Автоматизація магазину одягу та взуття в RemOnline — це просто
Підтримка торгового
обладнання
Управління залишками
та друк цінників
Інтеграція
з маркетплейсами
Контроль кас і показників
з мобільного
Проведіть облік магазину одягу впродовж 14-денної безкоштовної пробної версії
Програма для магазину одягу допоможе ефективно вести торгівлю
За допомогою програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами збирайте заявки та контакти покупців, сповіщуйте їх про акції, налаштовуйте індивідуальні знижки та збирайте відгуки, аби покращити рівень обслуговування клієнтів та їх лояльність.
Об'єднайте торгове обладнання в єдину систему, щоб оформляти продажі швидко та ефективно. Додавайте товари в замовлення за допомогою сканеру штрих-кодів, приймайте платежі в касу, друкуйте фіскальні чеки та цінники для магазину одягу не змінюючи вкладки браузера.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Продажі починаються зі складу. Ведіть складський облік в RemOnline, аби забезпечити постійну наявність потрібних товарів і порядок на полицях, швидше оформлювати продажі та керувати цінами:
Широкий асортиментний ряд? Заощаджуйте час завдяки груповим діям з товарами. Виділіть одну або кілька позицій, щоб зробити бажану дію за кілька секунд:
RemOnline допоможе покращити продажі в взуттєвому магазині. Збільшуйте товарообіг за допомогою онлайн-торгівлі на маркетплейсах PROM та ROZETKA. А звіт Аналіз асортименту допоможе виявляти популярні у клієнтів товари, сформувати привабливий асортимент і не заморожувати бюджет на складі.
Дізнайтесь, що може RemOnline
RemOnline спрощує управління магазином одягу та взуття
Керуйте платежами, заборгованостями та бюджетом, аби скоротити непотрібні витрати й уникнути касового розриву:
Мотивуйте співробітників продавати більше за допомогою гнучких сценаріїв нарахування зарплати. А налаштування прав доступу убезпечить вас від крадіжки даних і грошей:
Контролюйте свій магазин, де б не знаходилися, завдяки мобільному додатку RemOnline Директор:
Формуйте необмежену кількість діаграм і трендів за даними продажів на Аналітичному звіті, щоб миттєво реагувати на будь-які коливання показників і вчасно ухвалювати правильні управлінські рішення:
Керуйте продажами та збільшуйте прибуток разом з RemOnline!
Протестуйте всі функції протягом безкоштовного тестового періоду
Програма підходить для обліку одного магазину одягу або торгової мережі
|
Автоматизуйте магазин одягу та взуття за 4 кроки:
Зареєструйтесь та починайте роботу! RemOnline не треба завантажувати та встановлювати
Додайте співробітників,
надайте їм права доступу
і налаштуйте зарплату
Створіть продаж або замовлення, прийміть оплату й отримайте перший прибуток
Вводіть операції в програму, щоб аналізувати дані, покращувати показники та заробляти більше
Виникли питання? Пишіть в службу підтримки. Ми завжди на зв'язку.
Популярні запитання та відповіді
Програмне забезпечення для інвентаризації в магазині одягу та взуття — це інструмент, який допомагає в управлінні товарними запасами. Воно дає змогу вести облік наявності товарів, відстежувати рух товарів від поставки до продажу, контролювати кількість і розташування товарів на полицях, сприяє плануванню закупівель та оптимізації запасів.
Такі програми можуть охоплювати деякі розширені функції, наприклад сканування штрих-кодів або RFID-міток для швидкого і точного введення даних, створення звітів, автоматизацію процесів поповнення запасів, аналіз продажів та інші інструменти, спрямовані на оптимізацію управління запасами роздрібних магазинів. Зручний користувацький інтерфейс також належить до ключових особливостей такої програми.
Управління взаємовідносинами з клієнтами має на меті передусім підвищення задоволеності клієнтів. Що щасливіші клієнти — то більші продажі. Крім того, залученню клієнтів у підприємствах роздрібної торгівлі сприяє створення персоналізованих програм лояльності, надання постійним покупцям спеціальних пропозицій, допомога в доборі товару та зручний обмін/повернення. А аналіз попиту та прогнозування потреб споживачів стане в пригоді для оптимізації асортименту та ефективного управління запасами.
Залучення соціальних медіа в ході управління клієнтами в індустрії роздрібної торгівлі спрямоване на те, щоб розширювати взаємодію з аудиторією. Таким чином можна вивчати поведінку клієнтів, їхні потреби та наміри. Ба більше, в процесі активної комунікації відгуки клієнтів у соцмережах стають для магазину джерелом натхнення для вдосконалення загальної стратегії спілкування з клієнтами. Поширення рекламних оголошень, анонсів акцій, конкурсів, повідомлення про оновлення асортименту чи появу нових продуктів через соціальні мережі допомагає залучати нових клієнтів, підвищувати впізнаваність бренду тощо.
У магазинів одягу та взуття є зручні можливості перехресних продажів. Так, у відповідь на запити клієнтів щодо добору одягу співробітник може запропонувати додаткові товари, які разом комбінуються як один набір. Ще спробуйте заохочувати покупців купувати додаткові аксесуари до вже обраних товарів. Або м’яко підштовхнути і до купівлі схожого, але дорожчого товару. Якщо клієнт придбає товарів на певну суму або конкретну кількість позицій, то це також сприяє збільшенню клієнтської бази та продажів і надання знижок на додаткові покупки. У будь-якому разі спільні риси кожного з цих підходів — це допомога у виборі, турбота про потреби клієнтів, та стимулювання їх до додаткових покупок.
Платформа управління взаємовідносинами з клієнтами RemOnline надає такі основні функції: