгуків
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Програма підходить для сервісних центрів в незалежності від того, дохідна це частина вашого бізнесу або додаткова. RemOnline дозволяє заробляти не тільки на продажах або послугах, але й успішно об'єднати обидва ці напрямки.
Фіксуйте заявки з онлайн-ресурсів і продавайте товари офлайн з наявності на складі, аби підвищити оборотність і свій дохід.
Попередньо встановлені довідники послуг і картки товарів, які можна налаштувати
Синхронізація продажів і замовлень зі складом
Необмежена кількість кас для різних джерел прибутку
Управління ціноутворенням
RemOnline зручний для сервісних бізнесів
“Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.”
Дмитро Косован
Власник
EiS Serwis
Тримайте руку на пульсі фінансового становища свого сервісного центру. Контролюйте фінанси в програмі для сервісного центру, аби планувати бюджет, запобігти касовому розриву та збільшувати прибутковість бізнесу.
Інтеграція з онлайн-касами, прийом і фіскалізація платежів, друк фіскальних чеків
Фіксація повернень і виплати коштів клієнтам не покидаючи програми
Контроль руху грошових коштів за статтями та скорочення зайвих витрат
Взаєморозрахунки з клієнтами, постачальниками та контроль заборгованостей
Аналізуйте товари за допомогою звіту "Аналіз асортименту", керуйте ціноутворенням і позбавляйтеся від нерентабельних позицій. Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе в кілька разів збільшити оборотність товару. Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбуткувати та вивантажувати товар за все в кілька кліків
Ведіть облік виробів клієнтів у програмі, аби відстежувати історію ремонту та убезпечити шляхом передачі на відповідальне зберігання
Визначайте найбільш затребувані товари та запчастини, позбавляйтеся від нерентабельних позицій та формуйте привабливий асортимент
Переміщайте між складами, оприбутковуйте та списуйте товар в кілька кліків, проводьте повні або часткові інвентаризації та економте час
Відстежуйте наявність товарів на складі та визначайте мінімальний залишок кожної товарної одиниці, аби робити закупівлі вчасно
Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу завдяки інтеграції з маркетплейсами, аби в кілька разів збільшити оборотність товару
Залишайтеся ефективними, де б не перебували, завдяки RemOnline!
Програма управління сервісним центром допомагає контролювати і систематизувати бізнес завдяки розгорнутій системі звітності. RemOnline генерує важливі користувацькі звіти про стан складу та замовлень, фінансові звіти для вас або для замовника за кілька кліків. Також у програмі ви зможете відстежувати аналітику за окремими локаціями.
Більше 20 видів звітів про стан складу, замовлень і фінансів за будь-який період в декілька кліків
Бізнес-дані в зручному форматі діаграм і трендів на Аналітичному звіті
Контроль ефективності рекламних кампаній та оптимізація маркетингового бюджету
Програма для сервісних центрів і ремонтних майстерень допоможе налагодити ефективну роботу та мотивувати приймальників і менеджерів з урахуванням бізнес цілей компанії.
Налаштуйте автоматичне нарахування зарплати, бонусів та премій аби мотивувати співробітників
Надсилайте автоматичні нагадування про призначення на замовлення або зміни його статусу
Контролюйте ефективність кожного співробітника за допомогою звітності, щоб виявляти та вчасно коригувати слабкі місця
Відстежуйте залишки запчастин у розрізі кожного інженера
RemOnline робить управління бізнесом системним та передбачуваним!
Мобільний додаток RemOnline Директор дозволяє керувати компанією зі смартфона звідки завгодно
Відстежуйте в реальному часі ключові показники за день і зведення за будь-який період
Контролюйте стан кас і відгуки клієнтів
Швидко зв'язуйтеся зі співробітниками не покидаючи додатку
Підсильте безпеку облікового запису за допомогою двофакторної аутентифікації
Мобільний додаток для майстрів по ремонту RemOnline Замовлення допомагає співробітникам ефективно працювати із замовленнями незалежно від місця розташування.
Прикріплюйте до замовлень зображення та файли
Залишайте приватні та публічні коментарі
Переглядайте стрічку подій та всю інформацію по замовленню
Переглядайте плитку замовлень та швидко знаходьте потрібне
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Керуйте сервісним центром в дорозі, з мобільного, і просто всюди, де є інтернет.
Безліч інструментів crm для ремонту телефонів у зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами допоможуть комплексно автоматизувати бізнес.
Вам більше не треба піклуватися про обслуговування програми та залучення сторонніх фахівців: наша команда служби підтримки завжди готова відповісти на запитання, пов'язані з функціоналом програми.
Ми випускаємо постійні оновлення, за які вам не потрібно додатково платити.
Ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, великій Базі знань та корисним роликам на нашому YouTube-каналі.
Ще не користуєтеся RemOnline?
Саме час це виправити
Питання та відповіді
В надії заощадити керівники часто не звертають увагу на розширені можливості, які може відкрити програма для сервісних центрів. Не кажучи вже про загрозу безпеці даних та інші небезпеки, до яких може призвести використання безкоштовних систем.
Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при відповідальному виборі якого ви зможете збільшити прибутковість своєї компанії. Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру сервісного центру. RemOnline, наприклад, надає до 14 днів тестового періоду, протягом яких ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вашому бізнесу, та вибрати відповідний тарифний план.
Для успішного управління даними сервісного центра важливо знайти інструмент, який допоможе вам організувати процеси, керувати комунікацією з клієнтами та підтримувати порядок у замовленнях на сервісні послуги. Зазвичай подібні функції мають програми, які зберігають дані в хмарі, через що вони доступні з будь-якого місця і пристрою.
Обрана вами програма для сервісного центру повинна вирішувати наступні адміністративні завдання:
Створення власної програми обліку можуть собі дозволити високорентабельні сервісні центри з великим оборотом. Розробка власного рішення потребує вкладень грошей та часу, навичок проектного менеджменту і більше залежить від розробників, ніж від керівників. Саме тому для малих та середніх сервісних центрів вигідніше скористатися готовим рішенням, яке забезпечуватиме можливість управління та автоматизації процесів. Крім того, успіх приходить тоді, коли кожен займається своєю справою. Для керівників — це управління компанією та контроль ефективності її діяльності, а не комунікація з розробниками та складання, зміна та контроль виконання технічного завдання.
RemOnline – це сучасна програма, спеціально розроблена для малого бізнесу у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Тому ви можете бути впевнені, що її можливості відповідатимуть потребам вашого бізнесу. До того ж, крім програми, RemOnline надає безкоштовні мобільні програми для користувачів, завдяки яким доступ до даних можна отримати зі смартфона.
RemOnline — це гнучке рішення, яке спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру та типу:
Програма по ремонту телефонів покращує надання послуг, допомагає зібрати заявки на ремонт в одному місці, створити перелік та розрахувати собівартість наданих послуг, спростити управління сервісним центром та покращити його діяльність.