3 хвилини

Скоротили середній час ремонту втричі, а прийому техніки — у 7 разів: як зростає Технозір

Історія компанії, яка 7 років працює з RO App

Технозір — одеська мережа сервісних центрів, що займається ремонтом смартфонів, планшетів і ноутбуків з 2018 року. Компанія ще на старті взяла курс на автоматизацію бізнес-процесів і за цей час прийшла від великих боргових зобовʼязань до планів щодо масштабування в країнах ЄС. Зараз розповімо, як це вийшло.

Як зʼявився Технозір: ідея та перші виклики сервісного центру

Компанію заснували троє інженерів-ентузіастів, що працювали у великих корпораціях — Apple, Samsung i Meizu. Попри здобутий досвід та статус, їм не подобалось, як виглядає сервіс у цих компаніях, адже там на перше місце ставлять прибутки та інші бізнес-показники, а вже потім звертають увагу час клієнта. Так і виникла ідея сервісу, де все — навколо клієнта, який готовий платити більше за якість і швидкість обслуговування.

Спочатку Технозір працював з 1С, але програма виявилася занадто складною, незрозумілою, а навчання співробітників нагадувало цілий курс. Компанії була потрібна проста, зрозуміла й водночас самодостатня система, що допоможе планувати, прискорюватись і масштабуватись. Коли постало питання про перехід на іншу систему, потрібно було обирати з-поміж кількох CRM і зрештою обрали RO App після рекомендації у відео YouTube-блогера.


Як Технозір працює в RO App



Одним з перших серйозних викликів стала фактична відсутність фінансової аналітики та планування в компанії. Керівництво не могло якісно відстежувати поточні показники, прогнозувати прибутки та витрати, що зазвичай призводить до касових розривів. Технозір потребував чіткого управлінського обліку, щоб розуміти стан бізнесу, бачити тенденції в його розвитку та планувати подальші кроки на основі чітких даних.


Почніть заробляти більше вже за 7 днів
Активуйте пробний період RO App, ведіть бізнес більш системно і перестаньте втрачати прибутки.



Також на початку діяльності компанія зіткнулася зі значними боргами — через інші погляди на розвиток бізнесу Технозір залишив один зі співвласників та франчайзі. Потрібно було повернути колишнім партнерам вкладення та виплатити дивіденди, а так як компанія лише набирала оберти, це завдання виявилось не з простих.


Які інструменти допомогли сервісним центрам працювати ефективніше

За кілька років Технозір пройшов шлях від Excel і паперових квитанцій до надвисокого рівня автоматизації та вражаючих показників у сервісі. Якщо раніше сервісний центр у середньому витрачав 7 днів на ремонт одного гаджета, то зараз цей показник — близько 2 днів. Ще більше скоротився час на прийом в ремонт, адже раніше це займало близько 20 хвилин на рецепції, а тепер цей процес зазвичай триває не довше 3 хвилин. Ось функції RO App, що допомогли працювати швидше:

Чіткий контроль статусу замовлень

Технозір орієнтується насамперед на час клієнта, тому контроль замовлень працює таким чином, щоб не турбувати людину тоді, коли в цьому немає потреби. Клієнт може розповісти, з яким гаджетом виникла певна проблема, а сервісний центр почне пошук деталей та «віконця» у майстра. Таким чином клієнт приходить, щоб віддати гаджет і чекати лише той час, що потрібен для ремонту.

Майстер Технозіру за роботою

Під час прийому гаджета в ремонт замість паперової квитанції клієнт автоматично отримує SMS з даними про замовлення та посиланням. Перейшовши за ним, людина може бачити актуальний статус: новий, діагностика, пошук деталей, ремонт, тест тощо. Також техніка ретельно описується і фотографується, а знімки вносяться в RO App, щоб уникнути тривалих суперечок з клієнтами.


Складський облік без затримок і нестач

В сервісному центрі надзвичайно важливо, щоб деталі завжди були у наявності, а техніка, що ремонтується, поверталась до власника з максимальною швидкістю. Тому Технозір використовує ключові функції складського обліку в RO App: оприбуткування, переміщення, інвентаризацію та списання. Швидкості у пошуку запчастин і виробів додає друк штрихкодів.

Процес ремонту техніки в Технозір

Підключення чатів та ІР-телефонії

Так як Технозір вважає час найвищою цінністю в бізнесі, неможливо було обійтись без CRM для месенджерів. RO App допоміг зібрати в одному місці комунікацію в Instagram, Telegram боті та чатах — без тривалої «біганини» між месенджерами, втрачених повідомлень і потенційних клієнтів. А вищезгадана інтеграція з TurboSMS дозволяє надсилати повідомлення про зміну статусу замовлення, позбавляючи менеджерів безлічі дзвінків для уточнення та підтвердження.

RO App зберігає всю історію переписки, а можливості видалити повідомлення просто немає, тому це сприяє максимальній прозорості — як у комунікації з клієнтами, так і внутрішніх питаннях. Це ж стосується і телефонії, без якої сервісному бізнесу поки неможливо обійтись.


Інтеграція з Power BI через АРІ

Гнучкість системи та її можливість інтегруватися з тисячами сторонніх сервісів вирішили проблему мотивації співробітників. Технозір використовує досить складну систему з різним відсотком від певного виду ремонту. Додаткової складності додають і графіки роботи, що можуть часто змінюватись.

Щоб вирішити це питання, Технозір користується інтеграцією з платформою Power BI через API, підтягуючи всі необхідні дані з RO App. Таким чином компанія автоматизувала роботу з розрахунком зарплати, звітністю про прибутки та витрати, а також налаштувала зручні дашборди керівника та менеджера.

Майстер Технозіру за роботою

Підсумки та плани на майбутнє

За 8 років Технозір пройшов непростий шлях від хаосу в аналітиці, табличок в Excel та боргів до бізнесу, що вирізняється якістю сервісу та готується до масштабування. Завдяки системності та автоматизації рутинних завдань зʼявилось більше часу, отже більше виконаних замовлень, прибутків та простору для важливих стратегічних кроків.




Ми бажаємо компанії подальшого зростання та великого успіху, а іншим бізнесам хочемо сказати, що все для автоматизації бізнесу, прискорення роботи та збільшення прибутків є в RO App. Спробуйте безкоштовно і переконайтесь, що RO App потрібен вам.