Як обрати CRM у 2024 році. Чому RemOnline — краща CRM для малого та середнього бізнесу
Вибір системи обліку у власників бізнесу викликає безліч запитань, оскільки від цього вибору залежить вся майбутня операційна діяльність бізнесу.
Це саме той інструмент, в який інвестують, аби забезпечити собі конкурентну перевагу. Тож пошуковий запит “як обрати CRM” ніколи не старіє. Разом з тим програми не стоять на місці, відтак у цій статті ми проаналізували актуальні у 2024 році можливості CRM-систем, щоб ви могли прийняти зважене рішення для старту.
Зміст
Що важливо знати перед вибором CRM
Хмарна CRM чи коробочна: особливості, на які варто зважати
Як розпізнати проблемну CRM
За що клієнти обирають RemOnline
Що важливо знати перед вибором CRM
Чи здатна CRM, яка мені підходить зараз, задовольняти мої потреби вподальшому?
Коли ви порівнюєте CRM-системи, важливо враховувати масштабованість. Це дозволяє уникнути необхідності змінювати інструменти через рік-два і болісно переносити дані до нової CRM. Переконайтеся, що доступні функції відповідають вашим поточним та майбутнім потребам, включаючи розширення з часом кількості локацій та штату в рамках єдиної облікової екосистеми.
Порада: Переглядайте реальні відгуки від керівників бізнесів з вашої сфери, аби зрозуміти, як вони використовували різні можливості CRM для оптимізації бізнес-процесів.
RemOnline автоматизує операційні процеси для бізнесів будь-якого розміру: від найменшого онлайн-рітейлера, до крупних мереж з багатьма точками продажів, складами і внутрішньою логістикою.
Налаштування складу компанії та локації в RemOnline
Як працює служба підтримки?
Якщо труднощі з системою обліку загрожують вам зривом угоди чи строків виконання замовлення, то ви не можете дозволити собі чекати кілька днів на типову відповідь з підтримки електронною поштою. Саме так, нажаль, працюють більшість великих сервісів і на реальне вирішення вашої проблеми можуть піти тижні.
Ще на етапі вибору CRM-системи варто упевнитися, що вас не залишать наодинці з раптовою проблемою. Для цього напишіть в чат кілька питань, щоб перевірити наскільки оперативною і персоналізованою буде відповідь.
Порада: Оберіть CRM, яка пропонує живу підтримку 24/7, щоб бути впевненими, що ваше питання не загубиться серед десятків автоматичних відповідей бота.
RemOnline забезпечує надійну підтримку в форматі живого чату з професійними операторами, які успішно закривають 90%+ всіх звернень під час першого звернення.
Чат служби підтримки RemOnline
Наскільки швидко можна опанувати CRM-систему?
Обираючи систему обліку, звертайте увагу на легкість сприйняття її інтерфейсу, інтуїтивність взаємодії з основними модулями при першому ж використанні. Якщо система на перший погляд видається вам складною, переобтяженою купою інструментів, то вам доведеться інвестувати чимало часу лише для її тестування. І чим довше розбираєтеся в програмі ви, тим довшим буде час на опанування системи вашими співробітниками і на її повне впровадження.
Порада: Хорошою ознакою клієнтського сервісу є наявність пробного періоду і детальних інструкцій з користування сервісом. Це можуть бути відео, статті, інтерактивні підказки всередині сервісу, персональний менеджер тощо — усе, що полегшить вам знайомство з програмою та спростить адаптацію.
В RemOnline ви починаєте працювати одразу після реєстрації, а основні бізнес-процеси в ній налаштовуються впродовж перших 20 хвилин. Для швидкого опанування програми надається 7-денний безкоштовний пробний період без обмеження функціоналу, під час якого вас підтримує персональний менеджер, а також доступні детальні текстові та відео-інструкції.
Яку звітність можна побачити в CRM-системі?
Для того, аби своєчасно коригувати бізнес-стратегії, оперативно реагувати на просідання чи інші виклики бізнесу, керівнику необхідно мати оперативний доступ до звітності. Чим більше можливостей для аналітики надає CRM-система, тим краще.
Порада: Обирайте CRM-систему, в якій можна оперативно відслідковувати як поточні показники, так і проаналізувати будь-яку ретроспективну звітність щодо фінансів, замовлень, продажів тощо.
В RemOnline всі ключові показники бізнесу візуалізовані на інформативному дашборді та доступні в один клік у мобільному додатку для керівника. Також ви легко можете сформувати звіти з будь-якої операційної діяльності, що фіксується в системі.
Дашборд керівника в RemOnline
Хмарна CRM чи коробочна: особливості, на які варто зважати
Мобільність. Хмарна CRM забезпечує доступ до системи з будь-якого пристрою із доступом до інтернету. Основою доступу до системи є логін та пароль акаунта, а не конкретний пристрій з інстальованим ПЗ. Тож саме хмарні системи сприяють віддаленій роботі та оперативності вирішення завдань.
Оновлюваність. Розробники хмарних рішень регулярно оновлюють продукт таким чином, що після логіну до свого акаунту ви завжди матимете перед очима найсвіжішу версію, актуальні інструкції до оновлень та можливість оперативно надати зворотній зв’язок щодо них. Натомість локальні продукти потребують завантаження та інсталяцію оновлень кожен раз, коли внесені якісь зміни. Відповідно коробочні рішення оновлюються значно рідше, а більшість користувачів працює не з найсвіжішими версіями продукту через потребу ручного апдейту.
Економність. Хмарні CRM зазвичай більш вигідні для малого бізнесу, оскільки тарифні плани для підписки досить гнучкі, відповідно є можливість платити лише за необхідні зараз послуги, уникаючи великих початкових витрат за цілу інстал-коробку, яку ви обираєте з прицілом на майбутнє зростання бізнесу.
Безпека. Локальні CRM зберігають дані на вашому локальному сервері, відповідно ви можете бути впевнені щодо їхньої конфіденційності. Проте це також означає, що ви несете відповідальність за збереження і підтримку цих даних, а це додаткові витрати компанії або ризики втрати даних. Хмарні CRM зберігають дані на зовнішніх захищених серверах з високим рівнем стійкості до атак та резервним копіюванням. Для вашого спокою переконайтеся, що обрана вами хмарна CRM зберігає дані на надійних західних серверах з дотриманням галузевих протоколів конфіденційності, шифруванням даних та регулярними аудитами безпеки.
Як розпізнати проблемну CRM
Проблемна CRM-система — це та система, інвестиції у запровадження якої ви не спроможні будете відбити з низки причин. Давайте детальніше зупинимося на цих ознаках, щоб ви врахували це ще на етапі вибору CRM:
- (НЕ)зручність
Проблемні CRM зазвичай мають складний інтерфейс та неочевидну навігацію. Це саме той випадок, коли "складно" — синонім "зарозуміло". Якщо система не здатна пройти 5-секундний юзер-тест для виконання основних завдань, то це проблема системи, а не ваша. Витрачати зайвий час та кошти на опанування програми, що покликана оптимізувати ваші процеси, — це найперша ознака поганої інвестиції. - (НЕ)гнучкість
Хороша CRM повинна бути гнучкою і керованою, мати можливості детально налаштувати її під особливості конкретного бізнесу. Якщо програма змушує вас адаптувати свої бізнес-процеси під її жорстку структуру, вимагає певних компромісів, які не можна кастомно вирішити, то з часом такі "компроміси" стають джерелом постійних проблем та слабкою ланкою, яка нівелює інвестиції у запровадження CRM. Краще витратити трохи часу на початку, налаштувавши систему під себе, ніж потім весь час миритися з очевидними невідповідностями. - (НЕ)підтримка
Навіть найзручніша програма стає проблемою, коли виникають певні труднощі, а звернутися немає до кого. Телефон ганяє вас по колу ввічливих фраз автовідповідача, в чаті вас "дуже радий вітати" бездушний бот з набором базових відписок, а на пошту вам прийшло сповіщення, що "ваше звернення зареєстровано за номером 666" і вам незабаром відпишуть для уточнення деталей звернення. Відсутність живої і доступної підтримки є очевидним “редфлегом” при виборі CRM.
