3 хвилини

Форма ведення обліку товарних запасів

Ведення обліку товарних запасів викликає масу складностей. Більшість підприємців різних категорій вважають це ресурсозатратною задачею, яка тільки гальмує бізнес-процеси. З цим можна одночасно погодитись і заперечити.



Правда полягає в тому, що підприємець навіть не підозрює, що вже веде товарно-складський облік в тій чи іншій формі. Вам потрібно знати скільки товару конкретного виду залишилось на складі? Або, наприклад, власнику сервісного центру важливо контролювати кількість нових запчастин для певних робіт? Звичайно, і навіть більше – кожен серйозний підприємець так чи інакше моніторить залишки продукції в своєму бізнесі. Тому краще одразу обрати форми ведення обліку товарних запасів.

Загалом плутанина навколо цього поняття виникає після того, як людина ознайомиться з самим процесом. Облік товарних залишків в ручному режимі не викликає ніякого захвату навіть у досвідчених бухгалтерів. Чи зміниться ситуація, якщо принести в цю рутину сучасний підхід у вигляді автоматизації. Так, і саме такий метод пропонує RemOnline.

Поговоримо про основу: що таке товарний облік і для чого він потрібен?

Облік товарних запасів – це процедура, під час якої відповідальна особа веде моніторинг надходжень і витрат продукції на основі первинних документів. Говорячи простіше, ви фізично описуєте скільки продукції поступило, а скільки було витрачено в ході діяльності.

Для виконання даної операції передбачена форма обліку товарних запасів. В ній вказується наступна інформація:

  • скільки одиниць продукції надійшло та вибуло;
  • продані товари без РРО;
  • переміщені одиниці;
  • списана продукція;
  • повернуті до постачальника.

Даний тип обліку введений з однією метою – зменшення фактору тіньової економіки. Наприклад, продаж товару прямо з коробок постачальника. Прикладів так званого «обходу» можна навести багато. Прозорий облік призваний покласти край подібним схемам.

Хто повинен вести облік товарних запасів?

Спочатку варто пригадати, що всі підприємці зі спрощеною системою оподаткування ведуть загальний облік діяльності. 

Починаючи з 26 листопада 2021 року набув дії Наказ 496, тому товарний облік — must have для ФОПів наступних категорій:

  • на загальній системі оподаткування;
  • єдиному податку третьої групи — платників ПДВ (ставка 3%);
  • єдиному податку — не платників ПДВ (ставка 5%), які торгують товаром на гарантії, ліками, медичними та ювелірними виробами.

Якщо ви належите до однієї з перелічених категорій, книга ведення обліку товарних запасів повинна бути присутня.


Зразок заповнення форми ведення обліку товарних запасів

Облік ведеться в ручному (паперовому) форматі, або електронному вигляді. Якщо підприємець користується першим варіантом, всі операції з продукцією повинні бути відображені в спеціальному бланку. Це і є форма ведення товарних запасів для ФОП.

Більш того, недостатньо просто зберігати первинні документи: чеки постачань, накладні та інші. Підприємцю варто відмічати в бланку кожну дії з продукцією. Надходження, переміщення, продаж або повернення постачальнику – все це відображається в документації в хронологічному порядку, в рамках правил внесення інформації.

Ось типовий приклад форми ведення обліку товарних запасів:



типовий приклад форми ведення обліку товарних запасів

Тепер уявіть, скільки рутинної роботи повинен виконувати власник (або відповідальне лице), впорядковуючи документацію в ручному форматі. Уникнути ведення обліку не вийде, оскільки за це передбачені штрафи.

Куди простіше та ефективніше виконувати вимоги чинного законодавства за допомогою автоматизованих комплексів. Подивіться на облік товарного обігу зі сторони сучасного бізнесу. Дана операція в автоматизованому форматі в рази підвищить оптимізацію торгових процесів. В цьому допоможе RemOnline.

В чому перевага?

Автоматизація бізнес-процесів – ключ до ефективного підприємництва. Власникам потрібно чітко розуміти той факт, що від якості виконання рутинної роботи залежить розвиток самого бізнесу.

RemOnline має наступні переваги:

  • відчутна економія часі при використанні автоматизованої звітності;
  • сервіс дає повну відповідність бланка форми обліку товарних запасів згідно із державними стандартами;
  • зручне користування, яке не вимагає від підприємця додаткового часу для навчання роботи з системою;
  • дані в режимі онлайн на основі інформації зі складу.

