Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Перетворюємо клієнта в прихильника

^ Перетворюємо клієнта в прихильника

Превращение клиента в фаната компании

Прихильник - справжня мрія і реальна мета будь-якого підприємця. Якщо середньостатистичний клієнт купує Ваш товар або послугу всього лише кілька разів, то прихильник робить це регулярно. Маючи можливість, він навіть розхвалює Вашу компанію перед своїми близькими, друзями і знайомими, чим забезпечує безкоштовну і ефективну рекламу.

Перетворення клієнта в прихильника - завдання складне, але цілком здійсненне. У цій статті я опишу методи і прийоми, які допоможуть Вам отримати найбільш лояльних клієнтів і створити своєрідну «армію фанатів». Поїхали!

  1. Знання — сила.

    Щоб з клієнта зробити прихильника, по-перше, необхідно цікавитися його особистим життям і мати певну приватну інформацію. Для її отримання раджу проводити опитування, пропонувати заповнити анкету за різні винагороди або просити вказувати певні дані при реєстрації на сайті. Стане в нагоді абсолютно все: наявність у людини домашніх тварин, дата народження дружини і її дівоче прізвище, улюблене хобі і так далі. Маючи в своєму розпорядженні інформацією, Ви, припустимо, зможете привітати клієнта з Днем народження його дружини і надати подарунковий сертифікат або знижку.

    Прихильник - це клієнт, який максимально задоволений роботою компанії. Чим більше Ви знаєте про своїх клієнтів, тим легше дістати їх увагу. Примусьте людину відчувати позитивні емоції кожен раз, коли він буде згадувати про відвідування Вашої майстерні.

Обладание личной информации клиента

  1. Клієнт завжди правий.

    При виникненні спірних або конфліктних ситуацій, якщо вони сталися з вини компанії, ні в якому разі не доводьте свою правоту. Відразу ж станьте на бік клієнта, адже боротьба в даному випадку - це лише перешкода на шляху до Вашої мети. Наприклад, якщо клієнт звернувся зі скаргою на несправну роботу ноутбука, який він недавно забрав з майстерні, переконайте його в тому, що виправите помилку в найкоротші терміни, і зробіть це якомога швидше. Пам'ятайте, що клієнт стане прихильником тільки в тому випадку, якщо буде задоволений кожним аспектом роботи Вашої компанії.

Клиент всегда прав

  1. Особливе ставлення.

    Клієнт повинен захотіти стати Вашим фанатом, а для цього потрібно показати йому очевидні вигоди такої «трансформації». Наприклад, можна створити своєрідний клуб прихильників. Кожен, хто потрапить або вступить в нього, отримає особливі переваги, серед яких: виконання замовлень позачергово, знижка на товари або послуги.

    Головна відмінність від подібної рекомендації, залишеної мною в минулій статті, полягає в створенні умов, недоступних звичайним клієнтам. Прихильники є для Вас бажаними гостями, і Ви повинні демонструвати це якомога переконливіше.

Особое отношение к клиентам

  1. Довічна гарантія.

    Досить ефективний прийом, часто використовуваний для трансформації клієнта в прихильника, - право повернути гроші за товар або обміняти його на новий в будь-який час після здійснення покупки. Наприклад, можна запропонувати клієнтові придбати який-небудь пристрій і повідомити про можливість повного повернення грошей у разі, якщо людину не влаштує покупка.

    Відмінність від аналогічної поради, даної мною в попередній статті «Перетворюємо покупця в клієнта», полягає в наданні клієнту принципово нових умов співпраці. Вся суть цього методу в тому, що Ви значно підвищуєте довіру до себе і компанії. А чим більше клієнт в Вас впевнений, тим вище його лояльність.

Пожизненная гарантия на товары и услуги

Як я і говорив раніше, перетворення клієнта в прихильника - дуже складний і трудомісткий процес, а універсальних хитрощів і прийомів, які гарантують успіх, не існує. Важливо завжди пам'ятати, що прихильник - це клієнт, якого все в Вашій компанії задовольняє на 100%, який просто не бачить сенсу йти куди-небудь ще. Відштовхуйтеся від цього, дотримуйтесь вказівок, поданих у статті рекомендацій, і Ви обов'язково досягнете своєї мети - обзаведетеся справжніми фанатами, мрією будь-якого бізнесмена!

Як завжди, буду радий Вашим коментарям, а також побажанням щодо майбутніх статей. Дякую за увагу!

comments powered by Disqus