Розпізнавши ці базові ознаки, краще одразу відмовитись від програми на користь тестування інших альтернативних варіантів. Це збереже вам час та позбавить купи незручностей в майбутньому.
Приділіть час для оцінки своїх потреб, важливих опцій, які повинні бути в системі, залучіть для тестування команду, яка буде в ній працювати. В такому випадку ви оберете саме ту CRM, яка принесе користь вашому бізнесу.
За що клієнти обирають RemOnline
RemOnline покращує взаємодію з клієнтами та лідами
Ви зможете об'єднати всі канали комунікації з клієнтами в одному робочому вікні, легко відстежувати історію звернень, автоматизувати надсилання сповіщень і збір відгуків. Окрім того, в 2024 році RemOnline випустив оновлений модуль чатів, який дозволяє писати клієнтам напряму у всіх популярних месенджерах прямо із CRM для малого бізнесу, не чекаючи на вхідні звернення.
Новий модуль: Чати в RemOnline
Це перша подібна пропозиція на ринку українських CRM, реалізована RemOnline для потреб малого та середнього бізнесу.
RemOnline пропонує нішеві налаштування акаунту
Під час реєстрації ви можете вибрати з переліку шаблон акаунту, що максимально наближений до вашої сфери бізнесу. В результаті ви отримаєте одразу після реєстрації попередньо налаштований кабінет з відповідними списками послуг, каталогами брендів, моделями транспортних засобів/пристроїв/побутової техніки, типовими поломками чи причинами звернень та типовими для вашого бізнесу шаблонами документів.
Перелік шаблонів в RemOnline
RemOnline автоматизує повний цикл замовлення
Ви можете оптимізувати процес замовлення на кожному етапі від ліда до продажу завдяки послідовним керованим статусам. Створення і затвердження кошторисів відбувається в пару кліків прямо із CRM. Також перед очима завжди буде стрічка подій з повною історією щодо кожного замовлення: виконані роботи, залучені співробітники, розрахунки та платежі, використані матеріали зі складу і так далі.
Стрічка подій в Замовленні в RemOnline
RemOnline пропонує повний порядок на складі
Клієнти RemOnline легко керують товарами та запасами на складі. Переміщення, оприбуткування та інвентаризації в системі робляться просто і не потребують специфічного навчання. Ви зможете аналізувати свої товари, коригувати ціни на них та позбутися нерентабельних позицій в своєму асортименті, щоб отримувати більше прибутків.
Аналіз асортименту в RemOnline
RemOnline включає інструменти аналітики та звітності
RemOnline надає візуалізовані звіти щодо фінансів, замовлень, позицій складу, ефективності співробітників тощо, аби керівництво компанії могло легко зрозуміти поточний та ретроспективний стан справ. Аналітичні звіти доступні як на рівні компанії в цілому, так і для окремих її локацій, тож власникам бізнесу легко приймати управлінські рішення на основі конкретних даних.
Аналітичний звіт в RemOnline
RemOnline має зручні мобільні додатки
Клієнти RemOnline цінують можливість ефективно працювати на виїзді, на складі чи в умовах відключення світла. Для цього вони використовують мобільний додаток RemOnline Замовлення, що синхронізує всі зміни з основним клієнтським акаунтом RemOnline. Це страхує клієнтів від типових проблем, пов’язаних із нотатками “у блокнотиках”.
Мобільний додаток RemOnline Замовлення
Для керівників бізнесу є окремий мобільний додаток RemOnline Директор, щоб усі дані завжди були перед очима, а процеси — під контролем.