Програма побудована таким чином, щоб бути інтуїтивно зрозумілим користувачеві. Це чудовий інструмент для тих, хто не хоче витрачати свій час на опанування нових технологій.



Ведення бізнесу згідно чинного законодавства може бути комфортним. Переходьте на новий рівень ефективності разом з програмою для ведення бізнесу RemOnline!

Автоматизація ведення обліку товарних запасів

Шукаєте сучасну заміну рутинній ручній роботі? З RemOnline відпадає необхідність постійно вносити дані по товарним об’ємам. Система автоматично оновить інформацію на основі первинної документації.

Звітність включає дані по будь-яким операціям з товаром:

  • оприбуткування та продаж;
  • списання;
  • переміщення одиниць;
  • замовлення товару;
  • повернення продукції покупцем;
  • повернення постачальнику.

Звіт створюється автоматично, інформація про рух продукції завантажується з бази програми. Таким чином підприємець не бере безпосередню участь у цьому процесі. За нього це робить RemOnline.

Швидке формування звітності

Сортуйте, виділяйте важливі дані відразу в системі. RemOnline дає змогу переглядати всю товарну інформацію в зручному для вас вигляді. Функція сегментації даних за складськими точками розширює можливості системи. Тепер підприємцю не треба налаштовувати і вести дві форми обліку одночасно для декількох торгівельних точок. 

Власнику більше не треба знати як заповнити форму ведення обліку товарних запасів. Звіт в програмі для управлінскього обліку буде сформований автоматично, згідно з чинними правилами. Масштабуйте свій бізнес, а RemOnline подбає про рутину.



звіт форми ведення обліку товарних запасів в RemOnline

Робота згідно законодавству

Типова проблема будь-якої звітності – порушення правил її ведення. З даною ситуацією знайомий кожен третій власник малого та середнього бізнесу. Помилка в формі може стати причиною неприємних наслідків з боку органів податкової.

Навіщо ризикувати коштами через банальне нерозуміння правил ведення. З програмою RemOnline власник назавжди позбавиться таких ситуацій. Форма, складена в автоматичному режимі, гарантовано відповідатиме всім вимогам законодавства.

Автоматична фіскалізація грошових транзакцій

Чинний закон чітко оговорює: власники бізнесу повинні фіскалізувати кожен факт продажу продукції, яка є облікованою. Це додаткове навантаження на підприємця, адже крім самої форми обліку потрібно враховувати і даний пункт.

Не хвилюйтесь, RemOnline допоможе навести лад в звітності. Завдяки інтеграції з програмними реєстраторами розрахункових операцій, контроль фінансових рухів буде автоматизованим. Сюди входять такі операції:

  • аванс;
  • транзакції по замовленням;
  • повернення оплати покупцю;
  • пряме надходження коштів в точці збуту.



Автоматизируйте фискализацию платежей

Інформація про здійснені операції буде надходити в органи податкової служби в автоматичному режимі. Ви зможете зосередитись на веденні та розвитку свого бізнесу.

Кому підійде програма RemOnline?

RemOnline нестандартний бізнес-інструмент. Це повноцінна CRM система, ідеально оптимізована під українське законодавство та стиль підприємництва. Сервіс підходить для обліку товарних об'ємів підприємців будь-якої категорії оподаткування. Він підходить для багатьох типів підприємницької діяльності. Серед наших користувачів можна виділити:

  • точки продажу з перспективою масштабування;
  • магазини, в яких велика номенклатура продукції: центри продажу гаджетів, ноутбуків, ПК та іншої продукції;
  • точки збуту побутової техніки;
  • сервісні центри по обслуговуванню електротехніки;
  • приватні ремонтні майстерні;
  • будівельні, господарчі, квіткові магазини та інші.

Та головне, що вам більше не потрібно вивчати зразок заповнення форми ведення обліку товарних запасів. Тільки уявіть скільки часу та ресурсів збереже власник, коли інтегрує в бізнес-процеси автоматизацію документообігу.

Інтеграція RemOnline — крок до сучасного бізнесу!

Звичайно, ведення облікової відомості фізичною особою-підприємцем простіше, ніж юридичним особам. Проте навіть спрощений облік не звільняє власника від рутинної роботи, яка тісно пов'язана з уважністю та правильним розумінням законодавства. Не забувайте, що закони можуть мінятись. В будь-якому випадку вам доведеться вивчати нові правила ведення документації.



Навіщо свідомо ускладнювати свій бізнес. Звільніть себе від монотонної робити разом з RemOnline. Спробуйте безкоштовно впродовж тестового періоду.