Як обрати CRM для бізнесу у 2025 році
Вибір CRM-системи у власників бізнесу викликає безліч запитань, оскільки від цього вибору залежить вся майбутня операційна діяльність бізнесу.
Це саме той інструмент, в який інвестують, аби забезпечити собі конкурентну перевагу. Тож пошуковий запит “як обрати CRM” ніколи не старіє. Разом з тим програми не стоять на місці, відтак у цій статті ми проаналізували актуальні у 2025 році можливості CRM-систем, щоб ви могли прийняти зважене рішення для старту.
Зміст
На що звернути увагу при виборі CRM
SaaS чи коробочна CRM
Проблеми із CRM
Чому обирають CRM RemOnline
Порівняння популярних CRM-систем
На що звернути увагу при виборі CRM
Масштабованість CRM
Коли ви порівнюєте CRM-системи для бізнесу, важливо враховувати масштабованість. Це дозволяє уникнути необхідності змінювати інструменти через рік-два і болісно переносити дані до нової CRM. Переконайтеся, що доступні функції відповідають вашим поточним та майбутнім потребам, включаючи розширення з часом кількості локацій та штату в рамках єдиної облікової екосистеми.
Порада: Переглядайте реальні відгуки від керівників бізнесів з вашої сфери, аби зрозуміти, як вони використовували різні можливості CRM для оптимізації бізнес-процесів.
RemOnline автоматизує операційні процеси для бізнесів будь-якого розміру: від найменшого онлайн-рітейлера, до крупних мереж з багатьма точками продажів, складами і внутрішньою логістикою.
Налаштування складу компанії та локації в RemOnline
Служба технічної підтримки CRM-системи
Якщо труднощі з системою обліку загрожують вам зривом угоди чи строків виконання замовлення, то ви не можете дозволити собі чекати кілька днів на типову відповідь з підтримки електронною поштою. Саме так, нажаль, працюють більшість великих сервісів і на реальне вирішення вашої проблеми можуть піти тижні.
Ще на етапі вибору CRM-системи варто упевнитися, що вас не залишать наодинці з раптовою проблемою. Для цього напишіть в чат кілька питань, щоб перевірити наскільки оперативною буде відповідь. Перевірте наявність бази знань, відео-інструкцій, можливих консультацій або інших способів швидкої адаптації в системі для вас і вашої команди.
Порада: Оберіть CRM, яка пропонує живу підтримку 24/7, щоб бути впевненими, що ваше питання не загубиться серед десятків автоматичних відповідей бота.
RemOnline забезпечує надійну підтримку в форматі чату, які успішно закривають 90%+ всіх звернень під час першого звернення. А також має величезну кількість інструкцій в текстовому та відео форматах для самостійного та швидкого вирішення питань.
Чат служби підтримки RemOnline
Адаптація співробітників в CRM
Обираючи CRM для бізнесу, звертайте увагу на легкість сприйняття її інтерфейсу, інтуїтивність взаємодії з основними модулями при першому ж використанні. Якщо система на перший погляд видається вам складною, переобтяженою купою інструментів, то вам доведеться інвестувати чимало часу лише для її тестування. І чим довше розбираєтеся в програмі ви, тим довшим буде час на опанування системи вашими співробітниками і на її повне впровадження.
Порада: Хорошою ознакою клієнтського сервісу є наявність пробного періоду і детальних інструкцій з користування сервісом. Це можуть бути відео, статті, інтерактивні підказки всередині сервісу, персональний менеджер тощо — усе, що полегшить вам знайомство з програмою та спростить адаптацію.
В RemOnline ви починаєте працювати одразу після реєстрації, а основні бізнес-процеси в ній налаштовуються впродовж перших 20 хвилин. Для швидкого опанування програми надається 7-денний безкоштовний пробний період без обмеження функціоналу, під час якого вас підтримує персональний менеджер, а також доступні детальні текстові та відео-інструкції.
Звітність та аналітика в CRM-системі
Для того, аби своєчасно коригувати бізнес-стратегії, оперативно реагувати на просідання чи інші виклики бізнесу, керівнику необхідно мати оперативний доступ до звітності. Чим більше можливостей для управлінського обліку та аналітики надає CRM-система, тим краще.
