Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. #П'ятничнаФіча

#П'ятничнаФіча №48: Відображення статусів у бейджі "Прострочені"

#ПятничнаяФича №48: Отображение статусов в бейдже Просроченные в РемОнлайн

Як ви знаєте, на сторінці "Замовлення" є чотири бейджі: "Мої замовлення", "Термінових", "Прострочені" та "Чекають оплати". Бейдж "Прострочені" дозволяє краще контролювати як терміни готовності замовлень, так і терміни окремих статусів. Та що, як ви не хочете бачити замовлення в тому чи іншому статусі в цьому бейджі? Так у налаштуваннях кожного статусу з'явився чекбокс "Відображати в бейджі" Прострочені ", про що сьогодні і поговоримо.

Настройка отображения статуса заказа в бейдже Просроченные в РемОнлайн

Замовлення відображається в цьому бейджі в двох випадках:

  • прострочена дата готовності замовлення (поле "Дата готовності" на вкладці "Інформація про замовлення";
  • перевищена норма часу статусу (максимальний час замовлення в цьому статусі) - наприклад, замовлення може перебувати в статусі "Новий" максимум день, а пройшло вже три дні.

У першому випадку в колонці "Дата готовності" ви побачите годинник із зафарбованим циферблатом і час прострочення, а в другому – годинник з білим циферблатом.

overdue-status-order.png (62 KB)

Але обидва випадки мають спільний знаменник – прострочене замовлення знаходиться в статусі, в налаштуваннях якого включений чекбокс "Відображати в бейджі "Прострочені". Якщо ж замовлення знаходиться в статусі, у якого знята галочка, то воно не буде відображатися в бейджі, навіть якщо дата готовності давно минула. Коли це може стати в нагоді?

Приклад 1. На момент звернення клієнта у вас не було в наявності потрібної запчастини, тож ви перевели замовлення в статус "Чекає запчастина". На жаль, далеко не завжди ви можете вплинути на швидкість доставки і замовлення може бути прострочене навіть за датою готовності до отримання цієї запчастини. Тому, щоб замовлення не миготіло в прострочених, можна прибрати вищезгадану галочку в налаштуваннях цього статусу.

Приклад 2. Впевнені, що більшість з вас стикалася з ситуацією, коли ви все зробили вчасно, але клієнт не забирає своє замовлення. Для таких замовлень ви можете створити окремий статус у групі "Виконані" і так само вимкнути відображення в бейджі "Прострочені". При цьому замовлення буде потрапляти в бейдж "Чекають оплати".

Думаємо, що можна назбирати ще безліч як поширених, так і одиничних прикладів. Але тепер ви точно знаєте, що у вас є можливість налаштовувати відображення прострочених за статусу або датою готовності замовлень. І не забувайте, що в нашій Базі знань ви знайдете більше корисної інформації:

  • тут ви зможете прочитати, як додати статус;
  • ця стаття присвячена нормі часу статусу;
  • сюди натискайте, якщо хочете дізнатись, як взагалі використовувати статуси замовлень в РемОнлайн;
  • за цим посиланням переходьте, якщо хочете дізнатись більше про всі бейджі на сторінці "Замовлення".

Гарних вихідних і до зустрічі наступного тижня 😊

comments powered by Disqus