РемОнлайн — це програма для будівельного магазину,
яка допоможе збільшити прибуток


integration.svg (1 KB)

200+ інтеграцій
з корисними сервісами


reporting.svg (3 KB)

Аналітика та зростання продажів


support.svg (3 KB)

Безкоштовна
служба підтримки


save.svg (4 KB)

Швидкий старт за 19 хвилин



Тестуйте програму для магазину сантехніки до 14 днів безкоштовно



Автоматизація будівельного магазину з РемОнлайн відкриває нові можливості

Керуйте товарами будівельного магазину

Ведіть облік товару в програмі: групуйте товари, оприбутковуйте на склад, налаштовуйте ціни, контролюйте термін придатності та місцезнаходження кожної позиції. Автоматизуйте облік будівельних матеріалів у РемОнлайн, аби керувати товарами ефективно:

  • справедливе налаштування цін з урахуванням маржі
  • облік великогабаритних товарів у магазині та за його межами
  • уцінка товару з обмеженим терміном придатності
  • штрихкодування та контроль переміщень

Організуйте склад будматеріалів

Стан складу впливає на швидкість формування замовлень та успішність торгівлі будівельними матеріалами. Ведіть складський облік у РемОнлайн, аби сформувати склад, який принесе прибуток:

Автоматизуйте послуги магазину будівельних матеріалів

Продаж будівельних товарів вимагає додаткових робіт, таких як пакування, транспортування, порізка або доставка. Використовуйте готові довідники послуг, аби за потреби додавати їх у замовлення та підвищувати середній чек:

  • автоматичний розрахунок суми покупок з урахуванням доданих матеріалів і послуг
  • швидкий друк етикеток, цінників та чеків 
  • аналіз популярності послуг і розвиток прибуткових напрямків
  • організація доставки будівельних матеріалів і маршрутний лист

Залучайте та утримуйте клієнтів

Немає клієнтів — немає продажів. РемОнлайн допомагає ефективно працювати з клієнтами на всіх етапах від залучення до повторного візиту:

Продавайте товари на інтернет-майданчиках

Онлайн-торгівля оздоблювальними матеріалами може стати додатковим джерелом прибутку для офлайн магазину. РемОнлайн спрощує продаж в інтернеті:

Контролюйте та мотивируйте співробітників

Платіть за ту роботу, яку співробітники дійсно виконують, мотивуйте їх продавати більше та відстежуйте ефективність кожного менеджера і продавця за допомогою РемОнлайн:

Спростіть фінансовий облік

Ви не зможете оцінити рентабельність будівельного магазину без чіткого фінансового обліку. Проводьте фінансові операції через РемОнлайн, а програма автоматично зведе показники і надасть їх у зручному форматі:

  • звіт РГК з розбивкою за статтями доходів і витрат
  • взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами
  • звіти по касах, прибутках, зарплатах співробітників у кілька кліків

Керуйте магазином будматеріалів з мобільного додатку

Залишайтеся на зв'язку зі співробітниками, де б не знаходилися, та контролюйте продуктивність магазину з будь-якої точки світу за допомогою додатку РО Директор:

  • кількість продажів, створених і закритих замовлень
  • контроль стану кас
  • показники в режимі реального часу та зведення за будь-який період
  • швидкий зв'язок зі співробітниками



Автоматизуйте магазин будівельних та оздоблювальних матеріалів за 3 кроки


registration.svg (3 KB)

Зареєструйтеся та починайте роботу. Не потрібно нічого завантажувати, встановлювати або звертатися до програмістів

base.svg (3 KB)

Додайте співробітників і налаштуйте права доступу, аби розвивати магазин ефективніше


cash.svg (3 KB)

Оприбуткуйте товари на склад, зробіть перший продаж та прийміть оплату





Всього 3 кроки відкривають нескінченні можливості автоматизації.
Зробіть перший вже зараз, аби розвивати магазин і збільшувати прибуток!

Популярні запитання та відповіді

Як оптимізувати та автоматизувати свій магазин?

faq_arrow

Оптимізація бізнес-процесів магазину відбувається за допомогою спеціальної програми для автоматизації магазину. Вона забезпечує виконання рутинних завдань, звільняючи від них співробітників, що дозволяє їм працювати більше та продуктивніше. Крім цього, впровадження програми дозволяє скоротити зайві витрати, зрозуміти, як працює бізнес зараз і що потрібно для його зростання в майбутньому.

Що таке програма обліку для магазину будматеріалів?

faq_arrow

Це програма, яка допомагає вести облік товарів, клієнтів та фінансів магазину, а також автоматизувати бізнес процеси, такі як: друк документів, розрахунок вартості замовлень та зарплат співробітників, комунікацію з клієнтами та інші. Крім цього, РемОнлайн має інші корисні функції для магазину: облік часу співробітників, контроль доступу до даних, аналіз продажів та інших показників магазину, контроль руху коштів і не тільки. Всі ці можливості дозволяють комплексно керувати магазином, позбутися крадіжок та нестач, а також збільшити прибутковість магазину будматеріалів.

Як зробити звіти та аналіз магазину будматеріалів?

faq_arrow

У РемОнлайн ви можете генерувати звіти з усіх напрямків діяльності бізнесу (клієнтам, співробітникам, товарам, фінансам та ін.) за будь-який період у декілька секунд. Також у програмі є можливість побудови графіків за ключовими показниками бізнесу, що спрощує аналіз магазину та дозволить приймати ефективні управлінські рішення його керівникам.

Читайте також
Довіряй, але перевіряй: прості способи перевірки контрагентів

Довіряй, але перевіряй: прості способи перевірки контрагентів

0
П'ятничнаФіча №18:

#П'ятничнаФіча №18: "Товари, що потребують закупівлі" на основі...

0
П'ятничнаФіча №11: Як вказати кілька виконаців в одному замовленні

#П'ятничнаФіча №11: Як вказати кілька виконаців в одному замовленні

0
  1. РемОнлайн
  2. Програма для магазину будівельних матеріалів