Порада: Обирайте CRM-систему, в якій можна оперативно відслідковувати як поточні показники, так і проаналізувати будь-яку ретроспективну звітність щодо фінансів, замовлень, продажів тощо.
В RemOnline всі ключові показники бізнесу візуалізовані на інформативному дашборді керівника та доступні в один клік у мобільному додатку RemOnline Дашборд. Також ви легко можете сформувати звіти з будь-якої операційної діяльності, що фіксується в системі.
Дашборд керівника в RemOnline
SaaS чи коробочна CRM
Мобільність. Хмарна CRM забезпечує доступ до системи з будь-якого пристрою із доступом до інтернету. Основою доступу до системи є логін та пароль акаунта, а не конкретний пристрій з інстальованим ПЗ. Тож саме хмарні системи сприяють віддаленій роботі та оперативності вирішення завдань.
Оновлюваність. Розробники хмарних рішень регулярно оновлюють продукт таким чином, що після логіну до свого акаунту ви завжди матимете перед очима найсвіжішу версію, актуальні інструкції до оновлень та можливість оперативно надати зворотній зв’язок щодо них. Натомість локальні продукти потребують завантаження та інсталяцію оновлень кожен раз, коли внесені якісь зміни. Відповідно коробочні рішення оновлюються значно рідше, а більшість користувачів працює не з найсвіжішими версіями продукту через потребу ручного апдейту.
Економність. Хмарні CRM зазвичай більш вигідні для малого бізнесу, оскільки тарифні плани для підписки досить гнучкі, відповідно є можливість платити лише за необхідні зараз послуги, уникаючи великих початкових витрат за цілу інстал-коробку, яку ви обираєте з прицілом на майбутнє зростання бізнесу.
Безпека. Локальні CRM зберігають дані на вашому локальному сервері, відповідно ви можете бути впевнені щодо їхньої конфіденційності. Проте це також означає, що ви несете відповідальність за збереження і підтримку цих даних, а це додаткові витрати компанії або ризики втрати даних. Хмарні CRM зберігають дані на зовнішніх захищених серверах з високим рівнем стійкості до атак та резервним копіюванням. Для вашого спокою переконайтеся, що обрана вами хмарна CRM зберігає дані на надійних західних серверах з дотриманням галузевих протоколів конфіденційності, шифруванням даних та регулярними аудитами безпеки.
Проблеми із CRM
Проблемна CRM-система — це та система, інвестиції у запровадження якої ви не спроможні будете відбити з низки причин. Давайте детальніше зупинимося на цих ознаках, щоб ви врахували це ще на етапі вибору CRM:
- (НЕ)зручність
Проблемні CRM зазвичай мають складний інтерфейс та неочевидну навігацію. Це саме той випадок, коли "складно" — синонім "зарозуміло". Якщо система не здатна пройти 5-секундний юзер-тест для виконання основних завдань, то це проблема системи, а не ваша. Витрачати зайвий час та кошти на опанування програми, що покликана оптимізувати ваші процеси, — це найперша ознака поганої інвестиції. - (НЕ)гнучкість
Хороша CRM повинна бути гнучкою і керованою, мати можливості детально налаштувати її під особливості конкретного бізнесу. Якщо програма змушує вас адаптувати свої бізнес-процеси під її жорстку структуру, вимагає певних компромісів, які не можна кастомно вирішити, то з часом такі "компроміси" стають джерелом постійних проблем та слабкою ланкою, яка нівелює інвестиції у запровадження CRM. Краще витратити трохи часу на початку, налаштувавши систему під себе, ніж потім весь час миритися з очевидними невідповідностями. - (НЕ)підтримка
Навіть найзручніша програма стає проблемою, коли виникають певні труднощі, а звернутися немає до кого. Відсутність живої і доступної підтримки є очевидним “редфлегом” при виборі CRM.
Розпізнавши ці базові ознаки, краще одразу відмовитись від програми на користь тестування інших альтернативних варіантів. Це збереже вам час та позбавить купи незручностей в майбутньому.
Приділіть час для оцінки своїх потреб, важливих опцій, які повинні бути в системі, залучіть для тестування команду, яка буде в ній працювати. В такому випадку ви оберете саме ту CRM, яка принесе користь вашому бізнесу.
