#П'ятничнаФіча №25: Статус замовлення на Email

Статус замовлення на Email

Ми часто говоримо про наші SMS-оповіщення, тому що це круто, зручно і ви їх любите. А ще ми незаслужено забуваємо про оповіщення на Email. Що в них хорошого:

  • це завжди абсолютно бесплатно;
  • РемОнлайн дозволяє зверстати шаблон красивого брендованого листа;
  • для Email-сповіщень у нас є спеціальна змінна, яка дає вашим клієнтам можливість в будь-який момент побачити актуальний статус замовлення.

Сьогодні концентруємо вашу увагу на третьому пункті, це хороша альтернатива віджету "Статус замовлення":)

Де знайти магічну змінну?

Всі змінні знаходяться на сторінці "Налаштування > Шаблони документів". В цьому випадку вам потрібна змінна #ЗАМОВЛЕННЯ-URL-ДЛЯ-КЛІЄНТА, яка знаходиться в групі "Інше".

змінна #ЗАМОВЛЕННЯ-URL-ДЛЯ-КЛІЄНТА

Як ви можете її використовувати?

Самий класний варіант – додати цю змінну в оповіщення, яке надходить клієнту при створенні замовлення. Так клієнт зможе з самого початку відстежувати кожен його етап.

Перейдіть на сторінку "Налаштування > Оповіщення" і додайте її в існуючий шаблон або створіть новий. Створіть оповіщення з подією "Замовлення створено", виберіть Email як спосіб відправки та вкажіть потрібний шаблон листа.

вкажіть потрібний шаблон листа

Так кожен ваш клієнт при створенні замовлення отримуватиме лист з посиланням на детальну інформацію про нього:

лист з посиланням на детальну інформацію

Це лише одна з багатьох можливостей наших автоматичних сповіщень. Щоб ви нічого не пропустили, залишимо тут добірку статей, в яких ми розповідали як про SMS, так і про Email-оповіщення:

Читайте #П'ятничнуФічу та використовуйте можливості РемОнлайн по максимуму.

comments powered by Disqus