#П'ятничнаФіча №56: Тип замовлення за замочуванням

Одна з причин, чому РемОнлайн такий зручний для управління замовленнями – це можливість створювати різні типи замовлень та наповнювати їх різними полями. При цьому, якщо менеджер помилився і створив замовлення не того типу, ви можете отримати не всю потрібну інформацію від клієнта або може неправильно нарахуватись зарплата співробітникові. Щоб уникнути таких помилок, ви можете встановити тип замовлення за замовчуванням для кожної майстерні.

тип замовлення за замовчуванням

Для цього зайдіть в налаштування майстерні і відкрийте випадаючий список "Тип замовлення за замовчуванням". Тут у вас є кілька варіантів дій:

  • задати один з існуючих типів замовлення, щоб завжди відкривалася форма цього типу – якщо у вас, наприклад, одна майстерня займається в основному гарантійними замовленнями, а інша – платними, ви можете призначити для них відповідні типи замовлень за замовчуванням;
    задати один з існуючих типів замовлення
  • вибрати "Запам'ятовувати останній", щоб відкривалася форма того типу замовлення, який створювався останнім;
  • вибрати "Не задано" – якщо співробітники постійно плутають, при оформленні замовлення буде відкриватися порожня форма і менеджеру обов'язково потрібно буде вибрати його тип.
    Не задано

Вибирайте спосіб, який вам більш підходить, щоб ще ефективніше працювати із замовленнями та знизити вплив людського фактора з РемОнлайн ?

comments powered by Disqus