Чому обирають CRM RemOnline
Покращення клієнтського досвіду з CRM
Ви зможете об'єднати всі канали комунікації з клієнтами в одному робочому вікні через модуль чатів, який дозволяє писати клієнтам напряму у всіх популярних месенджерах прямо із CRM, не чекаючи на вхідні повідомлення. Це дозволяє легко відстежувати історію звернень, автоматизувати надсилання сповіщень і збір відгуків. Це не перша подібна пропозиція на ринку українських програм для товарки, але точно перша серед CRM для послуг. Тому радимо спробувати, якщо ви не тільки продаєте товари, але й маєте серед своїх процесів роботу із обліку замовлень.
Новий модуль: Чати в RemOnline
Зручні оплати в CRM
Ви можете вдосконалити процеси та спростити приймання оплат. Способів оплати безліч, і статус кожного платежу можна контролювати в режимі реального часу. Якщо ви продаєте онлайн, тоді зручним способом для вас стане надсилання платіжних посилань за допомогою SMS, e-mail або Viber / Telegram / Instagram Direct / WhatsApp. Це дасть змогу клієнтам платити за послуги і товари без особливих зусиль.
Сплачене замовлення через LiqPay в RemOnline
Якщо маєте фізичну точку продажу, то інтеграції з пРРО Checkbox та Вчасно.Каса забезпечать автоматичний фіскальний облік у ваших магазинах. Підприємці отримують повну прозорість у фінансах, а клієнти зручність та швидкість обслуговування.
Галузеві рішення в CRM
Під час реєстрації ви можете вибрати з переліку шаблон акаунту, що максимально наближений до вашої сфери бізнесу. В результаті ви отримаєте одразу після реєстрації попередньо налаштований кабінет з відповідними списками послуг, каталогами брендів, моделями транспортних засобів/пристроїв/побутової техніки, типовими поломками чи причинами звернень та типовими для вашого бізнесу шаблонами документів.
Перелік шаблонів в RemOnline
Повний цикл замовлення в одному інструмент
Ви можете оптимізувати процес замовлення на кожному етапі від ліда до продажу завдяки послідовним керованим статусам. Створення і затвердження кошторисів відбувається в пару кліків прямо із CRM. Також перед очима завжди буде стрічка подій з повною історією щодо кожного замовлення: виконані роботи, залучені співробітники, розрахунки та платежі, використані матеріали зі складу і так далі.
Стрічка подій в Замовленні в RemOnline
Складській облік в CRM
Клієнти RemOnline легко керують товарами та запасами на складі. Весь складський облік — переміщення, оприбуткування та інвентаризації в системі робляться просто і не потребують специфічного навчання. Ви зможете аналізувати свої товари, коригувати ціни на них та позбутися нерентабельних позицій в своєму асортименті, щоб отримувати більше прибутків.
Аналіз асортименту в RemOnline
Аналітика та звітність в CRM
RemOnline надає візуалізовані звіти щодо фінансів, замовлень, позицій складу, ефективності співробітників тощо, аби керівництво компанії могло легко зрозуміти поточний та ретроспективний стан справ. Аналітичні звіти доступні як на рівні компанії в цілому, так і для окремих її локацій, тож власникам бізнесу легко приймати управлінські рішення на основі конкретних даних.
Аналітичний звіт в RemOnline
Мобільна CRM
Клієнти RemOnline цінують можливість ефективно працювати на виїзді, на складі чи в умовах відключення світла. Для цього вони використовують мобільний додаток RemOnline, що синхронізує всі зміни з основним акаунтом. Це страхує клієнтів від типових проблем, пов’язаних із нотатками “у блокнотиках”.
Мобільний додаток RemOnline
Для керівників бізнесу є окремий мобільний додаток RemOnline Дашборд, щоб усі дані завжди були перед очима, а процеси — під контролем.
RemOnline — це універсальна CRM для більшості типів бізнесу. Переконайтеся, що вона підійде саме вам. Реєструйтеся та тестуйте безкоштовно.
Порівняння популярних CRM-систем
Щоб не бути голослівними і детальніше пройтися по основним можливостям популярних CRM у парному порівнянні з RemOnline, пропонуємо перейти на відповідну статтю та співставити можливості, ціни та цінність продуктів конкретно для вашого бізнесу.
Сфера сервісного бізнесу та роздрібної торгівлі:
Сфера автосервісів:
Сфера медсервісів: