Повний цикл управління замовленнями
Адреса клієнта на мапі
Швидкий контакт з колегами та клієнтами
Продаж товарів та послуг
Скоротіть час на адмініструванні
Надайте вашим виїзним майстрам можливість ефективно працювати з замовленнями і завданнями зі своїх смартфонів або планшетів, не витрачаючи час на дзвінки та повторюване введення даних. Один дотик – і всі активні замовлення будуть на екрані з можливістю пошуку та захищеним доступом.
створюйте замовлення / клієнтів / пристрої
оновлюйте статуси
додавайте послуги та запасні частини / витратні матеріали зі складу
перевіряйте та редагуйте деталі замовлень
виставляйте рахунки та приймайте платежі
миттєво створюйте кошториси (в розробці)
Окрім обробки замовлень, ваші співробітники можуть продавати товари клієнтам всього в кілька дотиків. Просто оберіть товари зі списку або відскануйте штрих-коди прямо в додатку.
Якщо ви хочете швидше донести свою думку, іноді краще показати фотографію, ніж описувати проблему в деталях. Додаток RemOnline Замовлення дозволяє прикріплювати фотографії та файли до замовлень, щоб кожному було зрозуміло, що до чого.
Відкрийте потрібне замовлення в додатку і миттєво додайте продукти та послуги, просто відсканувавши їхні штрих-коди. Загальна вартість буде згенерована автоматично.
Зареєструйтеся сьогодні, щоб оцінити додаток RemOnline Замовлення та всі інші інструменти автоматизації RemOnline
Клієнти цінують майстрів, які точно знають, що потрібно зробити, що було зроблено раніше, і як це має бути зроблено. Дорогою до клієнта ваша команда зможе швидко перевірити важливу інформацію про нові завдання, вподобання клієнтів та історію його обслуговування. Більше того, адресу клієнта з картки замовлення у загальному списку можна відкрити одразу в Google Maps.
Вам не потрібний доступ до комп'ютера, щоб переглядати баланс та платежі за касами. Тепер можна виставляти рахунки клієнтам на виїзді та приймати оплати у додатку. Виставляйте рахунки клієнтам на місці, надсилайте посилання на оплату та приймайте оплати зручно за допомогою додатку RemOnline Замовлення.
“Незамінними додатки RemOnline стали під час блекауту. Коли працювали не всі комп’ютери, можна було зайти з телефону у додаток або в браузерну версію та виконати необхідні дії.”
Володимир Шкварко
Власник
BALANCE SERVICE
У кожному замовленні є Стрічка подій, яка демонструє історію дій та дозволяє контролювати хід роботи. А завдяки статусам замовлення кожен співробітник, який над ним працює, буде в курсі будь-яких змін незалежно від свого розташування.
Тримайте свою команду в курсі подій завдяки Планувальнику. Підвищуйте ефективність і оптимізуйте розподіл ресурсів, контролюйте навантаження та забезпечте злагоджену роботу всієї команди прямо зі смартфона.
Працюйте із завданнями та відстежуйте їх зміни у мобільному додатку. Переглядайте список усіх завдань, знаходьте потрібні, редагуйте деталі та створюйте нові завдання будь-де і будь-коли. Відстежуйте історію всіх змін від створення до закриття завдання, додавайте коментарі, прикріплюйте фото або файли.
Зробіть роботу в команді ефективною — залишайте коментарі прямо в замовленні, щоб вся важлива інформація зберігалася в одному місці. Кожен коментар ви можете зробити доступним для всіх учасників процесу або лише для себе.
Якщо виникли питання щодо замовлення, ви можете швидко зателефонувати відповідальному менеджеру або клієнту через мобільний додаток. Це дозволить заощадити робочий час на пошук потрібних контактів у різних джерелах та покращити клієнтський сервіс.
Додаток для телефонів та планшетів
Співробітники стануть більш ефективними, якщо будуть працювати із замовленнями з мобільних пристроїв. Працювати у додатку для планшету зручніше, бо там ваші працівники зможуть:
Переглядати одночасно список замовлень та інформацію з завдань
Дізнатися про наступні завдання, поки завантажуються фотографії з галереї
Використовувати додаток RemOnline Замовлення разом з іншими додатками за допомогою функції Split View
Співробітники можуть легко працювати з додатком завдяки функціональній фільтрації замовлень, меню, що налаштовується, та відображенню зображень товарів для швидкої перевірки наявності товарів на складі.
Найпопулярніші питання та відповіді
Перебуваючи на виїзді, увійдіть під своїм обліковим записом в додаток RemOnline Замовлення, відкрийте список всіх активних замовлень, знайдіть потрібне або створіть нове замовлення. Коли відкриєте потрібне замовлення, ви побачите його деталі, наприклад, призначених майстрів, додані роботи/матеріали, використане обладнання, платежі та стрічку подій. Тут можна відредагувати загальну інформацію про замовлення, змінити його статус, додати вироби, послуги і матеріали, тощо. Додавайте фотографії та коментар щодо замовлення у Стрічку, щоб інші члени виїзної команди були в курсі, що саме було зроблено.
Мобільний додаток надає користувачам зручні можливості для комунікації. Просто натисніть на іконку коментаря, щоб додати коментар, та на іконку інформації, щоб зателефонувати клієнту або менеджеру.
Основна мета програми для управління замовленнями – спростити обробку щоденних завдань для співробітників. Завдяки цьому вони будуть виконувати їх швидше, що сприятиме підвищенню ефективності вашого бізнесу та задоволеності клієнтів. Користувачам стане в нагоді функція призначення, що дозволяє відстежувати щоденні замовлення, які ви отримуєте від клієнтів. Також у нагоді стане вбудований календар для планування зустрічей і ведення робочого графіку співробітників. Хмарне програмне забезпечення для управління виїзним обслуговуванням також повинно надавати функції управління запасами та активами. А якщо ви хочете повністю автоматизувати свої бізнес-процеси, шукайте рішення, яке пропонує різні можливості інтеграції та доступу до API.
У додатку RemOnline Замовлення немає жодних звітів, оскільки цей додаток призначений для виїзних бригад технічного обслуговування та ремонту. Для власників бізнесу у нас є інший додаток для управління – RemOnline Директор. В ньому ви зможете відстужувати ключові показники та контролювати стан кас в режимі реального часу, а також переглядати відгуки клієнтів, аби швидше на них реагувати.
Мобільний додаток для роботи з замовленнями стає незамінним інструментом для сервісних компаній завдяки своїм можливостям, адже він допомагає: